Prima verkoper, goede informatie

Goede informatie gekregen, een prima inruil bedrag voor onze oude auto. En fijn geholpen door de verkoper. Een bedrijf waar je goed en eerlijk geholpen wordt.

Uitstekend geholpen

Werd de tijd genomen tijdens het zoeken van een auto. Verschillende auto’s werden aanbevolen en er werd goed geluisterd naar mening van de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag heb ik mijn audi a8 opgehaald bij Veen Auto. Het aankoop proces is keurig verlopen. De staat waarin de auto is afgeleverd is echt uitmuntend. Je merkt aan alles dat dit een familiebedrijf is waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staat. Bovendien is de passie voor auto\'s duidelijk aanwezig. In mijn zoektocht naar een auto heb ik veel bedrijven gezien waar ik zo mijn twijfels bij had. Het is dan ook erg prettig geweest dat zij erg hoog aangeschreven staan in de regio en bovendien erg goede reviews hebben ontvangen. Mijn ervaring is 100% positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veenauto.nl een familie bedrijf pure sang! Duidelijke afspraken en kennis van zaken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij en vriendelijk ontvangen en geholpen voor de aanschaf van een auto. In een ongedwongen sfeer rustig kunnen kijken en een keuze kunnen maken. Showroom ziet er netjes en verzorgd uit. Echt familiebedrijf met hart voor de zaak, en dat stralen ze uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage die de afspraken nakomen bij levering en garantie afhandeling. De gekochte auto had last van lastig te vinden lekkage in de achterbak. Deze lekkage is naar volle tevredenheid verholpen en heeft veel inspanning van Veenauto gevraagd. De leenauto\'s zijn helaas wel erg summier en zou ik mijn klanten niet in wegsturen, vandaar een 8 voor de service bij een betere leenauto was dit zeker een 9 geworden. Al met al een fijne en betrouwbare garage waar ik zo weer een gebruikte auto zou aanschaffen. Bedankt broers voor de goed ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima! Fijne service en aardige werknemers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig ontvangen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en zeer vriendelijk geholpen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring, deskundig en heel vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring. Bij het ophalen de afspraken nagekomen. Ik beveel Veenauto aan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naar aanleiding van mijn eerdere reactie/beoordeling heeft veenauto contact op genomen en gaan we kijken naar een oplossing. \r\nBijdeze een rectificatie van mijn eerdere beoordeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed ,en gewoon fijn om zaken met deze vak mensen te doen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net autobedrijf\r\nStoring gehad netjes afgehandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goede ervaring. Heel klantvriedelijk. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en netjes geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service na aankoop gebruikte auto.\r\nNa aankoop was er een probleempje onstaan, hierop werd snel gereageerd en kon de auto in de buurt bij dealer gerepareerd worden. De afhandeling van de reparatie kosten werd door Veenauto per ommegaande geregeld.\r\nComplimenten voor dit bedrijf\r\nHartelijke groet uit Drenthe.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring. Prima geadviseerd bij de aanschaf van een gebruikte wagen en bijzonder plezierig contact. Prettig familiebedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veenauto is een familiebedrijf dat bestaat uit echte autoliefhebbers met liefde voor het vak. Het aankoopproces verliep daardoor erg aangenaam. De auto die we uiteindelijk hebben gekocht, werd onder meer voorzien van een professionele poetsbeurt en garantie. Als kers op de taart, werd een ietwat afgesleten sleutel - zonder dat daar voorafgaand iets over is gezegd - gerestaureerd. Een meer dan prettige bijkomstigheid. Ik wil de broers en in het bijzonder Sven dan ook bedanken voor de prettige service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijke mensen. Familie bedrijf. Vader en zijn 3 zonen.\r\nMam om mam woord om woord. Ik raad iedereen aan die een nieuwe auto, gebruikte auto of als 2de auto erbij wil aanschaffen bij van veenauto te gaan kijken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief. Goede ontspannen sfeer, geen poespas of gladde (verkoop)praatjes. Eerlijk no-nonsense bedrijf dat vertrouwen wekt. Heldere info over de gezochte auto, de garantie en de (helaas geringe) inruilwaarde van mijn trouwe Peugeot 306 break van bijna 20 jaar oud.

Over Veenauto.nl

Filter op Taal