Snel, goed en klantvriendelijk

Een versleten lager aan het rechterachterwiel werd binnen twee dagen, geheel volgens de afspraak, vervangen. Vriendelijke en deskundige monteurs. Wij zij zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een paar weken geleden een Dasia stepway gekocht.\r\nVandaag gebeld omdat er iets was.\r\nWe konden even naderhand komen, en het werd ook gelijk verholpen. Dit is dus echt klantvriendelijk .\r\nOok mijn volgende auto zou ik hier wel willen kopen,\r\naangezien het hier niet werkt van nou auto is verkocht dus we zijn er klaar mee..\r\nBedankt Björn en natuurlijk de rest van het vriendelijk team.\r\n😉\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een mooi tweede hands auto gekocht bij Frank Oomen. Het verkoopproces ging heel soepel en kon er snel mee weg rijden nadat ik mijn financial lease had geregeld. Het op naam zetten van de auto duurde wat langer maar daar kon Frank Oomen niet heel veel aan doen. \r\nAchteraf heb ik wat kleine punten opgemerkt aan de auto die ik heb aangegeven. Daar hebben ze uitermate professioneel en kundig mee geholpen. Het was achteraf ook goed opgelost en ben er zeer tevreden mee. Ik zou mijn volgende auto met een gerust hart kunnen kopen bij Frank Oomen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 12 oktober 2018 een mini cooper gekocht bij Frank Oomen Auto’s. Onze ervaring is zeer positief en in het bijzonder met Björn (verkoper), hij heeft ons op een professionele manier geholpen met de aankoop van onze auto. Wij zijn ook bij andere garages geweest en naar aanleiding hiervan was ons gevoel vanaf het eerste bezoek bij Frank Oomen erg goed. Wij zouden iedereen aanraden om bij Frank Oomen een auto te kopen! Zeer betrouwbaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service, laten je niet in de steek en goede monteurs met kennis van zaken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top. vriendelijk en behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een tweede hands auto aangeschaft bij Frank Oomen. Vorige week was ineens het ventilatiesysteem van de kachel kaduuk, de weerstand was kapot. Zoiets kan natuurlijk altijd gebeuren.\r\nContact opgenomen met Frank Oomen en ik kon de volgende dag al langskomen. Er is een nieuwe weerstand in gezet. Toen de monteur klaar was en ik vroeg wat de kosten waren zei hij: \r\n\"Geen, dit is garantie\".\r\nAls klant voel ik mij keurig netjes behandeld!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pas geleden toyota yaris gekocht voor mijn vriendin. Nette auto goede service en achteraf kleine lekkage verholpen. Alles zonder problemen opgelost. En ze hebben nog veel meer nette auto`s staan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Natuurlijk is het uitgangspunt dat de gekochte auto goed is. Wanneer bleek dat de lpg installatie toch niet juist werkt doet dit bedrijf er alles aan om de problemen op te lossen of zoals in dit geval op te laten lossen door een lpg specialist. Top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In september 2017 een Corsa gekocht, met garantie. in januari 2018 bleek de koppakking lek te zijn. Contact gezocht met Oomen, zonder problemen of discussie werd de auto opgehaald voor reparatie. Toen bleek dat de motor niet te repareren was, hebben ze een andere motor geplaatst. Mochten we ooit weer een andere auto zoeken kijken we zeker even bij Frank op de site.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn nog nooit teleurgesteld: iedere keer hebben weuitstekende service en een vriendelijke afhandeling ontvangen. Zeer tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks dat ik een wat goedkopere auto kocht.. 2450 euro,kwam er na 2 weken een probleem met de remmen. \r\nWerd de auto opgehaald en grondig nagekeken en gerepareerd zonder een cent te moeten betalen. \r\nHeb al heel veel garages gehad maar bij Frank Oomen is de service ronduit geweldig !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de aankoop van mijn auto, liep ik tegen een technisch probleem aan met de wielen. Mijn auto moest afgesleept worden. Direct was er contact met dit bedrijf en werd mij alle hulp en ondersteuning geboden om dit ongerief te verzachten maar bovendien werd alles in het werk gesteld om het technisch probleem op te lossen.\r\nEnkele dagen later werd mijn auto netjes en in goede staat voor mijn deur afgeleverd. Hartelijk dank daarvoor en als u een gebruikte auto zoekt, dan kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen. \r\nGr oeen van een zeer tevreden klant uit de omgeving van Utrecht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al jaren klant bij Frank en altijd zijn wij goed, deskundig en zeer vriendelijk geholpen. In november 2015 nog een Seat Leon gekocht. Deze auto had een probleem met vocht dat aan de binnenkant van de auto op de ramen bleef condenseren. Maar het probleem is opgelost!!! Ook dat is de kracht van Frank Oomen auto\'s: niet zeiken, maar zoeken, net zolang tot het probleem is opgelost!!! \r\nIk kan iedereen Frank Oomen auto\'s van harte aanbevelen!!! Wat mij betreft een topbedrijf!!! \r\n\r\nKris.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over \'mijn\' garage: de monteurs en Frank zelf zijn altijd uitermate vriendelijk en servicegericht. Afspraken worden keurig nagekomen en de rekening is duidelijk, doorzichtig en redelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verschillende auto,s gekocht eerst voor de dochter later voor mijn vrouw en mij zelf altijd zeer correct behandeld eerst nog door Frank in zijn eenmaands bedrijf en later ook door Richard en Rob met een inzet en klantgerichtheid al was het hun eigen bedrijf voor mij een super garage

