3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

tja wat zal ik zeggen....heb een auto gekocht daar een paar maanden geleden,bmw 330 cabrio. ik woon niet in de buurt dus over onderhoud kan ik niets zeggen. bmw op de terugrit heb ik van genoten maar daarna viel de bmw in de noodloop,heb hem moeten laten afslepen en bleek gashuisklep te zijn die vast zat,maikel gebeld en die zou me tegemoet komen in de kosten(dus niet) daarna nog regelmatig gebeld over oa windscherm afdekplaatjes maar daar geen reactie op ontvangen. de auto doet het nu prima dus daar geen klagen over maar de nazorg vind ik teleurstellend. omdat ik 500 euro van de prijs afkreeg verviel wel meteen de bovag garantie.

altijd welkom en overleg is er altijd , en al jaren mijn garagebedrijf voor onderhoud en reparaties.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uitstekend geholpen, vlotte communicatie en de koffie was heerlijk!

Betrouwbaar bedrijf met goede service.

Prima persoonlijke service

Goede service! Denken met je mee en maken waar wat ze beloven. Aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb bij Maikel mijn aller eerste auto gekocht. Een prachtige golf uit 99. Aan de buitenkant bijna net zo nieuw als hoe hij de fabriek uit kwam. Na aanschaf liep ik al snel tegen de lamp met een paar mankementen. Onderweg naar Apeldoorn werd er de hele naar me geknipperd. 2 lampjes kapot (kenteken en remlicht) opzich niet een groot probleem , maar het is natuurlijk wel jammer dat dat niet na gekeken was. 1 week daarna had mijn start motor kuren. Contact gehad met Maikel en gunde mij een nieuwe startmotor ondanks dat ik geen garantie had vanwege het bedrag van de auto. Al met al een nette auto voor z\'n leeftijd en prettige service

eerste keer kapotte koppeling, tweede keer gerommel in de motor

Een zeer goede ervaring met vriendelijke mensen die je te woord staan . Het werk is ook heel netjes gedaan en ik ben er heel erg tevreden over.

bedankt voor het plaatsen van u review

Inmiddels al ruim 15 jaar klant bij dit bedrijf en na drie keer een Renault Scenic in april overgestapt naar een Golf plus. Daar al weer 10.000 km probleemloos en na volle tevredenheid mee gereden. Prima service al die jaren gehad. Het is bellen en komen nog dezelfde dag. Bij aanschaf van de laatste auto een mondelinge afspraak gemaakt over de winterbanden. Vandaag maar even langs geweest om hier nog eens naar te informeren. Wat bleek, de banden op mooie velgen stonden al voor mij klaar en konden op afroep gemonteerd worden. Waar vind je nog zo\'n service?

nieuwe gebruikte bmw 5 serie bij auto maikel gekocht we zijn de zeer tevreden komt afspraken goed na klantvriendelijk personeel

Zeer klantvriendelijk en goede service.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.

Onderhoud en/of APK Beschrijving: Bij Auto Maikel terecht gekomen via Serviceright.nl voor grote onderhoudsbeurt en APK. Aardige eigenaar, eerlijk en helder over verrichte werkzaamheden, keurig opgehaald en weer thuisgebracht. Prima prijs (voorafgesproken) en geen extra kosten voor \'kleine onderdelen\' zoals bougies, ruitenwisser, etc. Bij navraag kreeg ik checklist mee van monteur.

Via serviceright-autos.nl ben ik hier terecht gekomen. Goede service\\\'s snel en makkelijk online afspraak kunnen inplannen. Auto Maikel heeft ervoor gezorgd dat de auto er weer als nieuw uitziet! Goed werk een echte aanrader.

Dit is mijn tweede auto van Maikel. Eerste auto probleemloos,4 jaar in gereden. Bij de tweede auto bleek na drie weken airco kapot. Na contact met Maikel nieuwe condensator gratis en zeer snel ge monteerd. Zonder gezeur.

Betrouwbaar ,goede prijs kwaliteit verhouding ,super service

Ondanks dat ik hier geen auto heb gekocht heb ik toch een erg goede ervaring met dit bedrijf. De communicatie hier is erg open en eerlijk en ik kan dit bedrijf dan ook bij een ieder aanraden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Is inmiddels een langere tijd geleden, maar niet vergeten. Koop nooit een auto zonder hem op een brug te bekijken, ook al koop je bij een garage. Nog maand na aanschaf begon mijn auto, BMW e46 323i sedan meer uitlaat geluid te maken. Nu bleek dat op nagenoeg alle lasnaden de uitlaat gescheurd was. Hiermee terug gegaan. Het zou opgelost worden, de uitlaat zou dichtgelast worden. Echter was hij helemaal ingesmeerd met een soort uitlaatpasta, waar volgens maikel wel onder gelast zou zijn. Ook terug geweest voor een lekkende differintieel kering. Dit is wel zonder problemen opgelost Na 3 maand was alle pasta eraf gevallen en weer een hoop lawaai. Garantie was toen ook verlopen. Had 3 maand in overleg. Bij een andere garage de uitlaat vervangen. Toen ze iets tegen de achterbumper kwamen, viel er een stuk ter grote van ongeveer 3x40cm plamuur uit de bumper! Toen werd het duidelijk, deze auto heeft fikse achterschade gehad, waardoor de uitlaat zo gescheurd was, de bumper plamuur, diff problemen, en alle beschadigingen onder de auto, voornamelijk aan de achterkant. Ik beveel ze zeker niet aan~!