Zeer klantgerichte en deskundige garage

Zeer vriendelijke en klantgerichte vak garage.

Vakkundig

Alles netjes volgens afspraak geregeld. Telefonisch prijsafspraak. Geheel naar tevredenheid alles afgehandeld.

Miskoop

Ik heb hier in september 2019 een auto gekocht waarbij mij 2 zaken ontzettend zijn tegen gevallen. Na een week rijden in mijn auto merkte ik dat de hondenlucht (ik dacht, de lucht van de vorige eigenaar) niet verdween. Ook was de gehele achterbank plakkerig. Wij verkozen professionele reiniging boven schoon laten maken door de desbetreffende garage (wat zijn wel aanboden). De meneer van het schoonmaakbedrijf zei dat hij nog nooit zoveel vuil uit bekleding heeft gehaald, terwijl de auto slechts 3 jaar oud is. De bekleding is overgespoten met een zwart goedje, wat de vlekken wegwerkt. Onder dit zwarte goedje kwamen vlekken tevoorschijn, die er tot op de dag van vandaag niet uit zijn en de geur in de auto hangt er ook nog steeds. Het tweede punt is dat ik bij de aankoop een prijs heb afgesproken waarbij een grote beurt inzat. De desbetreffende garage (Heije) zou mijn auto een grote beurt geven voordat hij rijklaar werd gemaakt om mee te nemen. Nu blijkt, wanneer ik na een half jaar mijn auto een kleine beurt laat geven door mijn eigen, huidige garage, dat de filters en bougies niet zijn vervangen en dit dus weer hoognodig was. Geen grote beurt gegeven dus in september, zoals de afspraak was. Jammer, deze ervaringen maken dat ik deze garage opnieuw zou aanbevelen, de auto die ik bij ze kocht heeft me nog een hoop extra gekost achteraf.

goede service

ik ben erg tevreden over dit bedrijf

Super garage

Zeer klantvriendelijk brdrijf

Top, super geholpen!

Goede ervaring, vriendelijke mensen, super geholpen!

Kundig en servicegericht

Prima garagebedrijf...doorgaan zo!

Prima service, vriendelijk personeel

Je wordt altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Men denkt altijd met je mee!

Altijd goede service

Vriendelijk personeel, goede service, snelle afhandeling

Keurig bedrijf

Alles prima afgehandeld

Goede service, vriendelijke mensen

Service en klantgericht.

Recent een jonge Kia Rio gekocht voor mijn echtgenote. Zijn op een zeer vriendelijke en klantvriendelijke manier geholpen. Auto wordt a.s. maandag geleverd. Prima bedrijf en beloften worden waargemaakt!

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd vriendelijk, kundig en behulpzaam

Wanneer ik bel krijg ik altijd advies of vlot een afspraak. Alleen maar fijne ervaringen, goede afspraken en medewerking.Is er een noodsituatie, dan wordt er gelijk meegedacht voor een oplossing. Fijne menselijke benadering!

Staan altijd voor je klaar Goede service vriendelijke mensen

Klantgericht vakmanschap

Zoals altijd prima geholpen. Er wordt goed meegedacht en vakkundig werk geleverd.

Fijne auto gekocht, goede service

Ik heb hier mijn auto ingeruild. Vriendelijk geholpen, goede prijs kwaliteit verhouding.

zoals altijd: perfecte service

prima service. Bood zelf aan koppeling binnen garantie te vervangen omdat die niet goed liep. Leenauto bijna gratis, grote beurt goed en niet duur.

Gewoon een goed bedrijf

Goede afspraken maken , als er wat vervangen moet worden , word hier eerst over gebeld of dat akkoord is en een redelijke prijs.

Erg fijn dat ze meedenken met de klant.

Mijn contactslot was versleten en een nieuwe was erg duur, na wat zoeken konden ze een 2e hands contactslot regelen en dat scheelde enorm in de prijs.

Ze staan altijd voor je klaar.

Goed vakkundig bedrijf!

Autobedrijf Heije is een goed en vakkundig bedrijf die meedenkt met de klant.

Prima service en snel geregeld

Gewoon snel kordaat geregeld zonder gezeik

Zadowolony 😊

Napewno wrzucę tu z drugim autem

• Poleciłbyś nas? Yes

Prima geregeld

Kwam alleen om te kijken voor een andere auto. Uiteindelijk een leuke Renault gezien wn gekocht. Zelfs de inruil van mijn oude bakkie was netjes. Aanrader dit bedrijf.

Keurig geholpen door aardige medewerkers.

Wij werden erg netjes ontvangen door alle medewerkers die we spraken. Goede heldere afspraken. Concreet en keurig.