Oplichter

Me broer kwam voor de apk , waren paar dingen mis mee waar onder 2 wiellagers. Heb alles zelf nog nagekeken maar de lagers waren gewoon goed zat geen speling of geluid kwam er af dus goed opletten als je je auto hier heen brengt of dat wel allemaal klopt wat ze zeggen . Nadat ik dus de uitlaat en alles had vervangen moest die voor de herkeuring waar ze weer geld voor gingen berekenen vind ik beetje gek mja en toen gingen ze de auto weer helemaal opnieuw bekijken terwijl het een herkeuring is dus totaal kosten nog 100 euro voor een stadslichtje en klein materiaal en de apk kosten , dus nog maals goed opletten of door iemand nog laten keuren als hun heel veel vinden aan je auto

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Van deze service kun je alleen dromen

Ik kocht een occasion bij garage Klumpers, een BMW 325i uit 2007. Een mooie, fijne auto. Ik moest vanuit mijn woonplaats 1,5 uur rijden om in Goor te komen, maar het is het dubbel dwars waard geweest. Positief was (naast de keurige auto) het contact met adviseur Niek. Rondom de proefritten, in zijn advies en tijdens het aankoop- en inruiltraject (ik kreeg een uitstekende inruilprijs voor mijn oude auto) was hij een gentleman. Zakelijk, maar realistisch en uitermate constructief. Na de aankoop bleek de auto enkele mankementen te vertonen (dashboardstoring en mechanische slijtage). Deze problemen waren vooraf niet te voorzien en kon ik in overleg bij mijn eigen lokale garage laten verhelpen. Deze flexibele opstelling heeft me veel tijd en moeite bespaard. Tijdens het eerste contact verzekerde Niek me al dat klanttevredenheid erg belangrijk is voor deze garage. Maar uiteindelijk moet je dat als consument nog maar afwachten. In dit geval is de belofte volledig waargemaakt. Ik zou Auto Service Klumpers zonder enige twijfel aanbevelen, van mij krijgen ze de maximale score.

Snel en vakkundig!

Snel en vakkundig geholpen.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Echte toppers. Snelle service en aanrader

Een top ervaring gehad met dit bedrijf. Zo sta je thuis met je auto op de stoep, met een lege accu... Goed Balen dus Contact opgenomen met dit bedrijf, en nog geen uur later kan ik weer rijden, en is mijn accu vervangen. Dit heet dus klantenservice!!!! Heel erg bedankt voor de snelle en vakkundige handeling en de goede service. Echt een aanrader dit bedrijf.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Een super bedrijf met scherpe prijzen en geweldige service

Wij komen al jaren bij Auto service Klumpers. Een garagebedrijf met kennis van zaken of het nu gaat om de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto of om onderhoud of een (spoed) reparatie. Scherpe prijzen en prima service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service, goed geholpen.

Jullie zijn super

Vanaf dag 1 dat wij er komen worden we netjes behandeld alles gaat altijd in overleg echt top service hoop nog jaren met veel plezier bij jullie te komen

Super goede service!

Gewoon een goede garage met verstand van zaken. Houd zich aan de afspraken, bellen even als de kosten wat hoger uitvallen dan de bedoeling was.

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Kom al jaren hier voor APK/onderhoud. En afgelopen maand hier een auto gekocht top auto. service is top en heel klantvriendelijk.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Staan altijd voor je klaar

Super service

Goed!

Enkele weken mijn C1 daar gekocht. Goede service en een goede prijs. Nadat ik erachter kwam dat er iets niet werkte, kon ik gelijk terug komen en werd het gemaakt.

Lekke band

Onder weg naar huis wie wil dat niet na werk tijd. En krijg je lekke band ik bel met autoserviceklumpers en leg me probleem uit nog niet even later zijn ze onder weg met band en reserve band . Die der op en toen naar goor daar hebben ze me geholpen met band . Bedankt voor de goede service .

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Altijd kwaliteit en goede service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al jaren zijn wij vaste klanten en dat komt door de goede , vriendelijke en betaalbare service. Verder hebben wij meerdere auto’s aangeschaft , altijd naar alle tevredenheid.

Een fijne auto garage. Goed overleg, goede service. En de occasion die we hebben gekocht rijdt heerlijk. Een eerlijke onderneming. Wij raden auto service Klumpers zeker aan!

Super goede service en keurige nette prijs

• Reden bezoek Andere reden

Grote beurt en cruisecontrol ingebouwd. Werkt perfect. Zeer tevreden.

• Reden bezoek Andere reden

De wijze waarop je bij dit bedrijf wordt geholpen wordt zou een voorbeeld moeten zijn voor andere garagebedrijven?je wordt op een prettige manier te woord gestaan en deskundig geholpen,hier is de klant nog koning!! Niet voor niets is dit bedrijf uitgeroepen tot halve finalist!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik laat als het onderhoud en APK aan mijn auto door Auto Service Klumpers in Goor uitvoeren. Vakkundigheid, snelheid en service staan hier hoog aangeschreven. En dat voor een eerlijke prijs. De chef-monteur daar verstaat z\'n vak. Ga zo door!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel