Betrouwbare garage voor onderhoud en aankoop

Ik koop al jaren mijn auto’s bij Schmidt Automotive en laat hier ook het onderhoud en reparaties uitvoeren. Onlangs er weer een jong gebruikte auto gekocht die als nieuw is afgeleverd. Wederom zeer tevreden.

Bij dit bedrijf wordt je netjes en eerlijk behandeld.

Wij hebben alleen goede ervaring met dit autobedrijf , alles is goed. Wij raden het iedereen aan om bij autobedrijf schmidt zowel voor een andere auto als voor onderhoud hier heel goed terecht kunt.

Prima ondersteuning en service

Wederom prima ervaring met de aankoop en import van een occasion uit Duitsland. Het team biedt uitstekende ondersteuning, zorgt voor duidelijke communicatie en regelt alles zonder gedoe. Dit is wat ik zoek in een betrouwbare partner.

Klantgericht - flexibel - open in de communicatie

Wij doen al jaren zaken met autobedrijf Schmidt. Zowel privé als zakelijk. Een betrouwbaar adres met een persoonlijke benadering die heel prettig voor de klant. De medewerkers van Schmidt kennen hun klanten en zorgen voor een gerichte behandeling.

Down to earth

Geweldige mensen die je echt op je gemak laten voelen, of je nu voor een goedkopere of duurdere auto komt. Ze nemen rustig de tijd voor je.

Uitstekend en netjes geholpen

Wij hebben vandaag onze nieuwe auto opgehaald en vanaf het eerste gesprek bij de bezichtigen tot het overhandigen van de sleutel een zeer prettig gevoel. Top service met als kers op de taart een mooie bos met bloemen.

Nette service en klant vriendelijk

Overall een goede service.

Klantvriendelijk en uitstekende service

Ik kom uit Leusden en heb hier in Vriezenveen mijn Tesla gekocht. Snelle transactie en heldere informatie. Kofferbak reparatie, een maand later, kon ik, zonder problemen, bij de Tesla garage in Utrecht laten repareren. Kosten mocht ik declareren en het bedrag werd per omgaande naar mij overgemaakt. Ook ontbrekende extra keycard kreeg ik direct vergoed.

Prachtige moderne garage, met oog voor Auto's en klanten. Goede communicatie,vriendelijk en gastvrij Ik heb auto gevonden op marktplaats en zo bij deze garage terecht gekomen. Auto is ook precies zo als omschreven In advertentie. Ik beveel deze familiegarage van harte aan.

Oprecht.

Niek de verkoper is vriendelijk en goud eerlijk. De auto's die hij verkoopt zijn goed onderhouden, jonge (ex lease) auto's met een goede prijs.

Snel en correct geholpen

Binnen de afgesproken tijd auto opgehaald ivm kapotte accu en ook weer thuisgebracht

Prettig bedrijf

Ik had auto gezien op gaspedaal en deze voldeed in real time volledig aan de verwachtingen.

Geweldig goed en fijn geholpen door afdeling verkoop.

Onze vorige auto wad defect, en met behulp van het verkoopteam een andere auto gevonden. zij hebben deze bekeken en gekocht. ze hebben de auto compleet met garantie en onderhoud / poets beurt afgeleverd. top geregeld allemaal..

Top bedrijf! top service!

Vanaf het eerste moment in de showroom tot aan de aflevering, zijn wij zeer goed begeleid en geadviseerd. Gewoon goed!

Snelle service

Ik had een schroef in mijn band. Binnen een uur gefixt en weer onderweg. Nieuwe indeling is wel handig, moest even wennen.

Wij zijn meer dan tevreden mensen. We kunnen weer vooruit!!

Zie boven

Auto gevonden via internet en heel fijn geholpen door medewerker Dennis met de juiste info over mijn auto. Super blij ermee!

Vriendelijk en correct

Prima en correct en vriendelijk geholpen

Klantvriendelijk

Fijn ontvangen, gebruik van humor wordt gewaardeerd

Een zeer goed autobedrijf

Afgelopen woensdag een polo 1.6 TDI comfortline 2019 gekocht rijdt nog donders goed nieuw apk en een grote onderhoudsbeurt gehad bij aflevering Alle auto’s die je daar koopt zien er vooral schoon en netjes uit je zal er geen 1 zien staan die smerige uit ziet een echte aanrader dus Mvg Arjen bakker

Netjes, snel en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een auto.

Goede vriendelijke service.

Afgelopen week mijn nieuwe auto op mogen halen. Autobedrijf Schmidt heeft mij daarbij goed geholpen, auto kwam uit België/Luxemburg. Het ophalen, financieel regelen, nakijken en poetsen, dit hebben ze allemaal voor mij geregeld. Top service en erg blij met mijn VW E Up!. Dankjewel voor jullie hulp.

Vorige en deze auto zijn allebei super!

Enige minpuntje is dat men vergeten is om te vermelden dat er er semi winterbanden onder zitten.

Prettig contact zonder poespas

Na een prettige kennismaking en proefrit, de auto een week later opgehaald. Prima ervaring en deal!

Erg goed!

Goede service en eerlijke handel. Goed behandeld. Mooie zaak. Netjes voor elkaar en goed kennis van zaken .

Postbus 60

7670AB Vriezenveen