Zeer goed en deskundig bedrijf.

Ik heb een Peugeot 208 bij autobedrijf Peter de Groot gekocht op 31 maart jl. Nu ruim 4 maanden in bezit en ben uitermate tevreden. Dank u wel. M.H. van den Meerendonk, den Bosch.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service, komen afspraak na.

Onlangs een gebruikte auto aangeschaft bij De Groot. Na 10 weken plezier te hebben van de auto contateerde we een slippende koppeling en kregen een storingsmelding van de remmen in het dashboard. Contact opgenomen met de garage, Peter die mij vriendelijk te woord stond gaf aan dat dit niet geconstateerd was door de monteurs bij aflevering. Zonder verwijten of moeite gaf Peter aan dat dit onder de garantie van de Bovag valt. En verholpen moest worden. Wel moest er een afspraak gemaakt worden om de juiste diagnose te kunnen stellen. De auto gebracht en ik werd netjes gebeld over de uitkomst. De koppeling was versleten en de remmen moesten vervangen worden. De auto is netjes gemaakt zoals afgesproken, nieuwe koppeling met drukgroep en nieuwe remblokken. Dus een Groot compliment voor Autobedrijf De Groot voor de goede service en nagekomen afspraak.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Persoonlijk, servicegericht, deskundig, betrouwbaar.

Een betrouwbaar bedrijf dat ik zeker andere mensen zal aanraden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

De Groot zorgt voor zijn klant

Gewoon n goed bedrijf. Service gericht en komt afspraken na.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Auto de Groot is een garage waar klantvriendelijkheid en uitstekende kennis en service hoog in het vaandel staat. Ik kom er al jaren. De grote garages mogen hier eens een voorbeeld aan nemen. De klant is bij De Groot echt koning. En niet onbelangrijk servicebeurten voor een goede prijs. Top !

Geweldig bedrijf

Helpt waar ze kunnen en handelt daar ook naar Prijs is daar een van de opvallende dingen goed en niet duur

Bere goed

Altijd alles goed geregeld.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

PROFESSIONEEL,PERFECT, -AUTO VW GOLF

DERDE JAAR ACHTER ELKAAR SUPER

prima bedrijf

Prettig geholpen en goed ujitgevoerd

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Sinds december 2017 rijden wij naar grote tevredenheid een Peugeot 108 via privat lease. Fijn geholpen en geadviseerd en nu al bijna een jaar zeer tevreden!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto