Top service!

Onderhand al mijn tweede auto bij Autotechniek Holtjer gekocht. Zowel bij de eerste als de tweede auto goed geadviseerd over de mogelijkheden. Beide auto's zijn voor aflevering tot in de puntjes schoongemaakt en gepoetst. Ook zijn ze technisch helemaal in orde gemaakt. De familie Holtjer zijn mensen die oog en oor hebben voor de klant. Er word goed naar de wensen geluisterd en ook bij aflevering wordt alles netjes uitgelegd en word de tijd voor je genomen. Ik beveel Autotechniek Holtjer dan ook zeker aan, er zijn weinig garages die goed onderhoud, eerlijkheid en goed klant contact zo hoog in het vaandel hebben staan als de familie Holtjer. Mijn volgende auto komt hier ook zeker vandaan!

Goede en eerlijke service

3 auto’s in de loop van de jaren bij Holtjer B.V. gekocht en de ervaringen zijn prima. Ze staan direct voor je klaar en geven een goede en eerlijke service.

Top garage

In augustus mijn mooie Suzuki gekocht en super blij met de auto! Ben erg goed geholpen en ze zijn heel eerlijk en oprecht. Met vragen kun je altijd meteen terecht. Al met al raad ik zeker deze garage aan!

Top service en heel vriendelijk personeel.

Wij hebben deze week onze tweede auto bij autotechniek Holtjer gekocht. Voor goede service rijden we met plezier vanuit Utrecht naar Dirkshorn. We zijn weer top geholpen. Alle afspraken zijn nagekomen en we gaan er van uit dat we weer een hoop plezier gaan beleven aan onze nieuwe Kia Sorento. Ga zo door!!

Betrouwbaar en goede service!

Ik ben al een tevreden klant vanaf 2002. Nu mijn tweede auto van hun met volle tevredenheid. Er is altijd een goede communicatie en zijn eerlijk. Ze hebben hun hart op de juiste plek, wat ik niet veel ben tegen gekomen in deze branche.

Al jaren een betrouwbaar adres!

Eerst vanuit Alkmaar en nu nog steeds komen wij graag al jaren vanuit Almere naar autotechniek Holtjer. Vakkundig, eerlijk en betrouwbaar. Ook nu weer uitstekend geholpen aan een fijne auto, wij komen graag weer terug!

Met een goed gevoel mijn auto gekocht

Een hartelijke ontvangst, goede en eerlijke communicatie. Met een goed gevoel weggereden in onze nieuwe auto.

Goede service door vriendelijke mensen

De aanschaf van onze Kia Sportage verliep volledig volgens afspraak en werd werkelijk als een plaatje afgeleverd. De technische kant is helemaal super nagekeken voor nog vele veilige kilometers.

Goede service, fijn contact

Al mijn vragen werden/worden uitvoerig beantwoord, met respect behandeld. Service is gewoon zeer goed, er wordt meegedacht en, daar waar nodig, een passende oplossing gezocht al is het alleen maar om de grootte van de leenauto omdat je meerijders hebt. Top

Topbedrijf!!

Ontzettend goeie service, goed advies! Je wordt er op een hele fijne manier geholpen door Ed, Mariska en het personeel. Mensen met het hart op de juiste plek!!

Altijd goede service, ik ben laatst zelfs opgehaald uit wieringerwerf omdat ik een lekke band had! Met reparaties geven ze altijd eerlijk advies, het is een gezellig en deskundig bedrijf. Ik ben er super tevreden over!

Ik ben zeer positief over dit warme familiebedrijf! Voor de aflevering van onze nieuwe tweedehands auto werden er versleten onderdelen geconstateerd en zonder problemen vervangen voor nieuw. Helaas liep de aflevering wat vertraging op buiten de schuld van Holtjer, bij de aflevering werden verast met een grote bos bloemen en meer onderhoud zonder dat hier extra kosten voor in rekening werden gebracht. Ik kom bij mijn volgende auto zeker terug!

Vriendelijk en betrouwbaar

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer tevreden. Goede service!!

