goede service netjes behandeld

auto gekocht bij dit bedrijf bmw m235i auto is tot in de puntjes netjes afgeleverd ik ben als klant ook netjes en eerlijk behandeld ik ga veel plezier hebben aan mijn aangeschafte auto ik kan dit autobedrijf inclusief werknemers en eigenaren zeker aanbevelen!! bedankt een blijde klant uit breda die trots is op zijn bmw 235i

Afgelopen week een mooie auto bij Eric gekocht. Prima deal gedaan en keurig geholpen. Auto Gulberg is een klein bedrijf waardoor er snel geschakeld kan worden, vind ik persoonlijk erg fijn. Ik ga even een paar jaartjes van mijn nieuwe bolide genieten en ga daarna maar weer eens kijken bij Eric. O. v/d Weert

Onlangs een BMW M550D aangeschaft bij Auto Gulberg. 5 jaar oud en ongeveer 130.000km op de teller. Weinig ruimte voor onderhandelen, maar wel uitstekende service. Auto is perfect afgeleverd, op een puntje na. De Adaptive Cruisecontrol gaf een storing op de rit naar huis (Limburg naar Groningen). Na een telefoontje hierover is de BMW opgehaald op een transport en het probleem werd verholpen. Twee dagen later stond de auto weer keurig op de oprit. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

9 maanden geleden kocht ik mijn auto bij Autogulberg in Helmond. overigens niet een Bmw maar een jong gebruikte Mercedes. het contact met de eigenaar was goed, al vanaf het moment dat ik interesse toonde voor deze auto ben ik netjes geholpen. Ik heb mijn auto gekocht met 6 maanden garantie. Sinds een aantal weken hoorde ik een geluid achter bij de auto wanneer ik over een drempel of slechte weg reed. dit was niet normaal en de auto deinde langer door naar mijn mening, en veerde slecht. wetende dat mijn garantie verlopen is heb ik toch contact op genomen met Autogulberg en dit verhaal verteld. hun reactie was dat ze de auto op konden komen halen om naar het probleem te kijken. Hierbij kreeg ik netjes vrijblijvend een leen auto. nadat er naar gekeken is werd er contact opgenomen en bleken de 2 achterste schokbrekers kapot te zijn. ik baalde hier erg van omdat er niets gebeurd is en dit ook niet normaal is bij een jonge auto. In het gesprek met de eigenaar heb ik daarom ook gevraagd of hij me in de kosten tegemoet kon komen. hij vertelde me dat ze de schokbrekers kosteloos vervangen en de chauffeur de auto weer om komt ruilen. ik zeg top service!! en kom zeker weer terug.

Geweldig bedrijf, waar maak je dit mee,vorig jaar augustus een nieuwe auto gekocht. Enkele weken geleden een fluitend geluid geconstateerd. Na overleg met de chef werkplaats van Autogulberg besloten om de turbo\'s te vervangen. Probleem opgelost. Krijg ik tijdens het in ontvangst nemen van mijn auto, te horen dat ik niets hoef te betalen. De eigenaar zegt doodleuk tegen mij, service van de zaak! Ik vond dit echt niet normaal, in een woord geweldig. Bedankt Autogulberg!

2 sterren: slechter dan verwacht

Helaas slechte ervaring door facturering die afwijkt. Montage doet men keurig echter blijkt men meer te doen zonder overleg. Ik ben daar totaal niet van gediend. Indien er meer werkzaamheden zijn dan bel je eerst op alvorens iets zo maar uit te voeren. Niet iedereen heeft een geldboompje in de tuin. Als ik achteraf na iedere reparatie (2 reparaties binnen een 3 maanden) een liter olie gefactureerd krijg welke ik anders prima zelf had kunnen doen dan vind ik dat niet prettig. Men vergelijkt het na een telefoontje met mijn eigen branche of ik dan ook maar iedere ketel zo bij wil vullen bij klanten. Ja dat wil ik, water kost immers niets en het bijvullen doe ik gratis. Dus nee, ik ben het niet eens met deze werkwijze.