Vakkundig en goede service

Ik werd uitstekend geholpen door Johan met de keuze voor mijn scootmobiel en heel vlot bezorgd met de aangevraagde accessoires. Ik ben erg blij met mijn Presto S en kan weer zelfstandig op pad

Goeie service en nazorg, topzaak!

Scootmobiel gehuurd bij Johan Kind en een nette, mooie en zeker niet onbelangrijk technisch goeie scootmobiel van hem gehad. Netjes thuis voor de deur afgeleverd met duidelijke instructies. Ding rijdt als een limousine en heeft een lekker grote actieradius. Elke keer als ik er op rij wordt ik er weer blij van.

Goede `vrolijke ervaring

Johan is een gezellige babbelaar het blijft immers een handelaar , maar hij adviseerd / helpt geweldig en heeft kennis van zaken dat maakt dat de klant een goede keus kan maken en op de vraag of het een goede keus is worden de voor en tegens van de scoot rustig uitgelegd . Op alle vragen komt een goed antwoord en het is uiteindelijk de keuze van de klant met welk product deze de deur uitgaat . Is eenmaal de deal gesloten wordt de scoot netjes thuis gebracht en ook daar wordt wederom uitgelegd hoe er mee om te gaan . Ik ben tevreden over Johan .

Bedankt Francisca voor je mooie beoordeling op ons werk! Het is mooi om jullie als klant erbij te hebben. We blijven ons best doen. Graag tot ziens. Groet, Johan Kind

Grote collectie en perfecte service

No nonsense bedrijf met zeer uitgebreide collectie nieuwe en gebruikte rollator/rolstoel/scootmobielen. Goede service en betaalmogelijkheden

Bedankt Fred!

Helemaal te vreden met de afhandeling en het verzorgen van de scootmobiel

Bedankt voor je bericht Anneke, als je me weer eens nodig heb hoor ik het graag.

Geweldig bedrijf

Heb bij Johan Kind een nieuwe scootmobiel aangeschaft. Ik ben op een zeer prettige en rustige manier geholpen. Johan Kind neemt alle tijd voor je en is eerlijk in zijn adviezen. Kortom, als je aan een scootmobiel of rollator toe bent is het beslist aan te raden met Johan Kind een afspraak te maken. Keuze is er meer dan genoeg.

Super blij met je beoordeling Aad! Top!

Fijn bedrijf

Zeer prettig geholpen, er zijn nog mensen die vertrouwen in de medemens hebben.

Dankjewel Frank.

Geweldige Service...Superfijn geholpen

Om 10 uur een afspraak om een scootmobiel uit te zoeken. Geweldig geholpen en een fijne uitleg. We kregen de scootmobiel al voor 14 uur thuisbezorgd. Dikke 10 verdiend

Vriendelijk en behulpzaam veel keuzes

Contact snel en plezierig.

Scootmobiel aangeschaft. Rustig kunnen oefenen. Alles goed geregeld. Prima service en contact.

Zeer klantvriendelijk en snelle levering

Wij hadden op de website een massagestoel gezien, die ik graag bezorgd wilde hebben. Ik heb telefonisch en per e-mail (ook in het weekend) zeer prettig contact gehad met Johan en dit werd zeer snel geregeld. Tussentijds werd ik keurig op de hoogte gehouden van ontwikkelingen betreffende de bezorging. De factuur werd snel verzonden, net zoals de stoel. Ik had deze binnen een week in huis. Mijn vrouw en ik zijn er heel erg blij mee. Alle complimenten voor deze service gerichte aanpak.

Vriendelijk

Telefonisch een afspraak gemaakt terwijl hij in Spanje zat ,kon de volgende avond al terecht super vriendelijk geholpen prima uitleg ge had , scoot mobiel kon de volgende dag al geleverd worden . Mijn complimenten hoe het allemaal gegaan is.

De juiste scootmobiel voor mij gekocht.

