Top garage !

Altijd even vriendelijk en ze nemen de tijd om problemen op te lossen. Zijn zeer deskundig, alles gaat in goed overleg.

De garage die meedenkt!

Al meerdere jaren is mijn ervaring met Auto Maikel dat deze garage met de klant meedenkt in de reparatie en onderhoud van de auto. Goed overwogen keuzes in overleg met de klant over het gebruik en vervanging van onderdelen en zeer vakkundig in het traceren van lastige storingen die niet uitgelezen kunnen worden uit de boordcomputer. Zeer bescheiden vakmensen die uitblinken in woord en daad!

Goed eerlijke mensen top ga zo door!!!

Eerlijke controle

Heb mijn droom Scirocco R gekocht. Had de auto gekocht bij een autohandelaar. Moest dus kritisch na worden gekeken. Heb gekozen voor AutoMaikel. Een zeer kritische man! Heeft als een detective de auto geïnspecteerd. Heb een eerlijk advies gehad. Zodoende een zeer fijn gevoel over gehouden over de controle. Dank je wel!

Super service!!!

Keurig bedrijf klantvriendelijk super service ben al jaaren klant en dat blijft ook zo!

Zeer onprettig

Bij auto Maikel VW golf aangeschaft( staat opnieuw te koop alhier). Bij aankoop onprettig te woord gestaan door Maikel. Indien ik Maikel niet vertrouwde, kon ik maar beter weg gaan zei hij ons. Auto uiteindelijk toch gekocht omdat de buitenkant van de auto prachtig was en we een heel eind gereden hadden. Bij wegrijden al een storing in de koplampen, deze was de volgende dag echt kapot. De gordel zat ook muurvast. Bij naspeuren op internet erachter gekomen dat de voorkant van de auto helemaal in de prak heeft gezeten. Foto's staan op internet. Bij confronteren Maikel met deze informatie ging hij de auto repareren. Wanneer we bellen voor een afspraak wil hij hem niet meer repareren en mogen we de auto terug geven en onze oude auto ophalen. Bij aankomst in Enschede zegt Maikel alleen dat we de auto wel eens hadden kunnen wassen!! Verder alleen beeld geen geluid.. uiteindelijk na véél telefoontjes de auto terug kunnen brengen dus maar wel ontzettend naar gevoel aan over gehouden.. mede dankzij het feit dat hij direct opnieuw te koop aangeboden werd. Kortom, geen aanrader voor ons.

Al jaren klant, altijd een prima service en een eerlijk antwoord over mijn auto en onderdelen

Goede service en prijs-kwaliteitverhouding

Auto's meerdere malen laten controleren en moet hierbij spreken over een perfecte service waarbij ze direct meer controleren wat gezien wordt als extra service.

Ik heb goede ervaringen met Auto Maikel

Al jaren terug kocht ik een VW Golf GTI type2 bij Auto Maikel, auto zag er top uit en Maikel gaf me een goed gevoel bij de aankoop van deze auto, Maikel is direct...maar de eerlijkheid gaf voor mijnde doorslag om de koop door te laten gaan. Hier heb ik nooit spijt van gehad en we hebben jaren plezier van de auto en de garagecontacten ivm het onderhoud vd Golf gehad. Door mijn werk werd het later een auto vd zaak, waardoor ik gestuurd werd om het onderhoud bij een dealer onder te brengen. Ook naar tevredenheid hoor, maar mocht ik weer op zoek moeten naar een goede auto voor privégebruik, zal ik zeker ook bij Auto Maikel een bezoekje brengen, leuk om elkaar na jaren dan weer es terug te zien, bakkie leut erbij...ik denk dat er in de jaren niets veranderd zal zijn. Mvg. R. Elschot

Altijd behulpzaam

Bus voor mij gezocht top. Leen auto staat altijd klaar. En vooral leuke mensen

the best in town

aanrader voor iedereen die een betrouwbare auto wil kopen of goede service wil en je kunt dr ook goed terecht voor u onderhoud.

Altijd uitstekende service

Bij elke beurt of reparatie wordt je uitstekend behandeld.

Altijd zeer goed geholpen

Staan altijd voor ons klaar

Heb er vaker een auto gekocht en was altijd goed.

Tot op heden redelijk goed

Moest iets bijbetalen ivm inruil auto

Fantastisch bedrijf!

Goede service en erg klantvriendelijk!

Meerdere keren auto aangeschaft via zoekopdracht

Goede service altijd netjes en snel geholpen! Of het nou om de APK gaat of de aankoop voor een nieuwe auto.

Prima bedrijf, eerlijke prijzen en goede kwaliteit auto,s Bedrijf is betrouwbaar, komt afspraken na, onderhoud en APK zijn top.

Super service

TOP bedrijf! goede service en vooral snel geholpen

Nette Garage, duidelijke uitleg, prijsafspraken worden nagekomen en ze staan voor wat ze gedaan hebben.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

tja wat zal ik zeggen....heb een auto gekocht daar een paar maanden geleden,bmw 330 cabrio. ik woon niet in de buurt dus over onderhoud kan ik niets zeggen. bmw op de terugrit heb ik van genoten maar daarna viel de bmw in de noodloop,heb hem moeten laten afslepen en bleek gashuisklep te zijn die vast zat,maikel gebeld en die zou me tegemoet komen in de kosten(dus niet) daarna nog regelmatig gebeld over oa windscherm afdekplaatjes maar daar geen reactie op ontvangen. de auto doet het nu prima dus daar geen klagen over maar de nazorg vind ik teleurstellend. omdat ik 500 euro van de prijs afkreeg verviel wel meteen de bovag garantie.