Grote selectie auto's, leuke klantenservice !!!

Een echt aan te bevelen bedrijf !!! TOP !!!

Alles prima en op tijd geregeld.

Erg flexibel bedrijf

Goede service en dat allemaal voor een zeer schappelijke prijs

Voor de 4e keer n wagen met laadklep gehuurd en telkens zonder problemen.

Zeer goed geholpen

Service is prima, prijs aan de hoge kant. Enthousiaste en behulpzame medewerkers!! De auto 1 minuut voor de sluitingstijd teruggebracht, toch met een glimlach ontvangen geholpen. Bedankt.

APK laten doen.

Netjes gebeld voor de reparaties. Helaas Xenon unit niet kunnen plaatsen, en lampje airbag niet verholpen.

Fijne garage

Je wordt goed geholpen!

Wederzijds begrip en een mooie auto voor een eerlijke prijs gekocht

Zie boven

Prima bedrijf.

Hele aardige en vriendelijke mensen. Alles goed geregeld. Bestelbusje gehuurd.

Gemakkelijk en duidelijk geregeld.

Was een tijd geleden dat ik gebruik heb gemaakt van een huurauto van van Heeswijk. Was toen al altijd tevreden en nog steeds dus. Natuurlijk wel wat maatregelen m.b.t. Corona maar dat is logisch.

Helder en duidelijk!

Prima communicatie! Nette en schone bakwagen! Snel geregeld allemaal

Goede en snelle service. Flexibel en klantgericht.

kunde en service top!

Men staat onmiddellijk voor je klaar. Onderhoud en reparaties worden met kennis van zaken uitgevoerd.

Altijd safe en goed

Zoals voorafgaande keer wederom top. Goed meedenkend en uitleggend Met gastvrijheid en extra “ hulpstukje” service van de zaak. Groetjes aan Remco en André

Goeie service, nette prijs, geweldige auto

Ik heb een fiat 500 gehuurd om te ervaren hoe die rijdt. Deze was hier te huur. Service was prima, snel alles geregeld. Nette huurprijs en de auto was perfect. Huren bij van Heeswijk is een aanrader. Zeer tevreden.

Vriendelijke en goede service

Vriendelijke en goede service

Goed geregeld prima auto

No nonsens allround en betrouwbaar verhuurbedrijf

Prettige sfeer, netjes en fatsoenlijke voertuigen. Daarbij is prijs en kwaliteit prima in orde. Ik had een transporter nodig voor vervoer van wat meubels en Van Heeswijk had een prima voertuig voor mij. Top!

TOP

Snel , goed

Wij huren als RT Vision al jaren bij Van Heeswijk, uitstekende service, klantgericht en een zeer representatief up-to-date wagenpark!

Correcte behandeling

Vragen werden netjes beantwoord. Rustige en ongedwongen sfeer. Nette aflevering van onze auto.

Prima geregeld

Bus gereserveerd stond netjes klaar en goed mee gewerkt en terug gezet . Rekening snel op de mail ,ziet er prima uit

Zeer vriendelijke bediening en zeer tevreden over reparatie.

Prima!

Keurige vrachtwagen gehuurd tegen redelijke prijs. Alles volgens afspraak. Hier ga ik zeker terugkomen!