Net en correct geholpen. Een goed afgeleverde auto gekocht. Kan geen negatieve dingen aan de auto vinden. Kan garage Rondhuis bij iedereen aanbevelen.

Een eerlijke en nette auto.

Een nette en vakkundige garage. Waar een afspraak ook een afspraak is.

Prima, fijn geholpen.

Nette en fijne garage.

Prettige deal wat betreft de aanschaf van mijn citroen c4.

Het contact wat ik heb gehad met Rob Rondhuis was prima. Goede informatie gehad, heel blij met mijn c4.

Erg tevreden over onze nieuwe aankoop .

Prima, erg tevreden .

Prima, klantvriendelijk en recht door zee

Goede zaak. Eerlijk, duidelijk en klantvriendelijk. Makkelijk om afspraken mee te maken. Ik ben erg tevreden over de service.

Fijn bedrijf.

Bij binnenkomst verrast door de mooie collectie jonge gebruikte auto’s. Ontvangst door jonge rustige verkoper was prettig en deskundig. De auto die wij op het oog hadden stond er netjes bij. Gaf goede prijs voor mijn inruilauto en uiteindelijk een goede deal kunnen sluiten. Zelfs na tegenslag met onze inruilauto vlak voor levering van onze nieuwe dachten ze prettig met ons mee om tot een voor ons acceptabele afwikkeking te komen. Bij levering stond de auto er netjes bij. Ik heb er vertrouwen in de er bij eventuele garantievragen wederom goede service zal worden.

Uiterst vriendelijk en zeer deskundig geholpen

Zeer voorkomend en vakkundig geholpen met oog voor de klant, geen loze beloftes maar duidelijkheid!

Prettig zaken doen hier

Vriendelijke ontvangst, geen gladde verkopers, communicatie verliep zeer goed. De inruilprijs voor mijn oude auto was in eerste instantie wat laag ingeschat, maar na wat onderhandelen zijn we er vlot uitgekomen. Auto is prima in orde!! Ik ben zeer tevreden.

Een garage met nette jong gebruikte import auto's.

Op internet al een tijdje rondgekeken naar een Audi Q3, waarbij garage Rondhuis ook voorbij kwam. Na mijn eerste bezoek aanvankelijk sceptisch maar na een tweede bezoek en aansluitend een proefrit werd ik positiever. Vriendelijke rustige verkoper. De auto stond er bij aflevering netjes bij. Kortom een positieve ervaring.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden

Mijn gekochte Mazda cx3 is netjes afgeleverd Ben zeer te vrede over de service Hoop dat het ook zo blijft

Goede ontvangst en alle tijd aan ons besteed Alles goed uitgelegd. Blij met onze Mazda !!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en betrouwbaar

Vanaf eerste contact goede ervaringen, alle vragen werden duidelijk beantwoord en belangrijk dat je direct het gevoel kreeg met een eerlijk bedrijf te doen had. Traject van proefrit tot en met aflevering auto verliep zeer naar wens. Gevoel is ook dat ik waar voor mijn geld heb gekregen.

Perfect.

We zijn geweldig klantvriendelijk en eerlijk geholpen bij jullie. Zijn zeer tevreden

Correct bedrijf

Mijn ervaring met het autobedrijf Rondhuis ervaar ik als zeer goed. Met alle drie de broers was het contact prima. Er werd goed teruggekoppeld over de keuze van de auto. Van beide kanten zijn de afspraken nagekomen wat uiteindelijk resulteerde in een aankoop van een mooie auto.

Prima auto gevonden, in goede conditie en weinig km.

Het overtrof mijn verwachtingen in mijn zoektocht. De heren hadden de perfecte auto zelf geïmporteerd. In zeer goede staat, weinig km en markt conform mbt de prijs. Daarbij kreeg ik een goede inruilprijs en dat samen met de rustige en goede sfeer waar alles in ging was voor mij de koop snel geregeld. Vandaar mijn volle score in de beoordeling.

Vriendelijke behandeling , leuk die notitie achter de voorruit ( veel veilige kilometers) en keurige aflevering.

Komen afspraken goed na.

Zo zouden alle autobedrijven moeten zijn!

Concreet zaken doen, attente behandeling, duidelijke communicatie.

Vriendelijk bedrijf.

Normale, vriendelijke mensen, mooi aanbod en reële inruilprijs. Geen 'gladde' verkopers.

Geen geklets, maar een rond-uit verhaal, alleen een beetje moeilijk bekijken van de auto's in Corona-tijd.

uitstekend en netjes geholpen

zijn netjes geholpen , zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen .

Goede service Netjes geholpen Niet opdringerig Meteen een duidelijke en nette prijs neergelegd Auto mocht op de brug om zelf na te kijken In een zin een super professioneel bedrijf

Betrouwbaar en goede service

Ik heb met auto bedrijf Rondhuis online zaken gedaan. Bij aankomst vriendelijk geholpen. Auto stond er perfect bij. Alle afspraken nagekomen. Vertrouwde sfeer. Mijn ervaring zijn allemaal positief.

Nette verkoper, goede service

Goede inruilpijs, goede service