Beste Men.Richard Kanninga (i.p.v. de zoveelste fakenaam...Fam Drenthe,De Vries, Janssen, Willems, Jaspers of in dit geval Dhr.R.Raap) Allereerst betreur ik het ten zeerste dat ons bedrijf een negatieve reactie heeft moeten ontvangen van u. Het is wel heel erg vervelend dat u een heel verhaal opstelt waarin u vergeet te vermelden dat u zich: 1: Mij benaderde als zijnde (autohandelaar) en de auto zonder garantie,zonder rijklaar maken en als uiterste handelsprijs wilde overnemen en de auto daar ook voor gekregen heeft. 2:U met talloze nep-account mijn mailbox volpropte met dreigmails en allerhande andere rare praktijken. 3:U ons na 1 maand meld dat u dan pas geconstateerd heeft dat uw auto beschadigd was (wat volgens u dan bij de aankoop al aan de orde zou zijn) 4:U mij dreigend aan de telefoon vond klinken en mijn "ware ik" leerde kennen terwijl u mij en mijn familienaam zonder enige voorkennis "kampers" noemt en onze werkwijze "kamppraktijken" wat ik dus erg discriminerend vond. 5:Uw klacht bij de Bovag ook was afgewezen gezien de feiten en u mij daarop weer berichten stuurt met "ik maak je bedrijf kapot via internet"en "jij bent nog niet van mij af als je niet betaald" enz enz 6:U het plots overlijden van mij vader waar ik het bedrijf jarenlang mee runde "een mooi verhaal verzinnen" noemt. 7:Ik u ook nog aangeboden heb de auto terug te brengen (na 2 maanden) en u het volledige aankoopbedrag van me terug kreeg om u van die (z.g.n. ellende) af te helpen maar daar wilde u niet in meegaan omdat u nergens een soortgelijke auto kon kopen voor dit bedrag. 8:U de auto in een waanzinnig mooi verlichte showroom met alle ruimte de auto grondig heeft bekeken en zo kan ik nog wel even doorgaan. En inderdaad de auto nam u meteen mee en was pas 2 dagen bij ons binnen dus hij was nog niet gepoetst en ook niet afgetankt dat hoor bij het "rijklaar maken" wat ook niet aan de orde was bij uw aankoop. Uiteraard hebben we niet voor niets een enorme hoge score kwa bedrijfsvoering,service en kwaliteit en 99% tevreden klanten die gelukkig wel beter weten dan wat u allemaal verklaard maar dat is niet erg dat hoort er nou eenmaal bij en daarom neem ik uw "gefrustreerde" reactie hier voor lief. Ik hoop echter wel dat u andere mensen,bedrijven en winkels waar u uw aankopen doet wel respectvoller,menselijker en netter behandeld en ook eerlijker bent dan dat u nu bij mij doet want dan kunt u nog talloze onredelijke klachten indienen. En noem het overlijden van iemands familielid niet gewoon een "mooi verhaaltje voor bestwil" dat is niet netjes en respectloos men. Kanninga zo gaat u niet met mensen om. Ik wens u ondanks alles nog heel veel plezier met uw prachtig mooie auto en hoop dat het u goed gaat! Met vriendelijke groet, D.Verstappen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.