Prima bedrijf. Vriendelijk, persoonlijk, snel, kundig, afspraak is afspraak, en betaalbaar. Ik ben al bijna 20 jaar een zeer tevreden klant!

Al bijna 20 jaar een tevreden klant.Afspraak is afspraak Betaalbaar, zeer goede service , kundig en vrien delijk . Kortom wat wil je nog meer.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Transporter van 2013 met 140.000 km gevonden via Marktplaats, gebeld en gevraagd of dit een nette bus was. Volgens Marcel een nette bus, natuurlijk wel wat gebruikerssporen want het is een gebruikte auto. Dat lijkt me logisch, ik koop geen nieuwe. Aangekomen blijkt de bus een opgelapte schadebus, rondom bijgespoten, accu leeg, en bovendien zeer slordig gespoten. Sommige delen (achterdeuren) half gespoten, wat duidelijk te zien is. Op een aantal plaatsen zelfs alweer blaasjes onder de verse lak. Ik weet niet wat bij Veenhuizen een \'nette bus\' is, maar bij een bus van 5 jaar oud met 140.000km heb ik een andere definitie van netjes. Waarom dit niet even vooral vermeld? Wees gewoon eerlijk, dat kost niets. Nu reis ik voor niets 2x70 km, en waarschijnlijk was dit de eerste en laatste reis naar Boerakker.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

wij hebben een goede ervaring met de aanschaf en de garantie van onze auto bij dit bedrijf. alleen was de deskundigheid van de auto verkoper niet al te best maar dit werd goedgemaakt door Jeroen.

We hebben inmiddels meerdere auto\'s bij Veenhuizen gekocht, en ervaren altijd weer dat we op een goede en prettige manier geholpen worden. Ook erg lastige problemen (bv een computerstoring) worden vakkundig opgelost. We komen hier graag weer terug.

Hanna en collega`s, Technisch zijn we heel goed voorgelicht door Hanna zij is een vakvrouw en we vonden het heel verfrissend hele goede aanwinst voor het mooie bedrijf van jullie. We zochten een zeer goedkope auto en zijn heel tevreden over jullie klantvriendelijkheid. groet.

Wij hebben hier onze bestelwagen gekocht en zijn zeer tevreden. Zowel de service, de vriendelijke mensen en de prijs/kwaliteit.

Zeer goed bedrijf, netjes gezellig en goed geholpen.

Positief.

Ik heb onlangs een Opel Vivaro gekocht. Hierin is een dubbele cabine gebouwd. Het ziet er perfect uit. De auto is supernetjes opgeleverd. Pluim voor de klantvriendelijkheid en de service bij Veenhuizen b.v.

Grote keus en goed advies en prima afhandeling

Heel goed geholpen. Geen opdringerige verkopers. In alle rust kan je alles bekijken en heel open allemaal. Ben Zeer tevreden. En mijn volgende bedrijfsauto haal ik dan ook echt weer bij Veenhuizen.

Bedankt voor de positieve feedback. En we zien u graag terug bij de aanschaf van een volgende auto.

Bedrijf is ruim opgezet met goed uitgeruste werkplaats en efficiënte verkopers waarbij de ruime keuze uit meerdere merken opvalt. Vragen worden duidelijk beantwoord en er wordt indien gewenst meegedacht over het juiste model auto passend bij onze wens.

Het doet ons goed om te horen dat onze service als positief wordt ervaren.

Ze hebben een uitgebreid aanbod en zeer interessante bedrijfswagens staan. Zeker een bezoekje waard.

Bedankt voor de positieve woorden.

Bedankt voor de beoordeling.

Top bedrijf 👍 ik kom zeker weer

Bedankt voor uw reactie en wij wensen u veel plezierige kilometers.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn aankoop bij veenhuizen bedrijfsautos. Perfecte service en bereidwilligheid tot iets extras.

Bedankt voor uw positieve reactie en hopelijk tot ziens.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Veenhuizen heeft mijn klacht/probleem met de door mij aangeschafte VW inmiddels adequaat opgelost. De auto is gerepareerd en met een oplegger naar mij toe gereden. Waarvoor mijn dank. Ik herzie daarom mijn eerdere beoordeling.

Al valt ons de beoordeling iets tegen, is het toch goed om te horen dat u weer tevreden bent.

Enige weken geleden een Peugeit partner gekocht zonder garantie. Vorige week is het probleem aan mij auto toch kostenloos gerepareerd, Top service.

Bedankt voor uw beoordeling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

VW gekocht bij Veenhuizen. En daar heb ik behoorlijk spijt van. De auto ging op de rit naar huis al stuk. Motor schoot op de snelweg in noodloop . Serieus probleem. De VW ging met een sleepwagen terug naar Veenhuizen. Ik kreeg de belofte dat alles met spoed zou worden opgelost. Een etmaal later heb ik de telefoon maar gepakt omdat ik niks hoorde. Ze hadden er nog niet eens naar gekeken. Ze hebben het te druk....

We betreuren dat u na meer dan 100 km met een storing bent geconfronteerd. We hebben u direct opgehaald met onze truck en voor vervangend vervoer gezorgd. De volgende ochtend zijn we direct met uw auto aan de slag gegaan en na 2 proefritten hebben we ons er van overtuigd dat de auto weer 100% rijdt. De volgende werkdag hebben we uw auto weer naar u thuis in Amsterdam gebracht en onze vervangende auto weer mee terug genomen. De medewerker die u heeft gesproken is niet van de werkplaats en heeft zich op de vlakte gehouden over wanneer de auto klaar zou zijn. We vinden het bijzonder vervelend dat de auto deze storing heeft gehad, helaas kan een auto ook na een afleveringsbeurt stuk gaan. Ondanks dit voorval wensen wij u nog veel en veilig rijplezier.

Super service en geen garantie tot de deur. Als er wat is wordt het netjes opgelost.

Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling.

Ruime keuze uit diverse bedrijfswagens. Ik werd erg prettig geholpen en de communicatie was ook in orde. Uiteindelijk heb ik hier met plezier een nieuwe bedrijfswagen gekocht. Alle punten waarvan ik gevraagd had of ze nog even aangepakt konden worden zijn keurig netjes in order gemaakt. Super goed contact gehad met Jeroen van der Mossel.

Bedankt voor uw positieve beoordeling, het is fijn om te horen dat u met plezier een bedrijfswagen bij ons heeft gekocht.

uitstekende service!

Klantgericht en goede service. Net bedrijf met vriendelijke mensen.

Over Veenhuizen Bedrijfsauto's B.V.

Veenhuizen Bedrijfsauto’s bestaat inmiddels al meer dan 40 jaar en is een begrip in Groningen en ver daarbuiten. Vanaf de oprichting van het bedrijf in 1978 is Veenhuizen Bedrijfsauto’s gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van alle merken en typen Gebruikte tweedehands bedrijfswagens, personenbussen en occasions tot 3500 kg. Onze dagelijks wisselende voorraad bestaat altijd uit meer dan 200 Gebruikte tweedehands bedrijfswagens, personenbussen en occasions.