Super service, aanrader

Oog voor de klant, leveren de auto volledig zoals gewenst en hebben oog voor detail. Persoonlijke aandacht en goede communicatie.

Prima service en man altijd terecht!

Ze bieden een goede service

Ik ben zeer goed geholpen

Top geholpen en de verkoop was netjes geregeld

Ik heb een hele goede ervaring

Fijn bedrijf met fijne, betrouwbare mensen!

Vruendlijk, amicaal

Na plm 2 weken rijden , merken we dat de deur aan de chauffeurskant een probleempje heeft. Net of de deur eens een flinke tik heeft gehad. Gaat minder nakjelijk open. Net of de deur wat verzakt is.

snelle reactie, flexibel in afspraak

Na 1e contact snel tot overeenstemming gekomen. Geleverde bus voldeed volledig aan verwachting.

Geen gedoe en betrouwbaar

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf. Prettig ontvangst en hart voor de zaak. Communicatie is volledig en helder. Een eerlijk bedrijf waar er nog tijd voor je wordt genomen en waar contact met de klant belangrijker is dan dagelijkse omzet. Een zeldzame en mooie eigenschap van zowel de eigenaar als zijn vrouw. Toplui.

Vlotte, nette en eerlijke afhandeling.

Vertrouwd gevoel.

Vanaf het eerste moment dat ik een occasion bekeek, gaf garage Wilms me een vertrouwd gevoel. En dat gevoel bleef tot en met de aankoop van de betreffende occasion en daarna. Heldere en eerlijke uitleg zonder poespas. En een prima afgeleverde auto die helemaal voldoet aan mijn verwachtingen. Kortom; zeer tevreden met de service en aankoop!

Eerlijk en betrouwbaar

Weer een goede ervaring met Peter en Angelique. Als leek is het kopen van een auto toch vooral een kwestie van vertrouwen op de kennis van de dealer. En dat hebben we ook nu weer mogen ervaren.

Helemaal top !

Ze zeggen wel eens; wat je van ver haalt...dat gaat hier dubbel en dwars op ! We werden verwelkomt met een kopje koffie waarna we alle tijd hadden om de auto, die we op het oog hadden, te bekijken. Een proefrit gemaakt en daarna over gegaan tot aankoop. Goede nette auto, alles was in orde en kloppend. Voor onze vragen werd alle tijd genomen. Goede adviezen gekregen, gewoon heel fijn. We zijn helemaal blij met onze auto.

Super goede ervaring

Goede communicatie en correcte informatie. Zelfs een gouden tip voor de verzekering gekregen.

U vraagt wij draaien

Wij wilden een andere auto. We hebben de wensen doorgenomen. Enkele weken later werden we gebeld dat er een auto gevonden was die aan onze wensen voldeed. Alles prima geregeld en zeer tevreden over de geboden service en levering van de auto. Top!

Super goede service

Vriendelijk en behulpzaam. Vakbekwaam.

Eerlijke informatie en een goede prijs

We zijn al zeker 25 jaar klant bij deze garage. Is er wat dan wordt dit altijd goed opgelost.

Ik heb er een goed gevoel bij hoe wij met elkaar om zijn gegaan ik ben zeer tevreden

ik kom hier voor de eerste keer en ik zal zeker niet vergeten hoe we met elkaar om zijn gegaan hoe het verder in de toekomst gaat dat moet ik afwachten maar ik heb er wel vertrouwen in

Geweldige service

Mijn eerste ervaring is dat je daar hartelijk wordt ontvangen en ze nemen de tijd voor je. Alles wordt haarfijn uitgelegd en je kan altijd als je wat vergeten bent even bellen of appen om alsnog je vraag te stellen. De gekochte auto wordt zeer goed afgeleverd op de dag van ophalen.

Betrouwbaar en goede service.

Al verschillende auto's gekocht. Prima afgeleverd. Nooit problemen. Kwaliteit staat bovenaan.

Superrrrrrr

Hele fijne gastvrije mensen super geholpen door de eigenaar en zijn vrouw zeer blij met onze geweldige auto die jullie ons geleverd hebben ik raad iedereen aan om bij deze garage je auto te kopen ik was ook zeer verrast bij de aflevering van onze auto kreeg ik een super mooie bos bloemen erbij Chapeau voor deze mensen

super !!

Zeer vriendelijke mensen en eerlijk. Geen verkoop praatjes maar gewoon zoals het is. super fijn gewoon

Uitstekend geholpen bij het zoeken naar mijn nieuwe auto.

Ik ben hier al 20 jaar uitstekend geholpen, en staan altijd klaar als het moet. Ook nu bij zoeken naar een nieuwe auto, is alles perfect gegaan. Alles wordt goed uitgezocht, en er wordt alles aan gedaan om de auto zo goed mogelijk af te leveren. Steef, Meijel.

uitstekend

onze wensen bekend gemaakt en binnen een paar dagen gevonden wat wij zochten. Proefrit gemaakt en gekocht.

Super service, vriendelijk en behulpzaam Auto super netjes afgeleverd .

Super service met een glimlach!

De titel zegt denk ik al genoeg. Mocht ik in de toekomst ooit weer opzoek zijn naar een auto, dan weet ik het adres al waar ik deze ga halen!! Zeker een aanrader!!!

Moostdijk 5 5758 PV Neerkant