Filters

10

Top

Mijn luifel was stuk dus op zoek naar een andere kwam ik terecht op de site van acb Telefonisch overlegd of het mogelijk was om de luifel binnen 3 dagen te monteren Hij moest besteld worden maar en na drie dagen een telefoontje van Ruud als het mogelijk is kan je vanmiddag komen Er heen gereden met de camper en overlegt met de monteur Ga maar koffie drinken het komt goed En het is goed gekomen Een goed bedrijf met top service ik weet waar ik mijn camper in onderhoud geef de komende tijd Acb bedankt voor de goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
2

Nieuwe manager in geen kwaad

Voor een flink bedrag besteed bij acb. Helaas waren de stoelen niet compleet en stuk bij aankomst vakantie. Meermaals gebeld en gemaild met de problemen. Omruilen was geen probleem. Terug van vakantie te horen gekregen dat de stoelen niet meer voorradig zijn en besteld moeten worden. Evt een andere stoel ook besteld. Bij berichtgeving dat de stoelen er waren. Wij erheen met uur reistijd. Bij aankomst waren alleen de andere stoelen er en niet de nieuwe originele. Mochten de oude stoelen omruilen voor andere alleen dan niet de verlengde beensteun. Ookal was deze wel aanwezig en goedkoper. De manager? (Zou haar deze functie niet geven maar oké)was vrij resoluut en duidelijk met een antwoord: nee die mag u niet omwisselen. Omdat Berger hier de beslissing over neemt en hun het risico niet willen nemen???… mevr wou liever extra kosten maken aan het nabezorgen van de beensteun na een antwoord van Berger. En zijn wij nu dus voor niks gekomen. Praten had geen nut was net een muur waar je tegen aan praat. Hoop stampei en ontevredenheid maar dat doet acb niks. Want service klinkt leuk en goed totdat je er fysiek bent. Uiteindelijk kreeg mevr toch een antwoord van Berger, Duitsland ipv aankomende week. En konden we last minute voor vertrek de set wel omwisselen voor een andere. Het personeel op de vloer is geen kwaad woord over te zeggen. Maar diegene die de beslissingen moet maken kan beter een andere functie bekleden wat geen slechte recensies geeft aan acb. Ga met pensioen incompetente trut!

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Het beste advies bij het kopen van een caravan en dan ook nog eens zeer klantvriendelijk

Na vele caravan zaken bezocht te hebben zijn wij bij ACB terechtgekomen. Je voelt je gelijk thuis ze zijn super klantvriendelijk. Ruud heeft ons echt perfect geadviseerd bij de aankoop! Dit hadden wij zo niet allemaal zelf kunnen bedenken. Er komt toch een hoop bij kijken. Ruud neemt de tijd voor je en is ook nog eens erg vriendelijk. Ook het (weer) uitleggen van alle opties door zijn vader waren super fijn! We konden vol vertrouwen op pad! Ook de mannen van de werkplaats zijn super behulpzaam en alles liep op rolletjes bij de jaarlijkse controle! Kortom een geweldig bedrijf met zeer goede kennis en service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Goede communicatie en service

ACB heeft mijn camper opgehaald bij de camperstalling en naar een garage gebracht voor de APK. Er werd duidelijk gecommuniceerd en de opdracht kreeg ik ook per mail zodat er geen misverstanden konden ontstaan. De APK puntjes en prijsopgave worden ook via ACB medegedeeld. De camper wordt ook door ACB weer naar de stalling gebracht. Kortom, ik had er geen omkijken naar en alles werd keurig in overleg geregeld voor een hele nette prijs. Ik ga zeker vaker van hun diensten gebruik maken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Goede service aflevering nieuwe caravan.

Onze ervaring is dat we al 23 jaar klant zijn. Nu een nieuwe sassino460 gekocht. Prima service, goede informatie. Ondanks de enorme drukte toch nog alle moeite gedaan om het op tijd te leveren. We zijn er ook heel erg blij mee. Frans en Edith Snoeijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
9

Denken.met je mee

Na aankoop van mijn caravan bij een particulier wilde ik mijn caravan laten keuren veilig voorop. Ik kwam uit bij ACB in Almere. Naar een paar dagen belde oscar mij op met een vervelende mededeling er was best veel mis met de caravan. lekkage bij de disselbak totaal zou de factuur inc nieuwe banden schokbrekers remmen en nog veel meer op bijna 3000 euro komen. Daar gaat ons spaargeld maar je kunt niet anders. Twee weken later belde Oscar me weer op met de mededeling dat de lekkage mee viel en dat de kosten minder zouden zijn Toen ik mijn caravan ging ophalen waren de kosten de helft van wat we hadden afgesproken.super zo kan het ook. Kleine tip misschien even de caravan afspoelen bij het ophalen hij was best vies maar ja jullie hebben het ook druk. Zit nog te wachten op een belletje dat de onderdeel die ik had bestel binnen was en dan kan mijn vakantie beginnen. Met dank aan de mannen van ACB caravans. Ga zo door Ricardo

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
9

Vriendelijk en perfect geholpen.

