• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij wilden met spoed een andere fietsendrager op onze hobby. Alle caravan dealers hadden geen tijd. ACB hád wél tijd. In eerste instantie zou onze huidige drager verplaatst worden. ACB toonde ons een kantelbare en liet ons de keus. Uiteindelijk toch besloten voor de kantelbare. Dezelfde dag is deze gemonteerd. Ook hebben ze nog de remmen gesteld. De volgende dag zijn we met plezier op vakantie gegaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ACB caravan benaderd ivm onderhoud LMC 2003 die wij particulier hadden aangeschaft. Om een goed beeld krijgen van de staat van de caravan een bovag onderhoudsbeurt laten uitvoeren via ACB. \r\n\r\nBovag onderhoudsbeurt werd uitgevoerd en ook werden wij telefonisch op de hoogte gebracht wat er moest gebeuren. Na overleg zijn de belangrijkste zaken door ACB verholpen en werd caravan keurig naar onze stalling gebracht. \r\n\r\nTijdens onze 1e (proef) vakantie kwamen we er achter dat alles prima werkte behalve dat ons alko dissel slot niet meer paste op de koppeling. Contact gelegd met ACB via mail en hoop dat dit probleem wordt opgelost

• Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf kundig en vriendelijk personeel
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf Eriba touring Troll 540 occasion Zeer vriendelijk en deskundig
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf onderhoud camper zeer professioneel uitgevoerd en altijd meedenken bij problemen zeer goerd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eriba nova sl gekocht op de caravanbeurs in Utrecht. Geadviseerd door Ruud op een prettige en meedenkende wijze. Begin mei is caravan aan ons geleverd. Uitleg was rustig, prettig en duidelijk. Ook fraaie rozen gekregen. \r\nNa 2 weken hebben we tekortkomingen en aanbevelingen doorgegeven. Hier werd door Ruud uitstekend en snel op gereageerd. We hebben het volste vertrouwen in dit bedrijf en we bevelen het ten zeerste aan.\r\n\r\n\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na dat onze mover het had begeven in Luxemburg en geen reparatie binnen een paar weken mogelijk was, toch maar even met ACB gebeld. uiteraard is dan net iedereen op vakantie en heeft de eerste monteur zijn pols gebroken, maar we moesten de caravan neer zetten en zouden kijken wat ze konden doen. twee dagen later. inde avond om 22.00 uur werden wij gebeld dat onze caravan opgehaald kon worden op Hemelvaartsdag, ondanks dat ze eigenlijk gesloten waren.\r\nKlasse of niet?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn teleurgesteld in acb m.b.t. levering van een nieuwe caravan LMC vivo 493. Reeds in februari ontvingen we bericht dat de caravan al klaar stond, terwijl begin april levering zou plaats vinden. Na betaling bleek dat aanpassingen aan de caravan zoals plaatsing van een achterraam en het laten vervallen van een dakluik, zoals afgesproken met Ruud niet waren uitgevoerd. \r\nOok hierna zijn een paar aanpassingen niet naar wens uitgevoerd.\r\n\r\n

• Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Augustus 2017 een bezoek gebracht aan de showroom om te kijken naar een nieuwe caravan. Geholpen door Ruud. Geduldig en met kundig uitleg gegeven over de mogelijkheden en de voor- en nadelen. Adviseerde ons een bezoek te brengen aan de caravanbeurs in Düsseldorf. Daar weer een afspraak gemaakt met Ruud. Wederom fantastisch geholpen en gelijk maar een nieuwe Bürstner caravan gekocht.\r\nDeze is in tussen afgeleverd aan het begin van februari 2018 (met een mooie bos rozen!). Ook dit verliep weer uitstekend. Goede uitleg (in alle rust) door medewerker Kai. \r\nWe zijn zeer tevreden over de hele gang van zaken en hebben het volste vertrouwen voor de toekomst.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Crespo tafel gekocht in Twente. Bleek na opening doos stuk. Via Twente werd een nieuwe tafel geleverd bij ACB,\r\nDe service van dit bedrijf is uitstekend. Zeer vriendelijke medewerkenden. Enorm geduld bij uitleg verstellen poten.\r\nBedankt dames.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam kijken voor een rugtas en schoenen hoewel ik er al vanuit ging dat ze mijn maat (48) niet zouden hebben. Rugtas was snel geregeld maar de schoenen waren er idd niet in het model wat ik wilde hebben. Een ander model gepast voor de pasvorm en er werd met de leverancier gebeld of er ook schoenen in mijn maat en gewenst model verkrijgbaar waren en dit was zo. Na 2 dagen kreeg ik al een belletje dat de schoenen opgehaald konden worden.\r\nDit is dus meedenken en klantgericht verkopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke service! Zelfs als het ACB omzet kost.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een paar jaar klant bij ACB en zeer tevreden altijd gezellig als er tijd is een praatje met een bakkie ff snel iets kopen duurt al gauw een uurtje.\r\nVanaf de camping advies gevraagd zoals gewoonlijk het juiste advies probleem opgelost\r\nWij komen er graag een zaak waar je het huiskamer gevoel bij hebt net of je op viesite bent.\r\nWij raden ACB met een dikke 10 aan als betrouwbaar vriendelijk BELEEFD klantgericht.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot 2 keer aan toe geholpen door een oudere Dame, kort blond haar, waarschijnlijk de bazin. In contact erg onbeschoft en totaal niet klantvriendelijk. Wij komen niet meer terug.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan niet anders zeggen dan een heel erg servicegericht, klantgericht, oplossingsgericht bedrijf waar de menselijke factor en de kennis hoog is. We hadden een keer een tafeltje wat kapot was gegaan en dat is meteen vervangen. En we zochten een speciale koelbox voor een Holtkamper en dat hebben ze voor mij gevonden door doorzettingsvermogen en klantgerichtheid. En het technisch onderhoud is altijd heel goed en er wordt service/oplossingsgericht gedacht. Als het gerepareed kan worden, wordt het gewoon goed gerepareed. Niet van: we vervangen het totaal wel, maar gewoon Heel prettig en zonder \'poeha\', gewoon: oplossen en afspraken nakomen. En dat meedenken is ontzettend prettig. Nooit een probleem, altijd een oplossing!!!! Ik kom ook wel eens andere bedrijven tegen... En daarom kan ik ACB ook met een gerust hart van harte aanbevelen. Topbedrijf!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2003 kocht ik mijn eerste nieuwe caravan bij ACB. Het is een familiebedrijf en dat merkte je gelijk. Deze mensen zijn echt superlief, ze denken heel graag met je mee maar dwingen je tot niets. \r\nIn 2015 heb ik mijn caravan weer ingeruild bij ACB en dat was een Burstner Ventana 500 TS. Wilden graag naar een bredere en iets grotere caravan, en het is geworden de LMC MAESTRO 570D, een pracht van een caravan we waren er direct verliefd op. \r\nIn het begin waren er paar kleine dingen die verholpen moesten worden, ik heb het zelf gedaan omdat hij nu voor vast in Duitsland staat. En ik moet zeggen dat wij heel goed tegemoet zijn gekomen door de lieve mensen van ACB. \r\nKortom dit is het fijnste bedrijf wat ik persoonlijk heb meegemaakt. \r\n\r\nHenk van der meer uit Lelystad
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf waar service hoog in het vaandel staat.\r\nZijn wederom fantastisch geholpen, zowel met verzekeringskwesties als met de aanschaf en wijzigingen bij de nieuwe caravan.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en vertrouwd bedrijf wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn uiterst te vreden over de onderhoud van onze caravan. Na 8 jaar bij een andere dealer te zijn geweest voor onderhoud is eindelijk alles bij ACB in orde gekomen.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service, leuke campartikelenwinkel en nu ook nog eens Eriba dealer

• Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een eerste keer weg met de nieuwe caravan waren er wat probleempjes. Na even contact met ACB kon ik de volgende dag langskomen en zijn de probleempjes direct verholpen. Erg fijn om een dergelijke service te ervaren. Er kan altijd iets niet helemaal goed gaan maar dan bepaald de service de kwaliteit van het bedrijf en professionaliteit van de medewerkers. Top. Nu op naar het mooie weer:-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij komen hier al een aantal jaren kan niet anders zeggen we worden altijd heel goed geholpen ,personeel is altijd heel gezellig tijd voor een babbeltje en niet te vergeten hun heerlijke koffie die je krijgt.\r\nze hebben echt heel veel op voorraad hebben ze het niet word het besteld dit bedrijf doet er alles aan om het de klant naar de zin te maken .
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Over Almeers Caravan Bedrijf B.V.

Filter op Taal