Fantastisch!

Telefonisch afspraak gemaakt, toen al top geholpen. Eenmaal aangekomen niet 1 maar 2 mooie bussen gevonden. Met vlotte service een bus gekocht die al helemaal naar wens was. Prima afgeleverd, snelle service en heel menselijk behandeld. Zeker een aanrader en de volgende bus mag ook zeker weer geleverd worden door Veenhuizen. Iedereen bedankt!

Netjes en snel geholpen

Personeel staat je netjes te woord bij vragen. Auto vlot volgens afspraak afgeleverd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een goed bedrijf klant vriendelijk en koffie altijd klaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vandaag mijn nieuwe auto gehaald, rijd fantastisch. Superservice van autobedrijf Veenhuizen, bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

De 4,5 jaar oude Vw Crafter werd op een zorgvuldige en plezierige wijze afgeleverd.

De Vw Crafter van 4,5 jaar oud werd privé aangekocht en bleek bij thuiskomst gering olie verlies te hebben, dit werd in 2 stappen professioneel hersteld en Jeroen was als aanspreekpunt daarbij zeer plezierig en zorgvuldig. Tijdens de vakantie in Zweden bleek er gering koelvloeistof verlies te zijn (1,5 liter) wat iom Jeroen na thuiskomst professioneel werd verholpen en opgelost. Het contact met de firma Veenhuizen dmv Jeroen was hierbij altijd zeer plezierig en informatief en correct.

Klantvriendelijk en geduldig

Er wordt tijd genomen voor wat nodig is

top

De offerte was duidelijk. Verkoop was snel rond. Fijn personeel. Zeer aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ruim aanbod aan auto's. Zeer vriendelijk personeel en uitstekende service. Een echte aanrader als het op betrouwbaarheid en vakmanschap aankomt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima bedrijf ging lekker vlot

Vriendelijk en snelle service

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe Peugeot partner! Super geholpen en alles is zonder slag of stoot snel geregeld! In de toekomst haal ik hier zeker weer mijn werkbus!

Fijn geholpen

Prima bedrijf met vriendelijke mensen

goede service

Goed en snel geholpen bij de aanschaf van een jong gebruikte bedrijswagen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig netjes te woord gestaan en geholpen.

De aankoop verliep duidelijk, waarbij een goed overzicht (offerte) werd opgesteld met de mogelijkheden. De verdere afhandeling geschiede eveneens netjes en vlot.

geweldige service

We haden 2 personen bussen die niet wilden starten. Om 9:00uur gebeld en een uurtje later stond een monteur van Veenhuizen met 2 accu's op de stoep. Hierdoor konden we 's middags gelukkig alle kinderen van school halen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Gewoon goed

Er wordt meegedacht.

Misleidende manier van verkopen

Ik heb hier een auto gekocht inclusief tweede sleutel. Bij de aankoop werd niet verteld dat de tweede sleutel het niet deed. Daar ben ik na de aankoop pas achter gekomen. Ik heb ze gevraagd of zij de kosten van het inlezen van de sleutel willen betalen, maar dat willen ze niet omdat de auto zonder garantie is gekocht. Garantie geven en het achterhouden van gebreken is een heel groot verschil.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geachte Heer, U heeft een auto van ons gekocht onder de voorwaarden gezien bereden en akkoord bevonden. Dat u er naar 6 maanden achter komt dat er een sleutel nu niet werkt is spijtig, maar is iets waar wij nu niks meer mee kunnen doen.

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf met aardige mensen al kan de eigenaar soms een beetje nors zijn :) maar verder wel een goede kerel :) . Zonder gekheid op een stokje is dit een leuk bedrijf met vakkundig personeel. Heb mijn Audi A3 Cabriolet daar 2 maand geleden gekocht en had af en toe wat kleine probleempjes maar deze werden netjes opgelost. Ik zou deze garage dan ook zeker aanbevelen voor een occasion te kopen of een reparatie te laten uitvoeren. Kom er zeker in de toekomst nog eens terug. Nogmaals dank voor de goede Service.

Top service!

Top service, aardige mensen, zeker voor herhaling vatbaar!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele mooie garage , en zeer kundig personeel

Ze gaan altijd correct met de klanten om!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi bedrijf doen wat ze beloven.

Bedrijfsauto gekocht, oplevering volgens afspraak zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en afhandeling van de transactie

Graag zaken gedaan bij Veenhuizen, graag tot een volgende keer.....

• Deskundigheid/Vakmanschap

snelle service goed contact heel behulpzaam

auto zou met 21 dagen worden afgeleverd maar werd maar 14 dagen

zeer aangenaam

Aardige mensen die je vriendelijk helpen .

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Geen rare fratsen, gewoon transparantie en kwaliteit voor een redelijke prijs.

We werden goed geholpen en al onze vragen en twijfels werden serieus en goed behandeld. Ze namen alle tijd en wilden merkbaar het beste voor ons.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk en correct.

We zijn zeer vriendelijk behandeld en een correcte afwikkeling Auto gewoon netjes afgeleverd . Alles volledig volgens afspraak

• Deskundigheid/Vakmanschap

Over Veenhuizen Bedrijfsauto's B.V.

Veenhuizen Bedrijfsauto’s bestaat inmiddels al meer dan 40 jaar en is een begrip in Groningen en ver daarbuiten. Vanaf de oprichting van het bedrijf in 1978 is Veenhuizen Bedrijfsauto’s gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van alle merken en typen Gebruikte tweedehands bedrijfswagens, personenbussen en occasions tot 3500 kg. Onze dagelijks wisselende voorraad bestaat altijd uit meer dan 200 Gebruikte tweedehands bedrijfswagens, personenbussen en occasions.