Al jaren een zeer tevreden klant.

Je wordt altijd vakkundig te woord gestaan.

Zeer vakkundig en goed geholpen .

Voor n maand terug bij garage Wilms geweest voor n Audi Q3 , deze was helaas verkocht . Deze week werd ik gebeld met de mededeling dat er een Audi Q3 aanwezig was . Automaat ,alles erop en eraan . Erheen gereden , vakkundige uitleg gekregen van Peter , proefrijden en ik was verkocht . De auto kreeg nog n afleveringsbeurt en nieuwe apk . Vandaag opgehaald , bevalt uitstekend . Ik vind deze garage n aanrader .

In één zin geweldig

Wij zijn hier werkelijk fantastisch geholpen met de aankoop van onze auto. Wat een aardige mensen, bestaan dan ook niet voor niets al 25 jaar. Wij kunnen autobedrijf Wilms dan ook ten zeerste aanraden bij uw zoektocht naar een goede occasion.

Goede auto’s en een eerlijke verkoper

Als iemand die nog nooit een auto had gekocht bij een dealer, had ik veel vooroordelen gehoord over autoverkopers. Bij garage Wilms ben ik aangenaam verast. Een eerlijke man die verstand heeft van auto’s, geen verkoper met een stropdas en winst voor ogen. Met mijn weinig verstand van auto’s was het makkelijk geweest om mij op te lichten, maar in plaatst daar van kregen wij goede uitleg en hebben we een droom auto gekocht. Bedankt!

Top , zet klant op no. 1

Kundig advies , goeie service en altijd paraat

fijne mee denkende mensen

van begin tot aflevering netjes behandeld

Uitstekende ervaring bij de aanschaf van een gebruikte auto…

Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over mijn recente ervaring bij dit bedrijf. Van begin tot eind was het een voorbeeld van wat klantenservice zou moeten zijn. Als je op zoek bent naar een betrouwbare gebruikte auto en een stressvrije aankoopervaring, zoek dan niet verder! Vanaf het moment dat ik het familiebedrijf binnenstapte, voelde ik me welkom en op mijn gemak. Peter en Angelique zijn vriendelijk, attent en absoluut niet opdringerig. Ze namen de tijd en gaven eerlijk advies Wat echt opviel, was de nazorg na de aankoop. Ze bieden uitstekende garantieopties, stelden me gerust controleerde gratis mijn oude, niet ingeruilde auto, en dat ik altijd bij hen terecht kon voor eventuele vragen of problemen. Dit geeft een enorm vertrouwen in de kwaliteit en duurzaamheid van mijn aankoop. Top bedrijf!

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Komt afspraken na. Levert auto in goede en nette staat af. Onderhoud is bijgewerkt evenals Apk. Bloemetje als attentie. Peter en Angelique tonen echte interesse in hun klant.

Fijn en meedenkend bedrijf.

De eigenaar is open en eerlijk richting je en levert goed werk af.

Heel erg goed ontvangen en ze hebben zeker voldaan aan mijn wensen heb zeker prettige samen werking ervaren echt een aanrader !

Duidelijke informatie en fijne afspraken mee te maken

We zijn bij Garage Wilms fijn geholpen. Vriendelijke mensen en ze dachten goed met ons mee.

Fantastisch!

Mooie auto’s, betrouwbaar in het contact en een perfecte service. Er wordt nauwkeurig rekening gehouden met alles dat nodig is bij de aankoop van een auto. De passie voor het vak is duidelijk zichtbaar!

Zeer vriendelijke en fijne verkoper

Wezen kijken voor een auto, hij zag er keurig uit, uiteindelijk ook vertrokken met een mooie nieuwe auto. Eigen auto ingeruild en er een mooie schappelijke prijs voor terug kunnen ontvangen Zeer fijne koop ervaring en een goede garage

Super fijne garage met hele fijne eigenaars.

Auto’s zijn altijd van prima kwaliteit en geven nooit problemen. Top garage!

Mijn ervaring tot en met de koop van de auto is positief en prettig verlopen.

Mijn ervaring tot en met de koop van de auto is positief en prettig verlopen. Dat hoop ik van de verdere samenwerking ook.

leuke mensen goed bedrijf

je wordt goed geholpen ze nemen de tijd voor je . mooi assortiment auto s

Mijn auto opgehaald en ook nu weer top service. Duidelijke uitleg over alles . Kan allen maar zeggen....Top. Gerda Goorts Deurne

Vriendelijk, behulpzaam en een deal.

Vanaf mijn woonplaats eventjes 130 km naar het zuiden afgereisd…pff..om neer te strijken in Neerkant bij Wilms autobedrijf. Wel eerst voordat ik daar heen ging een goede indicatie prijs gekregen, goede ontvangst met koffie. M’n nieuwe auto stond al te shinen. De auto reed prima ..deal gesloten..en ik kon deze op deze dag mee nemen…niet verwacht. Dus 4 uur wachten op de ING bank…, koffies gingen verder en even naar restaurant voor een lunch. Iedereen happy, Peter ,z’n vrouw en de labradoodle…en ik. Nu maar eens rijden…en met een goed gevoel naar huis.

Goede service en fijne gastvrijheid

Goede service mbt tot aankoop van een gebruikte auto, denken met je mee en leveren de auto netjes af en met goede uitleg. Erg gastvrije mensen waar je niet het gevoel krijgt dat je maar een "klant" bent.

Super dienstverlening!

Vriendelijke, snelle, uitgebreide en zeer nette service. Afspraken worden netjes nagekomen, aanrader voor iedereen!

Super service

Hartstikke blij met mijn nieuwe auto. Goede hulp gekregen bij het verzekeren. Super!

Top service en mensen!

Dit zijn mensen die met hun hart werken en eerlijk zijn. Voelde ons meteen thuis. We zijn naar huis gegaan met een mooie nieuwe Suzuki.

Uitstekende service en klantvriendelijk

Mensen die verstand van auto's hebben. Die altijd klaar staan

Geen driedelig pak. Gewoon open, eerlijk en duidelijk. En de afspraken nakomen. Een meer dan correcte aflevering van mijn auto die ik daar gewoon zonder garantie durfde te kopen. Echtpaar Wilms, nogmaals bedankt.

Wij zijn vriendelijk, deskundig en met veel geduld geholpen,

De heer Wilms heeft mij goed begeleid om het rijden met een automaat onder de knie te krijgen. Daar heeft hij ruim de tijd voor genomen. Niets was hem teveel.

Moostdijk 5

5758 PV Neerkant