Deskundig, komt afspraken goed na.

Goede ervaring. Vriendelijk, no-nonsens, Twentse degelijkheid. Aanrader!

Onlangs een Mitsubishi gekocht. Hele leuke auto. Goede service, goed geholpen. Bedankt!

Normaal

Bij het ophalen van onze auto had ik er meer van verwacht. Het ging maar om 19.000 euro maar voor ons is dat veel geld. We hadden voor de koop afgesproken dat de krassen van de auto hersteld zouden worden aan de rechterkant van de auto is dit niet gebeurd voor een gedeelte wel maar een gedeelte niet. Ook zou de auto gepoetst worden dit is zo te zien niet gebeurd uw collega geeft aan van wel. Het ging allemaal wat rommelig

Alles is te regelen

Top bedrijf, je kan alles gedaan krijgen in overleg

Hele fijne ervaring

Ik ben erg goed geholpen. Vriendelijke mensen met veel kennis. Heel erg bedankt!

Auto was als omschreven. Mooi net pand, alles goed op orde.

Degelijk en goed bedrijf met aardige medewerkers

Wij hebben een auto gekocht en alles verliep super goed!!!!!

zeer vakkundig en vriendelijke

Zeer vakkundig en vriendelijk

Net bedrijf met grote, tevens nette, werkplaats

Net en eerlijk ogend bedrijf. Geen verkoop praatjes. Auto goed afgeleverd met besproken puntjes afgehandeld.

Ongekend service gericht!

Zoals altijd professioneel, snel en goed geholpen door Mark en zijn team. Deze keer bij de export van onze auto naar Oostenrijk.

Goede service en kwaliteit

Wij zijn goed en vriendelijk geholpen

Uiteindelijk blijf ik toch met een kostbare kater achter

Ondanks mijn opmerkingen bleef het bedrijf volhouden dat de door mij gekozen auto op 3 fasen =11kW kon laden. Thuisgekomen en aan de lader geplaatst. Toen bleek dat ook deze auto slechts op 1 fase kon laden. Dis ik de volgende dag weer terug. Men draaide de koop weer terug en ik kreeg net als de dag ervoor weer 2 kopjes koffie. Maar ik ben hier 2 dagen en bijna 400 km mee bezig geweest. Ik heb dus 2x onderweg moeten snelladen en tussendoor buitenshuis moeten eten en die kosten zijn helemaal niet vergoed terwijl ik bij het maken van de deal hierom wel heb gevraagd. En dat valt me tegen waardoor uiteindelijk toch een negatieve reactie

zie onder

schmidt autobedrijf is zeer meedenkend geweest bij de in ruil van de schade aan mijn oude auto

Zeer snel en prettige service!!

Op korte termijn had ik een andere auto nodig. Door de goede en snelle service van Niek en Mark werd de korte termijn gehaald. Ik ben erg tevreden!

Deskundig bedrijf met topservice.

Auto moest op korte termijn afgeleverd worden ivm nieuwe job. Alles werd in werk gesteld om het geregeld te krijgen. Gelukt !

Champions League niveau!!

Als een prins behandeld!

Klasse service

Snelle en fijne service. Auto in korte tijd afgeleverd. Vriendelijk personeel en denken graag met je mee. Aanrader!

Top service!

Prettig mensen die een erg goede service verlenen.

Betrouwbaar, vertrouwd, vakkundig

Heb een mooie auto gekocht. Goed onderhouden en voor een prima prijs.. Het was mijn eerste ervaring met autobedrijf Schmidt en heb het als zeer plezierig ervaren.

super

vorige week een andere auto gekocht en oude ingeruild zeer vriendelijk personeel en netjes behandeld tot nu toe zeer tevreden

Heele goede ervaring

Super geholpen, vriendelijke verkoper, alles gegaan volgens afspraken .

Klantvriendelijk, eerlijk, goede service, komt afspraken na, een voorbeeld voor andere bedrijven.

prima garage

In januari mijn auto hier gekocht. Super vriendelijke mensen. Niet opdringerig en wilden overal in meedenken. Zo wilde ik graag sensoren op mijn auto. Dit was geen probleem en deze zijn er zeer netjes opgezet. Bij het ophalen van de auto werd zelfs mijn telefoon nog geïnstalleerd.

Zeer klantvriendelijk

Een zeer klantvriendelijk en service gericht autobedrijf. Komt gemaakte afspraken na plus extra’s, in mijn geval 4 nieuwe banden zonder dat hier om gevraagd is.

Uitstekend geholpen!

Verkoper Dennis heeft ons prima geadviseerd en afgelopen vrijdag heb ik mijn VW E-Up opgehaald. Autobedrijf Schmidt heeft de taal in de auto van Duits naar Nederlandstalig omgezet, dat hoefde ik zelf dus niet te doen! Daarnaast heeft Dennis uitgelegd hoe de laadkabels werken en mijn mobiel via Bluetooth gekoppeld met de auto, kortom: bij het wegrijden in deze elektrische auto hoefde ik me niet meer druk te maken om bijzaken maar kon direct genieten van deze prachtige VW E-Up!