Duidelijke en nette service

Goeie prijs betaald voor occasion. Marktconform inruilprijs gehad. Mooi familiebedrijf

Vriendelijke en professionele benadering van zowel vader als zoon. Goede uitleg en niet opdringerig. Nemen alle tijd voor je. Vragen per telefoon of chat worden direct beantwoord. Aflevering van auto perfect, technisch in orde en schoon. Papierenafhandeling in een paar minuten tijd. Bijna alles in eigen hand. Geven bij inruil een gezonde prijs. Een geweldig bedrijf. Waarschijnlijk beter dan menige dealer.

Gewoon mooi om ontspannen ontvangen te worden.

Altijd prima behandeld.

goede service

heeft breng en haalservice kunnen veel autobedrijven nog veel van leren

Top bedrijf!

Dit is mijn 2e auto die ik (bewust) bij Van Os heb gekocht. WAT EEN GEWELDIG BEDRIJF. Alleen maar lof! De klantgerichtheid, service en verwelkoming die Van Os geeft, daar doet menig dealer onder. Ik ben woonachtig in Amsterdam, daar kunnen ze hier nog wat van leren. Van Os past zich totaal aan de wensen die ik had. Nemen totaal de zorgen van je af. Als je bij Van Os een auto koopt, koop je voor de volle 100% een goed en betrouwbare auto. Leveren de auto af met een beurt en een gehele inspectie. Vader en zoon Van Os, Ton en alle medewerkers, BEDANKT dat jullie dit met alle passie doen en waar klant nog koning is.

Hebben voor de eerste keer een auto hier gekocht en stonden verbaasd over de klant vriendelijkheid en de service en het vertrouwen.... Aflevering van de auto was geweldig... als nieuw opgeleverd met service beurt die nodig was voor deze auto en volledige garantie voor 6 maanden( we mogen ook langs komen als er een lampje stuk is dat gratis word vervangen) In een woord een bedrijf om aan te raden!!!! Fam van der zwaard Enkhuizen

Zeer klantgericht en vriendelijk

Zeer goed geholpen. Afspraken goed nagekomen. Zeker een aanrader om een auto aan te schaffen

Geweldig geholpen door Enno van Os

Afgelopen week ben ik bij Autobedrijf Van Os terechtgekomen ivm de aanschaf van een tweedehands auto. Ik ben geweldig geholpen door Enno van Os. Hij stond mij op een hele prettige manier te woord, was zeer behulpzaam en ook de onderhandeling ging op een fijne manier. Ik ben ontzettend blij met mijn aangeschafte auto, die prachtig gepoetst werd opgeleverd. Ik kan Autobedrijf Van Os daarom zeker aanraden!

In een woord geweldig ,Alles regelen ze voor je ,zelfs het vervoer omdat hij aangepast is bij Mobiel op maat in Waalwijk . Je bent er altijd welkom ! Ga zo door jongens.Nogmaals bedankt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vorige week onze occasion een MB CLS shooting brake 350 CDI gekocht bij Enno. Mijn eerste indruk was zeer goed. Een nette garage met mooie gebruikte auto’s vooral MB waar men in gespecialiseerd is. Uiteindelijk de auto gekocht per telefoon en gisteren onze auto opgehaald. Voorzien van alle beurten die Mercedes voorschrijft voor de onderhouds interval. De auto is keurig netjes afgeleverd. De communicatie verliep er prettig met Enno. Veel garages kunnen hier een voorbeeld aannemen zelfs de dealerbedrijven van Mercedes kunnen hier in de leer hoe het hoort. Ook de monteurs in de werkplaats verdienen een compliment erg vriendelijk. De werkplaats netjes in orde. Dikke pluim.

Onlangs een jong gebruikte Mercedes gekocht bij Autobedrijf Van Os. Geen 3 delige pakken maar gewone hardwerkende mensen die heerlijk ongecompliceerd zaken doen. Gewoon prettig ongedwongen geholpen door Enno. Geen gladde verkoper maar wel iemand met passie en verstand van zijn product. Na aflevering regelmatig contact gehad met wat vragen en die worden keurig beantwoord. Ik ga ervanuit dat Autobedrijf Van Os de service en klantvriendelijkheid op deze voet doorzet. Dan krijgen ze na mijn eerstvolgende bezoek voor onderhoud zeker een 10. Autobedrijf Van Os, bedankt zover... !!!

