Deskundige, vriendelijke service.

Problemen werden binnen de garantietermijn keurig en deskundig opgelost. Garage Wilms is pas tevreden als de klant het ook is.

geweldige service!

Peter heeft heel goed met me mee gedacht. Nu ben ik blij met onze auto die de trailer perfect kan trekken! Dankjewel!

Top aflevering

Snel en goed geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe auto. Bij aflevering goede informatie ontvangen. Heel erg bedankt!

Erg prettige ervaring

Vandaag onze Volkswagen Touran gekocht. Alles volgens afspraak. Nog een gezellig praatje gemaakt en een mooie bos bloemen gekregen.

Goed advies mooie prijs

Peter heeft ons goed geholpen en komt afspraken na bij oplevering

Goede service en betrouwbaar

Goede service en heel blij met de nieuwe auto.

Fijne, duidelijke, eerlijke en snelle service!

prettige en goede service, leuk gesprek gehad met Peter.

prima en tevreden, met andere auto naar huis teruggegaan.

Goede snelle en betrouwbare service

Inmiddels al 25 jaar trouwe klant bij garage Wilms. Waarom? Omdat je hier op een eerlijke en betrouwbare snelle manier wordt geholpen. Vriendelijk personeel en de koffie staat altijd voor je klaar.

Snelle, deskundige hulp

Deskundige snelle service . Prettig contact.

Warme ontvangst, authenthieke mensen. Geen gedoe

We zijn warm ontvangen. Gastvrij, met een menselijke maat. Authentieke mensen, goede raad, vakmensen die net dat stapje verder gaan. Ook in de nazorg.

Snelle accurate service

Zoals altijd snelle acurate service en bij aankomst direct vakkundig geholpen.

goede behandeling

Persoonlijke communicatie

Altijd vriendelijke begroeting en neemt tijd voor de klanten. Koffie staat altijd klaar.

ik beveel dit bedryf aan

een goed bedryf

Op en top autobedrijf.

Staan altijd klaar voor je als je pech hebt. Geen lange wachttijden het probleem wordt altijd snel voor je opgelost. Vriendelijk personeel je voelt je hier snel thuis. Op en top monteurs die weten waar ze mee bezig zijn. Leerling monteurs worden hier op een geweldige manier begeleid.

Zijn altijd uitstekend

Ben uiterst tevreden. Klantvriendelijk

Duidelijk en vol vertrouwen

Bij de aankoop van mijn auto werd alles duidelijk en rustig uitgelegd. Het vertrouwen was er gelijk. Ik ben erg tevreden.

👍

Klantvriendelijk en goede service

Uitstekende service bij het kopen van mijn Hyundai I10

Top auto gekocht bij dit top garagebedrijf. Uitstekende en professionele afhandeling, goede prijs (huidige auto en inruil), prima service. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.

Snelle service!

Snelle service, klantvriendelijk!

Prima garage!!

Prima Garage!!

Top garage

Deze garage is met 5 sterren een echte aanrader goede hulp/advies en ook service op maat. Met vriendelijke personeel en ook de baas zelf weet prima waar die mee bezig is. Eerlijk en goede garage top

Goede service tegen juiste prijs

Service is prima, nemen de tijd en prijzen zijn echt niet te duur tov andere garage's.

Behulpzaam, vriendelijk en zeer professioneel

Ze zijn zeer behulpzaam ook met het uitzoeken voor een nieuwe verzekering maar ook zo overal bij leggen alles goed uit. Zeer vriendelijk, altijd alle tijd voor je Professioneel in alle oppervlaktes Ga steeds naar hun terug en mijn huisgenoten ook .