Auto gevonden via internet en heel fijn geholpen door medewerker Dennis met de juiste info over mijn auto. Super blij ermee!

Vriendelijk en correct

Prima en correct en vriendelijk geholpen

Klantvriendelijk

Fijn ontvangen, gebruik van humor wordt gewaardeerd

Een zeer goed autobedrijf

Afgelopen woensdag een polo 1.6 TDI comfortline 2019 gekocht rijdt nog donders goed nieuw apk en een grote onderhoudsbeurt gehad bij aflevering Alle auto’s die je daar koopt zien er vooral schoon en netjes uit je zal er geen 1 zien staan die smerige uit ziet een echte aanrader dus Mvg Arjen bakker

Netjes, snel en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een auto.

Goede vriendelijke service.

Afgelopen week mijn nieuwe auto op mogen halen. Autobedrijf Schmidt heeft mij daarbij goed geholpen, auto kwam uit België/Luxemburg. Het ophalen, financieel regelen, nakijken en poetsen, dit hebben ze allemaal voor mij geregeld. Top service en erg blij met mijn VW E Up!. Dankjewel voor jullie hulp.

Vorige en deze auto zijn allebei super!

Enige minpuntje is dat men vergeten is om te vermelden dat er er semi winterbanden onder zitten.

Prettig contact zonder poespas

Na een prettige kennismaking en proefrit, de auto een week later opgehaald. Prima ervaring en deal!

Erg goed!

Goede service en eerlijke handel. Goed behandeld. Mooie zaak. Netjes voor elkaar en goed kennis van zaken .

Oprechte aandacht, goede kennis van zaken

Het was zeer prettig om zaken te doen via Niek voor onze Ford Kuga. We hebben prettige gesprekken gehad.

Tot in de puntjes geregeld, topservice

Prettig contact, ongedwongen, alles op basis van vertrouwen. Ondanks de afstand geen seconde spijt van onze keuze om hier een auto aan te schaffen!!!

Klantonvriendelijk

Wij komen met onze beide auto's bij deze garage, er was een afspraak gemaakt voor onderhoud, echter hadden wij die dag een begrafenis, mijn man heeft contact opgenomen en gevraagd of we de auto de avond van te voren mochten neerzetten en onze dochter of haar man de auto weer op zou halen mochten we niet op tijd terug zijn, geen enkel probleem, mijn man belde aan het einde van de middag omdat we niet op tijd terug zouden zijn, moesten uit Borsele komen, ja de auto is klaar, fijn stuur je dan de factuur op, nee die moet je bij de balie voldoen, pff opnieuw uitgelegd, ok dan mail ik hem... mijn schoonzoon komt aan de balie en krijgt de auto niet mee als hij de factuur niet betaald, dat doet hij dus... ik ben laaiend en bel op, ja ik weet niet wie je bent en wie er aan de balie staat, wat een man, daar komen we nooit meer.

Beste Hennie, Onze policy binnen het bedrijf is dat de klant betaalt bij afhalen van zijn of haar gerepareerde voertuig. Echter heeft u telefonisch anders afgesproken met een collega die uw schoonzoon hoogstwaarschijnlijk niet heeft getroffen aan onze service-desk. Onze collega die uw schoonzoon aan de balie te woord heeft gestaan heeft op dit moment niks verkeerd gedaan omdat dit onze afspraken zijn binnen het bedrijf. Gezien u hier enorm van geshockeerd bent bieden wij onze excuses aan voor het ongemak dat de kosten bij afhalen van uw gerepareerde voertuig betaalt moesten worden. Echter vinden wij niet dat het verzoek direct te betalen na reparaties iets te maken heeft met onze klantvriendelijkheid en al helemaal niet als het gaat om een miscommunicatie. Met vriendelijke groet, Team SCHMIDT automotive. Graag tot ziens!

KLANTVRIENDELIJK

Klantvriendelijk, goede service

Mijn ervaring is prima

Het gehele SCHMIDT team is professioneel. Zij zijn klantgericht, probleemoplossend en uiterst vriendelijk.

Top kwaliteit voor goede prijs

Ja goede auto weten te vinden bij de heren van Schmidt, echt een leuke POLO. Dank voor de goede hulp. Miste alleen het bakkie koffie, haha!

Zeer goed autobedrijf

Mijn Audi A1 uit 2010 met voor de leeftijd zeer weinig kilometers gekocht met verse APK, controlebeurt en 12 maanden BOVAG garantie bij de prijs inbegrepen en dat is heel bijzonder, omdat je daarvoor bij de meeste bedrijven op Autotrack nog zo'n € 1000 extra moet betalen.

Wij hebben vorige week een auto gekocht bij Schmidt. Wij zijn prima geholpen. Van begin tot eind.

Top bedrijf

Fijn bedrijf! Ik word altijd goed geholpen door Dennis en Niek.

Goed en duidelijk geholpen

Recht door zee

goede service. kennis van zaken

Zeggen niet alleen wat ze doen maar doen ook wat ze zeggen

Uitstekende service

Dennis regelt alles volgers afspraak.

Ervaren, sociaal en zeer klantvriendelijk personeel!

Zeer tevreden over onze aankoop bij Schmidt! Goed personeel en zelfs de auto iets langer kunnen laten staan, zodat wij gebruik konden maken van subsidie! Top bedrijf!!

Knappe auto voor een knappe prijs

Wat er in de beschrijving staat van je advertentie klopt niet helemaal. Een paar opties dat niet op de auto zit. Toch de auto gekocht en ben er zeer blij mee. Rijd prima.

Aanschaf occasion

Vanaf eerste telefonisch contact tot aan de daadwerkelijke levering van onze auto zijn wij op professionele wijze door Dennis geholpen. Wat ons direct heeft aangesproken in de manier waarop Schmidt zich presenteert; geen onduidelijke randvoorwaarden en of kosten. De genoemde verkoopprijzen is waar men vanuit kan gaan. We hopen nog vele jaren van onze auto te kunnen genieten.

Bedrijfsgegevens

Postbus 60

7670AB Vriezenveen

54656 18 07

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.