Je wordt deskundig en goed geholpen , altijd vriendelijk.

Mijn ervaringen zijn positief , wordt altijd goed geholpen.

Snel en adequaat geholpen, mede door het creatieve denken van Iwan.

Iwan Stoel denkt win-win, vaak vanuit een iets andere invalshoek waardoor er snel een oplossing is.

Alles prima voor elkaar en ook flexibel bedrijf

Zijn erg vriendelijk, mijn auto altijd netjes gerepareerd en denken ook erg mee. Top gewoon

Niets te klagen!

Niets te klagen!!

Uitstekende ervaring

Duidelijke uitleg van het te gebruiken onderdeel nodig voor de reparatie inclusief prijs. Reparatie perfect uitgevoerd en qua prijs zeer gunstig vergeleken bij zelfde reparatie in het verleden bij andere dealer.

Je wordt er goed ontvangen door mensen met kennis van zaken

Altijd kwaliteit en service voor de juiste prijs

staat altijd voor je klaar

ik word altijd vriendelijk geholpen. Ze weten hoe ik met mijn auto omga en dat ik graag wil, dat ze alles goed bekijken. Als er vragen zijn word ik gebeld. ze nemen hun verantwoordelijkheid.

Nu een snelle diagnose voor een al langer spelend probleem

Eén koplamp viel onregelmatig uit. Een nieuwe lamp bleek niet de oplossing. Een nieuwe afspraak gemaakt. Kon op korte termijn. Bij een nauwkeurige inspectie van de lampunit leek het mogelijk dat een lastig geplaatst stekkertje onvoldoende permanent contact maakte. Ik reken er nu op dat het euvel is verholpen.

Prima, en voorzover ik dat kan inschatten als leek, vakkundig gerepareerd

Aangename vaklui zonder gladde praatjes. Hulde!

Gewoon top

Ben gewoon heel tevreden hoe ik daar word geholpen

Tip voor volgende ruitenwisservloeistof nakijken

Lekker vlot geholpen

Mijn uitlaat best wel vlot en volgens afspraak vervangen. Geen gezeur. En dat is heel fijn bij garages

Bijzonder klantvriendelijk en meedenkend

Vanwege privéomstandigheden de huur van een verhuisbusje (BAS) een paar maal moeten verplaatsen naar een andere datum. De baliemedewerker in Makkum deed daar niet moeilijk over en deed zijn best om snel andere data mogelijk te maken

Altijd goed

Altijd goede service en heel vriendelijk

Snel en goed

Ik kon snel een afspraak maken en de reparatie is prima uitgevoerd. Het bedrijf had alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.

Goed geregeld en niet duur.

Prima geregeld en de factuur viel me best mee voor een grote beurt met distributieriem.

Een EERLIJK bedrijf.

Vriendelijke ontvangst. Leuk babbeltje over van alles en nog wat (vakantie)., en wie zij zijn. Duidelijke afspraken. Bij eventueel extra werk een belletje met een zeer goede uitleg. (Hoe en waarom). Kortom STOEBO zal uw ruitenwisser niet vervangen als ze nog goed zijn.

Zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

Prima autoverhuur service. Toevallig begaf onze auto het bij het afhalen van de verhuisbus (precies voor hun deur). De auto staat nu in de werkplaats, maar niet nadat ze eerst uitgebreid gekeken hadden of ze het zo tussendoor even konden oplossen (de contactsleutel wilde niet meer draaien). Top.

Goed en snel

Goed en auto snel weer klaar

Een 10!

Niets aan toe te voegen!

Dik voor mekaar

Niks op aan te merken

Prima service, zoals elke keer als we hier een auto huren.

We huren vaker een auto en altijd worden we vriendelijk en naar wens geholpen. We zijn zeer tevreden.

Uitstekend, goed geholpen en snel reactie

Uitstekend, goed geholpen en snel reactie