Prima geregeld

Bus gereserveerd stond netjes klaar en goed mee gewerkt en terug gezet . Rekening snel op de mail ,ziet er prima uit

Zeer vriendelijke bediening en zeer tevreden over reparatie.

Prima!

Keurige vrachtwagen gehuurd tegen redelijke prijs. Alles volgens afspraak. Hier ga ik zeker terugkomen!

Goed geholpen bij aankoop auto, Bedankt!

Goed geholpen bij aankoop auto, Bedankt!

Duidelijk, eerlijk en prettig

Remco luistert goed, neemt de tijd en is reëel. Denkt ook mee. Goed gevoel, nadat we eerder deze dag bij 2 dealers langs gingen. V Heeswijk deed er niet voor onder.

Super service!

Zaterdag auto gekocht en kon 'm dinsdag al ophalen. Super geholpen met alles!

Goed netjes geregeld

Alles goed geregeld

Afspraak is afspraak. Duidelijk en helder in communicatie.

Gewoon goed

Gewoon goed

Goede behulpzame garage met deskundige medewerkers

Prima garage Denken mee om de beste keuze te maken in alles wat met mijn auto te maken heeft. Goed bereikbaar en flexibel. Bij autoproblemen snel geholpen.

vriendelijk en prima ervaren monteurs met een goede service

altijd een correcte afhandeling

Mijn accu was kapot en ik had geen mogelijkheid om naar de garage te komen. Een medewerker is toen naar mijn huis gekomen om het te maken. Echt super service!

Super!

Goede service, duidelijk contract en goede prijzen. Ook last minute wensen waren direct uitgevoerd.

Prettig en efficient!

Alles zoals afgesproken. Contact is vriendelijk en sociaal.

Een goed verhuur bedrijf!

Ik werd goed geholpen en wij hadden goede en schone 9 persoonsbus!

Prima bakwagen gehuurd. Geheel naar de zin.

Tevens meteen borgsom retour en vandaar deze beoordeling :).

Super bedrijf helemaal top tot volgende keer

Vrachtwagen gehuurd was helemaal top

Netjes

Betrouwbare partner

Vriendelijk

Auto gekocht en verkocht, vriendelijk en service gericht te woord gestaan, komt je te gemoed in een voorstel . Kan hem zeker aanbevelen.

Vriendelijk personeel, goede service

APK in 1 dag

APK in 1 dag

top

snelle en goede service

je staat als klant op numero 1

aandacht voor je; goeie service; prima werk; vriendelijk personeel.

Een geweldig en betrouwbaar bedrijf zonder poeha, Duidelijke afspraken en goed materiaal.

Al twee jaar op rij, met een telefoontje en twee mailtjes, een voertuig naar wens (alles erop en eraan) voor de wintersport met het hele gezin geregeld. Daarna op de afgesproken datum enkel een voertuig op te halen, van alle benodigdheden voorzien. Staat dus gewoon klaar :) Staat bij mij/ons al weer op de planning voor volgend jaar. Top bedrijf !

Super handig.

Een bus gehuurd met laadklep om te verhuizen. Zelfs vrouwen kunnen dan alleen verhuizen. Geen mannen aan te pas gekomen.