Snelle kwaliteit service voor jouw scooter/bromfiets

Snelle ervaring meegemaakt voor onderhoud. Bel voor een afspraak. Geef aan wat er loos is. Regel gelijk vervangend vervoer. Dagelijks leven kan verder gaan. Ondertussen staat je scooter/bromfiets dezelfde dag weer volledig klaar voor gebruik. Zeer aan te raden!

zeer snel geholpen

er was een probleem met mn scooter, dit was na 8000 km nog garantie

Vriendelijke behulpzame en deskundige medewerkers. Denken met je mee en geven goed advies.

Supergoede service!

Mijn scooter opgehaald via de ophaalservice! Snel en kundig gerepareerd!

Zoals altijd: vertrouwd en goede service

Sunder is al zo’n 30 jaar mijn vertrouwde adres voor scooters. Prima service!

Super zaak met snelle service!!

Altijd snel en goed geholpen!

Zeer goed behandeld!!!

Heel klant vriendelijk!!!

staan altijd voor je klaar uitstekende service en vakmanschap

Prima zaak, goede service.

Service zoals het hoort

Mijn scooter weigerde te starten, na een belletje dezelfde dag opgehaald en een dag later stond ie al weer klaar!

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Snel en vriendelijk geholpen!

Betrouwbaar

Voor mij is betrouwbaar op mijn scooter belangrijk, vandaar dat ik bij Sunder mijn scooter koopt en laat onderhouden.

Mijn anderhalf jaar oude scooter startte niet meer. Hoewel ik de scooter niet bij Sunder Bromfietsen heb gekocht was de service prima. Ik kon de scooter de volgende dag brengen en na ontvangst van een SMS-je de volgende dag weer ophalen. Goede gespecificeerde rekening. Ik weet jullie de volgende keer te vinden :).

Afspraak kon snel gemaakt worden.

Snelle service,goede uitleg van de werkzaamheden.

Prima geholpen

Beurt is weer vakkundig uitgevoerd. Prettig dat je gebruik kan maken van een leenscooter.

Altijd goede service

Afspraken worden nagekomen.

Personeel is heel vriendelijk en werd op tijd geholpen

Keurig!

Afspraken maken ging heel eenvoudig er was op korte termijn plek. Bij aankomst meteen geholpen en ze wisten wie ik was en waar ik voor kwam. Vervangend vervoer stond al klaar. Met een goede scooter naar huis! S middags alweer klaar keurige melding in de mail met opgave van prijs. Bij ophalen meteen geholpen. Keurige opgave werkzaamheden. En opgelost wat extra aangegeven was van uit onze kant. Top service!

Goede en snelle service, klantvriendelijk.

Ben bij Sunder geweest voor het inruilen van een scooter, ik kreeg daar een goed bedrag voor terug en heb daar een nieuwe scooter voor gekocht. Uiteraard met bijbetaling. Wij zijn daar zeer goed bij geholpen. Ook zijn wij zeer tevreden met de nieuwe scooter Sym Jet 14 50cc

Prettig contact en een leenscooter. Uitstekende service!

Super geholpen door fijn personeel

Als je komt wordt je altijd netjes geholpen door fijn personeel Een aanrader voor iedereen!!

goede service

altijd goed

goed en snel

snel geholpen en goed werk afgeleverd en vriendelijk geholpen

Snelle service voor een correcte prijs!

Na een schade alles goed en snel geregeld.

Prettige zaak en garage

Je wordt keurig geholpen, kundig personeel en geen verrassingen, als er iets extra’s moet gebeuren wordt je er eerst over gebeld.

Hooipolderweg 3 2635CZ Den hoorn zh