Uitstekende MTB verhuur!

Afgelopen week 3 Sensa MTB fietsen gehuurd bij Bram Hop. Uitstekende 29’ fietsen met 2x9 Shimano groep erop. Fietsen zagen er zeer verzorgd uit en wij hebben dan ook lekker de routes Ermelo en Harderwijk kunnen doen! Heel gaaf! Service en contact heel erg goed!

De beste fietsenmaker van Hierden en omgeving.

Ondanks de door corona bemoeilijkte fietsenproducties wisten Bram en Jeanette het toch voor elkaar te krijgen een nieuwe Batavus E-bike voor ons te regelen. FANTASTISCH we zijn er erg blij mee! Hendrik en Ineke de Kruijf

Topservice

Op vakantie, 200 km van huis, snel, vriendelijk en accuraat geholpen door deze ondernemers bij problemen met de E-bike, waardoor onze fietsvakantie kon worden voortgezet

Fijne zaak

Afgelopen week een Sparta E-bike bij Bram en Jeannette gekocht. Wat ons opviel was de goede sfeer in de winkel. Heel ontspannen en niet opdringerig. Je kreeg alle ruimte om een fiets naar je zin uit te proberen. Wat ook prettig was dat je niet meteen hoefde te beslissen, maar de tijd kreeg om er over na te denken. Dan kan je thuis in alle rust je keuze bepalen. Ook kreeg ik een mooi bedrag voor mijn oude fiets. Alles bij elkaar een tevreden klant!

no nonsens advies

J.L.zaterdag een Sensa cintura gekocht. Dit op gedegen advies van Bram Hop: "veel beter zijn ze er niet, past bij je fietsgedrag" . Meteen uitgeprobeerd en hij heeft gelijk. Ronduit geweldig. Geen ketting, maar een belt. Jeannette gaf zelfs kleuradvies over bijpassende fietstassen. Het is een fijne zaak waar je altijd welkom bent en voortreffelijk wordt geholpen.

Uitstekende service

Bijna 3 jaar geleden een ebike bij Bram gekocht. Eerst er zeer tevreden mee totdat er allerlei mankementen aan kwamen. Steeds hierin goed geholpen, na de zoveelste keer terug gekomen te zijn, is Jeanet in conclaaf geweest met de fabrikant wat resulteerde in dat ik mijn aankoop bedrag terug kreeg en een andere fiets mocht komen uitzoeken. Ben vol lof over hoe dit is opgelost.

Fijne mountainbike geleend bij Bram!

Ik wilde even proberen hoe het is om te mountainbiken, dus ik ging naar Bram Hop om er een te lenen. Ik kreeg een mooie fiets en helm en hij deed het perfect!! Tip om te sporten in deze tijd: leen een fiets bij Bram Hop.

Super vriendelijk en behulpzaam

ik wilde met mijn 1 jaar oude e-bike een paar dagen met mijn vriendin op de Veluwe gaan fietsen begaf mijn accu het na dag twee. Gelukkig was daar Bram Hop fietsen winkel in de buurt en mocht ik kosteloos van hun een leen accu gebruiken. Toppie!!!!! Wat een super service. Super aardige mensen. Nogmaals dank u wel.

Nieuwe fiets aangeschaft bij Bram Hop in Hierden. Een Sensa cintura comfort lady. Met dank aan Bram en Jeannette die het mogelijk maakten dat ik snel kon gaan genieten van mijn nieuwe fiets. Prettig contact en een hele goede service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Al weer bijna 3 jaar geleden elektrische fietsen aangeschaft van het merk RIH bij ons om de hoek bij Bram en Jeanet . Wat een super fijne fietsen zijn dit.We hebben al weer duizenden km mee weg getrapt . Maar soms is er toch een klein mankement , of een service beurt nodig,dus even naar Bram die gelijk voor je klaar staat , en het probleem vakkundig voor je op lost Prima service !.Daar om is het zo fijn een fiets in je eigen dorp te kopen,waar je zo vriendelijk en vakkundig word geholpen .Bram en Jeanet jullie zijn Toppers !

Laatst mijn Sensa Lombardia racefiets gebracht voor een servicebeurt en vervanging van ketting en cassette.Fiets is bijna weer als nieuw. Vakkundig onder handen genomen. Prima service. Blij dat ik hier voor m’n Sensa terecht kan.

heel goed, heel prettig en zeer deskundig.Een recht voor zijn raap zaak. Bram had me gewaarschuwd, na deze beurt fietst de fiets als nieuw. En het is nog waar ook. Deze zaak zet graag en stapje extra voor de klant

Midden in bos lekke band, aangekomen bij Bram Hop, geen probleem, we werden deskundig en gelijk zeer vriendelijk geholpen, na 15 minuten konden we onze tocht weer voortzetten.

