Erg vriendelijk geholpen en erg goede service

Erg vriendelijk geholpen en erg goede service

Top verkoper! Goede service! Ontzettend fijne zaak!

Al een aantal auto’s gekocht maar altijd met perfecte hulp en service. Duidelijke afspraken die ze altijg nakomen!!

Onze mening is gebaseerd op ons contact met Dennis Roolvink. Prima telefonisch en via de mail te bereiken. Vriendelijk, vlot en eerlijk geholpen. Dennis was zelfs bereid om na sluitingstijd terug te keren om onze aankoop af te ronden. Geweldig! Bedankt Dennis voor de uitstekende service en alle tijd en energie die je aan ons besteed hebt. Alvast hele fijne feestdagen. Groetjes Ashok & Reshma Gowrie

Perfect, duim omhoog

Soms denk je: Misschien loont het de moeite; dus 100 kilometer gereden om een tweedehands Polo Highline DSG uit 2011 te bekijken. De ontvangst was prima en de koffie stond klaar. De auto was boven verwachting, nog mooier dan geadverteerd. De aankoop met inruil was snel beklonken, zonder onnodig gezeur. De Polo is perfect afgeleverd met 6 maanden garantie en rijdt geweldig. Autobedrijf Schmidt in Vriezenveen, de extra kilometers zeker waard.

Vriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken

Afspraken werden nagekomen en de geleverde auto is prima in orde. De auto voor de deur afleveren was geen enkel probleem.

Wel goed

Dennis is een prettige verkoper, Jammer wel was dat het onderhoudsboekje naderhand van een andere auto bleek te zijn, maar goed.

snel netjes en duidelijk

Zeer zeer goed

Tweede hand auto gekocht bij hun. Tot in de kleine puntjes zeer goed verzorgd, maar niet te duur. Zeker een aanrader, toegankelijk, professioneel, erg vriendelijk, top service.

Zeer nette service

In juni 2019 een bijna 15 jaar oude Mini Cooper S voor een nette prijs gekocht bij Autobedrijf Schmidt. Na 2,5 maanden strandde ik 's nachts langs de A2 met de auto. Schmidt heeft dit vervolgens zeer netjes en correct opgelost. De auto is opgehaald en binnen een week weer gerepareerd onder BOVAG garantie.

netjes en vriendelijk en goed geholpen

ziet er zeer netjes uit ook de werkplaats vd monteurs en ben vriendelijk geholpen mocht er toch wat met de auto wezen heb ik recht op 6 maanden bovag garantie dat geeft ook wel vertrouwen

Overtreft verwachtingen..

Had 's ochtends bij het groot onderhoud gevraagd of de auto even door de wasstraat kon...bij ophalen was dit inderdaad gedaan en de gehele auto voor, achter en de kofferbak uitgezuigd...Klasse!

Goed geholpen en vriendelijke medewerkers.

Al vele jaren een prima ervaring.

Via Schmidt een VW golf gekocht. Netjes afgeleverd en trekhaak laten monteren.

Als je er met een probleem komt wordt je direct geholpen als dat kan en bieden meteen kop koffie aan dus ik raad iedereen dit garagebedrijf aan

Weer super geholpen bij de aankoop van mijn vierde auto

Klantvriendelijk

Snelle service

Ik kon er snel terecht en werd zeer vriendelijk geholpen. Ik kon zelfs direct de nieuwe auto meenemen en ze namen mijn sloop auto direct van mij over ! Zeer tevreden over de nieuwe auto/prijs !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede kwaliteit, altijd vriendelijk en behulpzaam en doen alleen de noodzakelijke reparaties, niks meer voor eigen gewin.

Goed en betrouwbaar bedrijf, ken ze al jaren en heb er ook meerdere auto’s gekocht en in onderhoud. Tot nu toe altijd prima tevreden.

Super goed bedrijf een aan rader

Open en eerlijk bedrijf