Blij dit autobedrijf te hebben gevonden.

Zoek je een betrouwbare occasion? Ga dan naar T&O Auto’s in Den Bergen Nederhorst.Dit mooie autobedrijf is klantvriendelijk, deskundig en transparant in de afhandeling van een aankoop.

Fijne ervaring

Een tweedehandsauto kopen is best een spannende bezigheid. Ik voelde vertrouwen en had het idee dat het hele proces behoorlijk transparant was.

Goede servicey

Hele goede service en een perfecte aflevering baan mijn auto

Vriendelijk, correct echt een aanrader!!

geweldig autobedrijf

Ton (inkoop en verkoop) en Onno (garage) zijn echte autoliefhebbers. Je krijgt geen verkoopbabbel, maar zeer deskundig advies over auto's. Prijzen, ook de voorgestelde inruilprijs, worden inhoudelijk onderbouwd. En er wordt geen enkele druk uitgeoefend om tot koop over te gaan. Drie dagen na aankoop van de auto meende ik abusievelijk het oliedruklampje te zien branden. Ik kon onmiddellijk langskomen. Het probleem bleek veel minder urgent dan ik dacht, maar daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Autocomputer werd uitgelezen en toen daaruit enige twijfel over de kwaliteit van de accu naar voren kwam, werd deze onmiddellijk en kosteloos vervangen. Een geweldig bedrijf dus.

TOP!

Hele fijne en behulpzame garage! Ton, zijn zoon en zijn broer zijn ontzettend vriendelijk en denken graag met je mee. Mooie prijs voor relatief nieuwe auto met zeer weinig km op de teller. Kregen ook nog dikke korting op een afleverpakket. In één woord: super! En ik rij blij in mijn nieuwe Peugeot 108 rond

Fijne makkelijke garage

Ik heb via t&o garage een auto gekocht. Geen poespas of irrantante verkopers, gewoon een goed verhaal bij een mooie auto met weinig kilometers!

Hi Mark, Veel plezier met je nieuwe auto, fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Dankjewel voor het delen van je ervaring met ons! Groetjes, Het T&O Team

Hele fijne verkoop ervaring, luistert en denk mee in je wensen. Goede service, rij heerlijk in me nieuwe autootje!

Hi, Wat goed om te horen dat je fijn rijdt in je nieuwe aanwinst. Dankjewel voor de recensie en mocht je ons nog eens nodig hebben, dan ben je altijd welkom! :) Groetjes, Het T&O Team

Mooi en ruim aanbod.

Wij vonden op marktplaats diverse Fiat panda's bij dit bedrijf. De ontvangst was allerhartelijkst en de aangeboden auto's zien er perfect uit. Wij kozen uiteindelijk voor een knalgele Panda en rijden nu lekker opvallend rond in Friesland. De APK stond officieel gepland voor augustus 2024 maar is voor aflevering alweer gedaan tot april 2025! Wij reden dit bedrijf zeker aan!

Hoi Wies, Leuk dat jullie er waren en bedankt voor de mooie aanbeveling. Wij wensen jullie veel goede kilometers toe in de opvallende gele Panda! 💛 Groetjes, Het T&O Team

Prettig en behulpzaam

Niks was te veel. Alle tijd werd er genomen om zo goed mogelijk te helpen/adviseren.

Hi, Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen en bedankt voor het delen van je ervaring! ☺️ Groetjes, Het T&O Team

O...,o...o..., wat is het Top bij T&O -:))

Die 30 seconden neem ik -:)) Alleen al voor de gezelligheid, de koffie, ga je er graag naar toe, T&O. Mijn auto was total-loss en ik kreeg steun, begrip en rustige aandacht een warm gevoel en een ander Pandaatje weer. Bedank Nico en broer, medewerkers.

Hoi Eveline, Leuk om je mooie recensie te lezen, dankjewel voor het delen van je ervaring! Mocht je ons nog eens nodig hebben, dan staat de koffie alvast voor je klaar. ☕ Groetjes, Het T&O Team

Echt fantastische service

Wij hebben onze Panda gekocht bij Ton van T&O autos. Wij raden dit auto bedrijf aan aan iedereen die in Nederland woont. Hele fijne mensen die daar werken en compliment voor Ton. Hartelijke bedankt.

Hi Maria, Wat een mooie complimenten, dankjewel! Super om te horen dat de Panda zo goed bevalt. We wensen jullie veel goede kilometers toe. Groetjes, Het T&O Team

Goed advies, fijne ervaring

In juni een Ford fiesta gekocht. Werd goed geholpen. Keer terug geweest voor mankement. Snel en fijn geholpen. Ik ben erg tevreden over dit autobedrijf.

Hoi Mike, Top om te horen dat je veel plezier hebt van je Ford Fiesta en dankjewel voor het delen van je ervaring. 😊 Mocht je ons nog een keer nodig hebben, dan weet je ons te vinden! Groetjes, Het T&O Team

een prettig en soepel bedrijf

een bedrijf wat soe[el is een meedenkt.

