Een goed professioneel bedrijf

Een professioneel bedrijf waar ik goed en vriendelijk ben geholpen bij de aanschaf van een occasion.

Erg prettig om zaken mee te doen!

Erg prettig familiebedrijf om zaken mee te doen.

Uitstekende dienstverlening en auto super afgeleverd

Ontzettend goed, vriendelijk, enthousiast, vertrouwd en vooral ook deskundig en snel geholpen door Sven van Veen. De auto zag er bij aflevering tiptop en schoon uit. Heel blij mee!

Wereld garage!

Wat een service en kwaliteit! Bij aanschaf alles keurig geregeld, zelfs daarna gaat de service verder. Vader en 2 zoons zijn mensen die klantvriendelijkheid en service in hun DNA hebben zitten. Ik zou iedereen aanraden, koop bij veen auto in Naaldwijk. Voor mij staat vast dat de volgende auto bij Veenauto vandaan komt. Grote klasse en een echte aanrader! Dit bedrijf zet heel Westland top op de kaart.

Geweldig vriendelijk familiebedrijf met mooie auto’s

Behalve prachtige auto’s heeft Veenauto’s als gerenommeerd familiebedrijf ook vriendelijkheid service en vertrouwen hoog in het vaandel staan. Wij hebben hier onze auto ingeruild voor een prachtige jonge luxe uitgevoerde auto. Het is de moeite waard om hier te kijken, en kijken is kopen.

Top Top Top wat een Top auto gekocht en wat een Top bedrijf

Erg mooie auto's. We konden in alle auto's die we maar wilden een proefrit maken, geen opdringerige verkoop. Goede inruil prijs gekregen, top auto er voor terug gekregen. In ons geval: Bedankt Sven!!!

No nonsens familie bedrijf recht voor zijn raap dus je weet waar je aan toe bent. Geen verkoop druk en lekker meedenken en goede voorstellen. Vanmiddag mijn vijfde auto bij Veen auto afgeleverd Ford Hybride en wederom een prettige ervaring. En een mooie collectie gebruikte auto’s. Sla dit bedrijf niet over als je zoekende bent naar een goede jonge gebruikte auto.

Top !!!

Auto gekocht en keurig geholpen. Heel blij mee.

Prima service, mooi assortiment aan auto's!

Snelle service, en nakomen van de gemaakte afspraken.

Erg klant vriendelijk en professioneel

Onlangs heb ik mijn mini clubman gekocht. Heel prettig geholpen! Erg snelle en fijne communicatie. Ook na aanschaf van mijn auto liep ik ergens tegenaan maar ook toen waren ze erg behulpzaam en dachten ze met mij mee. Kortom, ik heb een goed gevoel bij dit familie bedrijf en rij ik ondertussen al enkele weken met mijn super mooie mini clubman rond.

prettig te woord gestaan, geen nonsens, niet aandringen

heb nu voor de tweede keer een auto gekocht bij veenauto en ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben en te woord gestaan ben.

Heel toegankelijke verkoper

Miniclubman gekocht , via autoscout aan dit adres gekomen. Heel vriendelijke verkoper ( Reinier ) en direct een proefrit gemaakt. Ik werd die week terug gebeld en hebben we weer een proefrit mogen maken. Alles verliep heel soepel. Blij met m’n auto en hopelijk blijft dat zo !!

professioneel en klant vriendelijk

IK had via de site van Veenauto een mini cabrio zien staan afspraak met Sven gemaakt ik werd professioneel en zeer vriendelijk geholpen en daardoor de mini gekocht. Aflevering was uniek!!

Goed en netjes geholpen

Kundig

Familiebedrijf wat direct vertrouwen geeft. Geen snelle verkopers maar kundige vakmensen.

Zeer vriendelijke mannen top service!

Mijn auto opgehaald en was tot in de puntjes verzorgd! Super zou iedereen aanraden om daar voor een auto te kijken

Fijn bedrijf!

Onlangs ingeschakeld voor het aanschaffen van een auto. Het maakt niet uit door wie je geholpen wordt, ze zijn allemaal even vriendelijk behulpzaam en hebben kennis van zaken. Klantvriendelijkheid staat in dit bedrijf voorop! Ik raad dit bedrijf aan mocht je op zoek zijn naar een nieuwe auto.

Zeer goede ervaring!

Ik heb hier mijn mini Cooper gekocht. Top bedrijf met mooie occasions, gerund door broers. Denken mee en weten alles over de auto. Klanten komen uit heel het land hier naartoe, dat snap ik wel. Ik raad dit bedrijf zèker aan! Ik ga ook mijn auto hier in onderhoud brengen, ze hebben alle apparatuur en vakkennis die nodig is. Kortom; zeer goede ervaring!

Top bedrijf, zeer goede ervaring, aardige mensen

Prettig geholpen door bekwaam personeel

Informeel

Informeel gepokt en gemazeld familiebedrijf

Vriendelijk eerlijk autobedrijf

Prettige deal kunnen sluiten voor mijn 'nieuwe' tweedehands hybride auto. Prima auto mrt veel luxe.

Het was een heel leuke ervaring

Het contact verliep direct plezierig. Enthousiaste mensen. Denken met je mee. Goede prijs voor mijn oude auto. Mooie voorraad auto’s. Snelle afhandeling. Netjes afgeleverd!

Mooi familiebedrijf waar de klant nog centraal staat!

Auto aangeschaft na vakkundige uitleg en klantvriendelijke benadering. Daarnaast is deze onderneming servicegericht. Zeer aan te bevelen!

Snel en vertrouwd zaken gedaan

Goede en vriendelijk geholpen. Tevreden Aken gedaan.

Geweldige ervaring

Reageren snel, communicatie is Top en afhandeling inclusief. Met alle bijbehorende handelingen ter plaatse naar volle tevredenheid afgehandeld