Uitstekend!

zeer klantvriendelijk, snel en deskundig.

vriendelijk en professioneel

Je wordt hier zo hartelijk en vakkundig geholpen, dat je bijna je auto stuk zou maken om er nog een keer naartoe te kunnen.

Deskundig en prima service

Binnen een uur van de pechplek naar de garage gesleept, surfspullen overgeladen in leenauto en was ik alsnog op mijn surfstek. De auto (eend) na het weekend weer starten-rijden.

Professionele en enthousiaste service

OK

vakkundig en oprecht , no-nonses

vakkundig en oprecht , no-nonses

Super service, en je kunt ook op korte termijn afspraak maken, TOP.

Super service, en je kunt ook op korte termijn afspraak maken, TOP.

Prima service, snel en afspraak is afspraak

Sluit precies aan op mijn vraag.

Prima autoservice Denkt goed mee Prettige omgang Fijne service

vriendelijke mensen, en prima werk

Direct efficient geholpen.

De hulp van Stoebo was snel, deskundig en plezierig!

Kan niet beter, feest om Iwam weer te ontmoeten!!

APK van mijn klassieke HY met grondige kennis van zaken uitgevoerd. Advies om alleen te vervangen, wat strikt noodzakelijk is.

prima geholpen

alles volgens afspraak

Prima geregeld en vriendelijke service.

Eenvoudig en snel on line geregeld.

Prettig en klantgericht

We hadden geen bus gereserveerd maar zijn toch snel en prettig geholpen

Directe hulp nodig en gekregen!

Directe hulp nodig en gekregen, zelfs buiten bedrijfs uren het benodigde advies gekregen, accu besteld en volgende dag probleem opgelost.

Snel, goed en niet duur.

Kwam met remproblemen. Remmen gecontroleerd en opnieuw in elkaar gezet. Hoefde niet gerepareerd te worden. Verfrissend om eens te ervaren dat er niet meteen vervangen wordt, maar dat er nog echt wordt gerepareerd.

uitstekende service

Zoals gebruikelijk prima service.

Fijn team.

Afspraken worden vlekkeloos nagekomen. Prijzen zijn goed

zeer goeie oplossing gerichte service !

ter voorkoming van gevaarlijke situatie ala minuut eerst een noodoplossing, waarna een vakkundige reparatie uitgevoerd. Klasse !

Goed geholpen, Fijne bestelwagen, alles prima

betrokken, deskundig, servicegericht

Bij Ivan is een oldtimer Citroën in goede handen. Zijn enthousiasme voor het merk Citroën klinkt door in zijn bedrijfsvoering. Prettig is zijn snelle service en klantvriendelijke benadering. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima. Ook voor een vrijblijvend advies is hij te benaderen.

Super garage met vriendelijke, kundige werknemers

Auto wordt netjes onderhouden. Komt men iets tegen dan wordt altijd overlegd of het mag worden vervangen. Dus ik ben dik tervreden!

Zeer klantvriendelijk en correct.

Prima service.

Geen klant en toch snelle service. Klassen.

Mensen met liefde voor de Citroën

Voor de 2CV moesten we op zoek naar een nieuwe garage omdat de vorige er mee gestopt was. We kwamen uit bij Stoebo. Vriendelijk personeel met een Citroën hart. De 2cv heeft nog nooit zo mooi en goed gelopen. We komen de volgende keer weer