goede service

altijd goed

goed en snel

snel geholpen en goed werk afgeleverd en vriendelijk geholpen

Snelle service voor een correcte prijs!

Na een schade alles goed en snel geregeld.

Prettige zaak en garage

Je wordt keurig geholpen, kundig personeel en geen verrassingen, als er iets extra’s moet gebeuren wordt je er eerst over gebeld.

Snelle service

Ik werd gelijk geholpen het bleek een bfout te zijn bij Soco die de herkenning van de scooter had veranderd dus er moest een nieuw herkennings apperaad vervangen worden.

Heel fijn en correct geholpen

Erg netjes geholpen voor de 2 scooters die wij als gezin hebben gekocht en goede service echt heel fijn dus zeker een aanrader om hier te komen

Afspraak is afspraak!

Altijd dezelde dag weer klaar met servicebeurt en alrtijd een fijne scooter om te lenen.

Fijne zaak deskundige monteurs aanrader

Je word altijd vriendelijk geholpen en ze weten waar ze over praten

Deskundige personeel

Begrijpelijk handelen

Ik heb een te kleine scooter bij Sunder gekocht die ik na 3 weken wilde inruilen. Eerst ging het niet zo lekker maar aan het eind van de middag werd er toch een deal gesloten waar beide partijen zich in konden vinden. Uiteindelijk heb ik nu een geweldige scooter met veel been ruimte waar wij zonder problemen met 2 personen op kunnen. Ik ben de verkopers van Sunder bijzonder dankbaar.

Klaar terwijl je wacht, heb weer een nieuwe richtingaanwijzer

Fijne service! & efficiënt & goed geholpen (Kan geen kwaad als de winter weer gaat beginnen )Gr.Heidi ;).

Vriendelijke en snelle service

Ik heb mijn eerste scooter gekocht en alles is duidelijk uitgelegd zonder een dwingend koopgevoel erbij te plakken. Accessoires kunnen wat aan de duurdere kant vallen maar dat is in principe niet gek voor een lokale zaak. Erg vriendelijk personeel die je graag meehelpen met het vergelijken van verzekeringen / de weg naar huis vinden vanaf het best wel afgelegen terrein.

Goede service, bij pech wordt de scooter netjes opgehaald.

Slechte service

Uit Belgie komend om klassieke brommer op te halen,mooie fotos en uiterlijk mooi opgekuist. Maar bij afhaling vraag ik nog of er iets moet aan gebeuren”opstappen en rijden,alle onderhoud en de te vervangen onderdelen zijn vervangen”,carburateur mooi gereinigd! Bij thuiskomst met klein testritje bleek deze toch niet zo goed te rijden. Eerste probleem was al rotte oude luchtfilter die verpulverde bij aanraken,carburateur vuil,daar is nooit naar gekeken. Spijtige zaak,eerlijk duurt het langst.

We worden altijd goed geholpen

Super goed maar ook mega snelle service 4 uur smiddags gebracht smorgen om 9 uur al bericht gehad dat het klaar stond!

Hulp bij tijdelijk herstel tot herstel correct wordt gemaakt

Vriendelijk en mee levend bij onderwerp .

Ruime keuze

Ruime keuze uit benzine en elektrische scooters Vakkundig personeel

Prima service van deskundige medewerkers !

Tijdens de verkoop zijn we uitstekend geholpen en hebben goede adviezen ontvangen.

Altijd een goede en betrouwbare winkel

Goede bromfietsen winkel, staan altijd voor je klaar, goede service!

Prima geholpen

Altijd goed geholpen

Krijg goede informatie en ze kijken echt naar de wensen van de klant. Alles wordt heel goed uitgelegd en heel vriendelijk.

Mooi bedrijf

Mijn 3e scooter hier gekocht en in onderhoud. Vriendelijk bedrijf en service is goed.

Reageren snel

Ruime showroom, met veel keuze. Makkelijk een proefrit te maken. Goed advies voor de scooter die bij mij past in een rustige omgeving. Mijn vorige scooter werd opgehaald en de nieuwe scooter werd thuis gebracht. Dat is een luxe weet ik uit ervaring. Ik rij al 18 jaar op een scooter.

Heldere communicatie over de kosten.

Hooipolderweg 3

2635CZ Den hoorn zh