Bram Hop is TOP !

…… ver van huis een lekke band op het Beekhuizerzand. Kwamen samen op één fiets met de fiets-met-lekke-band aan de hand langs Bram Hop die, zonder nadenken, meteen voor ons aan de slag ging ….. na zo’n twintig minuten konden we gelukkig weer verder; heel fijn, Bram, dankjewel!

Top service!

Ik ben twee keer bij Bram en Jeannette geweest met acute pech aan mijn fiets. Beide keren ben ik tot volle tevredenheid behandeld. Klantvriendelijke mensen en een zeer goede service!

Hele fijne fietsenwinkel!

Al lange tijd wilde ik zonder ervaring beginnen met mountainbiken. Omdat er zo ontzettend veel keus qua fietsen is zag ik door de bomen het bos niet meer. Als enorme voorstander van lokale winkels in plaats van de grote spelers kwam ik bij Bram Hop terecht. Ik werd direct heel vriendelijk geholpen en voordat ik het wist reed ik met een leen-mountainbike de winkel uit, zodat ik die een weekendje kon uitproberen. Dit maakte de keuze voor een fiets veel makkelijker! Mede door de goede adviezen en persoonlijke aanpak ben ik gevallen voor de Sensa Livigno Evo Sport. Hele fijne fiets en compleet met accessoires geleverd. Voorlopig gaat deze fiets nog wel even mee maar de volgende fiets zou ik zeker weer bij Bram Hop kopen!

Uitstekende service!

Mijn fiets bij Bram Hop gebracht omdat er wat kapot aan was. Er werd geconstateerd dat er nog meer dingen mis waren en ook dit werd vakkundig gerepareerd zodat mijn fiets weer helemaal tiptop in orde is. Ontzettend tevreden over de geleverde service, de snelheid van de reparatie en de klantvriendelijkheid.

Bram Hop fietsenzaak: Dat is er één uit duizend!

Bij Bram koop je een fiets én service voor 1 prijs. Dat noem je 2 halen en 1 betalen! Het lijkt bijna onmogelijk in deze tijd, maar toch bestaat het nog. Een service waarvan je dacht dat het niet meer bestond. En bij reparatie je fiets uit handen geven aan een eersteklas vakman. Het kan niet beter!

Goed, snel en prima prijsje.

Fiets trapte door. Naar Bram en diagnose was snel gesteld. Sneller klaar dan opgegeven en voor minder dan de oorspronkelijk geschatte prijs. Helemaal tevreden dus. Gemoedelijke ontvangst en een leuk praatje maken dat ik hier voortaan heen ga voor fietsreparaties.

Met Vakkundigheid, Betrokkenheid en een groot Wielerhart geholpen bij Bram Hop!

Dank jullie wel voor de vakkundige hulp bij de aankoop van mijn Sensa Emilia Lady disc 105. De persoonlijke aandacht en afstemming voor de juiste Sensa fiets hebben wij zeer gewaardeerd. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. De service bij aflevering kon niet beter!! Hartelijke groet, Lillianne Leonhard-Davelaar

Zeer klantvriendelijk, medekend en behulpzaam

Wij hebben onlangs 2 Sensa tourfietsen gekocht. We hebben voor deze fietsen gekozen omdat ze lekker licht zijn. We twijfelden nog even over het zadel, die mochten we uitproberen. Twee weken later konden we nog steeds niet eraan wennen en mochten we een ander zadel uitproberen. Die bevalt nu goed. Er wordt echt even tijd voor je gemaakt, dus een aanrader om daar te kijken voor een fiets.

Excelllent!!

Een woord en duidelijk lijkt me zo. Een beleving! Passie voor het vak met vakinhoudelijke kennis en zeer klantgericht. We doen wat we beloven. Een mooie fiets laten reserveren en de afspraak uitstekend nagekomen. Kijk niet verder maar neem direct contact op en je wordt professioneel geholpen met Service!

Geweldige fietsenzaak!

Zeer klantgericht en behulpzaam. Goede fietsen hadden we tot onze beschikking inclusief fietstassen. Die kwamen goed van pas, na een paar uurtjes shoppen in Elburg. Bram en zijn vrouw hadden ons een mooie fietstocht geadviseerd. Voor fietsverhuur ga je naar Bram Hop!

Super goed geholpen door Bram.

We hebben 2 keer fietsen gehuurd bij Bram en dit ging prima. Goede fietsen en leuk gebied om te fietsen. We hadden ook problemen met onze eigen fietsen en hij heeft hier heel goed mee geholpen.

Uitstekende MTB verhuur!

Afgelopen week 3 Sensa MTB fietsen gehuurd bij Bram Hop. Uitstekende 29’ fietsen met 2x9 Shimano groep erop. Fietsen zagen er zeer verzorgd uit en wij hebben dan ook lekker de routes Ermelo en Harderwijk kunnen doen! Heel gaaf! Service en contact heel erg goed!