Camper gekocht bij ACB, geholpen door Ruud. Prima uitleg op een rustige manier. Genoeg tijd nemend om vragen te beantwoorden. Zelfs telefonisch op een goede manier geholpen. Afspraken die gemaakt waren zijn uitstekend nagekomen. Zeker een aanbeveling waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Geweldig geholpen, snel, vakkundig en vriendelijk

Kwamen , na een slechte ervaring bij een ander caravan bedrijf, met onze camper bij ACB om kachel/boiler onderhoud te laten plegen en om naar een kleine lekkage te laten kijken. Ze contacteerden een groter lek , veroorzaakt door het slecht plaatsen van een dakluik. Ze hebben foto's gemaakt van de bestaande situatie, plan de campagne gemaakt. overleg gepleegd en het super, snel en vakkundig hersteld. Wij gaan nu ruim 9 maanden met de camper door zuid europa en turkije trekken en ik kan ten aller tijde naar ze bellen, mocht er wat gebeuren onderweg, zodat ze mee kunnen denken en advies te geven op afstand. Super en snel geholpen. Ik kan iedereen ACB aanraden. Super vriendelijke en deskundige mensen. Hartelijk dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Wat een service!

Mijn man en ik kochten enige tijd geleden onafhankelijk van elkaar hetzelfde merk schoenen en kregen allebei dezelfde problemen met de hakken en zolen. Omdat ik al jaren op hetzelfde merk schoenen loop zonder problemen heb ik de schoenen laten zien in de winkel van ACB. Voor de goede orde dient ook vermeld te worden dat het hier om prijzige schoenen gaat. We werden teruggebeld met de mededeling dat we beiden nieuwe schoenen mochten aanschaffen met 50 % korting. Hier had ik niet om gevraagd. Dat noem ik nog eens service want ze waren echt niet spiksplinternieuw meer. Ik kom zeker als klant weer terug. Hulde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Goed

Eriba Triton ingeruild voor een nieuwe Eriba Troll 542 60 Edition. De Triton had een bed in de breedte, en de Troll 542 heeft het bed in de lengte. Dit had toch onze voorkeur, zodat je niet over elkaar heen hoeft te klimmen bij uitstappen. We hadden al gemerkt dat de 542 uitvoering erg populair is, waardoor deze moeilijk uit voorraad leverbaar zijn. Gelukkig kon ACB ons aan de gewenste uitvoering helpen, met een acceptabele levertijd. We zijn blij met het meedenken in oplossingen door de medewerkers, en ACB heeft er wat ons betreft een vaste klant bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
9

vriendelijk en deskundig

goede uitleg over alles bij n kopje koffie. eerlijke informatie over de produkten. ook bij aflevering werd de tijd genomen voor goede uitleg. kortom, een goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden N.v.t.
10

Een heel goed bedrijf met veel aandacht voor hun klanten.

We zijn heel enthousiast over dit mooie bedrijf. We zijn enorm goed geholpen door Kay, die ons in alle rust de diverse caravans heeft laten zien en ons kon adviseren. We zijn ontzettend blij met onze aankoop. We hebben een hele goede indruk en ervaring met dit bedrijf. We zijn ook na aankoop, bij al onze telefonische vragen ontzettend goed en vriendelijk te woord gestaan. Het was altijd goed als we belden en er werd meteen met ons mee gedacht. Heel fijn als je je als klant zo goed behandeld voelt. Dat schept vertrouwen, een goed gevoel en erg veel plezier bij de aanschaf van zoiets moois als een nieuwe Nova. Harry en Anita Eggenkamp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
10

Een zeer professioneel en klantgericht bedrijf.

