klantvriendelijkheid en maatwerk

Ik ben begeleidster van een klant van Sunder. Het is geen makkelijke klant voor hen, maar ze doen alle moeite om samen met mij zaken goed te laten verlopen. Bedankt voor jullie service heren.

Ben al ruim 12 jaar klant, komen hun afspraken na!

Een zeer goed bedrijf. Met vakkundige mensen in dienst .en zeer vriendelijk mensen die je zeer goed advies geven .een aanrader deze winkel

Uitstekend en vakkundig geholpen

Wij zijn uitstekend en vakkundig geholpen door Luke. Hij nam ruim secties voor ons en geeft alles heel duidelijk uitgelegd. Ik ben heel blij met onze nieuwe aankoop. Keurig netjes thuis afgeleverd! Wat een service. Bedankt!! Edwin

Fijne gasten

Super goed en snel geholpen

Deskundig en gastvrij

Ik kwam bij Sunder terecht omdat ik een Niu-dealer in de buurt van Berkel en Rodenrijs zocht. Den Hoorn is dan dichtbij. Wat direct opviel is de enorme hoeveelheid scooter, overzichtelijk geplaatst en de ruime relaratieafdeling. Bijzonder vriendelijke ontvangst en er werd goed geluisterd naar wat ik zocht. Ik wilde elektrisch en tevens mijn Yamaha scooter inruilen. Je kon direct even op het ruime parkeerterrein proefrijden en de keuze de was snel gemaakt. De inruilprijs was prima en ook de helmen zijn prima geprijst. Ik heb vertrouwen en een heel goed gevoel.

Goede service en kennis van zaken!

Al twaalf jaar klant bij Sunder en al die tijd een uitstekende service gehad. Afspraken worden nagekomen!!

Vriendelijk en snel.

Goede service (ben al jaren klant ook bij de vorige eigenaar)

Fijn geholpen en snelle levering prima

Mooi bedrijf.

Bijna nieuwe scooter gekocht,ze zijn de gemaakte afspraken nagekomen en de scooter keurig netjes afgeleverd.

Goede en vakkundige hulp

Ruime keuze, goede en vakkundige hulp. Snelle service. Hopelijk is dat ook zo als er binnen 6 maanden iets aan de scooter is.

Goed personeel, goeie service!

Zeer tevreden over de service en de behulpzaamheid met het kiezen van een scooter!

Zoals gewoonlijk, zeer goede service. En geen poespas. Deze x zeer snel geholpen, waardoor mijn weekendje weg met de scooter door kon gaan.

Prettige g en goed

Fijn weer nieuwe banden en nij loopt weer als een tierelier

Mega vriendelijk!

Super goede en snelle service, erg vriendelijk ontvangst!

klasse

mijn uitlaat was vorige week vrijdag losgeschoten kwam er zonder afspraak gelijk geholpen en ook nog eens kosteloos als service en geholpen door hele vriendelijke medewerkers klasse

Helemaal top

Ik ben niet voor niets bij jullie klant. Goede snelle service.

Jort heeft ons prima voorgelicht en een scooter aangesmeerd

Jort nam de tijd om ons voor te lichten en we mochten ook twee gekozen scooters even rustig uitproberen. Alles stond netjes klaar bij het ophalen van de scooter. We hopen dat de services zou zal blijven.

Klantvriendelijk, veel kennis, mooie zaak

Prima onderhandeling, deskundige mensen. Nu waren wij ook niet de moeilijkste klant haha.

Goede service aardige medewerkers volgende scooter koop ik wederom bij Sunder Bromfietsen BV

Onlangs ben ik met mijn dochter bij Sunder Bromfietsen beland. De medewerkers waar ik contact mee had waren zeer vriendelijk en wisten waar ze het over hadden. We waren eigenlijk niet van plan om gelijk een scooter aan te schaffen aangezien we nog bij andere winkels wilden vergelijken. Telefonisch had ik wel al met andere winkels contact gehad en Sunder had ik eerder geen contact mee gehad. Al met al hebben we dezelfde dag een scooter aangeschaft. De scooter is inmiddels geleverd en alles wat was afgesproken was gedaan. Uiteindelijk hadden we de scooter een dag eerder dan gepland waardoor ik mijn dochter echt kon verrassen. Ik beveel Sunder van harte aan en ik ben zeer tevreden over de geleverde service. De uitleg die ik kreeg bij de levering zorgde er ook voor dat ik geen aanvullende vragen meer kon bedenken. Overigens werd de scooter kosteloos afgeleverd bij ons thuis wat ik ook een zeer prettige optie vond.

Goed geholpen, fijne winkel

Je wordt meteen prettig te woord gestaan en goed geadviseerd, in tegenstelling tot andere winkels waar we zijn geweest. Goede kennis van zaken, erg ruime keuze en de nieuwe scooter kon supersnel opgehaald worden!

Erg tevreden

Goed en netjes geholpen bij de aankoop van mijn scooter.

Super goed

Goede service woord snel geholpen. Ook snel je scooter gemaakt Ga zo door

zeer goed

mooie zaak met personeel met verstand van het vak