nette bus, goede dienstverlening

Vooral makkelijke mensen. Geen gezeur of gezeik

Persoonlijke benadering en geweldig meedenken met de klant.

Via de website een eerste indruk gekregen die prima was. Bij mijn bezoek op de zaak werd ik snel een prima geholpen waarbij mijn vragen meer dan goed werden beantwoord. Toen bleek dat de bus die ik wilde huren al bezet was, kreeg ik voor hetzelfde bedrag een wat grotere bus. Bij het ophalen van de bus werd nog eens uitgerekend wat mij dat ging kosten; uiteindelijk kwam ik goedkoper uit als ik de bus een week huurde! Uiteraard heb ik dit gedaan. De bus in het weekend weer teruggebracht en de dag daarop werd alles verrekend met het voorschot en teruggestort op mijn rekening. Kortom: een uitstekend bedrijf waar de klant centraal staat. Top!!

Prettig

Goed gesprek gehad bij onze aankoop van andere auto. In afwachting van verdere goede afhandeling

Professionele kennis

Ik moest blijven wachten tot mijn auto klaar was en dit was absoluut geen straf want het personeel was vriendelijk en er waren lieve honden. De auto rijdt weer als een zonnetje en is klaar voor de vakantie.

snel en goed

net en correct

uitstekend

uitstekend!

Huur bus liep perfect!

Ze denken mee en de verlengde bus was perfect om met 8 vriendinnen en wintersport materiaal op vakantie te gaan!

Heel goed

Vriendelijke benadering, duidelijke communicatie en goed product

Vriendelijk, snel en uitstekende prijs kwaliteit

Met mijn 2 jaar oude egolf in onderhoud gegaan. Die had ik gekocht bij van den Udenhout maar die vroegen een belachelijke prijs voor het eerste onderhoud van deze auto ( 305 euro) voor auto van 2 jaar met 6500 km! Bij van Heeswijk auto’s een eerlijke prijs, dan maar geen mobility garantie.. beter zo!

Goede communicatie en klantvriendelijk

Als nieuwe klant ervaren we de communicatie als goed en erg klantvriendelijk.

Gebeld naar de firma van Heeswijk. Kon meteen een afspraak maken. Volgende dag was de auto klaar.

Zoals afgesproken

Van te voren prijsindicatie afgegeven.

Super geregeld!

Alles staat al klaar bij aankomst. Borg staat meteen weer terug op de rekening. En kunt de sleutel altijd en veilig inleveren

Hele plezierige en uitstekende verhuur service

Prima en gemakkelijke communicate voor het huren voor een auto voor wintersport.

Gemak dient de mens

Ik zat op een gegeven moment zonder auto maar moest toch naar t werk. Ik zag en vond dus van Heeswijk, veel keus was er niet nog maar een auto beschikbaar. Toch maar toegehapt. Viel reuze mee ondanks dat t een klein autootje was. Mijn nieuwe auto bleef nog wat langer duren maar de auto langer huren was geen probleem en ik was er al aardig aan gewend. Nadat ik hem niet meer nodig had kreeg ik de volgende dag mijn borg netjes teruggestort. Kortom goed geholpen

Goede prijs en fijne service

9-persoons-bus gebruikt voor Wintersport. Bus geleverd mét winterbanden en kettingen. Prettige service.

uitstekend

Fijne bus voor wintersport

fijne bus en goede service

Goed, voor herhaling vatbaar

Aardige mensen en flexibel met tijden van ophalen en terugbrengen

Goed geholpen

J. van Heeswijk heeft ons weer ontzettend goed geholpen. Erg vriendelijk en gemoedelijk. Bedankt.

Goede prijs kwaliteit

Prima service en goed geregeld

Gekregen wat ik wilde.

Ik vindt het boeken via internet bij uw bedrijf overzichtelijk dus duidelijk. Hier kan concurrentie iets van leren.

Super goed geholpen

Top service