Goed ontvangen en begrepen!

Goed ontvangen en begrepen!

Super fijn en eerlijk! Prettige overeenkomst!

Zeer behulpzaam en goede adviezen gekregen, wordt met je meegedacht! We hebben het als heel positief ervaren. De auto stond helemaal klaar, kwamen van ver. De apk was ook geregeld, zodat we niet nog een keer terug moesten, om de auto te halen. Als grote verrassing kregen we een prachtige bos bloemen kado, dat hebben we nog nooit meegemaakt, bij het kopen van een auto!! Zeer attent, hartelijk bedankt, voor alles!! Mvg.

Klantvriendelijke garage die hun belofte waar maakt.

Voor het eerst bij Garage Wilms in Neerkant een personenauto gekocht. Wij werden daar geholpen de eigenaren Peter en Angelique. Over hun professionaliteit en klantvriendelijkheid alleen maar lof. De personenauto die we kochten was supermooi gepoetst en in perfecte staat afgeleverd. We werden daarbij verrast met een bos bloemen, iets wat we nog nooit hadden meegemaakt. Bij een volgende personenauto zullen we zeker weer gaan kijken bij Garage Wilms. Deze garage is een aanrader.

Zeer goede service!

Afgelopen week een auto bij Wilms gekocht. Zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Beantwoordde alle (technische) vragen duidelijk en eerlijk. Kortom top service!

We zijn vriendelijk geholpen. Auto is netjes afgeleverd. Er werd ruim de tijd genomen voor de proefrit en uitleg gegeven over de auto.

Zo als altijd goed geholpen en een prima service.

Al veel auto's bij hun gekocht in ruim 25 jaar , altijd goed geholpen. De auto wordt netjes afgeleverd, met dank aan Linda.

Klant op nr 1!

Super vriendelijk en klant staat op 1. Ze hebben geduld, geven duidelijk antwoord op je vragen en zorgen dat je je op je gemak voelt. Zeer goede service! Staan echt voor je klaar. Betrouwbare en gezellige mensen!

Goede hulp en duidelijke communicatie

Wij zijn goed geholpen. Peter was duidelijk en bood ons goed advies. Daarna de auto goed opgeleverd volgens afspraken. Prettig contact.

In een woord super met aankoop van een tiguan

Zeer prettige ervaring met de aankoop van een tiguan, verkoper zeer behulpzaam en bekwaam. Alle voorkomende vragen perfect beantwoord en afgehandeld. Aanrader voor als je op zoek bent naar een nieuwe auto. Eigenaar geeft je een goed gevoel bij de aankoop, speelt open kaart vwb. prijs en accessoires.

Goed en klant vriendelijk

Goede service gehad en mij goed begeleid met kopen van mijn auto kreeg een beetje het thuisgevoel bij garage WILMS aanrader

Top garage

Goede service, vriendelijke mensen en een luisterend oog naar onze wensen. Top garage !

Wat een lieve verkoper, geen poespas of gladde praatjes maar gewoon en eerlijk en daar hou ik van. Dus mocht je een auto willen kopen kijk even in garage wilms neerkant.

Super goed geregeld. Super aardig

Super lieve mensen goede service dank je wel ook heel lief voor de kids

Top garage top mensen

Wat een fijne mensen zeg , een ervaring rijker Een mooie auto gekocht waar ik zeker nog jaren plezier van kan hebben. Ook voor service zeker een aanrader. Zal niet zo gauw reviews schrijven , maar is nu zeker op z'n plaats. Kan deze garage zeer aanbevelen als je op zoek bent naar een leuke auto . Zeer fijne en betrouwbare mensen waar ik zeker de volgende auto ga aanschaffen , vandaar een dikke 10 Thanks Peer voor de fijne service en klantvriendelijkheid

Netjes en goed geholpen

Goeie betrouwbare garage.....

Wij hebben t alleen maar als positief ervaren, meedenkend, vriendelijk. Ik zou deze garage bij anderen aanbevelen.....

Betrouwbaar en meedenkend bedrijf

Middels een zoekopdracht zijn wij zeer goed geholpen met de aankoop van een nieuwe Golf. Vakkundig, betrouwbaar, fijne gastvrijheid en alles van begin tot de aflevering prima geregeld. Jullie bedrijf is echt een aanrader.

Al jaren een zeer tevreden klant.

Je wordt altijd vakkundig te woord gestaan.

Zeer vakkundig en goed geholpen .

Voor n maand terug bij garage Wilms geweest voor n Audi Q3 , deze was helaas verkocht . Deze week werd ik gebeld met de mededeling dat er een Audi Q3 aanwezig was . Automaat ,alles erop en eraan . Erheen gereden , vakkundige uitleg gekregen van Peter , proefrijden en ik was verkocht . De auto kreeg nog n afleveringsbeurt en nieuwe apk . Vandaag opgehaald , bevalt uitstekend . Ik vind deze garage n aanrader .

In één zin geweldig

Wij zijn hier werkelijk fantastisch geholpen met de aankoop van onze auto. Wat een aardige mensen, bestaan dan ook niet voor niets al 25 jaar. Wij kunnen autobedrijf Wilms dan ook ten zeerste aanraden bij uw zoektocht naar een goede occasion.

Goede auto’s en een eerlijke verkoper

Als iemand die nog nooit een auto had gekocht bij een dealer, had ik veel vooroordelen gehoord over autoverkopers. Bij garage Wilms ben ik aangenaam verast. Een eerlijke man die verstand heeft van auto’s, geen verkoper met een stropdas en winst voor ogen. Met mijn weinig verstand van auto’s was het makkelijk geweest om mij op te lichten, maar in plaatst daar van kregen wij goede uitleg en hebben we een droom auto gekocht. Bedankt!

Top , zet klant op no. 1

Kundig advies , goeie service en altijd paraat

fijne mee denkende mensen

van begin tot aflevering netjes behandeld

Moostdijk 5

5758 PV Neerkant