Zeer tevredn

Prettig contact. Goede aflevering van de auto!

Een betrouwbaar bedrijf

Vriendelijke verkopers Goed geholpen en niet opdringerig Geeft een goed gevoel

Afspraken werden in alle rust gemaakt en correct nagekomen

Zeer vriendelijke ontvangst en deskundige voorlichting. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

Top bedrijf

Gewone mensen en niet van die opdringerige verkoop praatjes. Je wordt er goed behandeld je kunt er gerust een auto kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een auto gekocht en service beurt.\r\nAllebei zeer positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top. Goed ontvangen en begeleid met de koop van een nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst en niet een bedrijf waar je door een verkoper met stropdas wordt benaderd met mooie verkooppraatjes. Komt afspraken na. Een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop yeti

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke ontvangst en een prettig contact. Bloemen bij aflevering. Bij ons nieuwe kenteken hebben ze een kentekenplaat voor aanhanger laten maken. Zeer goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige voorlichting; meedenken m.b.t. tijdstip proefrit; vriendelijke en niet te zakelijke, en dus persoonlijke benadering van de klantenwens; boeket bloemen bij aflevering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer net en klantvriendelijk bedrijf, waar je welkom wordt geheten met een bakje koffie. Ook nu was het weer prettig zaken doen, evenals de eerste keer, een aantal jaren geleden. Ik kreeg uitgebreide informatie over aangeboden auto\'s van mijn belangstelling en herkomst daarvan. De prijzen van de aangeboden auto\'s zijn zeer concurrerend, terwijl men een goede inruilprijs biedt, wat meteen een betrouwbaar gevoel geeft. De afhandeling van alle formaliteiten verliep gladjes en keurig volgens de afspraak. Tevens ontving ik een leuke attentie in de vorm van een bos bloemen bij de aflevering van de auto. \r\nEen opmerking over het kantoor: De stoelen zitten echt voor geen meter, dat zou beter kunnen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden er prima geholpen. Echt een aanrader. De auto werd keurig afgeleverd. En ja .. We kregen een bos bloemen ook nog. Niets dan lof.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeker een aanrader Autobedrijf Rondhuis! Hier is de klant nog koning en worden afspraken nagekomen. Als vaste klant hier weer een jong gebruikte auto aangeschaft. Dit keer na een succesvolle zoekopdracht die ik gegeven had. Ook bij deze aankoop weer dik tevreden met de mannen van Rondhuis die alles van a tot z keurig hebben afgehandeld. De extra bearlock beveiliging is ook vakkundig door de monteur Marc ingebouwd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring is uitstekend. \r\nVriendelijk en deskundig. \r\nCorrecte aflevering (met bloemen!).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nette en snelle afhandeling.vriendelijk en behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige mensen,volgens mij een prima bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon prettig bedrijf. Afspraken worden nagekomen. Deskundige en vriendelijke eigenaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke ontvangst, nette afwikkeling van de aankoop

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een familie bedrijf die achter zijn product staat. Ze komen relax over. Ze zetten je niet onder druk om de auto te kopen en ze kunnen je genoeg vertellen over de auto waar voor je bent gekomen. Bij het ophalen van de auto een leuke brief met veel plezierige kilometers gewenst en een bos bloemen zijn toch weer de fijne attentie voor het begin van je nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf. Zelfs de Nederlandse handleiding is mij opgestuurd. Het was in de eerste plaats wel eng om een auto zo ver van huis te kopen. De stoelen in het kantoor zaten niet echt lekker.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig om er een auto te kopen,nemen de tijd en maken er werk van en niet kopen en dan weg wezen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring, geholpen door vakkundige eigenaar. Prettig bedrijf.