Goede communicatie, duidelijke afspraken.

Vlotte vriendelijke service, mooie auto gekocht

Goede service, mooie auto's voor goede prijs

goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto. Nemen echt de tijd voor je, denken met je mee. Mooie auto's die zeer scherp geprijsd zijn

Uitstekend geholpen auto perfect afgeleverd

Zaterdag 11 juli 2020 heb ik een in nieuwstaat verkerende BWM 3.20 touring gekocht bij Veenauto. Tijdens een testrit voor aflevering merkte Veenauto dat de banden geluid maakte en het profiel was 2,9 mm. Daarop besloot Veenauto de auto af te leveren op 4 splinternieuwe Bridgestone Potenza 5001 banden in de maat 225/45R18!! De auto is verder uitstekend afgeleverd met nieuwe APK en 6 maanden Bovag garantie.

Top occassion dealer! Eerlijk en oprecht familiebedrijf!

Goede service, vriendelijke en niet-opdringerige verkopers. Geven een fijn gevoel en pakken het op een prettige manier aan.

Goed en fijn geholpen

Goed en fijn aan een nieuwe auto geholpen.

Vriendelijke en behulpzame mensen met kennis van zaken.

Auto gekocht met het idee in vertrouwen Een aankoop gedaan te hebben bij een degelijk en gerenomeerd bedrijf!

perfect

goed en vriendelijk geholpen en geadviseerd.

Heel tevreden.

Ben heel goed geholpen door Sven had heel veel tijd voor een gesprek niks gehaast lekker relax. Heb een hele goede keuze gemaakt om daar de Kia Stonic te kopen die ik mooi vond . Het is een goed bedrijf en de koffie was lekker. Bedankt

Vriendelijk en ter zake deskundig. Kan Veen n.l. gerust aanbevelen.

Vriendelijk en ter zake deskundig. Kan Veen n.l. gerust aanbevelen

Positieve koop ervaring met behulpzame en vriendelijke mensen.

positieve ervaring, goed geholpen alles was duidelijk had je vragen was het geen probleem.

Goede service!

Volkswagen Polo gekocht. Goed geholpen en deskundig advies. De auto is volledig naar wens.

Servicegericht

Keurig geholpen en keurig afgehandeld. Letten op kleine details (mat, asbakje)

Super!

Goed en vriendelijk geholpen door Reinier van Veen. Geen opdringerige verkooppraatjes maar alle tijd om rustig te kijken. Super blij met mijn nieuwe Picanto

Top service

Gisteren een auto gekocht. Vriendelijk en goed geholpen. Konden eerst rustig zelf rondkijken zonder een dringende verkoper. Blij met onze Kia.

Friendly service

The van Veen brothers were very friendly and helpful, and they made our first car buying experience very pleasurable! Thanks!

• Would you recommend us? Yes

Hele fijne service

Heel goed geholpen, nette medewerkers ! Mooie Volkswagen up gekocht ! Helemaal fijn! ☺️

Top ervaring!

Ik heb hier afgelopen week mijn Fiat 500 gekocht. Fijn bedrijf, ik ben een auto leek maar alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. Geen bla bla verkopers maar direct en duidelijk! Een fijne ervaring en bovendien super blij met mijn nieuwe auto! :)

Net bedrijf.

Zeer net bedrijf, niet opdringerig zoals sommige andere autobedrijven. En heel goed geholpen door Sven van Veen

Goed te woord gestaan

Goede ervaring met de koop van mijn andere auto, duidelijke uitleg van alles, van overschrijving tot alle toeters en bellen op de auto.

Goed geholpen

Tevreden

De mannen "Veen" komen open en eerlijk over. Dat vind ik belangrijk. Ze denken mee aan oplossingen.

Goede, duidelijke en super snelle service!

Mijn eerste auto gekocht bij Veenauto, alles werd duidelijk uitgelegd, wensen zoals andere wieldoppen kreeg ik erbij. En mijn auto kon super snel opgehaald worden!

Uitstekend en prima advies

Bijna nieuwe auto gekocht, aardige lui en prima advies. Afwikkeling lekker snel en geen gelul.

Mooie auto eerlijke zaak

Verkoper (Reinier) is geen gladde verkoper, maar geeft je eerlijk advies, een vertrouwd gevoel en alle tijd om erover na te denken. Top. En, voor zover ik dat kan beoordelen als leek, ze weten wel waar ze het over hebben.

Super service

Ik ben goed geholpen en er is heel veel keuze. Vriendelijke mensen en de auto leveren ze in top staat.