Super service voor een goede prijs en veel rijplezier

Super service voor een goede prijs en veel rijplezier

Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke service.

Busje was al wel iets ouder en had wat mankementjes, maar hier zijn door Van Heeswijk van tevoren goed foto's van gemaakt. Ook fijn was de mogelijkheid om de bus op zondag in te leveren.

Verlengde bus voor 8 personen is heel goed bevallen

Renault traffic gehuurd bij van Heeswijk uit Schijndel voor 10 dagen vakantie in Zuid Frankrijk. De 8 persoons verlengde bus met extra veel bagage reed heerlijk, had lekker veel power (diesel) en was zelfs voorzien van een milieusticker. Borg was 1 dag na inleveren al weer teruggestort. Geen gedoe en no nonsense. J. Van Heeswijk is een prima en betrouwbaar bedrijf voor autoverhuur.

Prettige betrouwbare indruk en ervaring.

Flexibel en gemakkelijk halen en brengen. Snelle en correcte administratieve afhandeling.

Makkelijk en betaalbaar en goede service

Bakwagen met laadklep gehuurd voor verhuizing. Rijbewijs B en dit is superfijn en makkelijk. Goede service tegen zeer betaalbare prijs.

Uitstekend verhuurbedrijf met meedenkend personeel

Dankzij de hulp bij het snel regelen van de vignetten voor Duitsland en Frankrijk, en de verlengde volkswagen Caddy, hebben we een zeer geslaagde vakantie gehad.

Zeer goed verhuurbedrijf

Zelfs op zondag beschikbaar. Top bedrijf

Goede service en afspraken.

Zeer goede ervaring meegemaakt met de firma van Heeswijk Auto's en Verhuur.

Snel en goed geregeld

Nette bus gehuurd. Alles werkte naar behoren. Vriendelijke verhuurder. Was allemaal snel geregeld.

Uitstekend geholpen door meedenkend personeel.

Mijn ervaring was erg positief. Ik ben super goed geholpen door meedenkend personeel. Ik weet zeker dat mij een goede auto verkocht is en ik op deze mensen kan rekenen.

Erg goede ervaring

Goed geholpen en het voertuig gekregen die ik nodig had voor het vervoer van grote artikelen. Erg vriendelijk en professioneel team!

Zeer positief over dit bedrijf

Prettige en vlotte afhandeling , doen echt hun best om het juiste voertuig mee te kunnen geven. In ons geval een verlengde volkswagen caddy die ons probleemloos heen en weer heeft gebracht.

Goed en betrouwbaar

Van Heeswijk onderhoud onze auto al jaren. Goede service zonder onzin en voor een nette prijs.

Auto’s stonden niet klaar.

Duidelijk geval van maandagmorgen! O ja, jullie komen twee bussen halen……

Professioneel

Vriendelijk en kundige vaklui

snelle en goede service

Goede en snelle afhandeling van mijn aanvraag voor huur van bedrijfsbus.

Super geholpen terwijl er eigenlijk geen tijd voor was.

Service en prijs-kwaliteit oke

Vriendelijk, behulpzaam. Correct in afhandeling.

prima dienstverlening, op alle raakvlakken.

prima dienstverlening, op alle raakvlakken.

Prima verhuiswagen

De verhuiswagen met laadlift kon snel opgehaald worden en aflevering na sluitingstijd was ook geen probleem. Kleine uitleg hoe de laadklep werkte niet gekregen, maar was ook geen rocket science. De auto moest volgens mij uitgelijnd worden, maar voor de korte afstanden die ik moest rijden was dit geen probleem.

Goede prijs

Heel erg vriendelijk en betrouwbaar

last minute verhuis bakwagen gehuurd, Top geregeld!

Op vrijdag einde werkdag snel gebeld + formulier online ingevuld voor het huren van bakwagen. De volgende ochtend om 8 uur stond het gelijk klaar voor gebruik. Tevens goede uitleg hoe de auto terug ingeleverd kon worden en is de borg gelijk terugbetaald. Kan niet beter al zeg ik het zelf. top bedrijf!

Prima service van een kleinschalig bedrijf

Wij hebben een personenbus gehuurd voor een vakantie in Frankrijk voor ons gezin met kinderen en kleinkinderen. Zoals het proces van het huren van de auto, het ophalen en afleveren ging allemaal prima. Een persoonlijke goede service.

Gewoon goed

Duidelijke info op tijd gereageerd

Tijdens de aankoop fijn contact

De rest gaan we zien

Rooiseheide 35