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een leuke Peugeot 807 hebben wij via autoweek.nl/autotrader een aantal auto\'s geselecteerd bij diverse bedrijven in Nederland. Hadden ook even gekeken naar de ervaringen van eerdere klanten en op basis daarvan besloten om eerst bij Frank Oomen auto\'s langs te gaan. Welnu, verder zoeken was niet meer nodig want de klantwaardering klopt volledig. Wat een topbedrijf ! En dan doel ik niet op een gelikte showroom maar op eerlijkheid, afspraken nakomen en echt gericht zijn op de klant. Voorbeelden: ik had bijv met Frank afgesproken dat een aantal zaken zouden worden gemaakt en vervangen. Daarbij bijv ook een schakelpook die optisch nogal versleten was en een ontbrekend afdekplaatje. Ik gaf aan dat zoiets op de sloop wel te krijgen was. Maar bij aflevering zitten er gewoon nagelnieuwe spullen op. De DVD speler ( sja t is een luxe uitvoering) deed t niet. Frank gaf aan dat hij dat onderdeel niet kon garanderen maar het wel zou proberen te maken. Enfin, hij doet t weer fantastisch. En dan bleek na een eerste lange rit de accu het niet meer te doen. Even gebeld met Rob en ik kon de rekening van een nieuwe accu (165) opsturen. Volgende dag stond het bedrag al op mijn rekening. En dat midden in de zomervakantieperiode! Kortom ik beveel dit bedrijf van harte aan en hoop dat deze review anderen kan helpen, Net zoals wij daar veel plezier van hebben gehad. Karel en Lucy uit Delft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij deze garage een gebruikte auto gekocht zonder garantie, vriendelijk personeel en heel behulpzaam, ben door rob geholpen en rob is TOP! ( Monique eerdere reactie ) 2 dagen na dat ik de auto had was er een probleem met de auto en ondanks dat ik hem gekocht had zonder garantie werd alles echt super opgelost!! Gratis leen auto, dag na de hand was mijn auto klaar. Geen koste ookal geen garantie. Super toch!!? Frank Oomen autos en medewerker rob is idd top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gebruikte auto gekocht en mijn auto ingeruild. Deze mensen hebben echt hart voor hun vak en zal een ieder dit bedrijf aan kunnen bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraken worden nagekomen, vriendelijke nette werknemers, betrouwbaar.\r\nalles is perfect geregeld en ik ben heel tevreden met mijn auto. \r\nMet name Rob is top !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel ikzelf als mijn vriendin hebben hier een auto gekocht, en de service was top! Mijn auto is probleemloos, bij mijn vriendin der auto branden al een dashboardlampje tijdens de koop, maar we hebben toen afgesproken dat daar later nog naar gekeken zou worden, uiteindelijk ging het lampje niet uit maar zelfs bij de Renault garage konden ze het lampje niet uitzetten. Ze hebben hier wel alles aan gedaan, dus super service. Na anderhalf jaar stond ze met een lege accu (weersomstandigheden) en weer werd hier naar gekeken, bij ons aan huis, kosteloos! Dit is service waardoor je terug gaat naar een bedrijf! Voor mijn volgende auto ga ik zeker weer langs Frank Oomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto aangeschaft.\r\nZeer aardig geholpen.\r\nEen probleempje wat zich later voordeed is keurig verholpen.\r\nVolgende keer zou ik hier weer kopen.\r\nGa er ook voor onderhoud naar toe en ook daar ben ik altijd tevreden over !\r\n\r\n\r\n

Over Frank Oomen Auto's