goede service

goede service

Helemaal Top

Super monteurs en prima eigenaar

Correct en netjes.

Altijd netjes geholpen

Fijn bedrijf met ervaren en vriendelijk personeel( en hun baas natuurlijk)

competent bedrijf!

vriendelijke en vakkundige service, voel me ondertussen een "beetje thuis" bij Stoebo.

Vakkundig, behulpzaam en vriendelijk

Zie boven

Prima geregeld

Prima geregeld

Goede wijn behoeft geen krans

Kwaliteit in service en vakmanschap.

Duidelijke uitleg reparaties

Goed contact en overleg over wat er met de auto moet gebeuren. Ook wat er aan reparaties/onderhoud is gebe

Fijne bus, goede service

Heb voor een dag een busje gehoord. De bus reed heerlijk en was goed onderhouden. Service van de medewerker was ook prima. Hij heeft zelfs met me meegedacht, zodat ik niet onnodig geld kwijt was. Borggeld binnen een paar dagen teruggekregen.

Snelle service voor een heel billijke prijs

Goed overleg over de ophanden zijnde reparatie met de daarbij te verwachten kosten, correcte uitleg van de uitgevoerde reparatie en het werk is uitstekend uitgevoerd.

Zeer plezierig

Prima en behulpzaam.

Vriendelijk en correct

Ik heb een auto gehuurd. Zakelijke en correcte afhandeling. Geholpen door Iwan op een vriendelijke manier. Ook de administratie snel en duidelijk afgehandeld.

Goede serv

Prima geholpen

Goed geholpen

Storing is grotendeels verholpen met de uitgevoerde reparaties. Daarom geen vijf sterren. Zo af en toe krijg nog een foutmelding in de boordcomputer, maar het was voor de reparatie bijna elke rit dat ik die melding kreeg.

Snelle service en goede prijs / kwaliteitverhouding

Nog even snel een APK met wat kleine reparaties op korte termijn voor de vakantie. Geen probleem bij Stoebo.

Easy to book, pick up and return

Very easy and efficient to book a van for the weekend and at a good price.

Goede service, vriendelijke bediening en goed afgeleverd werk

Prima service voor een concurrerende prijs!

Snelle afspraakmogelijkheid met kachelradiateur vernieuwing binnen afgesproken tijd.

Alles keurig geregeld en afgehandeld

prima service en nette bus

Service heel goed. Bus netjes en goed verzorgt !!

Top! bedrijf

Meegaand, luisterd oor en meedenkend en uitstekend schade uitgevoerd Kortom ; vakbedrijf dikke pluim.

Snel, klantgericht en goed overlegd!

Snel ingepland, goed tussentijds geinformeerd, leenauto gekregen,meegedacht in het inderhoudsplan en netjes en compleet weer afgeleverd!

Uitstekende service

Bij de apk en beurt vd auto was haast bij. Zeer goed opgepakt. Toppers bij Stoebo

goed geregeld

goed vriendelijk geregeld