Vriendelijk personeel, snelle service

Bij het ophalen zijn we vriendelijk te woord gestaan. Alles werd duidelijk uitgelegd. De inspectie rond de auto verliep vlot. De flexibiliteit bij het terugbrengen van de auto was prettig.

Erg goede service!

Snel en vriendelijk geholpen. Eerlijke service met een lekker bakje koffie. Kom hier altijd graag terug!

zoals altijd goed geholpen

zoals altijd netjes geholpen, alles in overleg en niet meer gedaan dan nodig is. de rest is na telefonisch overleg uitgevoerd. Bedankt en tot de volgende keer. Groetjes wim

Prima communicatie en fijne auto

Goed en duidelijk gecommuniceerd via de mail. Snelle afhandeling en ook na afloop weer alles goed geregeld. Fijne auto, kortom... wij zijn een tevreden klant.

Goede service vriendelijk personeel!

Super goede en snelle service. En vriendelijk personeel!

Gemakkelijke service tegen een eerlijke prijs

Telefonisch bestellen, dubbele legitimatie check bij aankomst. Auto langs lopen voor bestaande schades, fijne kleine vrachtwagen mee, handige laadklep. Werkt allemaal prima. In de avond makkelijk auto parkeren en sleutels inleveren. Geld snel teruggestort van de borg, volgende werkdag.

Super service

Snel geregeld, ook in het weekend geen probleem om voor 1 dag te huren. Snelle afwikkeling van de financiële kant. Top!!!

Prima geregeld en vlot

Snel en soepel geregeld

Volledig ontzorgen.

Snelle heldere uitleg, gemakkelijk via credit card betalen en aftanken regelen is helemaal gemakkelijk

goed.

Na 4 jaar weer contact met busverhuur bedrijf, voor de komende 4 jaar gaan we weer bussen huren. moet zeggen nadat JOSvertrokken is er qua gastvrijheid alles het zelfde is. je merkt dat de digitale wereld ook zijn intrede bij bedrijf heeft gemaakt. en dat is alleen maar goed. ben super tevreden.....

Perfect geregeld erg flexibel en niet duur ! Top

Ik was op zoek naar goed adres voor langere huurperiode. En dus zeker niet te duur. En was top geregeld snelle reactie leuke prijs en goede service. Ook toen ik wilde verlengen geen probleem gehad.

Hele goede service

Onlangs heb ik een bestelbusje gehuurd om te verhuizen. Hele vriendelijke medewerkers die alles goed uitleggen en het vertrouwen hebben in hun klanten. Wij hebben een fijne ervaring gehad met het huren van de bus. Alles was goed en snel geregeld.

De fijnste en vooral de eerlijkste auto en verhuur bedrijf.

Denk onderhand mijn 24 ste auto ,kom uiteindelijk altijd weer overeen met de firma J. van Heeswijk auto s

Kon auto na 30 min al ophalen was geweldig

Vakmensen met passie

Gedreven vakmensen die jou de auto leveren die het beste past bij het doel waarvoor je hem wilt gebruiken. Onderhoud en service zo als afgesproken zonder kleine letters of uitzondering

snel, accuraat en deskundig

Vlotte hulpvaardigheid. Directie reactie op vraag/probleem.

100 procent

van reserveren tot betalen, alles top geregeld!

Goed gevoel overgehouden bij onze eerste kennismaking.

Een camper aangeschaft bij dit bedrijf. We werden gastvrij ontvangen en de jongen die ons hielp was heel behulpzaam en geduldig.

Prima!!

Jullie staan altijd voor mij klaar, altijd een vriendelijk woord van zowel de baas als het personeel!! Ik voel me op mijn gemak bij jullie en zal zeker jullie bedrijf bij anderen aanbevelen. Dank!!!!!

Zeer nette service zou het aan iedereen aan willen raden voor het huren van voertuigen

Gewoon goed

Als klant zou ik de periode van huur zelf willen bepalen ipv 08.00 uur tot 20.00 uur

Moeiteloos topmateriaal gehuurd

Afgelopen zaterdag bakwagen gehuurd. Omdat ik deze niet gereserveerd had en voor dezelfde dag nodig had, kwam er een borg van €1000,- bij, maar dat is begrijpelijk. Alles is netjes verrekend zoals afgesproken. Vriendelijke mensen, volgende keer weer bij J. van Heeswijk.

Weer top

Deze keer ook weer goede service. Het had ‘s nachts gevroren en de ramen werden schoon gekrabd.

Alles snel geregeld en bijna alles is mogelijk

Snelle en goede service

Snelle en goede service