zeer klantvriendelijk en goede service

Ze hebben ons heel goed geholpen. Je merkt aan alles dat dit bedrijf gerund wordt door liefhebbers. We komen zeker terug.

Heel erg goed

Keurig geholpen en keurige auto kunnen ophalen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Mooie auto gekocht met goede service

Via internet een leuke auto gevonden en een aardig bod op mijn auto. Vanuit Alkmaar die kant op gereden en de deal was snel gemaakt. Vlak na ophalen een kleine storing, maar deze werd gelijk hersteld op de zaterdagmiddag.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een autohandelaar waar je een naam bent en geen nummer

Via telefoon en Whatsapp een deal gesloten over een grand c4 picasso. Een redelijke prijs voor mijn 17 jaar oude brikkie gekregen. Een maal thuis, bleek het witte nummerbord te ontbreken, ik heb immers een auto met trekhaak gekocht. Even contact en 2 dagen later het nummerbord in huis, splinternieuw. Ik ben vanuit Amsterdam helemaal naar Damwoude gereden voor deze deal, maar dat was het zeker waard. Rustige mensen die de tijd voor je nemen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vandaag een prachtige Porsche Panamera mogen halen , NIek bedankt voor de goede service, Anderhalf uur moeten rijden maar dubbel en dwars waard , jongens bedankt voor deze mooi auto en een garage om zeker terug te komen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Alles via de app en mail geregeld!! Geen gezeur en afgekraakt van de in te ruilen auto, gewoon geleik een goeie prijs voor onze a3 gekregen(kunnen andere garages een voorbeeld aan neme,) En nu een super mooie outlander plughybrid, Inc 6 mnd garantie, Kom hier zeker terug Fam wagenaar

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Eerlijke prijs en snel geholpen

De turbo van mijn Volvo moest vervangen worden icm nog wat andere zaken. Ik heb Lijzenga gebeld en de situatie uitgelegd. Ze hebben goed meegedacht en mij voor een zeer schappelijke prijs (50% goedkoper dan 2 andere offertes) uit de brand geholpen. Vriendelijk en zeer kundig personeel, geen nummer maar een naam!

Kundig en vriendelijk personeel en snel geholpen

Kundig en vriendelijk personeel en snel geholpen

Servicegericht en vertrouwd adres

Bij de familie lijzenga voel je je thuis als klant. Geen nummer maar een naam. En meedenken met de klant en de hoogste service verlenen staat bij dit bedrijf voorop!

zeer tevreden

zeer tevreden

Prima bedrijf.

Ik kom hier al jaren met de Eend en bevalt me altijd prima. Daarom rijd ik hier, vanuit Leeuwarden, altijd speciaal naar toe.

Topservice!

Peugeot 208 langs gebracht omdat deze erg inhield / bonkte bij het optrekken. na een uitgebreide inspectie werd telefonisch medegedeeld dat er geen rariteiten zijn aangetroffen en dat het euvel verhielpen zou kunnen worden d.m.v. een update van het EBE. Tijdens de inspectie trof men ook een db-riem vol droogtescheuren aan. Voor beide reparaties werd een nieuwe afspraak gepland, werden de kosten helder geschetst en kon ik gebruik maken van een leenauto. Auto rijdt inmiddels weer als een zonnetje en ik zou Autobedrijf Lijzenga dan ook zeker aanbevelen.

positief en adeauaat reagerend

Bij storing van de auto wordt er snel gereageerd. Er wordt meegedacht en uitgelegd wat er aan de hand kan zijn. Er volgt een snelle reparatie en in no time is je auto weer beschikbaar.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Super goed en netjes geholpen bij de aanschaf andere auto

Gisteren onze nieuwe auto opgehaal, Citroen C4 Grand Picasso, en stond helemaal netjes kllar op ons te wachten. De afhandeling was keurig en alle afspraken zijn goed nagekomen !! Prima bedrijf zeker aan te bevelen.

Top bedrijf

Inmiddels meerdere keren een auto aangeschaft, goede garantie voorwaarden, nette aflevering en er valt goed te overleggen...top bedrijf!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en je word zeer vriendelijk geholpen.

We waren op zoek naar een andere C3 onze oude was van 2006. Via de website hebben we de Citroen C3 uit 2017 gevonden die we mooi vonden . Op zaterdagmorgen 30-11-19 na de koffie zijn we naar Lijzenga gereden om hem te bekijken en te oriënteren . We konden rustig eerst zelf rond kijken en toen we naar binnen zouden gaan kwam de verkoper naar ons toe. Hij heeft de auto even verplaatst zodat we ook van binnen konden bekijken, hij vroeg of we ook een proefrit wouden maken. Tja dan ben je verkocht we waren snel klaar met inruil/prijs van onze ,, nieuwe'' C3. Vandaag 15-1-20 zijn we langs geweest om de nieuwe reservesleutel uit te lezen. We werden daar ook zeer goed op de hoogte gehouden en gebeld wanneer we langs konden komen.

