Fijne mensen.

Ik heb een Mercedes 500sl van tweduizent 2 niet van vanOs hun hebben de zelfde mogt het Nederlandse boekje doornemen klasse bedankt.

Top bedrijf

Mooie auto’s goed geholpen goede service

Ik heb een auto bij hun gekocht ,wij komen uit zeist . Ze hebben de auto helemaal bij ons bezorgd, geweldig De auto ging 2 dagen later kapot. ( wat hun ook niet konden zien aan komen nl. De Dynamo Daar van hebben ze ook nog de helft betaald . Dus zeer goede Service en hele aardige en begrip volle mensen Struve

Goed geholpen Alles mogelijk Vriendelijk Normaal Goede prijzen Voelde me welkom en respectvol behandeld.

gewoon uitstekend

Veel zaken mee gedaan diverse auto s gekocht is een professioneel bedrijf met goede service en garage ivb onderhoud ed met goede verkopers met verstand van zaken Top is een aanbeveling

Vriendelijke benadering niet opdringen en geven je alle ruimte om de auto te testen.

echt een super auto gekocht echt netjes behandeld kom er zeker vaker

heel erg blij prijs kwaliteit verhouding is super veel auto voor mijn geld top jongems

Geweldige service

Hier weten ze nog wat service is en persoonlijke aandacht. Ik heb er nu voor de 2e keer een auto gekocht en alles is weer perfect geregeld! De auto is zelfs bij mij thuis afgeleverd omdat ik niet naar hun toe kon komen.

Super garage met de beste service.

Ik heb voor twee weken mijn zesde gebruikte mercedes hier gekocht. Ze geven een hele goede en eerlijke inruilprijs en de service hierbij is gewoon geweldig.

Service, kwaliteit en persoonlijke benadering tegen gunstige tarieven

Nette hardwerkende mensen die hun afspraken nakomen en hun best doen om de klant tevreden te houden. Geen opdringende of gladde verkopers met targets maar een persoonlijke benadering met eerlijk en onderbouwd advies. Hierin merk je echt dat je met een familiebedrijf te maken hebt in plaats van een grote regiodealer waar je een nummertje bent. Onderhoud tegen gunstige tarieven waarbij ze altijd hun best doen om vervangen vervoer te regelen. Kortom, zeer aan te raden!

Al 27 jaar mijn garage!

Inmiddels al weer 27 jaar klant bij Autobedrijf van Os. Na een E220, C200, ML270, ML320, Fiat 500 nu naar aanleiding van een zoekopdracht een zeer complete GLC Coupe mogen ontvangen. Van Os is een kundig en zeer betrouwbaar bedrijf. Staan altijd voor je klaar met goede service. Een vakgarage met een compleet servicepakket van onderhoud, verkoop tot aan verzering. En bovenal zijn het mensen, mensen met oog voor detail.

Net bedrijf goede service

Bij de aankoop van mijn G63 goed geholpen door van Os, na een aantal weken gaven de aan een geschikt model te hebben gevonden naar mijn smaak. In de tussentijd goed op de hoogte gehouden door Enno. Auto opgehaald en veel kilometers in het verschiet.

top auto

Heb eerst ff gewacht met een beoordeling ik heb 6 maanden geleden een gle 500e gekocht en hij rijd super, buiten alle verwachting om. Een zeer betrouwbaar bedrijf top ga zo door.

Eerlijk en een mooi bedrijf .

Een opel mokka gekocht met 6 maanden garantie , een paar kleine dingen in de garantie werd meteen kosteloos gerepareerd. Ook de service is TOP , ze komen de afspraak netjes na. Ik beveel van Os aan ook een heel mooi aanbod van auto's.

Duidelijke en nette service

Goeie prijs betaald voor occasion. Marktconform inruilprijs gehad. Mooi familiebedrijf

Geweldig!

