Betrouwbaar

Net als mijn vorige ervaringen: prima service beurt, afspraken (in tijd en geld) zijn vooraf duidelijk en worden nagekomen.

Professionele begeleiding en aardig

Het is een mooie winkel veel keuze en goed personeel

Snel en goede service

Klantgericht en betrouwbaar

Goed ervaring van begin van aankoop tot einde.

Verstand van scooters

Vriendelijk personeel met verstand van scooters. Ik heb m'n scooter bij Sundert gekocht en is sindsdien daar ook in onderhoud. Nu een aantal onderhouds beurten verder en de scooter rijd nog als nieuw. Ook kan je gebruik maken van een leen scooter tegen een nette prijs. En mocht t zo zijn dat de scooter thuis of op je werk het niet meer doet dan hebben ze een ophaal service.

Verder goed

Er is een rotvorming geconstateerd bij mijn scooter dat lees ik via de mail op mijn rekening had graag ter plekke gehoord en advies hiervoor

9 Zeer tevreden

Goed voorgelicht, en snel goed afgeleverd

Meedenkend

Vriendelijk personeel.

Kort en duidelijke lijnen met een perfecte service

Nog steeds een geweldig bedrijf, ben al 6 jaar klant en buitengewoon tevreden.

Heel vriendelijk geholpen

Heel goed & vriendelijk geholpen, voor servicebeurt!

Klantvriendelijk, professioneel en servicegericht

Het bezoek aan Sunder is eigenlijk elke keer een ‘feestje’. Bij binnenkomst wordt je altijd snel en netjes geholpen. Klantvriendelijk en servicegericht zijn goede kenmerken. Ze zijn altijd bereid, als dat mogelijk is, om een probleem snel en direct op te lossen. Bij aankoop van een nieuw of tweedehandse scooter wordt er tijd besteed aan de wensen en wordt er goed advies gegeven. De professionaliteit bij dit advies is een grote meerwaarde bij de keuze en aankoop. In 1 zin: een top bedrijf met super medewerkers!

Ik kom al jaren bij sunder bromfietsen..zo wel voor een nieuwe scooter en ook voor onderhoud aan de scooter. Ze hebben deskundige personeel. Ze nemen de tijd voor je als je vragen heb. Ze bellen je wat je kosten zijn bij onderhoud van je scooter ..ik ben zeer tevreden en zeker een aanrader

Goed gelopen

Goed gelopen

Goede snelle service

De reparatie is snel geregeld maar op de vraag "wil je een leenscooter" heb ik wel een opmerking. Een leenscooter zou gratis moeten zijn, u kunt er beter vervangend vervoer van maken.

Pohhh dikke tomos

Ik vond het nieuwe kenteken plaatje wel mooi

Betrouwbaar en vriendelijk

De medewerkers zijn altijd erg vriendelijk en helpen vlot. Ze denken ook met je mee. Zeker een aanrader!

Zeer tevreden met advies en aankoop

Ik ben op een rustige en vriendelijke manier te woord gestaan. Op basis van hun kennis van zaken en mijn wensen en lengte ben ik van een goed advies voorzien. Er bleek ook binnenkort een tweedehands scooter beschikbaar te komen welke voldeed en heb deze ook aangeschaft. Tot dusverre zeer tevreden met de aankoop al heb ik nog niet veel kilometers kunnen rijden. Dat komt vast goed :)

Goed, duidelijk en snel

Zonder afspraak snel en goed Geholpen. Scooter loopt weer als een zonnetje n

Snel en goed

Het is lekker vlot en de service is goed

Super hersteller!!

Bij Sunder wordt alles snel en goed gemaakt, als er iets is waar ze tegenaan lopen, wordt er overlegd en ze zullen ze geen onnodige reparaties uitvoeren. Ook super dat er vervangende scooters zijn tijdens reparatie!!

De personeel van sunders zijn erg beleefd, eerlijk , vakkundige en snel. Zeer tevreden over ons bezoek

Behulpzaam en professioneel

Hele fijne winkel! Het personeel is heel behulpzaam en kundig. Geven goed advies en denken mee met waar je naar op zoek bent.

De beste Service

De service is perfect hier!

Gewoon helemaal goed

Onze Honda Zoomer van circa 15 jaar oud, ooit gekocht bij Sunder, nu maar eens een service beurt laten geven vanwege kleine problemen. De Zoomer was binnen een dag klaar, rijdt weer als nieuw, en alles uiteindelijk voor een schappelijk bedrag.

Kan niet anders zegen : helemaal top. Nwe Scooter gekocht en dezelfde dag al mee naar huis , binnen een paar uur netjes rijklaar met de assessoires erop en eraan geweldig.

Hooipolderweg 3 2635CZ Den hoorn zh