Een splinternieuwe Eriba Touring Triton 430 met vaste Thule luifel gekocht en de Eriba Touring 310 van 3 jaar jong prima in kunnen ruilen. Erg tevreden over de wijze waarop ik zaken heb kunnen doen. Bij aflevering volgde een heldere uitleg op een zeer prettige wijze. En wat een mooie kampeershop met een uitgebreid assortiment! De caravan houd ik hier ook in onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden
9

mover laten monteren

Wij hebben vorig jaar een caravan mover aangeschaft bij ACB keurig tekst en uitleg bij het uitzoeken van de juiste mover voor ons caravan we konden kiezen uit divers merk en type en er was ook duidelijk uitleg over de divers accu waar uit je kan kiezen bij de caravan ophalen nog uitleg gekregen hoe de mover werkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
  • Overleg uit te voeren werkzaamheden N.v.t.
10

Prettig en goed bedrijf. Ondersteuning en meedenken is top!

De persoonlijke aanpak (no nonsense) aanpak van de fam Davids en personeel is erg goed. Verkoop van een nieuwe caravan is niet overhaast ("scoren" is niet Ruud zn ding; wel het verkopen van iets dat je past; ik ben een pietje precies maar ook dat wordt gewaardeerd) Grote keuze in types caravans en een goede prijs gekregen voor onze inruiler. Uiteindelijk een faire deal kunnen maken. Geen prijsvechter maar fair, en daardoor voor de langere termijn betrouwbaar. Bij het 1e tm laatste bezoek nemen ze de tijd voor je, ook al is het druk. Aflevering is netjes gedaan en er is bijna niets dat nog nagewerkt moet worden; dat wat nog gedaan moet worden is opgenomen en gaat opgelost worden. Vertrouwen in het team van de fam Davids is wat ze uitstralen en willen; zonder dat gaat het niet. Kortom; erg tevreden over ACB

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden, met advies en aankoop Thule superb short fietsendrager

Aardige en deskundige ondernemers, met hart op de juiste plaats. En liefde voor caravans en toebeho ren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gezellig contact en perfecte aflevering!

Aankoop van onze nieuwe caravan (Eriba Nova 445 Trend) verliep op een prettige manier! Goed advies over aankoop van mover en luifel. Dingen die net even anders waren wat betreft bevestiging werden keurig met ons gecommuniceerd! Vandaag is onze caravan superschoon afgeleverd met uitgebreide rondleiding en uitleg! Mooie verse rozen toe... en uitgezwaaid door de eigenaar! Perfect!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel positieve ervaring. Vakmensen

Vandaag onze Eriba Nova weer opgehaald na een Bovag onderhoudsbeurt. Wat een voorbeeld voor veel andere bedrijven. Goede informatie en communicatie vooraf over wat er moet worden vervangen. (In ons geval onderdelen van de koppeling). Bewijs van reparaties middels foto’s van oude en nieuwe situatie werden per e-mail toegestuurd en ook een digitale versie van het keuringsrapport sturen ze je toe. Onderhoud kost geld maar naar onze mening blijft alles in het redelijke en binnen onze eigen verwachtingen. Kortom: wij zijn met een gerust en tevreden gevoel weer naar huis gegaan. Nu maar hopen dat we dit jaar nog wel kunnen kamperen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vertrouwd, behulpzaam, duidelijk en vriendelijk

In de zomer van 2019 vonden mijn vrouw en ik dat onze Eriba Nova uit 2005 aan vervanging toe was. In het najaar gingen wij op "rooftocht". Wij wisten wat we wilden hebben: rondzit, lengte bedden, grote koelkast en ruim toilet. Weer een Eriba of nu een ander merk. Stad en land hebben we afgezocht. Vele dealers bezocht: allemaal even vriendelijk, maar "onze" caravan stond er niet bij. De nieuwe Eriba's (2020) vielen niet in onze smaak: te wit en te industrieel. We bleven doorzoeken en zagen op het internet dat het Almeers Caravan Bedrijf (ACB) een nieuwe Eriba (2019) had uit het jaar daarvoor, die ogenschijnlijk voldeed aan onze verwachting. Een vriendelijk telefoongesprek leidde ons de volgende dag naar Almere. Na aankomst werd onze verwachting overtroffen: een nieuwe, ruime zaak! Vriendelijke mensen: een echt familiebedrijf met hart voor de zaak én voor de klanten. Je voelde je er welkom en niet als iemand die even langs kwam om een nieuwe caravan te kopen. Het aanbod aan caravans was geweldig. Ruud had, ondanks de redelijke drukte, alle tijd voor ons; de winkel werd "bemand" door vader, moeder en echtgenote. Je voelde de rust. Ruud leidde ons door en langs de vele caravans. "Onze" caravan (die van het internet), stond glimmend te pronken en " glimlachte ons vriendelijk toe". Dit zou hem worden! Nu nog de prijs. Ruud was professioneel, redelijk en schappelijk. Hij begreep onze wensen en na een "nacht van overpeinzingen" werd de koop gesloten. De aflevering van onze caravan was weer een feest: in de hele zaak heerste weer een sfeer van rust. Ruud nam alle tijd voor ons. Alle onderdelen van de caravan werden rustig en vakkundig uitgelegd. Soms werd zijn vader er bij gehaald om wat technische zaken door te spreken. De extra onderdelen, zoals luifel, extra verwarming etc waren degelijk aangebracht. We sloten af met een extra kopje koffie en genoten, dankzij het Almeers Caravanbedrijf, van onze nieuwe aanwinst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Na slechte ervaring bij onderhoud door ander caravan bedrijf doorverwezen naar ACB. Hele goede uitleg gekregen over het onderhoud dat de caravan nodig had. Ook een duidelijke offerte. Onze caravan ziet er weer tiptop uit. Wij zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed en adequaat

