10

Topservice!

Peugeot 208 langs gebracht omdat deze erg inhield / bonkte bij het optrekken. na een uitgebreide inspectie werd telefonisch medegedeeld dat er geen rariteiten zijn aangetroffen en dat het euvel verhielpen zou kunnen worden d.m.v. een update van het EBE. Tijdens de inspectie trof men ook een db-riem vol droogtescheuren aan. Voor beide reparaties werd een nieuwe afspraak gepland, werden de kosten helder geschetst en kon ik gebruik maken van een leenauto. Auto rijdt inmiddels weer als een zonnetje en ik zou Autobedrijf Lijzenga dan ook zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
8

positief en adeauaat reagerend

Bij storing van de auto wordt er snel gereageerd. Er wordt meegedacht en uitgelegd wat er aan de hand kan zijn. Er volgt een snelle reparatie en in no time is je auto weer beschikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Super goed en netjes geholpen bij de aanschaf andere auto

Gisteren onze nieuwe auto opgehaal, Citroen C4 Grand Picasso, en stond helemaal netjes kllar op ons te wachten. De afhandeling was keurig en alle afspraken zijn goed nagekomen !! Prima bedrijf zeker aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Top bedrijf

Inmiddels meerdere keren een auto aangeschaft, goede garantie voorwaarden, nette aflevering en er valt goed te overleggen...top bedrijf!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Goede service en je word zeer vriendelijk geholpen.

We waren op zoek naar een andere C3 onze oude was van 2006. Via de website hebben we de Citroen C3 uit 2017 gevonden die we mooi vonden . Op zaterdagmorgen 30-11-19 na de koffie zijn we naar Lijzenga gereden om hem te bekijken en te oriënteren . We konden rustig eerst zelf rond kijken en toen we naar binnen zouden gaan kwam de verkoper naar ons toe. Hij heeft de auto even verplaatst zodat we ook van binnen konden bekijken, hij vroeg of we ook een proefrit wouden maken. Tja dan ben je verkocht we waren snel klaar met inruil/prijs van onze ,, nieuwe'' C3. Vandaag 15-1-20 zijn we langs geweest om de nieuwe reservesleutel uit te lezen. We werden daar ook zeer goed op de hoogte gehouden en gebeld wanneer we langs konden komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Zeer goede behandeling

Klant vriendelijk en behulpzaam ervaring zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Klasse

Dit bedrijf is een TOPPER over de gehele linie. Als wij een cijfer mogen geven dan is het een 10!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: N.v.t.
10

Snelle service

Via internet terecht gekomen bij Autobedrijf Lijzenga voor een gebruikte bestelauto, vervolgens online een offerte aangevraagd en ik werd binnen 15 min al gebeld. Foto's opgestuurd van mijn in te ruilen auto, we waren er snel uit en de auto is per transport keurig op locatie afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
8

Prettige omgeving met betrouwbare mensen

Tweedehands Grand Picasso gekocht bij Lijzenga. Helaas technische problemen wat natuurlijk kan gebeuren. Hiervoor nam Lijzenga zonder slag of stoot de volle verantwoordelijkheid (ik had Bovaggarantie) Omdat ik geen goed gevoel meer had bij deze auto, heb ik hem kunnen ruilen. Hiervoor hebben we een coulante regeling getroffen. Dus, ondanks technische problemen, een prima gevoel overgehouden aan de firma Lijzenga!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Geweldig

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn altijd goed. Deze week met pech stil komen staan (wiel viel onder de auto vandaan), garage Lijzenga gebeld en ze zijn meteen gekomen om hulp te bieden. Mijn Auto is door Lijzenga opgehaald een meegenomen naar Damwoude, de auto is hier verder hersteld. Omdat ik ineens zonder auto zat en toch wel geschrokken was, ben ik door personeel van Lijzenga thuis gebracht. Net als altijd goed op de hoogte gehouden over hoe het er voor stond met de auto. Er is mij goed verteld wat er allemaal gedaan is aan de auto en wat ik kan doen om de schade die ontstaan is, te herstellen. Al met al een hele fijne service en opvang na dit pech geval.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Eerlijke autohandelaars zijn zeldzaam maar dit is er eentje.