Vriendelijke en professionele benadering van zowel vader als zoon. Goede uitleg en niet opdringerig. Nemen alle tijd voor je. Vragen per telefoon of chat worden direct beantwoord. Aflevering van auto perfect, technisch in orde en schoon. Papierenafhandeling in een paar minuten tijd. Bijna alles in eigen hand. Geven bij inruil een gezonde prijs. Een geweldig bedrijf. Waarschijnlijk beter dan menige dealer.

Gewoon mooi om ontspannen ontvangen te worden.

Altijd prima behandeld.

goede service

heeft breng en haalservice kunnen veel autobedrijven nog veel van leren

Top bedrijf!

Dit is mijn 2e auto die ik (bewust) bij Van Os heb gekocht. WAT EEN GEWELDIG BEDRIJF. Alleen maar lof! De klantgerichtheid, service en verwelkoming die Van Os geeft, daar doet menig dealer onder. Ik ben woonachtig in Amsterdam, daar kunnen ze hier nog wat van leren. Van Os past zich totaal aan de wensen die ik had. Nemen totaal de zorgen van je af. Als je bij Van Os een auto koopt, koop je voor de volle 100% een goed en betrouwbare auto. Leveren de auto af met een beurt en een gehele inspectie. Vader en zoon Van Os, Ton en alle medewerkers, BEDANKT dat jullie dit met alle passie doen en waar klant nog koning is.

Hebben voor de eerste keer een auto hier gekocht en stonden verbaasd over de klant vriendelijkheid en de service en het vertrouwen.... Aflevering van de auto was geweldig... als nieuw opgeleverd met service beurt die nodig was voor deze auto en volledige garantie voor 6 maanden( we mogen ook langs komen als er een lampje stuk is dat gratis word vervangen) In een woord een bedrijf om aan te raden!!!! Fam van der zwaard Enkhuizen

Zeer klantgericht en vriendelijk

Zeer goed geholpen. Afspraken goed nagekomen. Zeker een aanrader om een auto aan te schaffen

Geweldig geholpen door Enno van Os

Afgelopen week ben ik bij Autobedrijf Van Os terechtgekomen ivm de aanschaf van een tweedehands auto. Ik ben geweldig geholpen door Enno van Os. Hij stond mij op een hele prettige manier te woord, was zeer behulpzaam en ook de onderhandeling ging op een fijne manier. Ik ben ontzettend blij met mijn aangeschafte auto, die prachtig gepoetst werd opgeleverd. Ik kan Autobedrijf Van Os daarom zeker aanraden!

In een woord geweldig ,Alles regelen ze voor je ,zelfs het vervoer omdat hij aangepast is bij Mobiel op maat in Waalwijk . Je bent er altijd welkom ! Ga zo door jongens.Nogmaals bedankt.

Vorige week onze occasion een MB CLS shooting brake 350 CDI gekocht bij Enno. Mijn eerste indruk was zeer goed. Een nette garage met mooie gebruikte auto’s vooral MB waar men in gespecialiseerd is. Uiteindelijk de auto gekocht per telefoon en gisteren onze auto opgehaald. Voorzien van alle beurten die Mercedes voorschrijft voor de onderhouds interval. De auto is keurig netjes afgeleverd. De communicatie verliep er prettig met Enno. Veel garages kunnen hier een voorbeeld aannemen zelfs de dealerbedrijven van Mercedes kunnen hier in de leer hoe het hoort. Ook de monteurs in de werkplaats verdienen een compliment erg vriendelijk. De werkplaats netjes in orde. Dikke pluim.

Onlangs een jong gebruikte Mercedes gekocht bij Autobedrijf Van Os. Geen 3 delige pakken maar gewone hardwerkende mensen die heerlijk ongecompliceerd zaken doen. Gewoon prettig ongedwongen geholpen door Enno. Geen gladde verkoper maar wel iemand met passie en verstand van zijn product. Na aflevering regelmatig contact gehad met wat vragen en die worden keurig beantwoord. Ik ga ervanuit dat Autobedrijf Van Os de service en klantvriendelijkheid op deze voet doorzet. Dan krijgen ze na mijn eerstvolgende bezoek voor onderhoud zeker een 10. Autobedrijf Van Os, bedankt zover... !!!