Top Bedrijf

Dit bedrijf is super! Heeft alles keurig in orde, komt afspraken goed na en heeft een goede en duidelijke communicatie naar de klant. Wij uit Eindhoven komen heel graag naar Someren. Hier wordt men nog persoonlijk geholpen. Het echtpaar Sinnema zijn echt mensen mens. De monteurs zijn kundig en leggen alles duidelijk uit indien nodig. Ze denken echt met je mee. Een en al lof. Frans en Carla uit Eindhoven

Bijzonder technische monteurs enorm klantvriendelijk

Ik heb hier al mijn 3e auto en kan deze garage bij iedereen aanraden.

goed, eerlijk bedrijf

2 weken geleden mijn kia GT daar gekocht, en mijn andere kia ingeruild. Klein mooi familiebedrijf. Eerlijke vriendelijke mensen! Geen "'flauwekulpraat"', maar gewoon to the point! Erg vriendelijke en gemoedelijke mensen, waar kwaliteit en tevredenheid vd klant, hoog in het vaandel staat! Zeer tevreden!

Perfect geholpen bij mijn occasion.

Na vele jaren sparen mijn centjes toevertrouwd aan deze garage voor een nieuwere auto. Heel tevreden met de service en afhandeling van de occasion, lieve en betrouwbare mensen die me goed geholpen hebben. Blij verrast met de leuke attentie toen ik de sleutel overhandigd kreeg. Hoop nog vele jaren plezier van mijn Suzuki te mogen hebben !!

Grote Serviceverlening en betrouwbaarheid

Wat je ver haalt is lekker en goed zegt men weleens. Deze uitspraak is zeker van toepassing op de aanschaf van de gebruikte Suzuki Swift uit 2018. Na lang zoeken bij dealers en op marktplaats zag ik de auto staan, bij auto Sinnema in Someren, die ik graag wilde hebben. Maar ja, ik wonende in Zeeland, dat is wel een eind van elkaar dat is ruim 2 uur rijden en dan nog de coronavirus. Toch maar eens bellen, de eigenaar bood direct aan om met de auto naar Zeeland te komen om deze laten zien. Met in achtneming van de veiligheidsregels rond het coronavirus maakte wij een afspraak in Zeeland met als resultaat dat wij de volgende dag telefonisch tot een deal kwamen. Mijn ervaring met auto Sinnema zijn prima vooral in betrouwbaarheid, eerlijkheid geen woekerpriizen en een mooi en schoon bedrijf. Kortom voor degene die op grote afstand wonen kijk eens op hun site en maak eens een afspraak. Ik was in ieder geval enthousiast. Anne de Bruijn, Zonnemaire ( Schouwen-Duiveland)

Zeer tevreden over aankoop en aflevering Kia Sportage

Kia Sportage uit 2017 gekocht bij autobedrijf Sinnema. Vriendelijke en gemoedelijke ontvangst. Goede en reële afspraken kunnen maken welke door Sinnema prima werden ingevuld. Kleinschalig familiebedrijf met gemoedelijke en correcte sfeer. Kortom: zeer tevreden klant.

Klantgericht en eerlijk!

Paar weken geleden een auto gekocht en vanaf moment 1 het gevoel dat ik goed en eerlijk werd behandeld. Mooi bedrijf waarbij de klant op 1 staat ipv verkoop.

Heel fijn en proffesioneel geholpen

Fijn geholpen en ontzettend klantvriendelijk. Goede service. Eerlijk advies. Heel blij met mijn occasion auto.

Ik kom al jaren bij Auto Sinnema. Zowel voor onderhoud als voor het kopen van een andere auto (2x). Ik waardeer de manier van meedenken en ze zullen nooit hoge prijzen vragen. We hopen hier nog vele jaren klant te blijven net zoals diverse kennissen van ons. Ga zo door!

Deskundige monteurs, vriendelijk en top service

sinnema is een autobedrijf met deskundige monteurs die altijd kijken naar een mogelijke oplossing, in belang van de klant. de ontvangst is altijd vriendelijk, en met een lach.

Scherpe prijzen en goede servjce

Altijd tijd voor een goed gesprek en een kop koffie. Goede service en eerlijk advies. Al onze 3de auto bij Autobedrijf Harrie Sinnema en nog steeds heel erg tevreden.

Goed, snel en duidelijk advies en uitleg.

Mijn eerste Kia (Niro) en bevalt prima. Zit comfortabel en bediening werkt makkelijk. Boordcomputer is duidelijk en makkelijk te bedienen. Automaat rijd zeer plezierig. Auto ligt goed op de weg. Aanhanger is geen probleem. Kortom een goede keuze.

Een goed meedenkende garage👍

Al meerdere nieuwe auto’s bij auto Sinnema gekocht. Alles komt volgens afspraak.

Topbedrijf

Erg klantvriendelijk , komt vertrouwd en proffesioneel over, auto aangeschaft en zeer tevreden over.

Snelle reactie online en klantgericht meedenken. Elke vraag werd even serieus beantwoord; open en eerlijke communicatie. Meteen goed gevoel bij, komt afspraken 100% na. Geen enkel gedoe en goede prijs/kwaliteit, ook voor occasion word je -terecht- serieus behandeld.

Erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Uitstekend geholpen bij de aanschaf van mijn eerste auto.

Heel tevreden over de aankoop van mijn \'nieuwe\' Kia Rio, welke Harry voor ons had gezocht na het doorgeven van onze wensen!

Met een goed gevoel een auto gekocht. Erg tevreden en makkelijk in communicatie. Ga zeker terug voor een onderhoudsbeurt.

Keurig bedrijf. Goede service.

Ondanks dat de werkplaats gesloten was heeft autobedrijf Sinnema toch werk ervan gemaakt om mijn defect aan de auto snel en goed te maken.

Super fijne ervaring bij dit bedrijf. Je wordt serieus benaderd, zonder poespas. Simpelweg goed en vertrouwd. Iets waar het bij veel bedrijven tegenwoordig aan schort helaas. Aanrader!

Hele goede ervaringen met deze garage. Ze denken in oplossingen, en hebben ons perfect geholpen toen we van 2 kleine auto\'s naar 1 gezinsauto moesten ivm gezinsuitbreiding. Een garage waar je je vertrouwd voelt.

Wij hebben een nieuwe auto gekocht bij Sinnema en zijn zeer tevreden over onze aankoop. We konden met alle vragen terecht bij Harry en zijn heel goed geholpen. Ik zou hem dan ook zeker aanbevelen bij andere mensen!