• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar hier een super nette auto gekocht. Een aantal keer een logische slijtage reparatie uit moeten laten voeren. Altijd een leenauto ter beschikking. Fijne service! Wij blijven hier voorlopig ook in onderhoud!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zie alleen positieve reviews over dit bedrijf, worden die gekocht? Daarom ook even mijn review van vandaag.\r\n\r\nOp zoek naar een andere auto bij Ten Oever aangekomen. Eerst gekeken naar mijn in te ruilen auto. Deze werd naar mijn mening echt te laag getaxeerd. Op zich niet erg als de te kopen auto dan maar scherp geprijsd is. \r\nProefrit gemaakt. Auto ziet er netjes uit, wat roest onder de auto maat wat wil je na 15 jaar. Helaas wilde ze niets doen aan de prijs (een van de duurdere op marktplaats, was al gezakt want hij verkocht niet, en nog steeds niet dus). Verder een net bedrijf niets te klagen, maar in dit geval te duur!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een leuke Chevrolet Aveo automaat gekocht voor mijn vader doe invalide is geworden, Hans nam alle tijd voor ons en we zijn zeer netjes geholpen!!, de Chevrolet voldoet prima en we zijn uiterst tevreden!!, kortom prima bedrijf!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 31 december van 2018 heb ik hier een Skoda Octavia uit 2008 gekocht. Eigenlijk was ik op zoek naar een diesel vanwege de kilometers. \r\n\r\nDe eigenaar attendeerde mij op deze auto. Een paar rekensommen later heb ik voor deze auto gekozen. Ondanks de kilometerstand van 210.000 bij aanschaf ziet de auto er zeer goed uit. Ik had een auto in te ruilen en de onderhandelingen over de prijs verliepen fair. Je voelt dat het hier wel goed zit. \r\n\r\nIk heb nog en mooie deal kunnen maken met de winterbanden en we hebben afgesproken dat de distributieriem vervangen zou worden. \r\n\r\nEen dag eerder dan afgesproken werd ik gebeld dat de auto klaar stond om op te halen.\r\n\r\nIk ben inmiddels 6000 kilometer verder. Ik ben zeer tevreden met de auto. Inmiddels heeft men ook de grote onderhoudsbeurt uitgevoerd. De kosten hiervan bedroegen 300 Euro. Ook weer een prima prijs. \r\n\r\nToen ik deze auto ging uitzoeken heb ik veel autobedrijven bezocht. Er zijn bedrijven waar je even binnen bent en waar je snel weer weg wilt, gewoon omdat het niet goed voelt. Bij dit bedrijf had ik dat niet. Gewoon een eerlijke ondernemer die zijn beloftes nakomt. Nu heb ik een goede auto gekocht waar ik al vele veilige (en goedkope) kilometers mee gemaakt heb, maar ik weet vrijwel zeker dat er ook een oplossing komt als de auto mankementen gaat vertonen. \r\n\r\nIk kan dit bedrijf ten zeerste aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een KIA Sportage uit 2010 gekocht. De eigenaar is een aardige vent met hart voor zijn zaak. Vriendelijke service. Het bakkie koffie bij de administratieve afhandeling ontbrak dus dat is wel een tip maar verder puike en eerlijke afhandeling. Het bedrijf opteert een aantal garantiepaketten waar je uit kunt kiezen echter dit kwam niet ter sprake. Je zou kunnen zeggen dat je dus niet iets wordt aangepraat wat niet nodig is als de auto 100% in orde is en men staat voor de kwaliteit van de auto. Vooralsnog kan ik dit familiebedrijf van harte aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg vriendelijk geholpen zelfs in de avond buiten werktijd. ben erg tevreden hoe de verkoop is gegaan en zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden en familie. En kom hier graag nog eens.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit jaar BMW bij deze garage gekocht met 3 maanden garantie.\r\nTwee weken voor dat de garantie verlopen zou problemen met de motor.\r\nDoor gegeven en we konden de auto bij ons in de \r\nbuurt laten uilezen zodat we niet helemaal naar Breda hoefden.\r\nAuto kon bij onze garage gerepareerd en rek. naar firma ten.Oever. Binnen een week geld gestort op onze rekening. Supere afhandeling van dit ongemak.\r\nGoede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na het in elkaar rijden van mijn wagen op vrijdag (wat niet in de planning zat) zijn we zaterdag naar Tenoever gegaan, een andere uitgezocht, en nog die dag de wagen kunnen overschrijven, maandag de verzekering geregeld, en zelfs zijn ze de wagen komen ruilen bij mijn thuisadres, zodat ik dinsdagmorgen weer naar mijn werk in Zundert kon rijden. hartelijk bedankt voor de service die jullie leveren !!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rectificatie:\r\nVandaag 1-9-2018 heeft Ten Oever auto\'s ons goed geholpen met de Opel, heren bedankt dus bij deze graag een rectificatie op mijn bericht van 31-8-2018 @klanten vertellen.\r\nPrima geregeld zo heren en dank!\r\n\r\nTj