Na veel proefrijden in een aantal scootmobielen, waarbij Johan mij goede adviezen gaf, heb ik de juiste scootmobiel gekocht. Deze scootmobiel heeft voor mij de juiste vering en ondanks dat ik erg klein ben, de juiste afmeting. Ik heb deze scootmobiel voor een leuk prijsje gekocht en diezelfde avond kwam Johan de scootmobiel brengen. De hond was er na 1 keer al aan gewend. Ze is erg enthousiast als ik de scootmobiel pak, want ze weet dat we dan naar het bos gaan.

Grandioos

Heel goed advies ,veel keuze ,En mocht uitproberen wat ons iets leek? Super tevreden.

Briski scoot- step

Een bedrijf wat verkoopt zonder verkoop praatjes goed geholpen goede uitleg wisten we het maar eerder van zijn bedrijf blij met de Briski

Geweldig geholpen

Mijn ervaring met Johan Kind is geweldig. Zeer vriendelijk en kundig geholpen. Duidelijk iemand met kennis van zaken, in ons geval, scootmobielen. Heel redelijke prijzen, ook prettig natuurlijk.

Zaak met vakmanschap en kennis.

Doordat mijn demontabele scootmobiel te zwaar werd om in en uit de auto te tillen zocht ik een andere demontabele. Op internet zag ik er 1 staan bij de fa. Kind. Afspraak gemaakt en ter plaatse gekeken. Na een proefrit was ik enthousiast en besloot tot aankoop over te gaan. We kwamen een inruilprijs overeen en de koop gesloten. De fa. Kind heeft een ruime keus n.m.m. in iedere prijsklasse en de benadering / aanbevelingen prettig / niet overdreven. Al met al een prima adres voor een scootmobiel. Johan bedankt.

goede uitleg van produkten

fijn adres voor scootmobielen

prettig bedrijf om zaken mee te doen

afspraken worden nagekomen, Johan is een man van zijn woord

Top bedrijf...

Zojuist een bus gekocht. Auto is zoals beschreven. Goede verwelkom en zeer klantvriendelijk.

Prettige auto waar tot nu zeker geen spijt van heb.

Mazda 2 1.3 uit 2011 op 29 juli 2021 voor €6200,00 gekocht. Pittige auto. Stevige hoge zittingen. 5-deurs. Opvallende groene kleur. Ondanks z’n leeftijd ziet deze er zowat nieuw uit. Met gemiddeld 1:16 redelijk zuinig. Als onverwachts extra een niet standaard cruise control die goed werkt. Ik ben zeer tevreden met deze koop.

topper voor een scootmobiel

Als gevoel van een beperking was ik met spoed op zoek naar een opvouwbare scootmobiel. Op site van Johan vond ik er een. Na telefonisch een afspraak te hebben gemaakt hebben we een proefrit gemaakt en deze Beaufort 10 gelijk gekocht. Bijzonder blijft dat Johan deze gelijk dezelfde dag helemaal tip top kon afleveren. Gewoon een topper.

Bijna een 10 hihihi

Alsof je thuis komt. Zo voelt het als je bij Johan binnen komt. Eerlijk en open. Wij hebben een hele mooie auto bij hem gekocht, voor een eerlijke prijs. Geen overdreven verkoop mentaliteit, dus niet dat opdringerig verkooppraatje. Wij wensen Johan een fijne en gezonde toekomst.

Zeer klantvriendelijk, geeft uitvoerige informatie.

Op zaterdagochtend kocht ik een gebruikte scootmobiel bij Johan Kind. Er werd alle tijd voor me genomen en er werd zeer uitvoerige uitleg gegeven over de bedieningsorganen. Onder toezicht mocht ik ruim de tijd nemen om te wennen aan het rijden (het is m'n eerste) en er werd zelfs mee gerend bij het vol gas rijden. Johan had er duidelijk schik in. Vandaag (maandag) werd de scootmobiel (nagekeken en wel) kosteloos bij ons afgeleverd, waarbij er nog even advies gegeven werd over een opstaand randje, waarover gereden moet worden om 'm te kunnen stallen. In één woord lof voor de klantvriendelijkheid en de goede kwaliteit van het product voor een redelijke prijs.

Top zaak!

Al zeker 20 jaar zeer goede, betrouwbare en vriendelijke service. Altijd goed geholpen, thnx Johan!