Ook in coronatijd persoonlijke aandacht !

De persoonlijke aandacht en hulp bij het zoeken naar een andere auto spreekt mij erg aan. Ook na de aanschaf is er nog belangstelling m.b.t. ervaring en gebruik van de auto. Kortom .. zeer tevreden !!

uitstekend geholpen, zeer transparante en open communicatie

Afgelopen week een Kia Picanto Occasion gekocht. Eerlijke inruilwaarde teruggekregen voor mijn auto. Alles is verder volgens afspraak verlopen. Communicatie verliep prima, zowel in persoon als via mail en whatsapp. Bij thuiskomst bleek dat ik het instuctieboekje van de auto miste. Deze werd zelfs nog nagestuurd.

Erg tevreden

Ik ben zeer naar wens geholpen uitzoeken uitleg en het verkopen van mij oude auto. Ik ben dan ook zeer tevreden over hoe de aankoop is gegaan. Super geholpen en veel informatie gekregen over de auto en opties

Prettig ontspannen een auto gekocht bij Auto Sinnema.

Eerlijk gezegd een beetje per toeval terechtgekomen bij Auto Sinnema. Het bedrijf ligt namelijk wat verscholen in een woonwijk. Maar inmiddels al een week volop tevreden met mijn nieuwe auto, gekocht bij Auto Sinnema. Het contact verliep vanaf het eerste begin al prettig ontspannen. Ik kreeg alle vrijheid voor een proefrit en naderhand nam men uitgebreid de tijd om mijn vragen te beantwoorden en toelichting te geven op het aankoopproces en de bijbehorende administratie (mijn vorige aankoop was inmiddels 11 jaar geleden). Ook de verdere afhandeling van de aankoop (inclusief de inruil van mijn oude auto) verliep uitstekend. Evenals het afleverklaar maken van de nieuwe auto die op het afgesproken tijdstip brandschoon op mij stond te wachten. Een smakelijke vlaai maakte het plaatje compleet. Kortom: dik tevreden en bij deze een compliment voor de uitstekende service.

Goede service met een glimlach

Zeer fijne garage met vriendelijke en vakbekwame mensen. 8 jaar geleden hier een occasion gekocht en nog steeds in onderhoud hier. Een topgarage met goede occasions en onderhoud. Ze zijn altijd bereid om je te helpen en geven een hele goede service. Echt een aanrader

Goede service! Klantvriendelijk! Een PRIMA Autogarage met Hart voor de zaak!

Een super bedrijf, hart voor de zaak en maakt nog tijd vrij voor de mensen! Ik heb een 2e handse auto gekocht, maar de service is prima, alsof ik een splinternieuwe auto ging kopen!?!? Auto Sinnema BRAVO!!

Pas een kia stonic gekocht bij auto sinnema. Wat een fijn bedrijf! Vriendelijk, eerlijk, en ontzettend goede service. Ik kom uit Helmond, en heb na deze aankoop ook besloten om voortaan naar auto sinnema voor onderhoud te gaan. Fantastische garage, Ik raad deze iedereen aan!!

Geweldige service en vriendelijke mensen

Laatst een Kia Picanto gekocht bij garage Sinnema. Ik moest met het ov komen en zij hebben met mij mee gedacht en mij netjes opgehaald, super vriendelijke mensen! Ik heb mij vanaf moment 1 goed gevoelt bij deze garage. Wat een super service, ik raadt iedereen deze super garage aan.

Goede service en betrouwbaar

Al enige tijd voert auto Sinnema het onderhoud aan onze auto's uit. Dit naar volle tevredenheid. Prijs en kwaliteit staan in verhouding. Recent een goed en eerlijk advies gehad bij de aankoop van een 'nieuwe' auto. Nette aflevering en uitleg mogen ontvangen.

Eerlijke en snelle service

Vorige week auto gekocht. Kia Stonic 2 jaar oud en in goede staat. Ook eigen auto kunnen inruilen tegen een goede eerlijke prijs. Was binnen een week geregeld.

Top Bedrijf

Dit bedrijf is super! Heeft alles keurig in orde, komt afspraken goed na en heeft een goede en duidelijke communicatie naar de klant. Wij uit Eindhoven komen heel graag naar Someren. Hier wordt men nog persoonlijk geholpen. Het echtpaar Sinnema zijn echt mensen mens. De monteurs zijn kundig en leggen alles duidelijk uit indien nodig. Ze denken echt met je mee. Een en al lof. Frans en Carla uit Eindhoven

Bijzonder technische monteurs enorm klantvriendelijk

Ik heb hier al mijn 3e auto en kan deze garage bij iedereen aanraden.

goed, eerlijk bedrijf

2 weken geleden mijn kia GT daar gekocht, en mijn andere kia ingeruild. Klein mooi familiebedrijf. Eerlijke vriendelijke mensen! Geen "'flauwekulpraat"', maar gewoon to the point! Erg vriendelijke en gemoedelijke mensen, waar kwaliteit en tevredenheid vd klant, hoog in het vaandel staat! Zeer tevreden!

