Top service en keurig nette auto's

Vriendelijk in omgang en erg flexibel. Prima auto's en goed onderhouden. Zijn ook tot alles bereid en willen je tegemoet komen. Zou hier zeker terug komen

Snelle service

Goede auto gekocht en komen afspraken goed na.

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Toen ik aankwam zag het er direct uit als een keurig opgeruimd bedrijf, met mooie, verzorgde auto's. Ik ben heel vriendelijk geholpen door Dennis. Ook de afhandeling na het kopen van de auto ging heel goed en volgens afspraak.

Professioneel , klantgericht bedrijf

Goede auto voor mij gezocht en keurig afgehandeld.

Goed gepland, mooi vlot uitgevoerd!

Gemakkelijk om een afspraak te maken, beurt en APK uitgevoerd en bericht ontvangen na gereed melden. Super service!

Top bedrijf

Koop al jaren mijn auto’s hier en heb ze hier in onderhoud . Staan altijd klaar voor en de koffie staat klaar

Goed bedrijf, met een persoonlijke aandacht voor hun klanten.

gezellige , vriendelijke mensen , die de gemaakte afspraken nakomen. Was het overal maar zo een feest !

Professioneel en betrouwbaar bedrijf

Oude auto ingeruild voor een andere. Eerlijke afspraken gemaakt zonder gedoe of gezeur. Uitstekend geholpen, top bedrijf om zaken mee te doen!

Super service

De service is er super en het personeel goed op de hoogte van alle zaken

Fantastische service

Met een kapotte aandrijfas, kwam ik bijna tot aan de deur van het garagebedrijf na een rit uit Sint Pancras. Beter kon ik het niet treffen. Ik kwam heel gestresst binnen en werd zo vriendelijk opgevangen en te woord gestaan en geholpen, daar kan menig garagebedrijf een voorbeeld aan nemen. Alles werd in het werk gesteld om mijn auto gelijk te repareren het benodigde onderdeel werd zelfs in Zwolle opgehaald en ik kon nog dezelfde middag met mijn auto terug naar huis. Kortom fantastische service door bijzonder vriendelijke mensen.

Betrouwbaar en duidelijk.

Prima autobedrijf. Gewoon een vriendelijk maar duidelijk verhaal tijdens de aanschaf van onze gebruikte Up. Auto stond er netjes en schoon bij. Ook na aanschaf nog wat zaakjes geregeld. Gewoon geen gezeur maar zoals je het graag ziet. Netjes afgehandeld!!

Goed geholpen

Hier onlangs een oude volvo 480 heen gebracht ter reparatie. Snel en correct geholpen met duidelijk overleg. Mooie garage ziet er heel net uit.

Correct, no-nonsens bedrijf.

Op mijn vraag naar een auto werd snel en adequaat gereageerd. Ook de verdere afhandeling was helder, zonder poespas.

Eelijke en nette garage

Ze komen hun afspraken na.

Gewoon goed

Ik ben geholpen door Dennis hij heeft mij netjes opgevangen kopje koffie en daarna de voertuig bekeken. Ze hebben mij goed geholpen. Netjes eerlijk en meedenkend!!

mijn eerste bezoek bij Autobedrijf Schmidt was al super positief.

Heb daar een Suzuki Swift sport 1.6 uit 2016 gekocht. een eerste auto van Autobedrijf Schmidt B.V. van eerste contact tot aflevering is het contact goed. Ze hebben daar alle tijd voor jouw. Bij hun is de klant nog steeds Koning. zal er zekers weer heen gaan.

Zeer goede service

Plezierig

Tot nu de afspraken goed nagekomen

In ÉÉN woord Super!

Afspraak keurig op tijd , super service, ben ontzettend tevreden voor een leuke prijs !

Prima autobedrijf!!

Prima autobedrijf!!

Keurig geholpen, zeer fraai pand

Prima geholpen. Auto was zoals omschreven. Alles snel en correct geregeld. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Prima service en snel geholpen.

In de garantieperiode een defect aan de versnellingsbak snel en vakkundig gerepareerd en zonder discussie natuurlijk kostenloos uitgevoerd. Chapeau!

Keurig geholpen met andere auto

Vriendelijk Eerlijk Goeie prijs / kwaliteit Komt afspraken na

alles prima geregeld

zeer goed

Aardig personeel en goeie service.

Ik heb bij autobedrijf Schmidt een Volkswagen Golf gekocht deze is top in orde en ziet er ook goed uit. Ze verkopen dus ook geen slechte dingen.