Zeer goede behandeling

Klant vriendelijk en behulpzaam ervaring zeer goed.

Klasse

Dit bedrijf is een TOPPER over de gehele linie. Als wij een cijfer mogen geven dan is het een 10!

• Reden bezoek: N.v.t.

Snelle service

Via internet terecht gekomen bij Autobedrijf Lijzenga voor een gebruikte bestelauto, vervolgens online een offerte aangevraagd en ik werd binnen 15 min al gebeld. Foto's opgestuurd van mijn in te ruilen auto, we waren er snel uit en de auto is per transport keurig op locatie afgeleverd.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettige omgeving met betrouwbare mensen

Tweedehands Grand Picasso gekocht bij Lijzenga. Helaas technische problemen wat natuurlijk kan gebeuren. Hiervoor nam Lijzenga zonder slag of stoot de volle verantwoordelijkheid (ik had Bovaggarantie) Omdat ik geen goed gevoel meer had bij deze auto, heb ik hem kunnen ruilen. Hiervoor hebben we een coulante regeling getroffen. Dus, ondanks technische problemen, een prima gevoel overgehouden aan de firma Lijzenga!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn altijd goed. Deze week met pech stil komen staan (wiel viel onder de auto vandaan), garage Lijzenga gebeld en ze zijn meteen gekomen om hulp te bieden. Mijn Auto is door Lijzenga opgehaald een meegenomen naar Damwoude, de auto is hier verder hersteld. Omdat ik ineens zonder auto zat en toch wel geschrokken was, ben ik door personeel van Lijzenga thuis gebracht. Net als altijd goed op de hoogte gehouden over hoe het er voor stond met de auto. Er is mij goed verteld wat er allemaal gedaan is aan de auto en wat ik kan doen om de schade die ontstaan is, te herstellen. Al met al een hele fijne service en opvang na dit pech geval.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Eerlijke autohandelaars zijn zeldzaam maar dit is er eentje.

Top citroen grand piccaso uit 2017 gekocht. Wij zijn er super blij mee. 3de auto die ik bij deze dealer heb gekocht. Goed gedaan Anne Lijzinga. Top citroen grand picasso út 2017 oankocht. Wy binne der super bliid mei. 3e auto kocht ik by dizze dealer. Goed dien Anne Lijzinga.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Erg goede ervaring gehad met dit bedrijf. Op marktplaats een auto gezien, een week later opgehaald en mijn oude auto met schade probleemloos ingeruild. Fijn contact met het bedrijf via de chat en whatsapp. Bij aankomst werd ik goed ontvangen met een bak koffie een praatje en na afloop een bloemetje! De auto die ik heb gekocht rijd als een zonnetje. Zeer tevreden en kom hier zeker terug voor mijn volgende wagen.

Vakkundig en snel geholpen alles verliep volgens planning.

2 sterren: slechter dan verwacht

Mooi bedrijf een echte Citroen garage en met super recensies en precies de auto die ik zocht voor een redelijke prijs en met mijn kleur rood een Ara Picasso met automatische versnelling die ik nodig had omdat ik niet kan schakelen! Op zaterdag de auto helemaal vanuit Maastricht de auto betaald en meegekregen! Maar de tank was bijna leeg en dus eerst een tankstation opgezocht om te tanken en wat bleek: het motorstoringschalmpje brandde en omdat het zaterdag was ben ik maar die 335 km gereden met de auto omdat ik 1 maand garantie had! Op maandag thuis direct naar de citroen garage in beek Limburg gegaan omdat er een onbalans in de banden was1 De achterbanden waren totaal niet uitgebalanceerd en bij controle bleek dat de motorstoring zat in de lambdasonde zat die de emissie regelt! Ook bleek er geen wieldopsleutel aanwezig te zijn zodat ik het reserve wiel niet kan controleren! Omdat het voor mij 670 km was om deze service te krijgen hebben wij afgesproken dat de dopsleutel en de lambdasonde zou worden opgestuurd en dat gebeurde ook want de volgende dag kreeg ik deze met de post! Met de wieldopsleutel kon ik eindelijk het reserve wiel onder de wagen halen en daar moest ook de krik aanwezig zijn? Maar geen krik en een reserve wiel met scheuren en totaal versleten! Het verhaal was dat ik maar langs moest komen en het reserve wiel en de krik moest ik wel betalen! Het resetten van het systeem zou wel onder de garantie vallen! Dus werd ik op pad gestuurd met een motorstoring, geen bezine, geen krik en een totaal versleten reserve band die ik zonder krik en wieldopsleutel nooi had kunnen vervangen?