Snelle service

Werd snel geholpen toen ik een klapband had gereden

Ik kom er al 15 jaar en ik wil het graag zo doorzetten.

Wat ik fijn vind dat er altijd goed overleg plaatsvindt voor er wat gaat gebeuren. Ook wat betreft de kosten.

Top geholpen en veel ellende voorkomen door adequaat optreden van Cocar. Bedankt.

altijd behulpzaam

kan er altijd terecht

Super service

Zeer tevreden, transparant, en denken mee!

Snelle hulp gekregen goeie personeel daar. Een aanrader voor iedereen!!

Snelle hulp gekregen goeie personeel daar. Een aanrader voor

Geweldig geholpen

Fijn geholpen keurig behandeld meegedacht met regen door even een leen auto. Kom ondanks de afstand volgend jaar weer terug naar cocar

Service verlenend.

Meedenkend. Komen afspraken na.

Gewoon een goede garage!!

Goede garage, gratis leenauto en ze denken goed met je mee

Professioneel

Behulpzaam, informatief, snelheid

Vriendelijke, snelle en goede service!

Super goede ervaring gehad bij het laten uitvoeren van een APK keuring. Christiaan, de eigenaar, had meteen plaats, is vriendelijk en kundig. Er mankeerde behoorlijk wat aan de auto, maar dit was binnen een dag opgelost tegen een zeer schappelijke prijs en ik kon de auto de volgende dag (een zaterdag!!) al ophalen. Dit is niet de eerste goede ervaring met dit bedrijf, de keer daarvoor ging het ook zo. Ik ga hier zeker vaker heen. Christiaan, bedankt!

Zijn heel erg beleefd en doen hun werk goed

Topgarage!

Vakwerk!

Super fijne service

Hele fijne betrouwbare service

Top autobedrijf

Wij komen al jaren met onze auto’s en camper hier. Ze zijn altijd eerlijk, transparant en werken snel. Nog voordat ze dingen vervangen of aanpassen, wordt er goed gecommuniceerd en is er altijd overleg. Altijd erg tevreden!

We worden altijd zeer goed geholpen

staan altijd voor je klaar

Top garage!

Snelle en goede service. Duidelijke diagnose van het probleem. Vriendelijk personeel!

Altijd transparant, eerlijk over de kosten. Als je op tijd een beurt plant. Krijg je gratis een leenauto mee. Vriendelijk, en goede service!

Zeer deskundig en vlot geholpen.

Keurig ontvangen, nadat de sleep kabel was losgekoppeld door de ANWB, gelijk ondeel besteld en de zelfde middag gerepareerd, gelijk ontlucht de hydraulische systeem, hulpkoppelings cilinder uit elkaar geklapt namelijk, met 116000km op de teller, maar alles is van plastic tegenwoordig.

Snel aan nieuwe set banden geholpen

Ik ben snel en vriendelijk aan een nieuwe set banden geholpen. Vrijdagochtend langs, banden diezelfde middag nog binnen. En zaterdagochtend door Cocar alle 4 vakkundig gemonteerd. Top!

Altijd tevreden met contact

Kom al jaren bij Cocar en ervaar het contact altijd vriendelijk en correct Ben ook tevreden met de afwikkeling van reparaties en onderhoud.

Super service en heel vriendelijk!

Zeer goed en heel deskundig!

Top garage

Zeer goed geholpen

Uitstekende en snelle service

Na gebeld te hebben i.v.m. lekke band, kon ik direct terecht en is de band direct gerepareerd. Uiteindelijk nieuwe band besteld (eerlijke prijs) en die is binnen een week inmiddels ook al weer geplaatst. De kosten voor het repareren van de band hoefde ik niet te betalen. Snelle en goede service!

Nijverheidsweg 33 4731CZ Oudenbosch