Duidelijke informatie en fijne afspraken mee te maken

We zijn bij Garage Wilms fijn geholpen. Vriendelijke mensen en ze dachten goed met ons mee.

Fantastisch!

Mooie auto’s, betrouwbaar in het contact en een perfecte service. Er wordt nauwkeurig rekening gehouden met alles dat nodig is bij de aankoop van een auto. De passie voor het vak is duidelijk zichtbaar!

Zeer vriendelijke en fijne verkoper

Wezen kijken voor een auto, hij zag er keurig uit, uiteindelijk ook vertrokken met een mooie nieuwe auto. Eigen auto ingeruild en er een mooie schappelijke prijs voor terug kunnen ontvangen Zeer fijne koop ervaring en een goede garage

Super fijne garage met hele fijne eigenaars.

Auto’s zijn altijd van prima kwaliteit en geven nooit problemen. Top garage!

Mijn ervaring tot en met de koop van de auto is positief en prettig verlopen.

Mijn ervaring tot en met de koop van de auto is positief en prettig verlopen. Dat hoop ik van de verdere samenwerking ook.

leuke mensen goed bedrijf

je wordt goed geholpen ze nemen de tijd voor je . mooi assortiment auto s

Mijn auto opgehaald en ook nu weer top service. Duidelijke uitleg over alles . Kan allen maar zeggen....Top. Gerda Goorts Deurne

Vriendelijk, behulpzaam en een deal.

Vanaf mijn woonplaats eventjes 130 km naar het zuiden afgereisd…pff..om neer te strijken in Neerkant bij Wilms autobedrijf. Wel eerst voordat ik daar heen ging een goede indicatie prijs gekregen, goede ontvangst met koffie. M’n nieuwe auto stond al te shinen. De auto reed prima ..deal gesloten..en ik kon deze op deze dag mee nemen…niet verwacht. Dus 4 uur wachten op de ING bank…, koffies gingen verder en even naar restaurant voor een lunch. Iedereen happy, Peter ,z’n vrouw en de labradoodle…en ik. Nu maar eens rijden…en met een goed gevoel naar huis.

Goede service en fijne gastvrijheid

Goede service mbt tot aankoop van een gebruikte auto, denken met je mee en leveren de auto netjes af en met goede uitleg. Erg gastvrije mensen waar je niet het gevoel krijgt dat je maar een "klant" bent.

Super dienstverlening!

Vriendelijke, snelle, uitgebreide en zeer nette service. Afspraken worden netjes nagekomen, aanrader voor iedereen!

Super service

Hartstikke blij met mijn nieuwe auto. Goede hulp gekregen bij het verzekeren. Super!

Top service en mensen!

Dit zijn mensen die met hun hart werken en eerlijk zijn. Voelde ons meteen thuis. We zijn naar huis gegaan met een mooie nieuwe Suzuki.

Uitstekende service en klantvriendelijk

Mensen die verstand van auto's hebben. Die altijd klaar staan

Geen driedelig pak. Gewoon open, eerlijk en duidelijk. En de afspraken nakomen. Een meer dan correcte aflevering van mijn auto die ik daar gewoon zonder garantie durfde te kopen. Echtpaar Wilms, nogmaals bedankt.

Wij zijn vriendelijk, deskundig en met veel geduld geholpen,

De heer Wilms heeft mij goed begeleid om het rijden met een automaat onder de knie te krijgen. Daar heeft hij ruim de tijd voor genomen. Niets was hem teveel.

Goede service!

Goede, snelle service met zeer vriendelijke eigenaar!

Ik ben er keurig geholpen

Ik ben er keurig. En op een kundige wijze geholpen. Ze ze hebben zich aan alle afspraken gehouden. T is een mooi en gezellig bedrijf.

Geweldige Garage

Een zeer betrouwbare garage iedereen aan te bevelen. Hele leuke mensen eerlijk je krijgt gelijk een goed gevoel bij hun. gewoon Top.

Fantastische mensen

Fantastische mensen erg vriendelijk en denken echt met je mee. Super goed geholpen en een mooie geweldige auto gekocht.

Top bedrijf

Mercedes sprinter voor ons gezocht met alle extra’s die we graag wilde , in een korte tijd voor een nette prijs . Nogmaals bedankt ✔️

Dienstverlenend en bekwaam

Je wordt goed geholpen en denkt met je mee

Eerlijke goede service

2e pinksterdag auto gekocht. Helemaal tevreden, zelf hulp bij verzekeren etc.

een goed bedryf

nieuwe auto gekochtik ben zeer te vreden over peter en angelique hebben goed geholpen

Super service, aanrader

Oog voor de klant, leveren de auto volledig zoals gewenst en hebben oog voor detail. Persoonlijke aandacht en goede communicatie.

Prima service en man altijd terecht!