top bedrijf

Een mooie en tevens goede en eerlijke auto gekocht bij van Oss, was er in 10 minuten uit met Enno, kreeg een redelijke prijs voor mijn auto, en ben nu 4000 km verder, auto rijdt super. Mercedes Benz stationcar Blue Tec, gezien de dure auto's die er stonden een beetje een auto uit de "voordeelhoek" maar dat gevoel had ik verder niet bij. Geloofde mijn verhaal, meteen, over mijn auto en dat werkt visa versa, als je de klant vertrouwt ben jezelf ook te vertrouwen. Maar dat kwam ook tot uiting in die geweldige reviews. Kortom DE garage voor de rest van mijn bestaan.

Al jaren lang een top bedrijf.

Afgelopen week mijn 7e of 8e auto al weer bij Arno en Enno gekocht. Super relaxt geholpen en een mooie deal kunnen maken, zoals altijd. Super service. De aanpassingen aan mijn auto zijn perfect gedaan. Betrouwbaar , prettig in omgang en eerlijk. Wat wil je nog meer.

Waardering

Bij deze wil ik Mercedes garage loon op zand bedanken voor de uitstekende service , zeer een heel goed en betrouwbaar service niets was te veel . we zijn heel erg tevreden en dankbaar de 5 sterren zijn eigenlijk te weinig voor ons is het bedrijf wel 10 sterren waard.Mvg Cami roba

Wij komen al 20 jaar bij Fam. Van Os naar alle tevredenheid echt een top bedrijf die altijd voor je klaar staan.

Absoluut een topgarage

Onlangs mijn tweede Mercedes bij Autobedrijf Van Os gekocht, een Mercedes C220D met originele onderhoudshistorie en kilometerstand. Na twee maanden een storingsmelding gehad en direct de volgende morgen kon ik langskomen, bleek er een sensor kapot te zijn en men had het onderdeel op voorraad welke direct kosteloos is vervangen. Echt een topservice, koffie staat altijd klaar en zeer vriendelijk personeel. Ik kan niet anders zeggen dat ik iedereen kan aanraden een auto bij Autobedrijf Van Os te kopen of zijn Mercedes voor onderhoud te brengen.

Geweldig bedrijf met uistekende service

Ben al jaren klant. Koop mijn auto alleen bij van Os. Bij Arno is elke klant gelijk. En de service is uitstekend. Bij reparatie laat hij de auto ophalen als je dat wilt. Hij en zijn medewerkers zijn geweldige mensen. Maak je bijna nergens meer mee. Een hele grote pluim voor dit bedrijf.

Aanpassing review

Ik bedoelde natuurlijk Autobedrijf Van Os in Loon op Zand

Zeer tevreden met de nieuwe auto

Via bovag.nl een mooie GLB zien staan bij Van Son, vanuit Twente naar Loon op Zand gereden na kort telefoontje over de +/- inruil van de in te ruilen auto. Na proefrit auto gekocht en de zelfde week opgehaald! Zeer tevreden, zeker een aanrader!

Super, mooie wagens in stock en anders vinden ze die wel.

Fijn bedrijf met mensen die kennis van zaken hebben, absoluut een aanrader!

Uitstekend geholpen , auto perfect afgeleverd. Ik raad iedereen aan om hier een auto te kopen ,

Goed en fijn bedrijf

Onze tigste auto gekocht, zoals verwacht, weer super behandeld. 1 van de weinige super auto bedrijven in Nederland. Van vader op zoon, en nog steeds hetzelfde. Gewoon klasse.

Fijne mensen.

Ik heb een Mercedes 500sl van tweduizent 2 niet van vanOs hun hebben de zelfde mogt het Nederlandse boekje doornemen klasse bedankt.

Top bedrijf

Mooie auto’s goed geholpen goede service

Ik heb een auto bij hun gekocht ,wij komen uit zeist . Ze hebben de auto helemaal bij ons bezorgd, geweldig De auto ging 2 dagen later kapot. ( wat hun ook niet konden zien aan komen nl. De Dynamo Daar van hebben ze ook nog de helft betaald . Dus zeer goede Service en hele aardige en begrip volle mensen Struve

Goed geholpen Alles mogelijk Vriendelijk Normaal Goede prijzen Voelde me welkom en respectvol behandeld.

gewoon uitstekend

Veel zaken mee gedaan diverse auto s gekocht is een professioneel bedrijf met goede service en garage ivb onderhoud ed met goede verkopers met verstand van zaken Top is een aanbeveling

Vriendelijke benadering niet opdringen en geven je alle ruimte om de auto te testen.

echt een super auto gekocht echt netjes behandeld kom er zeker vaker

heel erg blij prijs kwaliteit verhouding is super veel auto voor mijn geld top jongems

Geweldige service

Hier weten ze nog wat service is en persoonlijke aandacht. Ik heb er nu voor de 2e keer een auto gekocht en alles is weer perfect geregeld! De auto is zelfs bij mij thuis afgeleverd omdat ik niet naar hun toe kon komen.

Super garage met de beste service.

Ik heb voor twee weken mijn zesde gebruikte mercedes hier gekocht. Ze geven een hele goede en eerlijke inruilprijs en de service hierbij is gewoon geweldig.

Service, kwaliteit en persoonlijke benadering tegen gunstige tarieven

Nette hardwerkende mensen die hun afspraken nakomen en hun best doen om de klant tevreden te houden. Geen opdringende of gladde verkopers met targets maar een persoonlijke benadering met eerlijk en onderbouwd advies. Hierin merk je echt dat je met een familiebedrijf te maken hebt in plaats van een grote regiodealer waar je een nummertje bent. Onderhoud tegen gunstige tarieven waarbij ze altijd hun best doen om vervangen vervoer te regelen. Kortom, zeer aan te raden!

Al 27 jaar mijn garage!

Inmiddels al weer 27 jaar klant bij Autobedrijf van Os. Na een E220, C200, ML270, ML320, Fiat 500 nu naar aanleiding van een zoekopdracht een zeer complete GLC Coupe mogen ontvangen. Van Os is een kundig en zeer betrouwbaar bedrijf. Staan altijd voor je klaar met goede service. Een vakgarage met een compleet servicepakket van onderhoud, verkoop tot aan verzering. En bovenal zijn het mensen, mensen met oog voor detail.

Net bedrijf goede service

Bij de aankoop van mijn G63 goed geholpen door van Os, na een aantal weken gaven de aan een geschikt model te hebben gevonden naar mijn smaak. In de tussentijd goed op de hoogte gehouden door Enno. Auto opgehaald en veel kilometers in het verschiet.

top auto

Heb eerst ff gewacht met een beoordeling ik heb 6 maanden geleden een gle 500e gekocht en hij rijd super, buiten alle verwachting om. Een zeer betrouwbaar bedrijf top ga zo door.

Eerlijk en een mooi bedrijf .

Een opel mokka gekocht met 6 maanden garantie , een paar kleine dingen in de garantie werd meteen kosteloos gerepareerd. Ook de service is TOP , ze komen de afspraak netjes na. Ik beveel van Os aan ook een heel mooi aanbod van auto's.