Perfect geholpen bij mijn occasion.

Na vele jaren sparen mijn centjes toevertrouwd aan deze garage voor een nieuwere auto. Heel tevreden met de service en afhandeling van de occasion, lieve en betrouwbare mensen die me goed geholpen hebben. Blij verrast met de leuke attentie toen ik de sleutel overhandigd kreeg. Hoop nog vele jaren plezier van mijn Suzuki te mogen hebben !!

Grote Serviceverlening en betrouwbaarheid

Wat je ver haalt is lekker en goed zegt men weleens. Deze uitspraak is zeker van toepassing op de aanschaf van de gebruikte Suzuki Swift uit 2018. Na lang zoeken bij dealers en op marktplaats zag ik de auto staan, bij auto Sinnema in Someren, die ik graag wilde hebben. Maar ja, ik wonende in Zeeland, dat is wel een eind van elkaar dat is ruim 2 uur rijden en dan nog de coronavirus. Toch maar eens bellen, de eigenaar bood direct aan om met de auto naar Zeeland te komen om deze laten zien. Met in achtneming van de veiligheidsregels rond het coronavirus maakte wij een afspraak in Zeeland met als resultaat dat wij de volgende dag telefonisch tot een deal kwamen. Mijn ervaring met auto Sinnema zijn prima vooral in betrouwbaarheid, eerlijkheid geen woekerpriizen en een mooi en schoon bedrijf. Kortom voor degene die op grote afstand wonen kijk eens op hun site en maak eens een afspraak. Ik was in ieder geval enthousiast. Anne de Bruijn, Zonnemaire ( Schouwen-Duiveland)

Zeer tevreden over aankoop en aflevering Kia Sportage

Kia Sportage uit 2017 gekocht bij autobedrijf Sinnema. Vriendelijke en gemoedelijke ontvangst. Goede en reële afspraken kunnen maken welke door Sinnema prima werden ingevuld. Kleinschalig familiebedrijf met gemoedelijke en correcte sfeer. Kortom: zeer tevreden klant.

Klantgericht en eerlijk!

Paar weken geleden een auto gekocht en vanaf moment 1 het gevoel dat ik goed en eerlijk werd behandeld. Mooi bedrijf waarbij de klant op 1 staat ipv verkoop.

Heel fijn en proffesioneel geholpen

Fijn geholpen en ontzettend klantvriendelijk. Goede service. Eerlijk advies. Heel blij met mijn occasion auto.

Ik kom al jaren bij Auto Sinnema. Zowel voor onderhoud als voor het kopen van een andere auto (2x). Ik waardeer de manier van meedenken en ze zullen nooit hoge prijzen vragen. We hopen hier nog vele jaren klant te blijven net zoals diverse kennissen van ons. Ga zo door!

Deskundige monteurs, vriendelijk en top service

sinnema is een autobedrijf met deskundige monteurs die altijd kijken naar een mogelijke oplossing, in belang van de klant. de ontvangst is altijd vriendelijk, en met een lach.

Scherpe prijzen en goede servjce

Altijd tijd voor een goed gesprek en een kop koffie. Goede service en eerlijk advies. Al onze 3de auto bij Autobedrijf Harrie Sinnema en nog steeds heel erg tevreden.

Goed, snel en duidelijk advies en uitleg.

Mijn eerste Kia (Niro) en bevalt prima. Zit comfortabel en bediening werkt makkelijk. Boordcomputer is duidelijk en makkelijk te bedienen. Automaat rijd zeer plezierig. Auto ligt goed op de weg. Aanhanger is geen probleem. Kortom een goede keuze.

Een goed meedenkende garage👍

Al meerdere nieuwe auto’s bij auto Sinnema gekocht. Alles komt volgens afspraak.

Topbedrijf

Erg klantvriendelijk , komt vertrouwd en proffesioneel over, auto aangeschaft en zeer tevreden over.

Snelle reactie online en klantgericht meedenken. Elke vraag werd even serieus beantwoord; open en eerlijke communicatie. Meteen goed gevoel bij, komt afspraken 100% na. Geen enkel gedoe en goede prijs/kwaliteit, ook voor occasion word je -terecht- serieus behandeld.

Heuvel 15

5712 EH Someren