Goede wijn behoeft geen krans

Prima service vanuit de garage. Wel zou ik graag zien dat de factuur niet te lang op zich laat wachten. Het liefst na een paar dagen een factuur, want: " 'n lyk man is 'n ryk man". Hartelijke groeten

Vriendelijk met uitstekende service

Snelle service met goede uitleg.

Heel attent

De gereserveerde bus was er niet, kreeg een andere mee, dus goed opgelost!

Goeie profesjonele service ek noch klantfreonlik

Prima !

Bus was vies, ramen vol muggen

Zeer vriendelijke en servicegerichte dienstverlening

9 persoonsbus gehuurd. Betreft een luxe g Mercedes Sprinter voor hetzelfde geld waar je bij anderen een Ford transit of Trafic voor huurt. Erg adequate afhandeling en de volgende dag meteen factuur en de borg terug. Daarnaast een leuk bedrijf, waar je erg vriendelijk te woord wordt gestaan.

dit bedrijf is aan te bevelen!

perfecte service, zeer competente en vriendelijke medewerkers, last but not least: gezellige koffiepauze (even bijpraten) onder het genot van een lekker bakje!

Prima service, ervaren team

Hier kennen ze de auto èn de klant. Alles netjes op tijd verzorgd.

zeer fijn

er word eerst gekeken wat er moet gebeuren daarna krijg je een belletje met wat er gevonden is dan een plan van aanpak

Vuile auto voorkant zat vol met vliegen

Auto matig schoon van binnen, barst voorruit , ruime wagen rijdt goed. Locatie lekker dichtbij, jammer dat er geen maatje kleiner beschikbaar was, vriendelijke bediening.

Goedendag, inderdaad was de auto aan de binnenkant niet super schoon en zat de voorkant behoorlijk onder de vliegen. Maar de auto was de avond ervoor pas laat ingeleverd en u heeft 'm 's morgens vroeg weer mee genomen. Dus was er geen tijd om de boel schoon te maken. Gelukkig vond u wel dat de ruime auto goed reed, wij dichtbij zaten en de bediening vriendelijk was. Ik zou persoonlijk zelf dit hoger waarderen dan een 3.

Helemaal top

goed,uitstekend

werken volgens afspraak en bij grote werkzaamheden die niet zijn besproken word je gebeld

Adequaat uitgevoerde onderhoudsbeurt met tussentijds overleg over nieuwe banden

Bijtijds een afspraak gemaakt, die werd nagekomen, en waarvoor ruim de tijd was zodat de vakantiefoto’s goed voorbereid kom aanvangen. Tussentijds telefonisch overleg over de omvang van de beurt en aanschaffingen. Geen verrassingen dus.

Snel klaar, goede service, komt afspraken na.

Diverse zaken zoals APK, ster in het ruit, en klein onderhoud. Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan. Denken mee en zijn bereid om mee te denken, wanneer een onderdeel nieuw erg prijzig is en kijken dan voor een tweedehands alternatief. Nieuwe onderdelen zijn vaak vlot binnen.

uitstekende ervaringen

deskundig en klantvriendelijk

goede service

altijd snel geholpen

Blij Stoebo ben je klant en geen nummer!!

Voor mij een goed adres, waar je correct wordt geholpen.

altijd prima service. helaas moest er een onderdeel besteld worden gedurende feestdagen waardoor het een week duurde voordat de C6 weer klaar was. Dat is overmacht en daar kan niemand wat aan doen. m.v.g. Bob.

Super!

Snelle hulp, zoeken altijd goedkoopste oplossing.

Vertrouwd en deskundig.

bêst genôch

zoals altijd vriendelijk en correct geholpen, ik vertrouw er op dat het ook vakkundig gebeurd is

Geweldig!

Het was een leuke eerste ontmoeting. Vanaf de A7 had een 2CV Eend in de showroom zien staan, en ik was naarstig op zoek naar een geschikte garage om mijn Dolly's raam roest aan te pakken. Iwan heeft goed meegedacht, had een goede prijs aangeboden, en zijn team heeft buitengewoon mooi werk afgeleverd. Ben ontzettend blij. Ook omdat de taxateur de waarde van mijn 2CV6 Dolly van 1984 heeft verhoogd.