Perfecte service!

Het kopen van mijn auto bij garage Wilms verliep erg vlot. De auto werd netjes afgeleverd en gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Aanrader!

Kom al jaren bij garage Wilms en altijd zeer goed geholpen. Ook nu weer bij aankoop van onze nieuwe auto naar tevredenheid geholpen door Peter en Angelique kortom top bedrijf.

Goede garage

Goede service en komen afspraken na

uitstekende service

ze staan altijd voor je klaar .en helpen precies zoals het door ons wordt gewenst .

Prima. Goed gevoel bij deze zaak.

Peter is voor ons gaan zoeken naar een geschikte auto. Binnen enkele weken kregen we al bericht dat hij iets gevonden had. We zijn er heel erg blij mee. Dank je wel voor jullie snelle service.

Helemaal top!

Enige tijd geleden onze wensen voor een nieuwe auto met Peter besproken. Hij zou voor ons gaan zoeken! Het heeft even geduurd, maar hij heeft een auto voor ons gevonden die aan al onze wensen voldoet. We zijn er super blij mee! Bedankt!

Super fijn, en heel professioneel geholpen!

Mijn eerste auto heb ik mogen kopen bij garage Wilms, en wat was dit een super ervaring! Ik ben heel goed en professioneel geholpen door de eigenaar en zijn vrouw. Ze zijn heel open en eerlijk wat mij heel erg op mijn gemak stelde, een eerste auto kopen is toch best spannend. Ik heb super goede uitleg over de auto gekregen en ging met een goed gevoel met mijn autootje de weg op. Nogmaals hartelijk bedankt voor de super service!

Deskundige, vriendelijke service.

Problemen werden binnen de garantietermijn keurig en deskundig opgelost. Garage Wilms is pas tevreden als de klant het ook is.

geweldige service!

Peter heeft heel goed met me mee gedacht. Nu ben ik blij met onze auto die de trailer perfect kan trekken! Dankjewel!

Top aflevering

Snel en goed geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe auto. Bij aflevering goede informatie ontvangen. Heel erg bedankt!

Erg prettige ervaring

Vandaag onze Volkswagen Touran gekocht. Alles volgens afspraak. Nog een gezellig praatje gemaakt en een mooie bos bloemen gekregen.

Goed advies mooie prijs

Peter heeft ons goed geholpen en komt afspraken na bij oplevering

Goede service en betrouwbaar

Goede service en heel blij met de nieuwe auto.

Fijne, duidelijke, eerlijke en snelle service!

prettige en goede service, leuk gesprek gehad met Peter.

prima en tevreden, met andere auto naar huis teruggegaan.

Goede snelle en betrouwbare service

Inmiddels al 25 jaar trouwe klant bij garage Wilms. Waarom? Omdat je hier op een eerlijke en betrouwbare snelle manier wordt geholpen. Vriendelijk personeel en de koffie staat altijd voor je klaar.

Snelle, deskundige hulp

Deskundige snelle service . Prettig contact.

Warme ontvangst, authenthieke mensen. Geen gedoe

We zijn warm ontvangen. Gastvrij, met een menselijke maat. Authentieke mensen, goede raad, vakmensen die net dat stapje verder gaan. Ook in de nazorg.

Snelle accurate service

Zoals altijd snelle acurate service en bij aankomst direct vakkundig geholpen.

goede behandeling

Persoonlijke communicatie

Altijd vriendelijke begroeting en neemt tijd voor de klanten. Koffie staat altijd klaar.

ik beveel dit bedryf aan

een goed bedryf

Op en top autobedrijf.

Staan altijd klaar voor je als je pech hebt. Geen lange wachttijden het probleem wordt altijd snel voor je opgelost. Vriendelijk personeel je voelt je hier snel thuis. Op en top monteurs die weten waar ze mee bezig zijn. Leerling monteurs worden hier op een geweldige manier begeleid.

Zijn altijd uitstekend

Ben uiterst tevreden. Klantvriendelijk

Duidelijk en vol vertrouwen

Bij de aankoop van mijn auto werd alles duidelijk en rustig uitgelegd. Het vertrouwen was er gelijk. Ik ben erg tevreden.