Top citroen grand piccaso uit 2017 gekocht. Wij zijn er super blij mee. 3de auto die ik bij deze dealer heb gekocht. Goed gedaan Anne Lijzinga. Top citroen grand picasso út 2017 oankocht. Wy binne der super bliid mei. 3e auto kocht ik by dizze dealer. Goed dien Anne Lijzinga.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg goede ervaring gehad met dit bedrijf. Op marktplaats een auto gezien, een week later opgehaald en mijn oude auto met schade probleemloos ingeruild. Fijn contact met het bedrijf via de chat en whatsapp. Bij aankomst werd ik goed ontvangen met een bak koffie een praatje en na afloop een bloemetje! De auto die ik heb gekocht rijd als een zonnetje. Zeer tevreden en kom hier zeker terug voor mijn volgende wagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vakkundig en snel geholpen alles verliep volgens planning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Mooi bedrijf een echte Citroen garage en met super recensies en precies de auto die ik zocht voor een redelijke prijs en met mijn kleur rood een Ara Picasso met automatische versnelling die ik nodig had omdat ik niet kan schakelen! Op zaterdag de auto helemaal vanuit Maastricht de auto betaald en meegekregen! Maar de tank was bijna leeg en dus eerst een tankstation opgezocht om te tanken en wat bleek: het motorstoringschalmpje brandde en omdat het zaterdag was ben ik maar die 335 km gereden met de auto omdat ik 1 maand garantie had! Op maandag thuis direct naar de citroen garage in beek Limburg gegaan omdat er een onbalans in de banden was1 De achterbanden waren totaal niet uitgebalanceerd en bij controle bleek dat de motorstoring zat in de lambdasonde zat die de emissie regelt! Ook bleek er geen wieldopsleutel aanwezig te zijn zodat ik het reserve wiel niet kan controleren! Omdat het voor mij 670 km was om deze service te krijgen hebben wij afgesproken dat de dopsleutel en de lambdasonde zou worden opgestuurd en dat gebeurde ook want de volgende dag kreeg ik deze met de post! Met de wieldopsleutel kon ik eindelijk het reserve wiel onder de wagen halen en daar moest ook de krik aanwezig zijn? Maar geen krik en een reserve wiel met scheuren en totaal versleten! Het verhaal was dat ik maar langs moest komen en het reserve wiel en de krik moest ik wel betalen! Het resetten van het systeem zou wel onder de garantie vallen! Dus werd ik op pad gestuurd met een motorstoring, geen bezine, geen krik en een totaal versleten reserve band die ik zonder krik en wieldopsleutel nooi had kunnen vervangen?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Citroën C5 gekocht en ingeruild . dit alles via de mail en telefoon met Anne Lijzenga. (ik kom uit Brabant)Zaterdags de auto opgehaald , na een proefritje een paar dingen aan gepast c.q. verholpen. Onderweg naar huis motorstoring!! , Eric van de Garage gebeld en advies gekregen om de ANWB even te laten kijken en daarna de auto terug naar Damwald te brengen. geen leen auto beschikbaar , dan neem de auto waar ik mee rij maar mee naar Brabant . zo terug gereden en de zaterdag daarop de(Kosteloos) gerepareerde auto opgehaald. Geen storing meer gehad . zeer goed geholpen door Garage Lijzenga. ben heel tevreden. Ger Adriaans (NB)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Citroën C4 gekocht, alles werd snel geregeld, waarvoor onze dank. Echter na een week ondervonden wij wat problemen. Na dit met het bedrijf besproken te hebben konden wij hem brengen naar de werkplaats. Het \"probleem\" is zonder morren en kosteloos verholpen. Dat is ouderwetse service, wij danken het team voor het meedenken naar de oplossing. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Auto gekocht en diverse auto´s in onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Reparatie aan remmen en bandenwissel achter. Alles is vlot en professioneel uitgevoerd, door vriendelijk en kundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

recent hier voor de tweede maal een occasion gekocht, ditmaal een mooie C6. Niet naast de deur (wonen in Santpoort), maar door eerdere ervaring niet getwijfeld. Kwamen ook niet bedrogen uit, noodzakelijke reparatie werd zonder mankeren uitgevoerd onder garantie, kregen gedurende een week een leenauto mee. Bravo!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede service, goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto, verkoper luistert goed naar de wensen van de klant. Kom hier zeker weer terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al jaren goede ervaringen met dit bedrijf. Vandaag een set nieuwe winterbanden laten monteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sterk klantgevoel, service is uitstekend en de prijzen zijn goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deskundigheid, meedenken. oplossinggericht maar ook ruimte voor je eigen mening. Kon mijn fantastisch XM niet meer onderhouden. Samen tot een goede oplossing gekomen. En rijd nu citroen xsara picasso. Op de kwaliteit ben ik niet achteruit gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede onderhoudsbeurt. Alleen de volgende dag de wegenwacht gebeld. Oude rubber van het oliefilter laten zitten. Wel een slordigheidje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag is onze nieuwe auto Citroen Berlinga keurig afgeleverd in Tiel! Onze Youngtimer een Volvo S70 en een Toyota IQ hebben we in kunnen ruilen! Wat een vertrouwen....ongezien 2 auto\'s ingeruild en de nieuwe auto keurig aan huis afgeleverd! Een eerlijk betrouwbaar deskundig vriendelijk bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina