Filters

10

Prachtige auto’s en perfecte service

In een woord geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede ervaring heel blij met hoe alles is verlopen!

Super goede afhandeling , garanties en een fijne verkoper ! Hartelijk dank !

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn contact en heb er vertrouwen in.

1 klein puntje van verbetering, Ik wacht nog op een overzicht wat er is gebeurd qua onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snel schakelen

Zeer prettig contact, goede service, praktisch en schakelen snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vakkundig geholpen.

Tijdens het drinken van een kopje koffie en het lezen van de krant zijn mijn wielen verwisselt

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik ben zeer tevreden over hun klant vriendelijkheid.

Ik ben woonachtig in Tilburg en als ik voor een service beurt kom, wordt er duidelijke afspraken gemaakt. tevens wordt de prijs van te voren besproken hoeveel alles gaat kosten heel duidelijk allemaal. de personeel is zeer vriendelijk en duidelijk. kleine advies de koffie smaak niet lekker, is te sterk. verder geen opmerkingen. mvg

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Super ontvangen top sevis

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig.

Alles in 1 dag geregeld. Verkoper erg begripvol.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Ruime keus aan mooie auto’s. Mijn eigen auto ‘ietwat op leeftijd’ ingeruild voor een mooie, jonge Audi. Trekhaak er vlot onder gezet. In gemoedelijke en informele sfeer snel zaken kunnen doen. Alles binnen een week geregeld. Mooi bedrijf. Nu veel elektrische kilometers maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen en alle afspraken 100% nagekomen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede service en bereik

  • Aanbevelen? Ja
10

Een zeer correcte en vriendelijke bediening.

Alles volgens afspraak verlopen en uitleg gegeven

  • Aanbevelen? Ja
10

Apk keuring

Zeer professioneel bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring!

Auto gekocht hier, goed geholpen. Zeer vriendelijk. Mooi bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een goede en betrouwbare garage

Mijn Tiguan komt hier al jaren voor onderhoud. Zoals laatst, alles werd netjes gecontroleerd en ik kreeg een duidelijke uitleg over de staat van de auto. Wat ik vooral waardeer is dat er geen onnodige onderhoud wordt uitgevoerd, alleen wat echt nodig is. Eerlijk, transparant en goede service. Fijn om een garage te hebben waar je op kunt vertrouwen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goed

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Hulpvaardig, klantvriendelijk en toegankelijk

Ik had met mijn Audi een lastig probleem met de ontluchting van de dieseltank. Bij auto Houtum hebben ze meegedacht in de oplossing door op zoek te gaan naar een gebruikte tank. Dit scheelde wel 1000€. Dank voor de hulp en het meedenken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ervaring was goed

Het was een goede ervaring, ben goed geholpen door het personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede servixe

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte ondersteuning al jaren lang

Werken volgens afspraak. Vooraf duidelijke financiële terugkoppeling over onderhoud/ reparatie. Proactieve communicatie. Snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vriendelijk

Winterwielen wisselen en wintercheck gedaan. Kon er op wachten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en vriendelijk vakbekwaam personeel.

Bij het bezichtigen van de auto werd ik meteen vriendelijk ontvangen. Na een kort gesprek werd me aangeboden de auto een dag te lenen om zo ultiem te kunnen ervaren of deze zou bevallen. Dankzij het wederzijdse vertrouwen, de goede service en onderhandelingen heb ik de juiste keuze gemaakt in het aanschaffen van deze auto. Ik ben zeer tevreden en weet dat ik altijd aan kan kloppen voor oa advies of uitleg. Nogmaals dank voor de fijne communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch snel en vriendelijk

Fantastisch snel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Vorige week onze nieuwe aanwinst audi q3 Opgehaald.. Trekhaak laten monteren, heel mooi afgewerkt Netjes afgeleverd inclusief fles Boekelse wijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top !!

Wordt altijd top geholpen !! Goede service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Vlonder 7

5427 DB Boekel

492327300

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.