Top Service en niet te duur

Ik kom er al jaren,en nog steeds super tevreden over hun service.Een kapot lampje vervangen word meteen gedaan en dan ook nog gratis.Kortom een garage zonder woeker prijzen,en toch een perfecte service.Waar doen ze dit nog???Verstappen auto`s is een garage die ik iedereen kan aanbevelen.

Zeer tevreden!!

Mijn eerste auto gekocht bij Verstappen Auto's en ben heel erg blij en tevreden! Erg goede service, afspraken worden keurig nagekomen en Don is een hele aardige en betrouwbare verkoper!

Geen goede ervaring

Er staan veel teveel auto's in de showroom met verkocht er op. Niks mis mee maar werk dat dan bij dan weet potentiele waar hij aan toe is. de auto's die in de showroom staan (al ver kocht of niet) zien er mooi uit ) Ik heb een hele nette mail geschreven met de vraag of ze willen uitkijken naar een auto voor mij ik heb niet eens een feedback gekregen zo doe je geen zaken. Ik belde naar Auto Arena en kan vrijdag al op komen.

Goedenavond Meneer Schrijver, Erg spijtig een onvoldoende van u te hebben moeten ontvangen. We doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk bij te houden maar onze omloopsnelheid en voorraad wisselt enorm snel wat natuurlijk erg fijn is en daarnaast runnen we een groot bedrijf met 3 personen waardoor het dan al snel enorm druk is en er soms wel eens een klant komt voor een auto die dan helaas al verkocht is. Onze mailbox heb ik zojuist gecheckt maar daar heb ik uw mail helaas niet in terug kunnen vinden ook niet in de spambox dus misschien dat deze niet is verzonden of in ieder geval niet is doorgekomen bij ons want dan hadden we uiteraard gereageerd. Het zou wel fijner zijn geweest wanneer u even gebeld had of mij of 1 van onze medewerkers even had aangesproken (kleine moeite) dan hadden we uw klacht of ongenoegen graag met u besproken en u geholpen in plaats van deze review te posten zonder dat we überhaupt op de hoogte zijn van uw klacht. Wel fijn dat u vrijdag al terecht kunt bij Arena we wensen u veel rijplezier met de nieuwe auto mocht deze vrijdag naar uw wens zijn. Met vriendelijke groet, Don Verstappen

een goed gevoel bij deze garage

ik was er voor de eerste keer. maar ik werd netjes en vriendelijk ontvangen. personeel erg aardig en behulpzaam, luisterde naar mijn vragen en beantwoorden deze. goeje service en de auto gewassen.

Goed en snel geholpen, zoals het hoort

Velgen met banden gekocht, deze zijn vervolgens gemonteerd. Mooie service!

Ik ben sinds kort in het bezit van een Deawoo Tacuma. Het leek een probleemauto waar de koppeling kapot van zou zijn. Uiteindelijk alleen de tandwielen bij hoeven te stellen en wat onderdelen hoeven te vervangen. De auto rijdt weer als nieuw.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie overeenkomst gesloten Audi A3, eerlijk bedrijf met goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede personelijke aandacht voor de klant. Zet het commerciële op de achtergrond. Klant staat dus centraal. Komt oprecht en eerlijk over. Verzorgde zaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant en altijd super service. Zeer Tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede Service. Ondanks sluitingstijd toch de tijd genomen voor een reparatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en betrouwbaar. Indien nodig maatwerk. Reeds klant vanaf oktober 2004 en inmiddels auto nummer 5 gekocht. Optimale service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Auto hier gekocht achter af wat probleempjes mee gehad maar daarmee hebben ze me super geholpen en tot nu toe heb k mijn auto nog steeds in onderhoud/apk bij verstappen goed bezig mannen ga zo door! Gr Kevin

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service. Wij komen hier graag voor onze auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette auto bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het waren 3 gezellige middagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf !! Zowel voor onderhoud ,Als aankoop auto .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon super iedereen denkt mee en ze doen alles voor je te vredenheid