Hi Kees, Dankjewel voor je vijfsterrenrecensie. ⭐ Mocht je ons nog eens nodig hebben in de toekomst, dan ben je altijd welkom! Groetjes, Het T&O Team

Goeie service en fijne auto!

Ik ben erg fijn geholpen en heb voor een goede prijs een leuke auto kunnen kopen. Ik ben T&O auto's erg dankbaar !

Hi meneer Voskamp, Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen en bedankt voor de mooie recensie. We wensen je veel rijplezier met je nieuwe auto! Groetjes, Het T&O Team

Prettige garage, fijne mensen en erg betrouwbaar

Contact gehad met deze garage waarna ik bij een auto kon kijken. Zowel tijdens het kijken, als later tijdens de proefrit en het afhandelen heel vriendelijk behandeld, door mensen met kennis van zaken. Ik heb bij de auto het servicepakket van 495,- bijbesteld. Dit was duidelijk terug te zien aan de auto. Deze werd schoon, netjes en compleet afgeleverd. Daarnaast boden ze een extra service aan voor een APK en was de tank niet voor een kwart, maar halfvol gevuld :). Een zeer tevreden klant en zeker een aanrader, een uiterst vriendelijke garage en personeel!

Hi Kjeld, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en we je goed hebben geholpen bij het vinden van een nieuwe auto. Dankjewel voor het delen van je ervaring en we wensen je veel goede kilometers toe! :) Groetjes, Het T&O Team

Super goed geholpen, hebben verstand van zaken en super vriendelijk!! Zeker een aanrader.

Hi Cindy, Dankjewel voor het delen van je ervaring bij ons. We zijn blij om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Mocht je ons nog eens nodig hebben in de toekomst, dan weet je ons te vinden! Groetjes, Het T&O Team

Top garage

Prettige fijne betrouwbare service en top auto

Hi mevrouw W, Bedankt voor je positieve recensie en je vertrouwen in ons. We wensen je veel goede kilometers toe! Groetjes, Het T&O Team

Perfecte service

Vriendelijke service krijgt gelijk een lekker warme kop koffie aangeboden. De auto's zien er allemaal netjes uit. Ik kom hier zeker terug!

Hi meneeer Bas, Fijn om te lezen dat je onze garage en service zo positief hebt ervaren. Mocht je ons nog eens nodig hebben in de toekomst, dan kun je altijd weer langskomen. De warme kop koffie zetten we dan weer voor je klaar! ☕ Groetjes, Het T&O Team

Warm ontvangst, schitterende wagen!

Mooi familiebedrijf. Vriendelijke mensen, eerlijke prijs.

Hi, Dankjewel voor je vijfsterrenrecensie! Superfijn om te lezen dat we je goed ontvingen en konden helpen bij het vinden van een nieuwe auto. Veel goede kilometers toegewenst! 🚗 Groetjes, Het T&O Team

Op en top bedrijf

Een hele goede service geen bulshit verhalen serieus en eerlijke mensen zo wel de verkoop en de garage

Hi Frank, Top dat je ons als een betrouwbare garage hebt ervaren en we je goed konden helpen. Dankjewel dat je je positieve ervaring hierop deelde. 🙏 Groetjes, Het T&O Team

Goede service en betrouwbaar

Ik heb hier een hele mooie Opel corsa gekocht (occasion). Geen addertjes onder het gras, maar een oprecht familiebedrijf waar je op kunt vertrouwen. Vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Erg blij met mijn nieuwe auto, hij rijdt perfect!

Hoi Annika, Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen bij het vinden van een nieuwe auto. We wensen je veel plezier toe met je nieuwe Opel Corsa en bedankt voor je positieve recensie! Groetjes, Het T&O Team

Uitstekend bedrijf

Een heel gemoedelijk bedrijf. Jij voelt meteen thuis. Het is een bedrijf waar jij als klant centraal staat. Dit kom je vandaag de dag niet meer zo vaak tegen. Gewoon een aanrader

Hoi Enrique, Het doet ons goed om je positieve ervaring bij ons te lezen. Fijn dat je je hier thuisvoelde: dat is voor ons erg belangrijk. Dankjewel voor je mooie review! 😊 Groetjes, Het T&O Team

Heel erg behulpzaam en meedenkend

Hele goede ervaring met de aanschaf van een auto. Er werd meteen goed meegedacht in de opties en ook wat logisch is. Je merkt dat het echt een garage is met kennis van en liefde voor de auto's.

Hi Jokko, Bedankt voor je vertrouwen in ons en de mooie review. We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen met het vinden van een nieuwe auto. Veel goede kilometers toegewenst! Groetjes, Het T&O Team

Prettige ontvangst in het museumkantoor

Dit bedrijf kwam op mijn PC-scherm via de ANWB site. ANWB + Bovag bij T&O. Heel tevreden met mijn als nieuw lijkende Nissan.

Hi Hans, Fijn dat je ons hebt weten te vinden via ANWB en je blij bent met je nieuwe Nissan. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij ons! 👍 Groetjes, Het T&O Team