Aardig aan de telefoon ook als ik voor de vierde keer bel.snelle en vakkundige hulp die kom je niet vaak meer tegen

Hele vriendelijke verkoper denkt mee en helpt echt.

Goede garage

Tot nu toe altijd goed geholpen. Goede en betrouwbare garage, goede service

Aanrader

Via de site een auto gevonden. Na telefonisch contact een afspraak gemaakt. Fijn en vriendelijk contact gehad. Na de proefrit meteen overeen gekomen en afgesproken wanneer deze op te halen. Erg tevreden over het verloop en de garage zelf.

Fantastisch service

Fantastisch service mij in nood gelijk geholpen.kreeg zelfs een leen auto mee en ook nog een automaat. Verder werd ik uitstekend op de hoogte gehouden via de app met tekst en foto’s. En de factuur was heel erg redelijk. Ben zo enthousiast dat ik denk dat ik over stap naar Cocar.

Snelle, adequate hulp en goede communicatie.

Na pech adequaat geholpen binnen korte termijn. Aanbevelingswaardig !

Betrouwbaar,snelle sevice,goede communicatie

Mijn ouders kwamen in hun tijd ook al bij Cocar. Door de goede service en fijne communicatie ben ik later toen ik ging autorijden ook voor reparties en service naar Cocar gegaan . Nog steeds heel tevreden en ook na de overname door Christian is het top gebleven ! Kan andere deze garage zeker adviseren

Al sinds 2011 een zeer tevreden klant. Bij dit autobedrijf staat service hoog in het vaandel en je wordt altijd netjes geholpen en vooraf geinformeerd over wat er moet gebeuren qua onderhoud aan je auto!

Bijzonder tevreden

Vriendelijk personeel dat ten alle tijden voor de klant klaar staat. Goede service, klachten worden naar tevredenheid afgehandeld. Kortom voor mij een top garage. Verdient een dikke pluim.

Oprecht en duidelijk

Onze auto moest ververst worden, daarbij bleek dat er nog iets aan de hand was, met een foto van het euvel werd dit gelijk met ons besproken en in overleg gelijk uitgevoerd Goede service

Geweldig geholpen gisteren bij het inleveren van mijn auto

Mijn auto ingeruild bij Cocar

Eerste x, tot zo ver perfect.

Als de ervaringen zo blijven wordt het zeker 5 sterren

Super goede service

Ze denken met je mee. Snelle en goede service Goede prijs

Al jaren helemaal top!

Op en top service, klantvriendelijk en meedenkend! Vanaf 2014 al klant bij Cocars, zowel met privé als zakelijke auto's. Na verhuizing 2 jaar geleden een poos niet geweest. Nu weer toe aan een nieuwe auto en vanzelfsprekend kwamen we weer oud en vertrouwd terug bij Cocar! Zoals altijd op en top service, Christiaan die meedenkt op alle vlakken!

Perfecte service

Ik kwam voor een reparatie. Die is naar volle tevredenheid uitgevoerd door uiterst vriendelijk personeel tegen een reëel tarief. Voortaan ga ik hierheen voor mijn onderhoud!

Je wordt altijd vriendelijk en kundig geholpen.

Handig dat je zelf afspraken in kan plannen. Ze zijn daar flexibel en denken met je mee.

Prima garage

Snelle service goed werk verricht leen auto ook belangrijk.

Fantastisch geholpen goed adres

Heeft goed advies gegeven

Super snel en goed geholpen

Ik had allemaal lichtjes branden, heb gebeld en werd direct en goed geholpen! Super

Zeer goede communicatie

Tevreden over alle werkzaamheden

Geweldige service

Voor mij geen andere garage meer. Altijd snelle service en een gratis leenauto.

Uitstekende service!

Na aanmelding via de ANWB super vlot en professioneel geholpen!

Een fijn Bedrijf ze doen goed hun best,ik blijf er zeker terugkomen

…..Groet Carlo

Vakkundig

Oplossing gericht meedenken bij een probleem

Goede service, en wat er gerepareerd is, goede uitleg wat er aan gedaan is.