Op de terugweg van vakantie schade aan mij wielrenfiets gekregen. Dermate dat deze niet meer te herstellen was. Aangezien ik een kleine week later een tourwedstrijd had staan ben ik gelijk naar Bram Hop Tweewielers gegaan voor een nieuwe fiets. Binnen enkele dagen is deze van de dealer gekomen en die middag direct raceklaar gemaakt door Bram. Net op tijd voor de tourwedstrijd. Kortom; een deskundig advies en een zeer snelle en goede service. Ik kom hier zeker terug. Dank!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Na vele omzwervingen in fietsland, en de daarbij behorende testritten, zijn wij geland bij Bram en Jeanet. Wat een hartelijke ontvangst in Hierden Na zo,n beetje de hele showroom aan fietsen buiten uitgestald te hebben, zijn mijn vrouw en ik onder deskundige begeleiding van Bram uitgekomen op de RIH X- omega......wat een fijne fietsen zeg! We zijn nu bijna een half jaar en 1000 km verder, en we zijn nog steeds heel blij met de fietsen. Bram, en natuurlijk Jeanet, nogmaals hartelijk dank voor jullie tips, advies en gezelligheid, het was echt een feestje om bij jullie een fiets te kopen! Hartelijk groeten, Bert en Monique

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Super service!! Nieuwe fiets binnen een dag klaar met kinderzitje en al gemonteerd.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Na een eerste week fietsen op mijn nieuwe E-Bike Sparta R5e kan ik niet anders zeggen dan dat dit een topmodel is Bram en Jeannette. Heerlijk weer op’t fietsje naar mijn werk. Super bedankt voor deze goede keuze en natuurlijk de goede service !

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Dit is een dealer die je van harte kunt aanbevelen. Vanmorgen op de camping ontdekte ik een defecte versnellingskabel. Dus even zoeken naar een RIH dealer in de buurt. We vonden op internet deze tweewieler winkel in Hierden, direct welkom en vakkundig geholpen voor een fatsoenlijke prijs. Je wordt op een persoonlijke wijze te woord gestaan, er is tijd en aandacht voor de klant. Je krijgt nuttige en bruikbare adviezen mee. Bedankt voor de snelle en uitstekende service

Altijd al een betrouwbare vakman, dichtbij en gastvrij, maar vandaag ook de redder in de acute nood van 12-jarige. Pal voor vertrek naar het hoogtepunt van 8 jaar school, kamp, plotseling een lekke band. Binnen 5 minuten nieuwe band en situatie gered, helemaal TOP!

Fiets was opgegeven door een andere fietsenmaker. Bram Hop heeft zich er in vastgebeten, en het is hem gelukt om de trapas te vervangen.

Voor mijn deelname aan de Alpe d\'Huzes zocht een wielrenfiets. Bram heeft mij hier erg goed, deskundig en royaal mee geholpen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Hoewel de zaak gesloten was op maandag heeft Bram me opgehaald met zijn bus en in de winkel een nieuwe achter binnen en buiten band gemonteerd. De oude was geklapt en kon onderweg niet geplakt worden. Super service. Daarna hebben mijn vrouw en ik nog een fijne tocht gemaakt. Bram nogmaals bedankt.

zeer vriendelijk en deskundig geholpen ,Bram is een proffessional op zijn gebied

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Op mijn racefiets vanuit Zoetermeer naar De sauna in Hierden, na afloop merkte ik dat mijn body kapot is gegaan, dus kon niet verder, ik naar de fietsenmaker in de buurt bij Bram Hop in Hierden vlak voor sluitingstijd, hij was toch bereid mij te helpen, en daar bleek dat dat niet mogelijk was, deze onderdelen moeten altijd besteld worden, maarja daar stond ik, moest met de trein terug naar Harderwijk, toen bood zijn vrouw aan mij om 18.00 nog even naar Harderwijk te brengen, WAT EEN GEWELDIGE SERVICE ZEG. EEN PLUIM

Ons eerste contact met Bram Hop was een verfrissende ervaring! Hij heeft me een mooie Sensa Livigno MTB geleverd waar ik top tevreden over ben. Kon mijn racefiets met gescheurd frame inruilen dus ik ben helemaal tevreden. Daarna een Cube MTB voor mijn zoon gekocht voor een prijs waar de fietswinkel.nl niet tegenop kon. Aardige mensen, prima service en een uitermate klantgericht benadering. Zo wil je als klant in je eigen dorp bediend worden.