Service en prijs-kwaliteit oke

Vriendelijk, behulpzaam. Correct in afhandeling.

prima dienstverlening, op alle raakvlakken.

prima dienstverlening, op alle raakvlakken.

Prima verhuiswagen

De verhuiswagen met laadlift kon snel opgehaald worden en aflevering na sluitingstijd was ook geen probleem. Kleine uitleg hoe de laadklep werkte niet gekregen, maar was ook geen rocket science. De auto moest volgens mij uitgelijnd worden, maar voor de korte afstanden die ik moest rijden was dit geen probleem.

Goede prijs

Heel erg vriendelijk en betrouwbaar

last minute verhuis bakwagen gehuurd, Top geregeld!

Op vrijdag einde werkdag snel gebeld + formulier online ingevuld voor het huren van bakwagen. De volgende ochtend om 8 uur stond het gelijk klaar voor gebruik. Tevens goede uitleg hoe de auto terug ingeleverd kon worden en is de borg gelijk terugbetaald. Kan niet beter al zeg ik het zelf. top bedrijf!

Prima service van een kleinschalig bedrijf

Wij hebben een personenbus gehuurd voor een vakantie in Frankrijk voor ons gezin met kinderen en kleinkinderen. Zoals het proces van het huren van de auto, het ophalen en afleveren ging allemaal prima. Een persoonlijke goede service.

Gewoon goed

Duidelijke info op tijd gereageerd

Tijdens de aankoop fijn contact

De rest gaan we zien

Klantvriendelijk goed geholpen.

Goede en snelle service

Makkelijk te regelen huurauto via de website, vlot contact en bij het ophalen duidelijke informatie. Terug brengen en afleveren makkelijk. Prima prijs

Wij hadden een bestelbus gehuurd en die stond al netjes klaar. Alles was prima in orde personeel was ook heel aardig. Als ooit weer een busje nodig heb dan ga ik ‘m zeker hier huren.

Fijne en betrouwbare autozaak.

Goede service en snelle afhandeling van het terugstorten van de borgsom

Snelle ontvangst van de offerte en er werd meegedacht. Ophalen ging snel evenals het terugstorten van de borgsom.

Snelle reactie en levering

Inleveren is makkelijk en goed geregeld

Goede communicatie en top auto

Mijn eerste contact met de verhuurder. Fijne communicatie en gewoon prima afhandeling zowel voor als na de huurperiode.

Fijne snelle afhandeling en service

Gewoon geen poeha en super makkelijk.

Uitstekend verhuurbedrijf!

Snelle reactie en afhandeling van afspraken.

Makkelijk, snel en gastvriendelijk

De klantenservice was uitstekend. Bij het ophalen van de personenbus werden we vriendelijk begroet en kregen we een duidelijke uitleg over de functies van het voertuig. De medewerkers namen de tijd om al onze vragen te beantwoorden. Wat betreft het voertuig zelf, waren we zeer tevreden. De personenbus was schoon, goed onderhouden en bood voldoende ruimte voor ons vriendengroep. De flexibiliteit van het verhuurbedrijf was voor ons perfect. We konden de bus op locatie ophalen en 's-avond laat terugbrengen, wat onze planning veel gemakkelijker maakte.

Top service

Snelle service en goed materiaal. Zeer vriendelijk personeel.

Goede service en fijne bussen

Prima geregeld!

Alles volgens afspraak, duidelijk!

Snel geregeld, top Iveco bakwagen mee gehad!

Uitstekend!

Prima service, goede prijs vriendelijk personeel

Eerste keus was niet beschikbaar. Goed alternatief aangeboden. Prijs zoals afgesproken. Zowel telefonisch als bij de zaak goed en vriendelijk geholpen.

Goed kwaliteit/prijs verhouding

Goed kwaliteit/prijs verhouding

Snel en correct geregeld!

Fijn dat er direct een auto klaarstond om te huren en de geweldige service!

Bedrijfsgegevens

Rooiseheide 35

5481SG Schijndel

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.