Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We kwamen kijken voor een nieuwe auto, voor over twee maanden. Zagen een leuke wagen staan, en ja, dan wil je een proefrit maken natuurlijk. 10 minuten later, zaten we in de auto. Een echt snelle en goede service! Bij de meeste bedrijven, moet je dan \'s middags of een andere dag terug om een proefrit te maken. Hier kon dat DIRECT! Perfecte service:D

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitzonderlijk goed, doortastend en deskundig. Vriendelijke bejegening en kwalitatief meer dan in orde. Ook voor vrijblijvend advies is Johan Kind altijd te bereiken. Ik heb al diverse tweedehands auto\'s bij Kind gekocht -sinds bijna 2,5 decennia- en anderen daaromtrent ook aanbevolen, dit te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijke en goede service. Klantgericht zonder opdringerig te zijn en bereid om met je mee te denken. Duidelijk mensen met hart voor hun zaak die zich inzetten om kwaliteit te bieden. Johan Kind heeft er aan ons een vaste klant bij in de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kom hier al jaren voor onderhoud en apk van mijn 2 auto\'s en ben uiterst tevreden over dit bedrijf. De prijzen zijn netjes en het werk wordt altijd goed uitgevoerd. Ook de werkplaats ziet er schoon uit en de auto\'s in de showroom staan er netjes bij. Gewoon een goed (bovag) bedrijf die ik dan ook iedereen kan aan bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Per toeval ontdekt , maar wel naar tevredenheid geholpen, kleine maar op het eerste gezicht een fijne garage met vriendelijk personeel. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben nu twee auto\'s gekocht bij dit bedrijf en rijden in beide met veel plezier. De aankoopgesprekken waren hartelijk en er werd met duidelijk \'verstand van zaken\' geadviseerd. Ook de afwikkeling qua aflevering, betaling en papierwerk verliep gesmeerd. Kleine dingetjes na aflevering werden direct aangepakt. Vanuit onze positieve ervaringen bevelen we Auto en Watersportcentrum Johan Kind dan ook van harte aan!! Fam. Henzen (Plein, Wateringen)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik woon sinds kort in Den Haag en was op zoek naar een auto en een betrouwbare dealer/garage. Ik kwam heel toevallig bij Johan Kind terecht via autotrack.nl. Ik ben heel goed geholpen zowel bij de verkoper Richard als bij Johan zelf. Beiden zijn heel vriendelijk en zeer behulpzaam geweest. Ik ben echt tevreden met mijn aankoop en zal deze AutoCentrum zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het is me nu voor het eerst overkomen, na een vrijblijvende proefrit en een zeer leuk bezoek naar huis gaan en ervan overtuigd zijn bij Johan een auto te kopen. Het is dus inderdaad de Ford geworden. Alle afspraken zijn voor aflevering nagekomen, de auto is top afgeleverd, ook in de lagere prijsklasse. meer dan tevreden dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hallo Johan Kind. Ik ben nog steeds tevreden met auto die ik bij jullie gekocht heb. Ook de afhandeling vind ik goed. Daarom zal ik jullie steeds aanraden als er iemand een auto wil kopen. Bij jullie wordt je niet als een nummer behandelt,maar als een mens. Daarom bedankt voor de afhandeling, ook aan je verkoper. Met vr. gr. de Leest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Toevallig via internet dit bedrijf ontdekt. Ik liep vorige week daar binnen en kwam in contact met een gewone verkoper geen Rutte type integendeel een eerlijke rustige vent die naast je staat. Na 1 uur had ik een andere auto gekocht ,daarnaast nog even een babbel gemaakt met Johan en vervolgens de auto de volgende dag afgehaald ik beveel dit bedrijf ook aan .Vertrouwd Gemoedelijk en Dienstverlening VGD.Bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al vele jaren klant bij Johan, net als broer en ouders. Altijd vriendelijk en netjes te woord gestaan, klantgericht, goede service. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik was al lange tijd op zoek naar een gebruikte auto. Op internet heb ik eindelijk de auto gevonden die ik graag wou. Een bekende merk auto met weinig km op de teller. Deze garage met vriendelijk en charismatische mensen zonder poespas heb ik bezocht. Ja,hoor. Ik heb DE auto gekocht en heb er geen spijt van. Kortom TOP. Ga ook maar eens langs het is wel de moeite

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

netjes, vriendelijk, beleefd, behulpzaam!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie eerste auto gekocht daar! Hele vriendelijke service :) zeker t kijken waard!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Eerste keer geweest en top bedrijf,als volgende keer nodig ga ik eerse naar hun toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hele goede service, nemen echt de tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De aanschaf van een kleine stadswagen is ons goed bevallen. De Chevrolet Matiz stond er keurig bij , gewassen , schoon van binnen , voorzien van APK . Testrit , inruilen oude auto , papierwerk , overschrijving kenteken , vrijwaringsbewijs , allemaal binnen 1,5 uur geregeld. After-sale was goed bij een defect aan het portier-slot. Kortom , een prima occasiondealer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede snelle vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Maasambacht 2 a1

2676cw Maasdijk

654716016

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.