Professioneel, vakkundig, vertrouwd!

Onlangs een Mini Cooper aangeschaft bij Veenauto. Afspraak gemaakt bij Reinier om de auto in kwestie te bekijken. Zoals beloofd stond deze op de afgesproken tijd klaar voor een proefrit. Korte uitleg gehad en al snel een goed gevoel bij dit bedrijf. Snel en duidelijk antwoord op de vragen die we stelden. Duidelijk kennis van de auto. Geen gladde praatjes maar gewoon zeggen hoe het zit. Ook zonder de inruil auto te hebben gezien konden we het eens worden over de prijs. De nieuwe auto is voorzien van nieuwe remblokken, heeft een onderhoudsbeurt gehad en is APK gekeurd voor de oplevering. Tussen koop en levering zat slecht 4 dagen. Sven heeft de afhandeling van de koop gedaan waaronder de tenaamstelling en de uitleg van de diverse opties die de Mini heeft. Kennis, service en klantgericht werken heeft dit bedrijf hoog in het vaandel staan. Veenauto is een bedrijf dat zeker aanbevolen dient te worden.

Top service

Zeer gemakkelijk een afspraak te maken, duidelijke prijsopgave, goede en nette communicatie. De BMW keurig en netjes afgeleverd. Heel erg bedankt Sven en team Veenauto.nl

Vriendelijke mensen en een goede service

Wij kochten een auto bij veenauto. Toen we de auto gingen ophalen was die ook nog eens keurig gepoetst. Alles wat we gevraagd hadden was ook gebeurd. De medewerkers waren zeer vriendelijk. We gingen met een goed gevoel met de nieuwe auto naar huis.

Heel fijn en persoonlijk bedrijf met goede service

Wij hebben onze Mini Countryman gekocht bij Veenauto's. We zijn erg goed geholpen, proefritjes gemaakt, tekst en uitleg over alles gehad en uiteindelijk een mooie Mini gekocht. Goede service, juiste prijs-kwaliteit verhouding en heel fijn contact

De auto volgens afspraak geleverd

Erg blij mee!!

Duidelijk verhaal, verzorgd afgeleverd.

Op basis van telefoon afspraken gemaakt, en helemaal nagekomen. Ben zeer tevreden

allerbeste autodealer ooit!!!

Ik heb van de week een auto gekocht bij dit mooie familiebedrijf...wat een verademing!!!!,niet opdringerig,zeeeer klantvriendelijk,en topservice!! voorbeeld voor anderen!!ik ben superblij,en meer dan tevreden!!!

zeer tevreden

proefrit gemaakt, goede uitleg

Goed en vriendelijke service

Vriendelijk ontvangen, goed advies en snel gehandeld.

Vriendelijk en erg behulpzaam. Mooie partij auto's. De mijne was een stuper gave miniclubman. Top!

Prima deal gemaakt.

Auto volgens de overeenkomst netjes en op tijd afgeleverd.

Een perfecte auto voor een mooie prijs

Service en uitleg zeer goed. Open en eerlijk bedrijf. Als ze over 10 jaar nog bestaan dan koop ik er mijn volgende auto.

Gewoon netjes ,geen 3 delig pak.

Altijd vriendelijk .Wij zijn uitstekend geholpen !!!

Super leuk en vriendelijk geholpen, en perfecte service

Wij kochten afgelopen week een nieuwe auto, fijn en snel geholpen. Goede afhandeling

Vriendelijk personeel en nemen alle tijd voor je

Uitstekende dienstverlening

Goed ontvangen goed geholpen nette auto

Goed gevoel bij deze auto zaak. Werd goed geholpen. Alles netjes uitgelegd hoe de auto werkt. Auto is netjes afgeleverd topp!

Klantvriendelijk

We zijn fijn geholpen. Geen gladde verkoop praatjes! Professioneel en goed uitziende garage. Heb een mooie auto gekocht!

Goed geholpen

Werd netjes geholpen, mooie opel corsa gekocht

Wat is afgesproken wordt ook geleverd.

Mooie auto, goede service

De auto die ik op internet vond was in het echt zoals ik hoopte/verwachte. Na een prettig verlopen verkoop snel de auto opgehaald. Blij mee!

Top bedrijf

Hartelijk ontvangst,nemen alle tijd voor je en duidelijke uitleg over de auto Fijne sfeer

Professioneel, vakkundig en alle papieren goed op orde. Met vertrouwen een top auto gekocht!

De expertise van drie broers geven vertrouwen om in gesprek te gaan over auto’s. Van verkoop tot administratie en onderhoud. Alles is goed op orde. De gesprekken zijn soepeltjes verlopen zonder druk en alle informatie klopt. Uiteindelijk met vee plezier en vertrouwen een top auto bij van Veen.nl gekocht!

Auto voldoet aan de verwachting.

Verkoper was vriendelijk en zakenkundig. Auto was zoals omschreven en voldoet aan de verwachtingen. De occasion was de verre reis zeker waard.

vlot snel geholpen alleen achteraf mag de uitleg van de nieuwe auto wat beter maar je kan altijd bellen of langs rijden

Een auto gekocht zoals vroeger, geen poespas, wel vertrouwd

De Mini die wij kochten was niet echt goedkoper dan bij andere garages, de inruilprijs voor de ingeleverde auto was goed en daarom hadden wij vrij vlot een deal. Ophalen van de Mini was al binnen enkele dagen en verliep prima. De Mini stond er netjes bij en is afgeleverd met 6 maanden garantie (voor de prijs van dat pakket had de benzinetank wel gevuld mogen worden). Veen blijkt overigens een leuk bedrijf dat gerund wordt door 3 enthousiaste broers. Geen stropdassen, gladde praatjes of dure showroom. Wel "doe maar gewoon", eerlijk en niet opdringerig. Wij hadden er een goed gevoel bij en hebben er vertrouwen in dat Veen ook klaar staat wanneer dit nodig is. Veen heeft er vermoedelijk een vaste klant bij.