vriendelijk en deskundig

goede uitleg over alles bij n kopje koffie. eerlijke informatie over de produkten. ook bij aflevering werd de tijd genomen voor goede uitleg. kortom, een goede ervaring.

• Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden N.v.t.

Een heel goed bedrijf met veel aandacht voor hun klanten.

We zijn heel enthousiast over dit mooie bedrijf. We zijn enorm goed geholpen door Kay, die ons in alle rust de diverse caravans heeft laten zien en ons kon adviseren. We zijn ontzettend blij met onze aankoop. We hebben een hele goede indruk en ervaring met dit bedrijf. We zijn ook na aankoop, bij al onze telefonische vragen ontzettend goed en vriendelijk te woord gestaan. Het was altijd goed als we belden en er werd meteen met ons mee gedacht. Heel fijn als je je als klant zo goed behandeld voelt. Dat schept vertrouwen, een goed gevoel en erg veel plezier bij de aanschaf van zoiets moois als een nieuwe Nova. Harry en Anita Eggenkamp.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

Een zeer professioneel en klantgericht bedrijf.

Een splinternieuwe Eriba Touring Triton 430 met vaste Thule luifel gekocht en de Eriba Touring 310 van 3 jaar jong prima in kunnen ruilen. Erg tevreden over de wijze waarop ik zaken heb kunnen doen. Bij aflevering volgde een heldere uitleg op een zeer prettige wijze. En wat een mooie kampeershop met een uitgebreid assortiment! De caravan houd ik hier ook in onderhoud.

• Overleg uit te voeren werkzaamheden

mover laten monteren

Wij hebben vorig jaar een caravan mover aangeschaft bij ACB keurig tekst en uitleg bij het uitzoeken van de juiste mover voor ons caravan we konden kiezen uit divers merk en type en er was ook duidelijk uitleg over de divers accu waar uit je kan kiezen bij de caravan ophalen nog uitleg gekregen hoe de mover werkt

• Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden N.v.t.

Prettig en goed bedrijf. Ondersteuning en meedenken is top!

De persoonlijke aanpak (no nonsense) aanpak van de fam Davids en personeel is erg goed. Verkoop van een nieuwe caravan is niet overhaast ("scoren" is niet Ruud zn ding; wel het verkopen van iets dat je past; ik ben een pietje precies maar ook dat wordt gewaardeerd) Grote keuze in types caravans en een goede prijs gekregen voor onze inruiler. Uiteindelijk een faire deal kunnen maken. Geen prijsvechter maar fair, en daardoor voor de langere termijn betrouwbaar. Bij het 1e tm laatste bezoek nemen ze de tijd voor je, ook al is het druk. Aflevering is netjes gedaan en er is bijna niets dat nog nagewerkt moet worden; dat wat nog gedaan moet worden is opgenomen en gaat opgelost worden. Vertrouwen in het team van de fam Davids is wat ze uitstralen en willen; zonder dat gaat het niet. Kortom; erg tevreden over ACB

Zeer tevreden, met advies en aankoop Thule superb short fietsendrager

Aardige en deskundige ondernemers, met hart op de juiste plaats. En liefde voor caravans en toebeho ren.

Gezellig contact en perfecte aflevering!

Aankoop van onze nieuwe caravan (Eriba Nova 445 Trend) verliep op een prettige manier! Goed advies over aankoop van mover en luifel. Dingen die net even anders waren wat betreft bevestiging werden keurig met ons gecommuniceerd! Vandaag is onze caravan superschoon afgeleverd met uitgebreide rondleiding en uitleg! Mooie verse rozen toe... en uitgezwaaid door de eigenaar! Perfect!

Heel positieve ervaring. Vakmensen

Vandaag onze Eriba Nova weer opgehaald na een Bovag onderhoudsbeurt. Wat een voorbeeld voor veel andere bedrijven. Goede informatie en communicatie vooraf over wat er moet worden vervangen. (In ons geval onderdelen van de koppeling). Bewijs van reparaties middels foto’s van oude en nieuwe situatie werden per e-mail toegestuurd en ook een digitale versie van het keuringsrapport sturen ze je toe. Onderhoud kost geld maar naar onze mening blijft alles in het redelijke en binnen onze eigen verwachtingen. Kortom: wij zijn met een gerust en tevreden gevoel weer naar huis gegaan. Nu maar hopen dat we dit jaar nog wel kunnen kamperen.