goede service, goede offerte en zeer goede reparaties. perfect.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte ervaring, met kopen van onderdeel skotelbraai.

Ik moest een nieuwe grillplaat hebben voor mijn skotelbraai,er werd mij verteld dat,nieuwe plaat waarschijnlijk niet pasten ,toch meegenomen,paste inderdaad niet dus terug naar Almere. U krijgt uw geld niet terug wel een tegoedbon ,maar dat is niet tegen mij gezegd, staat onderop de bon was het antwoord , ja maar dan heb ik al betaald ,dan moet u , goed zichtbaar een bordje hebben hangen geen geld terug, ja was het antwoord wij zitten hier net nog geen tijd gehad, dat was begin juli, nu hangt het bordje er nu nog niet, antwoord, is niet wettelijk verplicht, ja zeker wel .

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd goed geholpen

Wij komen al ruim 12 jaar bij ACB Al vaf dat ze nog in Almere Haven zaten En als je dan ziet hoe de fam.Davids zich nu heeft gemanifesteerd in een mooi nieuw pand kan ik alleen maar zeggen : Respect en bewondering voor dit succes. Altijd goed en vakkundig geholpen Ook met afhandelen van schade zaken ivm de verzekering. Klanten zeggen vaak : klant is koning, maar volgens mij is de verkoper nog steeds keizer. Want zo hoort het ook. Klanten vragen vaak het onmogelijke of willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. En als ACB dan aan een wens niet kan voldoen dan is het opeens een slecht bedrijf . En worden er slechte recencies geschreven,wat o zo makkelijk is op de social media. Ik heb nooit problemen met ACB gehad. Er word met je meegedacht en ze zullen je aanraden om niet iets kopen wat eigenlijk niet nodig is en helpen je om een goedkopere oplossing te vinden. Wij hebben onze caravan via bemiddeling van ACB kunnen verkopen, was binnen enkele uren geregeld. Wij wensen de Familie Davids nog vele goede en vooral gezonde jaren. Afz Fam Valk Almere

  • Aanbevelen? Ja
2

TELEURSTELLEND

Eind juni een luifel besteld voor onze Eriba, 2e week juli gingen wij op vakantie. Verkeerde spullen besteld, kan gebeuren, maar daarna caravan ophalen en dat de spullen er niet waren, teleurstellend. Maar gelijk voor na onze 3 weekse vakantie een nieuwe afspraak gemaakt. Ruim een week voor brengen nog gebeld of de spullen er waren..... In de avond voor ophalen, belletje, luifel nog niet gearriveerd, wordt een paar dagen later. Vertrouwen opgezegd en de caravan teruggehaald. Geen enkele keer excuses, (ja , een week later) en we kwamen niet van om de hoek. Tegemoetkoming in de reiskosten? Daar doen we niet aan was het antwoord. De luifel, geplaatst, kostte ons ruim €500 meer dan indien zelf aangekocht en geplaatst. Daarboven op de winstmarge voor ACB uiteraard. Voor ons laatste keer ACB.

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer slecht en onbeschoft

Heb een nieuwe caravan van eriba die geleverd is door acb caravans. Nu zijn er onderdelen nodig voor schade lamp en deel van bumper. Ben nu al sinds mei 2019 bezig en krijg als antwoordt dat hun hier geen haast mee hebben want verdienen we niet op. Zo ga je niet met mensen om acb caravans.

  • Aanbevelen? Nee

Over Almeers Caravan Bedrijf B.V.

Almeers Caravan Bedrijf Trotse dealer: Burstner, Eriba & LMC caravans LMC campers. Al ons werk gaat onder Bovag voorwaarden ! gasvulstation betaal per KG gas eigen flessen worden gevuld fabriek flessen worden omgeruild

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd