Tijdje geleden een Ford Fiesta gekocht. Communicatie en de prijzen waren erg duidelijk. Van te voren afspraken gemaakt van de auto waaronder het vervangen van de distributieriem. Ik had tijdens het kopen van de auto nog een leasecontract lopen van een andere auto die pas een aantal weken na aankoop afliep. Ik kon de auto zonder problemen bij hun laten staan. Daarna een schone auto opgehaald. Naar mijn idee zeker een aanbeveling om hier te kopen. Wilms heeft verstand van zaken doen en de afspraken die gemaakt worden komt hij netjes na!

super snelle service

Altijd snel en vakkundig geholpen na afspraak gemaakt te hebben. Ook voor een nieuwe of gebruikte auto naar keuze word voor u gezocht naar de juiste oplossing.

Een aanrader,fijn geholpen bij aankoop auto,voelt zeer vertrouwd.

Gaf mij meteen een goede indruk en hebben voor alles een oplossing .

Klanttevredenheid als garantie voor eigen onderneming!

Klanttevredenheid als garantie voor eigen onderneming! Hiermee blijft Garage Wilms aan de bal, dus een win-win situatie.

Uitstekende garage, met eerlijke vakmensen en een hoog serviceniveau.

Ik ben geweldig geholpen door Peter bij de aankoop van een mooie Audi A4. Tijdens het verkooptraject door oplossingsgericht mee te denken en nadien door meer dan goede service te verlenen. Al met al een betrouwbare en fijne garage die ik iedereen aanbeveel (ook als je wat verder weg woont, zoals ik).

Top ervaring !

Peter en zijn vrouw hebben ons prima geholpen. Wij zijn blij met onze nieuwe aankoop. De mooie bos bloemen maakt het compleet. Bedankt ! Groetjes Roger en Wendy,

Goede aflevering boven verwachting.

Betrouwbare garage, een aanrader.

Top voor de klant duidelijk en eerlijk gewoon zoals het hoort bij elke aan koop Overal mee denkend

Vriendelijk, behulpzaam, adequaat

Vriendelijk ontvangst, ze nemen de tijd om alles goed uit te leggen. Geen vraag is teveel. No nonsens praat. Dus eerlijke taal. Tot zover Toppie.

Super service en snel geleverd!

Heel erg vriendelijke mensen die ons snel en goed geholpen hebben met de zoektocht naar een andere auto!

Professioneel en gezellige, gastvrij mensen.

Wij zijn tevreden over de aankoop van onze auto. Een garage waar we zeker terugkomen.

Prima garage

Goede verkopers, vriendelijke ontvangst en duidelijke afspraken. En, een mooie bos bloemen. Emailadres: [email protected]

ik ben prima geholpen.

heel goed ontvangen, en bij levering van auto bloemen gekregen , kortom heel goed geholpen.

Goede service en heel vriendelijk

Ik heb hier een Ford Fiësta gekocht en ben hier heel tevreden over. Super aardige mensen die achter hun bedrijf staan en heel vertrouwd.

Service gericht

Heel goed bedrijf , denkt met je mee , service gericht , en aardige mensen die de tijd voor je nemen.

Top bedrijf!

Golf 7 hier gekocht. Rijdt perfect en ziet er nog bijna alles nieuw uit. Was een klein probleempje met de klink. De eigenaar stond meteen klaar om te helpen en was binnen een uurtje gefixt. Ondertussen ook nog een leen auto mee gekregen. Een echte aanrader!!

Warme en oprechte ontvangst.

Een bedrijf waar je wordt verwelkomt door de eigenaar en vrouw. Peter Wilms is een autoliefhebber in hart en nieren en dat hoor je gelijk. Geen poeha en blabla en geeft deskundig antwoord op alle vragen. Na de proefrit stond de koffie klaar en kwamen we snel tot een mooie afronding en mocht ik de autosleutels in ontvangst nemen met een prachtige bos bloemen.

Tijdens eerste contact zei mijn onderbuikgevoel, prima zaak!

Peter, Angelique en Ben van Garage Wilms, heb ik ervaren als mensen-mensen met passie voor hun business. Bij mensen met passie zit je altijd goed geborgd, is mijn ervaring. Daarbij stellen ze de klant voorop, dat verklaart dus mijn goede onderbuikgevoel, verkregen bij de eerste kennismaking. Dit betaalde zich nog eens extra uit bij aflevering van m'n zéér mooie Suzuki S-Cross 2018. Niets wordt nagelaten om je als klant, goed geïnformeerd én tevreden de weg op te helpen met de nieuwe aankoop. Ik had het gevoel alsof ik een Bently! gekocht had. Kortom ik heb volledig het vertrouwen dat de 6 maanden garantie, óók échte garantie is! Jos Camps, Maasbree.

Een aanrader

Een super klantvriendelijk familie bedrijf. Staan altijd meteen voor je klaar zonder wacht tijden. Ze denken met je mee . Erg gastvrij en eerlijke mensen. Zonder koffie of thee ga je daar niet weg. Een aanrader voor iedereen. Loop eens binnen als je graag een nieuwe auto wil aanschaffen.

Zeer

Staan direct klaar

een goed bedryf

gisteren een nieuwe auto gekocht by peter wilms angelique en peter hebben me goed geholpen de koffie staat klaar erg lekker bedank voor alles

Prima adres voor een betrouwbare occasion......

Prettige ontvangst en goed no nonsens gesprek gehad, eerlijke handel gedaan, ruime proefrit gehad en we zijn blij met de mooie Audi die we bij U gekocht hebben!! Kwaliteit wint!! Altijd.

Oprecht advies en prima service

Ik het een niet al te jonge Seat Leon gekocht en Peter Wilms heeft zich vanaf het begin zeer behulpzaam opgesteld. Niet pusherig en met verstand zaken en gelukkig pietje precies (daar heb je als klant wat aan)!! Ik kan deze garage van harte aanbevelen.

Persoonlijke aandacht staat bovenaan. Klant is koning gedachte. Altijd vriendelijk en zorgzaam.

Prettige ontvangst en goede service

Bij aankoop van mijn auto goed geadviseerd. Verder goed afgehandeld.