Vertrouwd, behulpzaam, duidelijk en vriendelijk

In de zomer van 2019 vonden mijn vrouw en ik dat onze Eriba Nova uit 2005 aan vervanging toe was. In het najaar gingen wij op "rooftocht". Wij wisten wat we wilden hebben: rondzit, lengte bedden, grote koelkast en ruim toilet. Weer een Eriba of nu een ander merk. Stad en land hebben we afgezocht. Vele dealers bezocht: allemaal even vriendelijk, maar "onze" caravan stond er niet bij. De nieuwe Eriba's (2020) vielen niet in onze smaak: te wit en te industrieel. We bleven doorzoeken en zagen op het internet dat het Almeers Caravan Bedrijf (ACB) een nieuwe Eriba (2019) had uit het jaar daarvoor, die ogenschijnlijk voldeed aan onze verwachting. Een vriendelijk telefoongesprek leidde ons de volgende dag naar Almere. Na aankomst werd onze verwachting overtroffen: een nieuwe, ruime zaak! Vriendelijke mensen: een echt familiebedrijf met hart voor de zaak én voor de klanten. Je voelde je er welkom en niet als iemand die even langs kwam om een nieuwe caravan te kopen. Het aanbod aan caravans was geweldig. Ruud had, ondanks de redelijke drukte, alle tijd voor ons; de winkel werd "bemand" door vader, moeder en echtgenote. Je voelde de rust. Ruud leidde ons door en langs de vele caravans. "Onze" caravan (die van het internet), stond glimmend te pronken en " glimlachte ons vriendelijk toe". Dit zou hem worden! Nu nog de prijs. Ruud was professioneel, redelijk en schappelijk. Hij begreep onze wensen en na een "nacht van overpeinzingen" werd de koop gesloten. De aflevering van onze caravan was weer een feest: in de hele zaak heerste weer een sfeer van rust. Ruud nam alle tijd voor ons. Alle onderdelen van de caravan werden rustig en vakkundig uitgelegd. Soms werd zijn vader er bij gehaald om wat technische zaken door te spreken. De extra onderdelen, zoals luifel, extra verwarming etc waren degelijk aangebracht. We sloten af met een extra kopje koffie en genoten, dankzij het Almeers Caravanbedrijf, van onze nieuwe aanwinst.

Na slechte ervaring bij onderhoud door ander caravan bedrijf doorverwezen naar ACB. Hele goede uitleg gekregen over het onderhoud dat de caravan nodig had. Ook een duidelijke offerte. Onze caravan ziet er weer tiptop uit. Wij zijn zeer tevreden.

zeer goed en adequaat

goede service, goede offerte en zeer goede reparaties. perfect.

Slechte ervaring, met kopen van onderdeel skotelbraai.

Ik moest een nieuwe grillplaat hebben voor mijn skotelbraai,er werd mij verteld dat,nieuwe plaat waarschijnlijk niet pasten ,toch meegenomen,paste inderdaad niet dus terug naar Almere. U krijgt uw geld niet terug wel een tegoedbon ,maar dat is niet tegen mij gezegd, staat onderop de bon was het antwoord , ja maar dan heb ik al betaald ,dan moet u , goed zichtbaar een bordje hebben hangen geen geld terug, ja was het antwoord wij zitten hier net nog geen tijd gehad, dat was begin juli, nu hangt het bordje er nu nog niet, antwoord, is niet wettelijk verplicht, ja zeker wel .

Altijd goed geholpen

Wij komen al ruim 12 jaar bij ACB Al vaf dat ze nog in Almere Haven zaten En als je dan ziet hoe de fam.Davids zich nu heeft gemanifesteerd in een mooi nieuw pand kan ik alleen maar zeggen : Respect en bewondering voor dit succes. Altijd goed en vakkundig geholpen Ook met afhandelen van schade zaken ivm de verzekering. Klanten zeggen vaak : klant is koning, maar volgens mij is de verkoper nog steeds keizer. Want zo hoort het ook. Klanten vragen vaak het onmogelijke of willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. En als ACB dan aan een wens niet kan voldoen dan is het opeens een slecht bedrijf . En worden er slechte recencies geschreven,wat o zo makkelijk is op de social media. Ik heb nooit problemen met ACB gehad. Er word met je meegedacht en ze zullen je aanraden om niet iets kopen wat eigenlijk niet nodig is en helpen je om een goedkopere oplossing te vinden. Wij hebben onze caravan via bemiddeling van ACB kunnen verkopen, was binnen enkele uren geregeld. Wij wensen de Familie Davids nog vele goede en vooral gezonde jaren. Afz Fam Valk Almere

TELEURSTELLEND

Eind juni een luifel besteld voor onze Eriba, 2e week juli gingen wij op vakantie. Verkeerde spullen besteld, kan gebeuren, maar daarna caravan ophalen en dat de spullen er niet waren, teleurstellend. Maar gelijk voor na onze 3 weekse vakantie een nieuwe afspraak gemaakt. Ruim een week voor brengen nog gebeld of de spullen er waren..... In de avond voor ophalen, belletje, luifel nog niet gearriveerd, wordt een paar dagen later. Vertrouwen opgezegd en de caravan teruggehaald. Geen enkele keer excuses, (ja , een week later) en we kwamen niet van om de hoek. Tegemoetkoming in de reiskosten? Daar doen we niet aan was het antwoord. De luifel, geplaatst, kostte ons ruim €500 meer dan indien zelf aangekocht en geplaatst. Daarboven op de winstmarge voor ACB uiteraard. Voor ons laatste keer ACB.

