Uitstekende service en goede personenbus

Een personenbus gehuurd voor een weekend, goede uitleg vooraf en daarna snel de uiteindelijke factuur ontvangen.

Goede service!

De garage dacht goed met mij mee. Ik kreeg meteen een leenauto mee, nadat mijn oude auto was ingeruild. Ook kon ik mijn nieuwe auto onverwachts een week eerder ophalen. Supersnelle service dus!

Goede service en prijskwaliteitverhouding, keurige wagens.

Vriendelijk team onder leiding van Joost, en ook flexibel.

Snel vriendelijk fijne auto

X

Topservice

Snel en zeer goede service tegen goede prijzen

Top!!

Goed geholpen door Joost. Heel blij met mijn Peugeot 108!

Perfecte service als je een auto wilt huren

Heel goed, fijn en snel geholpen bij het huren van een auto. Het is natuurlijk niet zo spannend, maar ze hebben we snel en zonder moeilijk te doen de auto meegegeven. Ook het retourneren was heel makkelijk en op basis van vertrouwen, geen uitgebreide ronde om de auto heen om te kijken of er misschien toevallig ergens een krasje of iets zat. Hele prima prijs ook, niks van te zeggen. Kortom: ik ben heel tevreden, een volgende keer huur ik weer hier een auto.

Snel, makkelijk en goed geregeld

Op internet gekeken, gereserveerd en volgende dag opgehaald. Prima auto en prettige service

Top kan niets anders zegen!

Pluspunten: - online reservering - handige extras beschikbaar - voertuig kan terug 24/7 - eerlijke prijs Geen minpunten

Goed en betrouwbaar

Netjes behandeld, uitleg over de huur was goed. Prima vw bus. Zal een positief antwoord geven als mensen vragen om een auto te huren. Tot de volgende keer.

Heldere communicatie

Snel kunnen schakelen met Joost. Duidelijke documentatie na het invullen van het contactformulier. Nette bakwagen gehuurd voor een faire prijs.

eenvoudig en goed

Het huren van een fiat ducato ging makkelijk en goed. Snelle en goede service voor een zeer redelijke prijs. Ik kom hier zeker nog vaker terug.

Goede service en vervoer! We komen zeker terug volgende keer

Reservering ging vlot en vooraf goed besproken wat mogelijk was. Soepel en snel met de afhandeling. Fijne personenbus ook!

Doen wat zij beloven!

Prima bus gehuurd om met het gezin op vakantie te gaan. Goede service en uitleg bij halen en brengen.

Afspraak=afspraak

Auto keurig afgeleverd. Gemakkelijk kunnen inleveren. Daarna correcte facturatie. De tarieven zijn alleszins redelijk.

Makkelijk, snel en goed

Goede garage!

Ik werd goed geholpen, komen heel betrouwbaar over en de auto was snel klaar.

Goed mee denken

Prettig samen gewerken

Goede service & moderne bussen

Geen onverwachte zaken, fijn geholpen en de bussen zijn fijn in gebruik.

Prima ervaring !

Netjes ontvangen. Duidelijke uitleg gekregen over de verhuur. Prima bus mee gehad.

Prettig

Zojuist een afspraak gemaakt om mijn oude auto in te ruilen en een andere te kopen. Super tevreden over de service die het bedrijf aanbied! Vriendelijk personeel en meedenkend! Voor nu, super tevreden!

Super geholpen, altijd bereikbaar en ontzettend vriendelijk

Zelfs op 2e kerstdag avond hebben ze me de bus laten afhalen! Top

Duidelijk, geen kleine letters, fijne communicatie en borg supersnel retour!

Zie zin hierboven (-;

Behandeling vriendelijk en correct en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prettig, correct en goed.