De beste fietsenmaker van Hierden en omgeving.

Ondanks de door corona bemoeilijkte fietsenproducties wisten Bram en Jeanette het toch voor elkaar te krijgen een nieuwe Batavus E-bike voor ons te regelen. FANTASTISCH we zijn er erg blij mee! Hendrik en Ineke de Kruijf

Topservice

Op vakantie, 200 km van huis, snel, vriendelijk en accuraat geholpen door deze ondernemers bij problemen met de E-bike, waardoor onze fietsvakantie kon worden voortgezet

Fijne zaak

Afgelopen week een Sparta E-bike bij Bram en Jeannette gekocht. Wat ons opviel was de goede sfeer in de winkel. Heel ontspannen en niet opdringerig. Je kreeg alle ruimte om een fiets naar je zin uit te proberen. Wat ook prettig was dat je niet meteen hoefde te beslissen, maar de tijd kreeg om er over na te denken. Dan kan je thuis in alle rust je keuze bepalen. Ook kreeg ik een mooi bedrag voor mijn oude fiets. Alles bij elkaar een tevreden klant!

no nonsens advies

J.L.zaterdag een Sensa cintura gekocht. Dit op gedegen advies van Bram Hop: "veel beter zijn ze er niet, past bij je fietsgedrag" . Meteen uitgeprobeerd en hij heeft gelijk. Ronduit geweldig. Geen ketting, maar een belt. Jeannette gaf zelfs kleuradvies over bijpassende fietstassen. Het is een fijne zaak waar je altijd welkom bent en voortreffelijk wordt geholpen.

Bijna 3 jaar geleden een ebike bij Bram gekocht. Eerst er zeer tevreden mee totdat er allerlei mankementen aan kwamen. Steeds hierin goed geholpen, na de zoveelste keer terug gekomen te zijn, is Jeanet in conclaaf geweest met de fabrikant wat resulteerde in dat ik mijn aankoop bedrag terug kreeg en een andere fiets mocht komen uitzoeken. Ben vol lof over hoe dit is opgelost.

Fijne mountainbike geleend bij Bram!

Ik wilde even proberen hoe het is om te mountainbiken, dus ik ging naar Bram Hop om er een te lenen. Ik kreeg een mooie fiets en helm en hij deed het perfect!! Tip om te sporten in deze tijd: leen een fiets bij Bram Hop.

Super vriendelijk en behulpzaam

ik wilde met mijn 1 jaar oude e-bike een paar dagen met mijn vriendin op de Veluwe gaan fietsen begaf mijn accu het na dag twee. Gelukkig was daar Bram Hop fietsen winkel in de buurt en mocht ik kosteloos van hun een leen accu gebruiken. Toppie!!!!! Wat een super service. Super aardige mensen. Nogmaals dank u wel.

Nieuwe fiets aangeschaft bij Bram Hop in Hierden. Een Sensa cintura comfort lady. Met dank aan Bram en Jeannette die het mogelijk maakten dat ik snel kon gaan genieten van mijn nieuwe fiets. Prettig contact en een hele goede service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Al weer bijna 3 jaar geleden elektrische fietsen aangeschaft van het merk RIH bij ons om de hoek bij Bram en Jeanet . Wat een super fijne fietsen zijn dit.We hebben al weer duizenden km mee weg getrapt . Maar soms is er toch een klein mankement , of een service beurt nodig,dus even naar Bram die gelijk voor je klaar staat , en het probleem vakkundig voor je op lost Prima service !.Daar om is het zo fijn een fiets in je eigen dorp te kopen,waar je zo vriendelijk en vakkundig word geholpen .Bram en Jeanet jullie zijn Toppers !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Laatst mijn Sensa Lombardia racefiets gebracht voor een servicebeurt en vervanging van ketting en cassette.Fiets is bijna weer als nieuw. Vakkundig onder handen genomen. Prima service. Blij dat ik hier voor m’n Sensa terecht kan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

heel goed, heel prettig en zeer deskundig.Een recht voor zijn raap zaak. Bram had me gewaarschuwd, na deze beurt fietst de fiets als nieuw. En het is nog waar ook. Deze zaak zet graag en stapje extra voor de klant

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Midden in bos lekke band, aangekomen bij Bram Hop, geen probleem, we werden deskundig en gelijk zeer vriendelijk geholpen, na 15 minuten konden we onze tocht weer voortzetten.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Op de terugweg van vakantie schade aan mij wielrenfiets gekregen. Dermate dat deze niet meer te herstellen was. Aangezien ik een kleine week later een tourwedstrijd had staan ben ik gelijk naar Bram Hop Tweewielers gegaan voor een nieuwe fiets. Binnen enkele dagen is deze van de dealer gekomen en die middag direct raceklaar gemaakt door Bram. Net op tijd voor de tourwedstrijd. Kortom; een deskundig advies en een zeer snelle en goede service. Ik kom hier zeker terug. Dank!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets