Top garage

Een heel flexibel en zeer accuraat bedrijf met een mooie wagenpark en zeer vriendelijk personeel. Ben geholpen door Jeroen die de nodige tijd en inspanning heeft verricht een tevreden klant over te houden .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Jeroen hielp professioneel en attent

Ik zou hier zo weer een bus kopen. Prettig en goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op een prettige en correcte manier zaken gedaan

Zowel persoonlijk als telefonisch steeds op een fijne manier geholpen

Top bedrijf, klasse service

Super fijn contact van 1e contact tot levering.

Goede prijsafspraak goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap

heel klantvriendelijk en fijn vlotte afhandeling

prettige vrijblijvende ontvangst en ruim aanbod tegen interessante prijzen.

uitstekende service

Had binnen de garantie termijn een defect aan mijn auto,was toevallig bij ander garage bedrijf. Na één telefoontje was het geregeld,laat maar repareren en de rekening kan naar Boerakker. goed geregeld bedankt

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Ronduit slecht

Mooi en goed bedrijf, behalve als het aankomt op afhandelen van de garanties, dit gaat stroef en niet van harte. Tip aan dit bedrijf: vervang chef werkplaats!!. een storende factor binnen dit bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals altijd dik voor mekaar

Ben hier al jaren klant en hier koop je op een betrouwbaar adres een eerlijke auto. Heb hier ook alle auto's in onderhoud en naar volle tevredenheid.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ook als je niet (direct) slaagt vertrek je met een vertrouwd gevoel.

We zijn al twee keer eerder goed geslaagd bij Veenhuizen, omdat er een geschikte bus stond en er een goede inruilwaarde voor onze oude bus werd gegeven. Vandaar dat we graag bij dit bedrijf terugkomen. De service is uitstekend en ben je een serieuze partij, dan wordt je ook professioneel benaderd, ook als blijkt dat je niet direct slaagt. Er wordt goed met je meegedacht.

Goede snelle service!

Ik heb een nissan navara bij veenhuizen auto's gekocht en heb mijn volkswagen transporter ingeruild. Bij aankomst werd ik zeer vriendelijk ontvangen in een mooi verzorgd gebouw. Vervolgens een testrit gemaakt en daarna opnieuw vriendelijk geholpen door henk, na een weekje wachten hebben ze de auto netjes bij mij thuis afgeleverd (300km verder) en de auto bevalt heel goed en is precies afgeleverd zoals gewenst. Al met al een echte aanrader!! Jongens bedankt voor de goede snelle service!

Goed geholpen

Prima advies en kennis van zaken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb Veenhuizen ervaren als een transparant bedrijf met goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super vriendelijk,behulpzaam en alles keurig netjes geregeld.

Ik zocht een nieuw trekpaard, en zag een voor mij op maat gesneden exemplaar dat net binnen was. Er waren nog geen foto's van, die zijn ze meteen gaan maken en hebben ze gelijk gemaild. De "onderhandeling" vond ik ook prettig, geen gezeur en getrek van de verkoper, (en chef werkplaats ;) ). Toen ik de bus kwam ophalen hebben ze me nog netjes geholpen met de autotransporter. Kortom blij dat er nog zulke bedrijven bestaan waar ze na de verkoop nog steeds vriendelijk zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg goede service, maar bovenal aardige mensen

Volledig ontzorgd bij aanschaf van 3 nieuwe bussen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor de tweede keer onze bedrijfswagen aangeschaft bij Veenhuizen bv. Genoeg keuze, goede prijzen en service. Betrouwbaar adres.

Fijn bedrijf

Bij binnenkomst is het eerst wat vreemd. We werden met een briefje het wagenpark ingestuurd en zoek maar... Maar gelukkig kwam Mark ons verlossen en hebben met hem een prettige samenwerking gehad met onze keuze.

Goed bedrijf!

Zeer klantvriendelijk geholpen. Alles goed en vlot geregeld. Bij m'n volgende bedrijfswagen kom ik zeker terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

alles overzichtelijk, en behulpzaam in alle opzichten.

mooie opstelling van de te verkopen voertuigen, overzichtelijke prijslijst erbij. en een goede service geleverd, auto voor ons naar Homan in Leek gebracht, toppie. Wij zijn zeer tevreden.

conform afspraken

Overal zeer tevreden, afspraak tbv kijken van de gewenste auto was niet goed geaccordeerd. echter was er voldoende aanbod van nette auto's en goede koffie. door overmacht 3 weken moeten wachten van aflevering, maar dat is ook allemaal correct afgehandeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goeds bedrijf duidelijk en komt afspraken na

Heb 3 busjes gekocht ,netjes onderhoud gepleegd, heb ze ook kunnen afleveren

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veenhuizen is een fijne partij om mee zaken te doen.

Afgelopen week heb ik twee bedrijfswagens bij Veenhuizen gekocht, hierbij ben ik goed geadviseerd. Mijn werknemers wisten van niets en waren ook blij verrast toen ze voor een reparatie van de oude bus heen gingen en twee nieuwe bussen weer mee kregen. De beide bussen stonden gepoetst en voorzien van onze reclame op ze te wachten. De werknemers bij Veenhuizen hebben dit tot op het laatste moment weten stil te houden, dit soort dingen maakt het voor ons als klant extra leuk om hier zaken te doen. In totaal heb ik nu 4 wagens hier vandaan en doe het onderhoud ook bij Veenhuizen, hier ben ik ook erg tevreden over.

👍🏽👍🏽👍🏽

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super vriendelijk, en goede service en mooie bedrijfswagens.

Mega vriendelijk verkopers, zeer behulpzaam, goede prijs voor zeer nette bedrijfsauto's. Echt een aanrader..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat ben ik blij met aanschaf van Renault Kangoo en gekocht bij Veenhuizen Bedrijfswagens , zeer goede en vriendelijke service

Over Veenhuizen Bedrijfsauto's B.V.

Veenhuizen Bedrijfsauto’s bestaat inmiddels al meer dan 40 jaar en is een begrip in Groningen en ver daarbuiten. Vanaf de oprichting van het bedrijf in 1978 is Veenhuizen Bedrijfsauto’s gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van alle merken en typen Gebruikte tweedehands bedrijfswagens, personenbussen en occasions tot 3500 kg. Onze dagelijks wisselende voorraad bestaat altijd uit meer dan 200 Gebruikte tweedehands bedrijfswagens, personenbussen en occasions.