Al jaren klant van dit bedrijf. Komt al afspraken perfect na. Heb er al meerdere auto’s mogen kopen. Goeie prijzen en top service. Ook voor onderhoud top!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Inmiddels derde auto alweer bijna een jaar geleden bij Van Os gekocht. Nooit gezeik, altijd correct en betaalbaar.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht komen beloftes niet na

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Als jarenlang (25) klant bij van Os. Fijn en betrouwbaar bedrijf. Hopen nog lang klant te kunnen blijven Een vijf sterren bedrijf!!

Super Service

Geweldige service, niets als lof over dit bedrijf. Kunnen heel veel collega\'s iets van leren hoe je een klant tevreden houdt. Levert en onderhoudt ook onze bedrijfswagens. Prijs/kwaliteit is hier prima.

Een jaar geleden kwamen we voor een knappe gebruikte Mercedes in Loon op Zand terecht, bij Arno en Enno, vader en zoon, en hun compacte team. De auto voelde goed, en we hadden een goed gevoel bij dit familiebedrijf. Er werd met kennis van zaken en liefde voor het merk gesproken. Arno weet exact hoe 4Matic werkt, terwijl bij de officiële dealer de jonge verkopers niet verder komen dan het oplezen van een nietszeggende tekst vanaf een website. De prijs was concurrerend met andere bedrijven, niet alleen met dealers, maar ook met autohandelaren die minder vertrouwen geven. De afspraken rondom de aflevering zijn meer dan volledig nagekomen, en de paar kleine dingen die tijdens de garantieperiode op kwamen zijn allemaal buitengewoon zorgvuldig opgelost. Ook de dure Led-unit die na een jaar kapot gaat, in de laatste week van de garantieperiode, wordt tijdens de APK gratis vervangen. Er zijn korte lijnen tussen receptie en werkplaats. Arno en Enno houden zelf feeling met wat speelt in de werkplaats. Tijdens een reparatie belt de chef monteur om uitleg te geven en of het goed is dat ik de auto een dag later terug krijg zodat hij die avond met onze auto naar huis kan rijden om te kijken of het nu echt helemaal in orde is. Een betrokkenheid die je niet overal meer ziet. Recent geweest voor onderhoud en kleine schade. De factuur valt reuze mee. Zeker voor een Mercedes werkplaats met originele onderdelen en oog voor detail. Onze auto blijft in onderhoud bij dit betrouwbare bedrijf, ook al wonen wij in Noord-Holland. Omdat ze een haal&breng service hebben, waarbij een leenautootje achter blijft, heb ik er minder gedoe aan dan wanneer ik naar de lokale dealer zou gaan. Ik heb geen aandelen in dit bedrijf en ben geen familie, maar ik ben wel kritisch. Zoek je een fijne gebruikte Mercedes? Ga dan naar Mercedes van Os in Loon op Zand. Vakkundig, komt z\'n afspraken na, service op een hoog niveau en scherp geprijsd.

Je wordt hier als klant prefect geholpen . Bij aanschaf auto komen ze hun afspraken na. Alleen maar lof over dit bedrijf.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij hebben een klein jaartje geleden onze auto hier gekocht. Probleemloos gereden, tot er een lampje op het dashboard ging branden. Na een telefoontje konden we zo langskomen en bleek alleen de bandenspanning wat aan de lage kant te zijn. Wederom prima geholpen!

Al jaren klant, steeds weer netjes geholpen. Zeer betrouwbaar bedrijf gebleken.

Al jaren klant, steeds weer netjes geholpen. Zeer betrouwbaar bedrijf gebleken.

Top bedrijf goede service

Autobedrijf van Os die specialist is in verkoop- en onderhoud van Mercedes, te Loon op Zand, heeft doorgaans een ruim aanbod aan auto\'s staan in hun showroom. Mijn persoonlijke ervaring met Autobedrijf van Os is dat bij zowel de eigenaar als het personeel de klant centraal staat. Het maakt hierbij niet uit of het om de aankoop van een auto- of onderhoud aan de auto gaat. Kosten nog moeite worden gespaard om de klant tegemoet te komen. Kortom een aanbevelenswaardig autobedrijf.

Nu al mijn 4e auto aangeschaft bij deze firma en elke keer weer een prima behandeling. De service is gewoonweg prima en de verse koffie is in een mum van tijd klaar. De prijzen zijn in vergelijking met andere dealers veel beter. Echt aan te bevelen voor elke Mercedes rijder.