Snel en goed geholpen.

Snel en goed geholpen bij de keuring van mijn auto.

Vertrouwd en oprecht

Een auto koop ik niet zo vaak. En veel verstand heb ik er dan ook niet van. Super fijn hoe de mensen van deze garage me hebben geholpen. De onderhoudsgeschiedenis van de auto kon ik bv helemaal bekijken op de computer. Ze hebben me geholpen met overschrijven en verzekeren. Voelde echt goed en vertrouwd. Brabant gemoedelijk! De auto rijd erg fijn. Ben er blij mee

Makkelijk, goede prijs en goed materiaal

Met een paar berichtjes alles kunnen regelen. Goede afspraken, goed voertuig tegen een zeer gunstige prijs. Geen mitsen en maaren.

Snelle service en prima bus

Ze reageerde snel op mijn vragen. Prijs, was ook goed. Bus die we gehuurd hadden was ook erg fijn. Een klein puntje ter verbetering. Auto was niet helemaal schoon.

Alles goed geregeld.

Ik heb al vaker gehuurd bij van Heeswijk altijd netjes afgehandeld.

Fijne bus, ondanks de vele km's!

Goede service, snelle reacties, prima prijs. Wel wat gebreken zoals afgebroken koffiehouder, vieze prullenbakjes en zeer oude radio.

Uitstekend!

Top service zoals altijd! Betrouwbaar en vriendelijk.

uitstekend

goed geholpen, prima uitleg. snelle levering conform gemaakte afspraken.

soepel, gemakkelijk en correct

Ik heb een goede ervaring gehad met het huren van een bakwagen. Het hele proces van ophalen, contract tekenen mee nemen en inleveren verliep lekker soepel. Het was een goed, schone wagen waar mee ik alles met gemak kon vervoeren.

De bus was in een woord geweldig.

De rijervaring met de bus was heel goed, beenruimte genoeg en heel zuinig met diesel, een tank (van Schijndel naar Denemarken en terug). Het "pretpakket" moesten we even zoeken en was niet echt compleet maar gelukkig hadden we zelf een brandblusser, veiligheid vesten verbanddoos en in ons geval de broodnodige mond kapjes en parkeerkaart voorhanden. De gevarendriehoek was wel aanwezig maar gelukkig hadden we al deze attributen niet nodig. We hebben dus volop kunnen genieten en een zeer relaxte reis gehad.

Fijne bus, goede service

Mooie nette bus gehuurd. Vriendelijk geholpen en alles goed en snel geregeld. Super tevreden!

Snelle reactie, duidelijke uitleg, prima bus.

Er werd snel gereageerd op de aanvraag. Ophalen van de bus ging makkelijk en duidelijke uitleg. Bus voldeed aan alle wensen. Eindafrekening zeer vlot en geen verrassingen.

Prima service, duidelijke afspraken en snelle afhandeling!

Zie boven

Alles netjes geregeld

De afgesproken zaken waren netjes geregeld. De auto stond klaar, de toebehoren (steekwagen en hondjes waren keurig) werden in de auto gezet en eventuele schades aan de auto werden aangeegven.

Vriendelijke en snelle service

Meedenkend en behulpzaam

Altijd goed

Huur hier altijd een autootje voor de zomer. Super goede service

We hebben een supervakantie gehad door…

Goede service, duidelijk, kwaliteit, betrouwbaar en betaalbaar

Fijne service en nette verhuur bussen in ieder gewenst formaat

Fijn en persoonlijk contact zowel telefonisch/ per mail vooraf als ter plekke bij het ophalen van de huurbus. Ons vast bedrijf als we een bus nodig hebben.

Pima auto maar verrekening van de brandstof is wel erg duur

10 liter diesel a 2,40 in rekening brengen voor 50km dat ermee gereden is is wel heel erg veel. Lokaal is de dieselprijs op dit moment ca 2,05. Geef dan aan dat zelf aftanken verstandiger/goedkoper is.

Uitstekende auto en zeer behulpzaam personeel

Wij hebben een mooie station gehuurd gedurende 10 dagen. Auto zag er netjes uit en heeft het uitstekend gedaan. Ook heeft het personeel mij zeer goed geholpen bij alle vragen die in in tientallen mailtjes gestuurd heb. Van Heeswijk had ook zeer goede voorwaardes en heeft alles meteen na de laatste huurdag afgehandeld. Ik kan het iedereen aanbevelen

Goede communicatie. Fijne auto gehuurd. Alles perfect

Erg goed, fijne samenwerking

Erg fijne organisatie die goed kan meedenken. Daarnaast vrij goedkoop, en last minute nog een 9 persoonsbus kon regelen ipv 8 persoons. Top bedrijf!

top, zowel verhuisbus als sevice

Duidelijk in afspraken, Prima verhuisbus voor transport over ± 350 km.

Alles was prima geregeld.

Alles was geregeld. De auto (busje) stond klaar. Voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Het inleveren ging soepel. Prettig dat er een sleutelkluis is. Hierdoor is inleveren na sluitingstijd mogelijk. Ook vanuit Eindhoven-Noord goed bereikbaar.

Prima laadwagen en prima service

Alles makkelijk geregeld. De wagen zelf was makkelijk in de bediening. Wel wat speling op het contact, daardoor soms wat moeite met starten. Ga kom zeker terug voor de aankomende verhuizing.