Snelle reservering, aardige mensen, Nog geen eindrekening ontvangen wat de precieze som is! Verder geen bijzonder heden. Top

Super tevreden

Goede uitleg, vriendelijk en vertrouwde garagebedrijf. Ga zo door.

Zeer goede ervaring gehad

Aardige ontvangst in een no-nonsense sfeer. Uiteindelijk auto gekocht wat netjes is afgehandeld. Aardig personeel!

Betrouwbaar en snel

Bus gereserveerd t.a.v. een verhuizing, helaas was de bestelde bus niet beschikbaar. Netjes en heel snel een mail over ontvangen van Remco. In overleg een vervangende optie besproken. Ze zijn vriendelijk, snel en het vervoer is betrouwbaar. Absoluut een goede aanrader t.o.v. andere bedrijven waar ik eerder gehuurd heb.

Busje gehuurd op en zondag. Beter kan het niet

Gewoon goede verhuur, geen gedonder en een ok prijs.

Prima service en fijne wagen om mee te verhuizen

Goede uitleg. Prima oplossing om zelf te kunnen verhuizen met een grote bus die je met rijbewijs B mag besturen.

Vriendelijk personeel.

Ben goed geholpen ,netjes met mij in gesprek gegaan ..

Auto voldeed aan alle verwachtingen

Nette ,schone en vrij nieuwe auto.

Servicegerichte meedenken advies

Gesproken met Remco ik had verhuiswagen voor weekend gewild. Werd bestelauto zaterdag en zondag wel bakwagen. Als bakwagen eerder terug kwam kon ik omwisselen. Fijne meedenkende flexibele medewerker bij Van Heeswijk. Aanrader om hier te huren. Ook qua prijs.

gewoon goed

Prettig contact, denken mee als iets toevallig niet beschikbaar is.

Geen gedoe. Prima materiaal. Gemak.

Fijne verhuiswagen met laadklep gehuurd. Automaatje, picobello in orde. Duidelijk uitleg ontvangen en bij retour, sleutel in een muursluisje en klaar.

Goede services.

Mijn auto werd snel gemaakt! Vriendelijke personeel!

Voor de 2e keer in korte tijd helemaal top

Aardig personeel, goede auto, goede prijs.. dik tevreden!

Perfecte service en vriendelijk

alleen jammer dat ze het huurbedrag van je CC afhalen.

Hele fijne nette bus gehuurd

Goede service, makkelijk halen en terug brengen.

Top geregeld

Goede ervaring

Goed geregeld

Snel en goed geregeld. Duidelijk en snelle afwerking financieel.

Goede service en een top garage met super vriendelijk personeel! Zeker aanrader!!

Altijd goede service, vriendelijk, kom er al jaren.

Positief. Vlot geholpen. Aardige medewerkers.

Suggestie: uitleg geven over laadklep bestelwagen. Het was nu wel enig uitzoekwerk voor we het voor elkaar hadden (bestelwagen stond niet op het contact).

Goede service en vakmanschap

Goede service en vakmanschap

Soepel en vertrouwd huren van een perfecte bus

Correcte service met uitgeven als ook met terugbrengen van de bus. Zullen snel weer van een huurperiode gebruik maken, voor een verhuizing.

Heel goed

Netjes geholpen en goeie auto mee gekregen

super

snelle behandeling en altijd top