Goede en fijne service van A tot Z Komen zeker terug !!!

Perfecte afhandeling

Perfecte afhandeling ivm de aankoop van een nieuwe auto.

Ik kom er al jaren na problemen met mijn vorige auto bij een andere dealer. Prima service en ontzettend aardige mensen en ze zijn goud eerlijk

Goede service en vriendelijke mensen.

Kopje koffie staat altijd klaar. Denken met je mee. Geen mooie praatjes om je iets te verkopen, maar gewoon zoals het is.

top service

al meer dan 20 jaar klant dus met weinig woorden een top garage zeker een aanbeveling waard

Goede garage

Loop meer dan 30 jaar bij auto Maikel en zou iedereen hem aanbevelen, heb in al die jaren nog nooit gehad dat een probleem niet opgelost wordt .

Ben zeer tevreden

Altijd word ik goed geholpen

Telefonisch contact

Als nieuwe klant had ik een afspraak geregeld bij Service Right. Deze heeft mij garage Maikel aangeboden om het piepprobleem van mijn auto uit te lezen. Echter de datum was niet goed gepland. 5 dagen van te voren gebeld met Maikel om afspraak te verzetten. Hij wilde mijn afspraak niet want hij had geen toestemming gegeven, ik had inmiddels al betaald , daar had hij niks mee te maken. Hij gaf me geen ruimte om ook maar te beginnen over het verzetten van de afspraak. Zeer onbeleefde man, hij verdient geen klanten!!!

Geachte Adriaan, allereerst heel vervelend dat u het zo heeft ervaren, maar wij zijn geen service right, hun hadden ook nooit u betaling mogen aannemen, wij zijn auto maikel en alle afspraken gaan via ons, en u krijgt dan ook de rekening niet eerder dan dat het werk is verricht, ik zal voor u contact opnemen met service right en hun verzoeken u het geld terug te storten groet auto maikel

Professioneel, snel, betrouwbaar

Fijne ervaring! Al jaren goede ervaring vanuit familie en kennissen en nu ook zelf een prettige ervaring. Professioneel, betrouwbaar en je wordt snel geholpen.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

De eigenaar heeft zeer veel auto kennis en is zeer bekwaam.

Topservice

Zeer snelle en goede service. Vriendelijk personeel.

topbedrijf

Mijn ervaring is dat garage Maikel denkt in goede oplossingen en de moeite neemt om er ook meerdere keren naar te kijken. Zeer klantvriendelijk en aardige mensen

vriendelijk en deskundig personeel

ze zijn open en eerlijk over reparaties en geven aan wat echt moet om door een keuring te komen en wat niet persé nodig is maar wel eventueel vervangen kan worden

Goede service en correcte afhandeling !

Top garage !

Altijd even vriendelijk en ze nemen de tijd om problemen op te lossen. Zijn zeer deskundig, alles gaat in goed overleg.

De garage die meedenkt!

Al meerdere jaren is mijn ervaring met Auto Maikel dat deze garage met de klant meedenkt in de reparatie en onderhoud van de auto. Goed overwogen keuzes in overleg met de klant over het gebruik en vervanging van onderdelen en zeer vakkundig in het traceren van lastige storingen die niet uitgelezen kunnen worden uit de boordcomputer. Zeer bescheiden vakmensen die uitblinken in woord en daad!

Goed eerlijke mensen top ga zo door!!!

Eerlijke controle

Heb mijn droom Scirocco R gekocht. Had de auto gekocht bij een autohandelaar. Moest dus kritisch na worden gekeken. Heb gekozen voor AutoMaikel. Een zeer kritische man! Heeft als een detective de auto geïnspecteerd. Heb een eerlijk advies gehad. Zodoende een zeer fijn gevoel over gehouden over de controle. Dank je wel!

Super service!!!

Keurig bedrijf klantvriendelijk super service ben al jaaren klant en dat blijft ook zo!

Zeer onprettig

Bij auto Maikel VW golf aangeschaft( staat opnieuw te koop alhier). Bij aankoop onprettig te woord gestaan door Maikel. Indien ik Maikel niet vertrouwde, kon ik maar beter weg gaan zei hij ons. Auto uiteindelijk toch gekocht omdat de buitenkant van de auto prachtig was en we een heel eind gereden hadden. Bij wegrijden al een storing in de koplampen, deze was de volgende dag echt kapot. De gordel zat ook muurvast. Bij naspeuren op internet erachter gekomen dat de voorkant van de auto helemaal in de prak heeft gezeten. Foto's staan op internet. Bij confronteren Maikel met deze informatie ging hij de auto repareren. Wanneer we bellen voor een afspraak wil hij hem niet meer repareren en mogen we de auto terug geven en onze oude auto ophalen. Bij aankomst in Enschede zegt Maikel alleen dat we de auto wel eens hadden kunnen wassen!! Verder alleen beeld geen geluid.. uiteindelijk na véél telefoontjes de auto terug kunnen brengen dus maar wel ontzettend naar gevoel aan over gehouden.. mede dankzij het feit dat hij direct opnieuw te koop aangeboden werd. Kortom, geen aanrader voor ons.

Al jaren klant, altijd een prima service en een eerlijk antwoord over mijn auto en onderdelen

Goede service en prijs-kwaliteitverhouding

Auto's meerdere malen laten controleren en moet hierbij spreken over een perfecte service waarbij ze direct meer controleren wat gezien wordt als extra service.

Ik heb goede ervaringen met Auto Maikel

Al jaren terug kocht ik een VW Golf GTI type2 bij Auto Maikel, auto zag er top uit en Maikel gaf me een goed gevoel bij de aankoop van deze auto, Maikel is direct...maar de eerlijkheid gaf voor mijnde doorslag om de koop door te laten gaan. Hier heb ik nooit spijt van gehad en we hebben jaren plezier van de auto en de garagecontacten ivm het onderhoud vd Golf gehad. Door mijn werk werd het later een auto vd zaak, waardoor ik gestuurd werd om het onderhoud bij een dealer onder te brengen. Ook naar tevredenheid hoor, maar mocht ik weer op zoek moeten naar een goede auto voor privégebruik, zal ik zeker ook bij Auto Maikel een bezoekje brengen, leuk om elkaar na jaren dan weer es terug te zien, bakkie leut erbij...ik denk dat er in de jaren niets veranderd zal zijn. Mvg. R. Elschot

Altijd behulpzaam

Bus voor mij gezocht top. Leen auto staat altijd klaar. En vooral leuke mensen

the best in town

aanrader voor iedereen die een betrouwbare auto wil kopen of goede service wil en je kunt dr ook goed terecht voor u onderhoud.