Prettig

Ik ben goed geholpen door Niek. Geen gelikte verkoop praatjes of wat maar ook. Gewoon professioneel, zakelijk maar toch down to earth. Hartelijk dank hiervoor

Professioneel en betrouwbaar bedrijf

Een fijn en professioneel bedrijf. Er wordt meegedacht en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanbeveling!

Top bedrijf

Top mensen klant vriendelijk

Netjes geholpen met de aankoop van onze nieuwe auto.

Keurig geholpen, contact goed onderhouden, omdat het iets langer duurde met de velgen. Auto netjes afgeleverd, lekkere koffie ;)

Een goede ervaring met een fijn bedrijf.

Allereerst heb ik een hele fijne en mooie auto gekocht. Van binnen en buiten. Er was een mankementje, wat zo niet te zien was, maar alles is naar alle tevredenheid helemaal in orde gemaakt. Iedereen was erg vriendelijk en hebben me goed te woord gestaan en geholpen. Het ziet er ook allemaal erg netjes, georganiseerd en schoon uit. Het is een uur rijden vanaf mijn huis maar vanwege de Bovag garantie heb ik besloten om er naar toe te gaan en dat was een goede keus.

Goede service vriendelijke verkoop

Was een klein misverstandje meteen opgelost super geregeld allemaal.

zeer goed geholpen door Schmidt B.V.

Het voelde voor ons gelijk goed toen we binnen kwamen bij Schmidt B.V. Een mooi net bedrijf waar wij uit eindelijk ook onze Volkswagen Passat gekocht hebben. Wij zijn uitstekend geholpen door verkoper Dennis. Wij komen zeker in de toekomst terug om hier weer een auto te kopen.

Prettige handel

Koop/verkoop was goed en snel geregeld.

Tevreden

Werden goed geholpen, echter bij vragen wel graag zeker zijn van de antwoorden, die gegeven worden. Anders even nagaan bij collega of nazoeken.

Heel netjes en vriendelijk geholpen

Gewoon netjes en vriendelijk geholpen , lekker gemoedelijk

Erg net bedrijf, we zijn goed geholpen en kwamen snel tot een eerlijke deal! Bedankt.

een klantvriendelijke garage

Gisteren mijn slot van de achterklep stuk gegaan. Vanmorgen naar Schmidt geweest en uitgelegd dat ik hem nodig had, zij keken even en regelden een slot dat ik met een auto van hun kon ophalen in Rijssen bij de VW dealer, vanavond klaar. Mensen bedankt voor de service

Bij aankoop wordt er veel beloofd.

Ik heb er een auto gekocht en er werd mij van alles beloofd maar niets is minder waar hij zou op 40 Punten gecontroleerd worden, dus niet de vloeistof waren beneden pijl en moet nu al over 4000 KM een grote onderhoud beurt hebben ik heb de auto nog maar 5 dagen in mijn bezit! :(

Top bedrijf dat een voorbeeld mag zijn voor de branche

Ik heb recent een auto gekocht en tot nu toe ben ik uitermate tevreden over dit bedrijf.Afspraken zijn helder en worden goed nagekomen.Geen poespas maar eerlijke verkoop. Zeer vriendelijke en attent optreden en meedenkende verkopers .Aanrader als je een nieuwe auto zoekt. Vr gr Peter

Uitstekend,dat is het juiste woord.

Gewoon uitstekend,wist niet dat dat nog bestond maar beter kan niet.Alles is UITSTEKEND.

Uitstekend autobedrijf.

Hele goede service,dik tevreden.

Vlotte service

Ik ben correct behandeld

Top service en keurig nette auto's

Vriendelijk in omgang en erg flexibel. Prima auto's en goed onderhouden. Zijn ook tot alles bereid en willen je tegemoet komen. Zou hier zeker terug komen

Snelle service

Goede auto gekocht en komen afspraken goed na.

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Toen ik aankwam zag het er direct uit als een keurig opgeruimd bedrijf, met mooie, verzorgde auto's. Ik ben heel vriendelijk geholpen door Dennis. Ook de afhandeling na het kopen van de auto ging heel goed en volgens afspraak.

Professioneel , klantgericht bedrijf

Goede auto voor mij gezocht en keurig afgehandeld.

Goed gepland, mooi vlot uitgevoerd!

Gemakkelijk om een afspraak te maken, beurt en APK uitgevoerd en bericht ontvangen na gereed melden. Super service!

Top bedrijf

Koop al jaren mijn auto’s hier en heb ze hier in onderhoud . Staan altijd klaar voor en de koffie staat klaar

Goed bedrijf, met een persoonlijke aandacht voor hun klanten.

gezellige , vriendelijke mensen , die de gemaakte afspraken nakomen. Was het overal maar zo een feest !

Professioneel en betrouwbaar bedrijf

Oude auto ingeruild voor een andere. Eerlijke afspraken gemaakt zonder gedoe of gezeur. Uitstekend geholpen, top bedrijf om zaken mee te doen!