Prima bedrijf, deskundig en eerlijk advies, hulp bij aankoop auto en altijd prima in onderhoud.

Ik ben met meer dan tevredenheid ontvangen en behandeld ook met een afther sales dingetje waar ik geen garantie hoor had allen maar lof. Dit is een van de weinige keren dat ik respons geef op z\'n verzoek.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer teleurstellende communicatie. We hebben een auto gekocht bij een andere garage twv €500,-, dit bleek een miskoop te zijn. We dachten Ed te kunnen vertrouwen, en vroegen hem ernaar te kijken. Er zat al €530,- in deze miskoop, dus we wilde weten waar we aan toe waren en vroegen wat het nakijken kost. Ed zei dat het 6 tientjes zou kosten, dus wij gingen akkoord. Het duurde 3 weken voor ze het hadden nagekeken, omdat 1 iemand ziek was. De communicatie was slecht in deze 3 weken, we vroegen meerdere malen of hij ons wilde bellen en dit gebeurde NIET. Vervolgens krijgen wij een factuur met het dubbele bedrag. Nog steeds hadden wij vertrouwen in Ed en zijn crew, dus ik belde hem om verhaal te doen. Ik legde mijn kant van het verhaal eerst op rustige toon uit en vertelde hem dat mijn huidige garage het tegenover gestelde zei. Ed is geen luisterend oor, deze man heeft een heel kort lontje en kan er niet tegen als je hem tegen spreekt of niet blij bent. Eerst schreeuwen dat hij alles crediteerd, terwijl het geld me niet eens zoveel kan schelen. Ik wil gewoon mijn verhaal doen en duidelijkheid krijgen. Ed zag alles als een aanval, viel mij continu in de reden en liet me met een naar gevoel achter. Dus bij deze Ed: mij zie je niet meer terug, je hoeft niet alles te crediteren ik betaal uit principe €60,- en hoop dat dit de rest helpt om een goede garage te kiezen. Ed kan goed zijn, maar de communicatie is uitermate slecht en alles wat je zegt is een persoonlijke aanval, dus let op je woorden. Ik ken zelf nog een aardige garage in Opdam die wel goed communiceert en geen mensen belazerd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij zijn nogal verbaasd over deze beoordeling, maar eigenlijk ook niet. De belangrijkste vaststelling moet allereerst zijn dat de heer Raul een miskoop heeft gedaan.Vervolgens probeert hij in de kern hiervoor een ander dan zichzelf verantwoordelijk te maken. Aan de feiten besteden we hier geen aandacht, want hij weet zelf dat die niet juist zijn. Het enige wat wij doen, is onze diensten aanbieden die in doorsnee met ruim het cijfer 9 worden beoordeeld. Uiteraard worden wij, zoals iedereen, hiervoor graag betaald en onze tarieven vallen niet uit de toon. Ons advies aan de heer Raul: denk in het vervolg 2 keer na, voordat u tot zo’n koop besluit.

heb 6 maanden geleden een twingo gekocht via internet dus ongeziens alleen op foto moest 2 en 1/2 uur rijden om het op te halen. het autootje is 10 jaar oud maar ziet er uit als nieuw alles werkt en rijd als een trein. goed gedaan fam.Holtjer en bedankt . groeten : John Smits/Helmond.

Onderhoud en reparatie, APK, schadeherstel en aankoop gebruikte auto. Prima service, wordt met de klant meegedacht, geen verrassingen achetraf, eerlijk en betrouwbaar adres!

Eerlijke en goede service. Bij pech wordt er direct tijd gemaakt om de auto te maken.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Perfecte bedrijf, denkt mee en probeert altijd een goede oplossing te vinden.

Zeer tevreden, staan altijd klaar. Hebben me direct geholpen toen ik met een lege accu stond. Vandaag direct mijn lamp vervangen. Zijn altijd vriendelijk, top garage

Ik ben al jaren super kritische klant bij Holtjer. Ik woon een uur rijden van Dirkshorn, maar ik heb de extra rit er graag voor over. Het bedrijf is transparant, eerlijk, correct en deskundig. En dat jaar in jaar uit.