Busje stond klaar perfect volgens afspraak, reed echt fijn en ook het inleveren was easy. Bedankt, we gaan zeker vaker huren!

maatwerk

snelle, vriendelijke afhandeling

Prima bedrijf.

Persoonlijk, flexibel, klantvriendelijk en betrouwbaar.

Heel vriendelijk en zeer snel geholpen!

En goede prijs-kwaliteit verhouding!

Snelle service en de kosten zijn inzichtelijk

Je weet vooraf wat het ongeveer gaat kosten. Klantvriendelijk en de beurt is degelijk uitgevoerd kwaliteit is zeer goed.

top ervaring

Voor onze reis hadden we een bus nodig met ruimte voor bagage en fietsen. Gevonden bij J. van Heeswijk. Top bus en top communicatie.

fijne mensen, eerlijk, duidelijk en snel geregeld..

fijne mensen, eerlijk, duidelijk en snel geregeld.

Zoals altijd, fantastisch!

Je wordt netjes en vriendelijk geholpen, auto rijdt als een zonnetje, geweldige service én je betaald niet de hoofdprijs.

Uitstekende snelle service en goede bus

Goede service en lekker snel alles geregeld

Ik dat 100 km vrij dan ook zonder bijkomende kosten was. Maar de brandstofkosten komen daar nog bij. Voor jullie misschien logisch maar voor mij niet. Verder goed te spreken over de service en het materiaal.

Mede dankzij de gehuurde personenbus een geweldige vakantie gehad!

Fijne service. Alles snel geregeld, prima voertuig en heerlijke vakantie gehad.

Super !!

Ik had een bus nodig: Snel antwoorden, super vriendelijk personeel, mooi prijsje, ik kan het iedereen aanraden !

Gemakkelijk afspreken en geen poespas

Juiste wagen voor het juiste werk klaargezet. Geen gezeur en goede communicatie

Snel, vriendelijk, correct en betrouwbaar

Goede verwerking aanvraag en afhandeling

Vriendelijke mensen, prima bestelbus

Snel en goed geholpen bij ophalen Info bij reserveren was volledig en duidelijk

Super vriendelijk

Zeer vriendelijke en behulpzaam, echt een aanrader.

Zeer vriendelijke en een mooi wagenpark

Zeer vriendelijke en een mooi wagenpark

Super, super, super

Wat fijn dat er nog bedrijven zijn waar de KLANT met hoofdletters wordt 'geschreven'. Helder en eerlijke communicatie, slagvaardig in het handelen en niet alleen zeggen wat ze doen, nee, ook doen wat ze zeggen. Fijn om er weer terug te gaan ondanks dat het plm 70 km rijden is. We hebben een mooie KIA e-Niro gekocht.

Prima snel en zeer goed

10 zeer goed

Echt een top bedrijf

Ik raad je dit bedrijf zeker aan om een bus of auto te huuren

Uitstekende verhuur voor een mooie prijs

In tegenstelling tot veel verhuurbedrijven rekent van Heeswijk een eerlijke en betaalbare prijs voor een uitstekende auto. Vanwege hun ervaring als garage is de auto zorgvuldig gecontroleerd en krijg je als huurder een kwalitatief goede auto mee. Zowel de verhuur als de service hebben wij als prettig ervaren. Enige minpunt volgens ons is de vele eigen risico's die ze hanteren bij bijv. schade. Dat heb je bij andere grote verhuurbedrijven dan weer niet. Desondanks een aanrader!

Snelle services!

Super fijn en correct geholpen

Altijd perfect geholpen, super bedrijf.

Goede prijs kwaliteit

We hebben een bakwagen gehuurd met laadklep. De geselecteerde wagen had een mankement bij de controle en direct een andere sleutel erbij gepakt van de volgende. Een zeer nette bakwagen die ruim voldeed aan onze verwachtingen. Duidelijke uitleg en goede prijs. Kortom, wij zijn tevreden