Duidelijke uitleg reparaties

Goed contact en overleg over wat er met de auto moet gebeuren. Ook wat er aan reparaties/onderhoud is gebe

Fijne bus, goede service

Heb voor een dag een busje gehoord. De bus reed heerlijk en was goed onderhouden. Service van de medewerker was ook prima. Hij heeft zelfs met me meegedacht, zodat ik niet onnodig geld kwijt was. Borggeld binnen een paar dagen teruggekregen.

Snelle service voor een heel billijke prijs

Goed overleg over de ophanden zijnde reparatie met de daarbij te verwachten kosten, correcte uitleg van de uitgevoerde reparatie en het werk is uitstekend uitgevoerd.

Zeer plezierig

Prima en behulpzaam.

Vriendelijk en correct

Ik heb een auto gehuurd. Zakelijke en correcte afhandeling. Geholpen door Iwan op een vriendelijke manier. Ook de administratie snel en duidelijk afgehandeld.

Goede serv

Prima geholpen

Goed geholpen

Storing is grotendeels verholpen met de uitgevoerde reparaties. Daarom geen vijf sterren. Zo af en toe krijg nog een foutmelding in de boordcomputer, maar het was voor de reparatie bijna elke rit dat ik die melding kreeg.

Snelle service en goede prijs / kwaliteitverhouding

Nog even snel een APK met wat kleine reparaties op korte termijn voor de vakantie. Geen probleem bij Stoebo.

Easy to book, pick up and return

Very easy and efficient to book a van for the weekend and at a good price.

Goede service, vriendelijke bediening en goed afgeleverd werk

Prima service voor een concurrerende prijs!

Snelle afspraakmogelijkheid met kachelradiateur vernieuwing binnen afgesproken tijd.

Alles keurig geregeld en afgehandeld

prima service en nette bus

Service heel goed. Bus netjes en goed verzorgt !!

Top! bedrijf

Meegaand, luisterd oor en meedenkend en uitstekend schade uitgevoerd Kortom ; vakbedrijf dikke pluim.

Snel, klantgericht en goed overlegd!

Snel ingepland, goed tussentijds geinformeerd, leenauto gekregen,meegedacht in het inderhoudsplan en netjes en compleet weer afgeleverd!

Uitstekende service

Bij de apk en beurt vd auto was haast bij. Zeer goed opgepakt. Toppers bij Stoebo

goed geregeld

goed vriendelijk geregeld

Fijn

Goede auto, schoon en prima klandizie

Gastvrij en vriendelijk ontvangen

Ik werd zeer gastvrij en vriendelijk geholpen, ze namen alle tijd voor mij

Vlotte en vriendelijke bediening

Na het brengen van de auto voor reparatie even thuisgebracht en opgehaald. Fijne service.

Perfekt en snel

Zoals altijd prima.

Ook op zaterdagmorgen stond men klaar! Klasse

Ja prima .niks mis mee

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen. De APK was snel uitgevoerd en ik kon de auto binnen een halve dag weer ophalen.

goed gedaan jongens

ik neem aan dat ik vakkundig ben geholpen, ik heb geen klachten of opmerkingen