Zeer klant gericht, goede en open communicatie. Heb het gevoel bij een betrouwbare garage te zitten.
Het probleem met de ashoezen van mijn Volvo 850 is keurig opgelost. Grote klasse!
Na negen jaar en 230.000km in onze V70 bi-fuel classic te hebben gereden (gekocht en onderhouden bij Neppelenbroek) hebben we deze ingeruild voor een hele mooie D5 van 2004. Absoluut tevreden over alles. We moesten wel twee dagen langer wachten omdat er bij controle een kleine olielekkage was gevonden waardoor de versnellingsbak nog \'even\' moest worden gedemonteerd ZONDER extra kosten. Dat is nog eens service!!!
Prima werk afgeleverd
Zeer klantvriendelijk en helder in het maken van afspraken
Prettige gemoedelijke sfeer, eerlijkheid is hun troef.
De medewerkers van Neppelenbroek Auto\'s staan altijd voor je klaar. Ook \'s-avonds en in het weekend.
Prettig is dat je bij Neppelenbroek gewoon met de monteur zelf kunt praten. Je geeft toch een aardig kapitaal uit handen : Jouw Auto ! En ik wil dan met degene praten die er met zijn handjes aan heeft gezeten. Aan de monteur kun je nadere vragen stellen, vragen naar de oorzaak v.e. reparatie of storing, een advies vragen over hoe te voorkomen dat een reparatie weer/te snel moet plaatsvinden, etc. Bij grotere merken kom je niet langs de receptie-balie. En degene die daar achter zit, weet vaak niets of te weinig om er een gesprek mee aan te gaan. Ik geef een cijfer 6 voor prijs/kwaliteit, omdat ik vind dat een APK gratis moet zijn als je voor 360 euro laat repareren.
Zeer vriendelijke mensen. Goede en goedkope service: weten alles wat een Volvo nodig heeft en niet nodig heeft. Altijd beschikbaar voor problemen en vragen.
Begin januari heb ik een Volvo 850 stationcar uit 1996 gekocht van Neppelenbroek. Tuurlijk, da\'s een auto van 18 jaar oud. Die is dus niet in perfecte staat. Voor aflevering is de auto APK gekeurd. Deze week, een goede maand later, kwam een ander autobedrijf er achter dat de ashoezen compleet opengescheurd waren. Hoe is het mogelijk dat die auto is goedgekeurd in januari? Er waren nog diverse andere problemen, zoals een achterwielophanging die hard aan uitlijnen toe was. \'t Was dus niet de goede auto die me door Neppelenbroek was voorgespiegeld.
Erg vervelend dit te lezen en te horen. Apk blijft een momentopname maar dit mag je niet verwachten. Wanneer er fouten gemaakt worden is het aan ons hoe we dit oplossen. Gelukkig hebben we een regeling kunnen treffen naar beide tevredenheid . Als opmerking voor een ieder die bij ons een auto koopt : wanneer het goed is zeg 't voort , wanneer het niet goed is zeg het ons ( ook al is er geen sprake van garantie ) wanneer wij 't zelf kunnen repareren zijn de kosten lager en hebben we 't zelf in de hand waardoor we evt mankementen zelf kunnen herstellen. Dank voor deze opmerking en nogmaals excuus voor het ongemak .. ps icm beoordeling op 03-04-2014
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.