Zeer slecht en onbeschoft

Heb een nieuwe caravan van eriba die geleverd is door acb caravans. Nu zijn er onderdelen nodig voor schade lamp en deel van bumper. Ben nu al sinds mei 2019 bezig en krijg als antwoordt dat hun hier geen haast mee hebben want verdienen we niet op. Zo ga je niet met mensen om acb caravans.

Normaalgesproken zeer goed

Al jaren tot grote tevredenheid klant. Kleine maar ook grote reparaties werden adequaat en vakkundig uitgevoerd. Heden wilden wij caravans gaan bekijken. Normaalgesproken zou dat met onze dwergteckel geen probleem zijn. Eerst even naar binnen lopen en melden dat je met een hondje de zaak wilt betreden. Geen probleem. Maar vandaag dezelfde procedure gevolgd; eerst gemeld dat ik met een teckeltje de winkel zou willen bezoeken. Op niet mis te verstane wijze werd mij te kennen gegeven dat honden niet welkom zijn en dat ik geen toegang krijg met hond. De dame in kwestie kwam zelfs een ietwat geirriteerd en gestressed op mij over. OK geen probleem. Mijn vrouw en ik dropen teleurgesteld af. Wat mij echter enorm verbijsterde was dat een echtpaar met een best wel grote hond, vervolgens wel toegang kreeg. Ongelooflijk dit.

Wij wilden met spoed een andere fietsendrager op onze hobby. Alle caravan dealers hadden geen tijd. ACB hád wél tijd. In eerste instantie zou onze huidige drager verplaatst worden. ACB toonde ons een kantelbare en liet ons de keus. Uiteindelijk toch besloten voor de kantelbare. Dezelfde dag is deze gemonteerd. Ook hebben ze nog de remmen gesteld. De volgende dag zijn we met plezier op vakantie gegaan.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ACB caravan benaderd ivm onderhoud LMC 2003 die wij particulier hadden aangeschaft. Om een goed beeld krijgen van de staat van de caravan een bovag onderhoudsbeurt laten uitvoeren via ACB. Bovag onderhoudsbeurt werd uitgevoerd en ook werden wij telefonisch op de hoogte gebracht wat er moest gebeuren. Na overleg zijn de belangrijkste zaken door ACB verholpen en werd caravan keurig naar onze stalling gebracht. Tijdens onze 1e (proef) vakantie kwamen we er achter dat alles prima werkte behalve dat ons alko dissel slot niet meer paste op de koppeling. Contact gelegd met ACB via mail en hoop dat dit probleem wordt opgelost

• Reden bezoek Onderhoud

• Reden bezoek Onderhoud

Goed bedrijf kundig en vriendelijk personeel

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Aanschaf Eriba touring Troll 540 occasion Zeer vriendelijk en deskundig

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

onderhoud camper zeer professioneel uitgevoerd en altijd meedenken bij problemen zeer goerd

Eriba nova sl gekocht op de caravanbeurs in Utrecht. Geadviseerd door Ruud op een prettige en meedenkende wijze. Begin mei is caravan aan ons geleverd. Uitleg was rustig, prettig en duidelijk. Ook fraaie rozen gekregen. Na 2 weken hebben we tekortkomingen en aanbevelingen doorgegeven. Hier werd door Ruud uitstekend en snel op gereageerd. We hebben het volste vertrouwen in dit bedrijf en we bevelen het ten zeerste aan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Na dat onze mover het had begeven in Luxemburg en geen reparatie binnen een paar weken mogelijk was, toch maar even met ACB gebeld. uiteraard is dan net iedereen op vakantie en heeft de eerste monteur zijn pols gebroken, maar we moesten de caravan neer zetten en zouden kijken wat ze konden doen. twee dagen later. inde avond om 22.00 uur werden wij gebeld dat onze caravan opgehaald kon worden op Hemelvaartsdag, ondanks dat ze eigenlijk gesloten waren. Klasse of niet?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn teleurgesteld in acb m.b.t. levering van een nieuwe caravan LMC vivo 493. Reeds in februari ontvingen we bericht dat de caravan al klaar stond, terwijl begin april levering zou plaats vinden. Na betaling bleek dat aanpassingen aan de caravan zoals plaatsing van een achterraam en het laten vervallen van een dakluik, zoals afgesproken met Ruud niet waren uitgevoerd. Ook hierna zijn een paar aanpassingen niet naar wens uitgevoerd.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Over Almeers Caravan Bedrijf B.V.

Almeers Caravan Bedrijf Trotse dealer: Burstner, Eriba & LMC caravans LMC campers. Al ons werk gaat onder Bovag voorwaarden ! gasvulstation betaal per KG gas eigen flessen worden gevuld fabriek flessen worden omgeruild