Fantastisch bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meerdere keren auto aangeschaft via zoekopdracht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service altijd netjes en snel geholpen! Of het nou om de APK gaat of de aankoop voor een nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, eerlijke prijzen en goede kwaliteit auto,s\r\nBedrijf is betrouwbaar, komt afspraken na, onderhoud en APK zijn top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf TOP bedrijf! goede service en vooral snel geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette Garage, duidelijke uitleg, prijsafspraken worden nagekomen en ze staan voor wat ze gedaan hebben.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tja wat zal ik zeggen....heb een auto gekocht daar een paar maanden geleden,bmw 330 cabrio.\r\nik woon niet in de buurt dus over onderhoud kan ik niets zeggen.\r\nbmw op de terugrit heb ik van genoten maar daarna viel de bmw in de noodloop,heb hem moeten laten afslepen en bleek gashuisklep te zijn die vast zat,maikel gebeld en die zou me tegemoet komen in de kosten(dus niet) daarna nog regelmatig gebeld over oa windscherm afdekplaatjes maar daar geen reactie op ontvangen.\r\nde auto doet het nu prima dus daar geen klagen over maar de nazorg vind ik teleurstellend. omdat ik 500 euro van de prijs afkreeg verviel wel meteen de bovag garantie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd welkom en overleg is er altijd , en al jaren mijn garagebedrijf voor onderhoud en reparaties.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen, vlotte communicatie en de koffie was heerlijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf met goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima persoonlijke service\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service! Denken met je mee en maken waar wat ze beloven. Aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Maikel mijn aller eerste auto gekocht. Een prachtige golf uit 99. Aan de buitenkant bijna net zo nieuw als hoe hij de fabriek uit kwam. Na aanschaf liep ik al snel tegen de lamp met een paar mankementen. Onderweg naar Apeldoorn werd er de hele naar me geknipperd. 2 lampjes kapot (kenteken en remlicht) opzich niet een groot probleem , maar het is natuurlijk wel jammer dat dat niet na gekeken was. 1 week daarna had mijn start motor kuren. Contact gehad met Maikel en gunde mij een nieuwe startmotor ondanks dat ik geen garantie had vanwege het bedrag van de auto. Al met al een nette auto voor z\'n leeftijd en prettige service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eerste keer kapotte koppeling, tweede keer gerommel in de motor

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer goede ervaring met vriendelijke mensen\r\ndie je te woord staan .\r\nHet werk is ook heel netjes gedaan\r\nen ik ben er heel erg tevreden over.\r\n

bedankt voor het plaatsen van u review

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels al ruim 15 jaar klant bij dit bedrijf en na drie keer een Renault Scenic in april overgestapt naar een Golf plus. Daar al weer 10.000 km probleemloos en na volle tevredenheid mee gereden. Prima service al die jaren gehad. Het is bellen en komen nog dezelfde dag. \r\nBij aanschaf van de laatste auto een mondelinge afspraak gemaakt over de winterbanden. Vandaag maar even langs geweest om hier nog eens naar te informeren. Wat bleek, de banden op mooie velgen stonden al voor mij klaar en konden op afroep gemonteerd worden. Waar vind je nog zo\'n service?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nieuwe gebruikte bmw 5 serie bij auto maikel gekocht\r\nwe zijn de zeer tevreden \r\nkomt afspraken goed na \r\nklantvriendelijk personeel \r\n\r\n

Over Auto Maikel

Filter op Taal