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer nette Renault Megane cabrio gekocht. Na de koop kwamen we erachter dat er een scheur zat in het loopvlak van een voorband. Een kwartier later werden we gebeld door Hans die vertelde dat er morgen twee nieuwe Vredesteins klaar zouden liggen! Top service! Een dikke merci :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs mijn derde auto bij Ten Oever aangeschaft. Ik kan het iedereen adviseren. Er word meegedacht, geadviseerd, rekening gehouden met je persoonlijke situatie, en de service is uitstekend. \r\nVriendelijke werknemers, en ze onderhouden de auto prima met de beurten en keuringen. \r\nIk heb weinig verstand van autotechniek, maar kan volledig vertrouwen op hun kennis en ervaring. \r\nBij problemen met de auto staan ze altijd voor me klaar, nemen me serieus, maar is ook altijd even tijd voorn lolletje. Ik vind ze TOP !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Een hele mooie auto gekocht en rijd als een tierelier. Er werken fijne en eerlijke mensen! Lekker zichzelf met veel humor! Meteen een goed gevoel bij het bedrijf. Ik beveel dit zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij John en Monique Beckers, waren afgelopen zaterdag 12 April 2018 bij de hieren in de garage. \r\nWat een vriendelijke mannen.\r\nJe word ontvangen alsof je bij familie op bezoeken bent.\r\nDank jullie wel mannen, dit was de eerste keer maar bes list Niet de laatste kier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een top bedrijf met goede service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben verbaasd over de goede ervaringen die ik hier lees! Ben helemaal niet tevreden; na de aanschaf van mijn Suzuki Swift had ik problemen met mijn rem. Ondanks t garantiepakket van €250 wat ik erbij had gekocht is t nooit naar tevredenheid gemaakt! Ook had ik nog n vraag gesteld. Verschillende mailtjes gestuurd maar nooit n antwoord gekregen. Als ik dan belde dan hadden ze de mail niet ontvangen. Ik koop hier nooit meer n auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede ervaringen met deze dealer. Wij hebben vorig jaar een Opel Agila gekocht bij hen. De eerste proefrit ging wat apart, omdat de accu leeg bleek te zijn, maar later kwamen ze ons ophalen en toen zijn we samen met ze een proefritje gaan maken. Als ik remde hoorde ik een tikje onderin de motor en heb ze daar ook op gewezen. Dat zouden ze uitzoeken. Later bleek dat het een kogellager in de versnellingsbak was en ze hebben de hele versnellingsbak vervangen voor een nieuwe. Dat is toch wel erg goede service. Vanaf die tijd is het een prima auto en we zijn er erg blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een Opel Meriva gekocht bij deze garage.\r\nKeurig netjes stond deze auto gereed toen ik deze ging ophalen!\r\nOnlangs nog een grote onderhoudsbeurt laten doen, gelukkig kun je bij Ten Oever hiervoor ook op zaterdag terecht en op korte termijn.\r\nOm een lang verhaal kort te maken,.. \r\nUitstekende service, Vriendelijke en eerlijke mensen!!\r\nHelemaal TOP!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mitsubishi Outlander gekocht. Distributieriem werd kosteloos vervangen zoals afgesproken.\r\nProblemen met gaspomp na 10 km te hebben gereden met de auto. Deze werden netjes opgelost\" kosteloos\" Hans van Oever houdt zich aan zijn afspraken!!!!! geen gezeik maar netjes opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al bijna 20 jaar klant en nog jaren te gaan. Prima tevreden over Hans ten Oever Auto\'s. Service en APK top en alles betaalbaar. Vanaf de Tramsingel zijn we al klant en we vertrouwen hem met aanbeveling van onze laatste 3 autos.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al jaren bij ten Oevers auto\'s. \r\nEerst voor onderhoud, later ook een auto bij ze gekocht.\r\nBen zeer tevreden over de service, ze proberen altijd mee te denken met de klant, wat ik erg waardeer.\r\nAl met al eerlijke mensen en een no nonsense mentaliteit.\r\nIk zal ze zeker aanbevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag wilde de auto niet starten, iets met de accu. Op de fiets naar mijn werk dus. Nog even snel de autosleutel afgegeven bij mijn vaste garage sinds zeker 15 jaar. Altijd snelle en correcte service. Ook vandaag weer, vanmiddag kon ik hem al weer ophalen nadat Ten Oever even zelf mijn auto opgehaald had voor mijn huis. En dat kwam goed uit want ik moet als fysiotherapeut in Ulvenhout ook vaak in het buitengebied mensen aan huis behandelen.\r\nNiet voor niets ben ik (en ook mijn dochter) al jaren een zeer tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Ten Oever Auto\'s een Nissan Pixo gekocht, en ben er erg tevreden over.Vriendelijke mensen en goede service, na een paar weken moet een wiellager vervangen worden en dat is gelijk goed en kosteloos geregeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een mooie Toyota aygo gekocht bij Ten Oever Auto\'s in Breda. Auto had wat kleine dingetjes maar dit is perfect opgelost door het bedrijf! Top Service!

Over Ten Oever Auto's

Filter op Taal