Prima ervaring, uitstekende service

Prijs goed + behandeling goed + communicatie goed + afhandeling goed = helemaal goed

Prima service.

super

goede ervaring en goede uitleg en wat ook belangrijk is snel de borg retour gr tot de volgende keer

top

snel afspraak kunnen maken netjes gebeld hoe hoog de kosten zijn van reparatie

Prima ervaring

Hele mooie bus maar belangrijker alles volgens afspraak en prettig geholpen.

top

nette ontvangst, goede uitleg bakwagen met laadklep.

Netjes geholpen !

Prima en efficient

Reservering twee dagen van tevoren ter plekke gedaan. Vriendelijk ontvangen en snel geholpen.

Hele fijne auto. Fijne service.

Fijne auto de Iveco met laadklep. Rijd echt heel goed. Service bij v. Heeswijk is goed. Niks op aan te merken.

Perfecte service. mooie en schone bestelbus

Perfecte

Dik tevreden.

Nette zaak, spullen goed voor mekaar en snel uit de brand geholpen met een huurauto, voor een zeer schappelijke prijs.

Mijn vijfde auto

Kwamen weer overeen,en dat is fijn

netjes geholpen en goed uitgelegd hoe de bus werkt. na nog eens een telefoontje op zaterdag omdat ik niet wist waar de benzinedop zat kreeg ik keurig antwoord.

Zeer nette huurauto

Lekkere koffie bij het ophalen van onze luxe huurauto. Snelle service en heldere uitleg.

Uitstekende service

Heldere uitleg bij eerste telefonische contact, volgens afspraak stond de auto klaar, inclusief navigatie, super schoon van binnen, zeer netjes! We hebben de auto avonds laat terug gebracht, sleutels veilig kunnen deponeren, de factuur was de volgende dag al binnen, helder en duidelijk, restbedrag diezelfde dag terug ontvangen. Bedankt voor de super service, we zullen jullie zeker aanbevelen! Top!

Snel, makkelijk en vriendlijk

Gewoon een goede aervice voor een goede prijs

Prima bedrijf goede service

Prima bedrijf goede service en prijs kwaliteit verhouding

Zeer goed, vakkennis en betrouwbaar.

Zeer goed en betrouwbaar!

Prima busje, netjes geregeld

Prima busje, netjes geregeld

Net, vriendelijk bedrijf!

Nette auto gehuurd, voor een netten prijs!

Goed geholpen

Auto in 1 dag weer gerepareerd.

Super behulpzaam en nette auto’s

Bakwagen met laadklep gehuurd.. netjes geholpen

Top service en snel geregeld

In de ochtend de auto gebracht voor een beurtje (Audi). In de namiddag was hij al klaar en kon hij opgehaald worden. En dat in vakantietijd!

Vriendelijk en meedenkend

Moest per direct een auto hebben. Geen probleem. Via creditcard betaald en door hen een voorschot ingehouden. Na inlevering van de auto dezelfde dag een afrekening en het verschil verrekend met het voorschot.

Goede communicatie en goede cervice

Goed overleg wat er gemaakt moet worden, en wat er evt, in de toekomst ook moet gebeuren. Dit gaf voor mij de aanleg om het nu te laten doen. Echt een goed overleg gehad.