eerlijk ,oprecht en vakkundig

Eerlijk advies , keurige kosten opgave en snel en goed gerepareerd . Anthonie

De bus was prima.

Het was een goede bus en contacten verliepen aangenaam.

altijd behulpzaam en vertrouwd.

Altijd behulpzaam en vertrouwd. overleg en klantvriendelijk

Klantvriendelijk, aandacht, vakkennis

Klantvriendelijk, aandacht, vakkennis

Goede service!

Betrouwbaar, goed advies.

Snel

Hebben ze het niet? Dan bestellen ze het! Top!

Prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Afspraak voor servicebeurt was snel gemaakt, leenauto stond ter beschikking en voorafgaand overleg over de noodzakelijke werkzaamheden.

prima service

reageren meteen op klachten, monteurs beschikbaar zo snel als mogelijk goed werk

zoals gewoonlijk vriendelijk vertrouwd en goede monteurs

top

zeer goed onderhoud aan mijn auto

Er wordt ook nagedacht over toekomstig onderhoud.

Ze doen wat ze beloven.

snel en accuraat

Vlotte service

Vriendelijk en direct geholpen, materiaal in orde.

Vrachtwagen gehuurd

Keurige en hele snelle afhandeling

Afspraak telefonisch gemaakt en was zeer tevreden met de bestelauto

Afspraak was perfect geregeld, administratieve afhandeling was zeer correct gedaan. Vriendelijk geholpen.

tevreden en persoonlijke service

tevreden en persoonlijke service

Busje gehuurd, prima geholpen. Snelle afhandeling

Gezellige mensen

Vlotte en goede dienstverlening.

Online afspraak gemaakt. Goede dingen bij brengen van de auto besproken. Er werd vlot gewerkt en de dingen, die hersteld werden, werden goed toegelicht.

Snelle en goede service

Ik kon snel terecht voor een Apk en kleine beurt. Er werd keurig gebeld wat er gerepareerd moest worden en de auto was dezelfde dag nog klaar.

snel en vakkunding

Garage is specialist in Renault. Afspraak kon snel ingepland worden. Vakkundig geholpen en men heeft ook de juiste apparatuur. Goed alternatief voor de dealer.

Vlot, vakkundig

Vlot, vakkundig

Wederom een perfecte service.

Prima garagebedrijf

Garagebedrijf met kennis van zaken en correct advies.

Niet goed

Omdat ik gebeld ben door een medewerker van u dat er geen rare mankementen geconstateerd waren ben ik behoorlijk geschrokken van de rekening , ik zal nog nadenken of ik de volgende keuring bij U laat uitvoeren . Gr PJ van der Werf .

Goedendag mijnheer van der Werf, wij hebben u inderdaad gebeld met de melding dat er voor de APK geen grote reparaties nodig waren. Maar twee kleine dingen. Daarop is er gezamenlijk besproken dit te repareren een kleine/jaarlijkse beurt uit te voeren. Uit uw reactie maak ik op dat u verwacht had dat minder zou kosten. Onze excuses voor het feit dat we hierover kennelijk niet duidelijk genoeg zijn geweest.

Vertrouwenwekkend, eerlijk, straightforward

Een bedrijf waar je op kunt bouwen. Die er staan als je ze nodig hebt en waar het woord service ook nog wat betekent.