hallo mijn ervaring is vriendelijk en behulpzaam auto ingruild voor een goede prijs wat ik er voor hebben wij en een goede auto teruggekocht goede service nieuwe apk en alles nagekeken ik zou er zo weer een ander kopen echt een aanrader. ruud siksma

Antwoord

Ik snap niet hoe ze aan die flauwekul komen met hun aanbeveling van 9.5 t zal ongetwijfeld wel fake zijn. Vind dat je als bedrijf zijnde dat je een greintje fatsoen in je donder moet hebben om op z'n minst even terug te mailen , maar als je na 4 dagen nog niks heb gehoord vind ik het een waardeloos bedrijf ook telefoon nemen ze niet op. Een ding is zeker ik ga wel naar een bedrijf die wel de moeite neemt om met je in gesprek te gaan.

Superservice! Eerlijke prijzen en goede inruilprijzen.

Wat een service....! Top mannen. *duim geeft*

We kopen al jaren privé en zakelijk onze auto\'s hier. Prima service, goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer betrouwbaar.

Echt een top garage die nog weten wat service is. Voor mij geen andere garage meer :-)

Onze auto had een aantal jaren weinig onderhoud gehad en kreeg problemen met de automaat vlak voor onze vakantie. Zonder afspraak naar Frank Wester gegaan en hij heeft gelijk actie ondernomen en kwam tot de conclusie dat er een lager uitgelopen was die in backorder stond. Geen punt, kon zo kosteloos een auto van Frank meekrijgen om mee op vakantie te gaan. goede service!

Onderweg van Rotterdam naar Grootebroek kwam ik erachter dat een van mijn koplampen kapot was. Omdat de benodigde lamp niet op voorraad was kroop Frank gelijk in de telefoon om hem te bestellen en die middag te laten leveren. In volle vertrouwen heb ik mijn Mini achter gelaten en deze aan het einde van de dag weer opgehaald. Deze was toen weer voorzien van een nieuwe lamp. Wat er toen gebeurde maakte mij sprakeloos. Ik mocht NIET betalen en hij wensten me een goede reis terug naar Rotterdam. Waar vind je dat nou nog? Enorm bedankt voor de service, jullie zijn zeldzame kanjers!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wij hebben op 8 februari 2014 een rechtsgestuurde Fiat Punto van bouwjaar 2000 gekocht bij Vakgarage Wester voor € 1500,- Deze is afgeleverd met een nieuwe distributieset en nieuwe APK. Bij de apk constateerde Frank 2 kleine gaatjes in het carter en heeft deze uit eigen initiatief vervangen. Binnen een week ging de druklager eruit van de koppeling. Frank en vader hebben hem helemaal vanuit Grootebroek (N-H) opgehaald in Weert (Limburg). Hij is kosteloos gerepareerd met een geheel nieuwe koppelingsset. Er bestaat dus toch nog een autobedrijf dat klanttevredenheid en service verkiest boven snel geld verdienen ! Super ! Wij zouden een volgende keer weer een auto kopen bij vakgarage Wester !

De auto,s die wij rijden en in het verleden hebben gehad komen allemaal bij Garage Wester vandaan. Dit zegt genoeg, dacht ik.