Prima!!!!

Dikke duim omhoog voor Ton!

2 jaar gelden een bmw 3 serie gekocht! Super auto nog nooit problemen mee gehad! Koop er graag nog is een auto

Meer dan 15 jaar ben ik een hele tevreden klant geweest van AutoBedrijf Ton Wilbrink. Ik krijg nu een lease auto van mijn werkgever vandaar dat ik geen klant meer zal zijn. Ik ben heel erg tevreden over de deskundigheid en de service van het bedrijf. Ze denken actief mee en komen met alternatieven als dat mogelijk is bij het onderhoud.Een echte aanrader dus!

mijn auto is weer voor de apk bij ton en ed geweest, netjes en eerlijk op de hoogte gesteld van alles en prijs was ook keurig , alle bij zijn ze zeer prettig gestoord ,al met al weer zeer tevreden!!!! Kan ze echt aanraden en apeldoorn staat bekend als het gaat om corrupte autohandelaren , maar Ton Wilbrink echt niet. Hoop er nog jaren te komen.

Zeer klantgericht, vriendelijk, meedenkend, duidelijk, kan er altijd terecht, prettig etc.etc.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vandaag mijn nieuwe (tweedehands) auto opgehaald. Prettige service en goede prijs/kwaliteits verhouding. Absoluut een aanrader

Super fijn bedrijf om een auto te kopen! Eerlijke mensen Eerlijke auto

Ik vind het een eerlijk en integer bedrijf. Ze brengen alleen de kosten in rekening als ze wat gemaakt hebben.

Goed, deskundig bedrijf waar Service met een hoofdletter geschreven is.

Schade aan mij Renault Clio hersteld. Ziet er zeer netjes uit!

Nu mijn eerste 1000 kilometer er op zit even een ervaring delen. Renault twingo gekocht op 12 mei 2017. Ervaring met dit bedrijf; afspraakbetrouwbaar en eerlijk met n goeie dosis humor! Het was t ritje vanuit Brabant meer dan waard !

Wij hebben vanmiddag doblo gekocht en daar zijn we blij mee. Afgelopen woensdag voor het eerst bij deze garage en gelijk goed gevoel bij. Bij binnenkomst gaven ze de ruimte om eerst zelf te kijken en daarna bakkie koffie en open en vriendelijke manier van communiceren en alles keurig geregeld. Vandaag was de auto klaar en ook nu weer alle tijd voor ons en legt ook alles goed uit. Ton bedankt en succes en topzaak

Het is een fantastisch Autobedrijf. Klantvriendelijk, behulpzaam. ( Treed niet details ), Ton weet wel wat ik bedoel. Staat altijd voor je klaar. Sta je met pech, je hoeft maar te bellen en dan word je auto kosteloos opgehaald. Wat ik ermee wil zeggen: heb je een nieuwe of tweede hands auto nodig, Ga naar dit autobedrijf.

Klant vriendelijk, zeer snelle service

Auto midden in de nacht defect, wordt de volgende morgen opgehaald ,dus komt onverwachts bij Ton en Ed. Geen Probleem, word gemaakt , erger nog zullen we uit voorzorg de rest ook even controleren en vervangen ,dus denken ze goed mee ! Ton en Ed stellen je gerust en dat zegt een hoop, deze twee mensen zijn mij een hoop waard en al eens eerder laten weten , ze zijn zo gek als een deur , maar een betere garage is er niet te vinden!!

Prettig bedrijf waarbij er eerlijk wordt gecommuniceerd met de klant! Ton was een duidelijke persoon waar ik als Amsterdammer erg van houdt. Nu 1 week mijn tweedehands auto in mijn bezit en erg blij met mijn rit richting Apeldoorn!

Vanuit limburg voor de speciale auto. Goed geholpen. Zeer klantvriendelijk.Goede informatie. Heel blij mee.

• Service N.v.t.

Hartelijk vertrouwd en ontzettend vriendelijk personeel! Super fijn geholpen en rijden nu naar huis in onze nieuwe auto!! Waar we ontzettend blij mee zijn!!

Fijn bedrijf met goed personeel dat verstand van zaken heeft!

Prima garage ,ze zijn prettig gestoord , en wat ze doen doen ze goed! Staan ook altijd klaar, Ton , Edwin , beteren heb ik in Apeldoorn niet kunnen vinden.

15 maanden een reneault. Goede auto goede service en vriendelijk personeel.

Mijn eerste auto bij dit bedrijf gekocht en inmiddels zijn dat er al 4. Ook voor onderhoud biedt dit bedrijf zeer goede service!

Service is heel goed Schoonmaakster is de knapste van het stel. Gewoon een betrouwbare gekke bende !

het is weer top! Een week geleden ging ik langs om te vragen of Ton uit wilde uitkijken naar een Twingo \'met de kop eraf\'. 2 uur later belde hij al! En vanmorgen reed ik met de goede wensen voor veilige kilometers weg bij de garage. De auto ziet er prachtig uit met de nieuwe matten en de nieuwe velgen. Het is net dat extraatje dat het zo leuk maakt om met Ton zaken te doen. Ook bij onderhoud is het altijd prima geregeld. Ooit heb ik per direct een auto nodig gehad omdat mijn moeder in het ziekenhuis terecht kwam en mijn auto in reparatie was. Geen probleem, Ton hielp met een leenauto. Het is de manier waarop. Deze garage is een aanbeveling van de bovenste plank!