Goed wn sel geholpen

Waren anel ter plaatste voor reparatie en ter plekke en later bij garage goed geholpen

Eerlijk, goede service en snel!

Eerlijk, goede service en snel!

Betrouwbaar

Staan altijd voor je klaar en zeer goede service

Top garage

Fijne snelle service !

geweldige service

Er is altijd gelegenheid om je problemen te bespreken.

Top! Alles volgens afspraak.

Werd verwacht op afgesproken tijdstip. Wielwissel van zomer naar winterbanden. Zeer schappelijke prijs. Kon er op wachten. Kreeg heerlijk kopje koffie. Netjes uitgevoerd,zeer vriendelijk personeel. Dus Top!

Fijne communicatie, kwalitatieve service

Fijne communicatie en meedenkend. Kwalitatieve service. Overall een pré!

GOED BEDRIJF ZIJN ZEER TEVREDEN

Prima personeel goed overleg

Overleggen goed over de reparatie.

Een schakel probleem dat door 2 andere garages niet goed is opgelost is door Cocar nu verleden tijd. Top!

Onze beide auto's weer gekeurd en bij de mercedes ook de automaatbak weer vakundig laten spoelen door Cristian, weer alles goed geregeld .

Wordt altijd snel geholpen en lossen problemen voor je op. Zeer tevreden over cocar

Zeer klant en servicegericht! Snelle hulp bij nood!

Ik heb zeer goede ervaring met dit autobedrijf.

Uitstekend!

Cocar werd me aanbevolen door mijn schoonvader. En ik ben er blij om dat ie dat deed. Uitstekende service, goed contact en je auto wordt tiptop afgeleverd.

Duidelijke taal

Duidelijk met foto’s en uitleg

Hele fijne garage!

Als je belt kunt je snel terecht! Ze zijn vriendelijke en vinden het geen probleem om extra werkzaamheden uit te voeren. Goede communicatie! Heel tevreden over alle werkzaamheden!

Fijne garage die snel en actief communiceert en afspraken nakomt

Mooi bedrijf Super service

Op weg naar onze vakantie bestemming kregen we een melding dat er iets mis was met de rem en koppeling vloeistof. Als lid van de anwb kreeg ik binnen 30 min een monteur op bezoek. Snel was duidelijk dat de remmen voor versleten waren en dat doorrijden niet slim zou zijn.Cocar zag kans om binnen 1,5 uur mijn auto van nieuwe remmen te voorzien. Grote klasse

Zeer tevreden over de service. Klantvriendelijk, behulpzaam en weten waar ze mee bezig zijn. Omdat mijn auto gerepareerd moest worden en ik hem z.s.m. nodig had, kreeg ik een leenauto mee. Kortom een betrouwbare garage.

No nonsens

Zoals altijd word ik correct behandeld. Zij houden mij op de hoogte van eventuele extra kosten. Ze houden zich aan de afspraken! Ik ben al 20 jaar een vaste klant!

Snelle service

Werd snel geholpen toen ik een klapband had gereden

Ik kom er al 15 jaar en ik wil het graag zo doorzetten.

Wat ik fijn vind dat er altijd goed overleg plaatsvindt voor er wat gaat gebeuren. Ook wat betreft de kosten.

Top geholpen en veel ellende voorkomen door adequaat optreden van Cocar. Bedankt.

altijd behulpzaam

kan er altijd terecht

Super service

Zeer tevreden, transparant, en denken mee!