Eerlijk en vakkundig met liefde voor auto's en de klant

Prima vakmanschap, met liefde voor het vak en voor de klanten. Altijd een hele nette prijs, geen gedonder of gezwam. Een eerlijke garage waar ik en mijn vrouw al jaren bij terug blijf komen.

Geen flauwekul, geen verkooppraatjes, maar duidelijkheid

Mijn moeder van 65 wilde graag een klein zuinig autootje kopen. Had al iets op het oog. Proefrit gemaakt, koffie erbij, vriendelijkheid en eerlijk. Auto rijdt als een zonnetje. Dit geldt ook voor mijn zoon van 18 jaar. Wilde ook een goede, betrouwbare auto. Hij rijdt nu een half jaar in een Peugeot en is helemaal blij ermee. Als mijn andere zoon ook zijn rijbewijs haalt, is Ten Oever Auto's de 1e waar ik naartoe ga voor aanschaf van een auto.

Goede auto's en advies met oog voor wat bij ons past

Inmiddels twee auto's gekocht bij Ten Oever. Geheel naar tevredenheid! Hans denkt goed mee wat we nou eigenlijk nodig hebben voor auto. En daarnaast kregen we een goede en geduldige service met het afwikkelen van de sores van onze eerste auto.

Eerlijke garage.

9-8-2017 hier een prima 2e hands autootje gekocht voor maar €1400,- Een Daihatsu Cuore automaat van 2002. Vandaag precies 2 jaar geleden. Rijdt nog steeds als een zonnetje en ben er nog steeds heel blij mee! Mocht ik ooit een ander autootje nodig hebben, ga ik hier zeker weer naar toe. (Al is het nogal bij mij uit de buurt, ik rij er graag voor om)

Vorig jaar hier een super nette auto gekocht. Een aantal keer een logische slijtage reparatie uit moeten laten voeren. Altijd een leenauto ter beschikking. Fijne service! Wij blijven hier voorlopig ook in onderhoud!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik zie alleen positieve reviews over dit bedrijf, worden die gekocht? Daarom ook even mijn review van vandaag. Op zoek naar een andere auto bij Ten Oever aangekomen. Eerst gekeken naar mijn in te ruilen auto. Deze werd naar mijn mening echt te laag getaxeerd. Op zich niet erg als de te kopen auto dan maar scherp geprijsd is. Proefrit gemaakt. Auto ziet er netjes uit, wat roest onder de auto maat wat wil je na 15 jaar. Helaas wilde ze niets doen aan de prijs (een van de duurdere op marktplaats, was al gezakt want hij verkocht niet, en nog steeds niet dus). Verder een net bedrijf niets te klagen, maar in dit geval te duur!

Recent een leuke Chevrolet Aveo automaat gekocht voor mijn vader doe invalide is geworden, Hans nam alle tijd voor ons en we zijn zeer netjes geholpen!!, de Chevrolet voldoet prima en we zijn uiterst tevreden!!, kortom prima bedrijf!!

Op 31 december van 2018 heb ik hier een Skoda Octavia uit 2008 gekocht. Eigenlijk was ik op zoek naar een diesel vanwege de kilometers. De eigenaar attendeerde mij op deze auto. Een paar rekensommen later heb ik voor deze auto gekozen. Ondanks de kilometerstand van 210.000 bij aanschaf ziet de auto er zeer goed uit. Ik had een auto in te ruilen en de onderhandelingen over de prijs verliepen fair. Je voelt dat het hier wel goed zit. Ik heb nog en mooie deal kunnen maken met de winterbanden en we hebben afgesproken dat de distributieriem vervangen zou worden. Een dag eerder dan afgesproken werd ik gebeld dat de auto klaar stond om op te halen. Ik ben inmiddels 6000 kilometer verder. Ik ben zeer tevreden met de auto. Inmiddels heeft men ook de grote onderhoudsbeurt uitgevoerd. De kosten hiervan bedroegen 300 Euro. Ook weer een prima prijs. Toen ik deze auto ging uitzoeken heb ik veel autobedrijven bezocht. Er zijn bedrijven waar je even binnen bent en waar je snel weer weg wilt, gewoon omdat het niet goed voelt. Bij dit bedrijf had ik dat niet. Gewoon een eerlijke ondernemer die zijn beloftes nakomt. Nu heb ik een goede auto gekocht waar ik al vele veilige (en goedkope) kilometers mee gemaakt heb, maar ik weet vrijwel zeker dat er ook een oplossing komt als de auto mankementen gaat vertonen. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanraden.

Onlangs een KIA Sportage uit 2010 gekocht. De eigenaar is een aardige vent met hart voor zijn zaak. Vriendelijke service. Het bakkie koffie bij de administratieve afhandeling ontbrak dus dat is wel een tip maar verder puike en eerlijke afhandeling. Het bedrijf opteert een aantal garantiepaketten waar je uit kunt kiezen echter dit kwam niet ter sprake. Je zou kunnen zeggen dat je dus niet iets wordt aangepraat wat niet nodig is als de auto 100% in orde is en men staat voor de kwaliteit van de auto. Vooralsnog kan ik dit familiebedrijf van harte aanbevelen.

Heel erg vriendelijk geholpen zelfs in de avond buiten werktijd. ben erg tevreden hoe de verkoop is gegaan en zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden en familie. En kom hier graag nog eens.

Dit jaar BMW bij deze garage gekocht met 3 maanden garantie. Twee weken voor dat de garantie verlopen zou problemen met de motor. Door gegeven en we konden de auto bij ons in de buurt laten uilezen zodat we niet helemaal naar Breda hoefden. Auto kon bij onze garage gerepareerd en rek. naar firma ten.Oever. Binnen een week geld gestort op onze rekening. Supere afhandeling van dit ongemak. Goede service!

Na het in elkaar rijden van mijn wagen op vrijdag (wat niet in de planning zat) zijn we zaterdag naar Tenoever gegaan, een andere uitgezocht, en nog die dag de wagen kunnen overschrijven, maandag de verzekering geregeld, en zelfs zijn ze de wagen komen ruilen bij mijn thuisadres, zodat ik dinsdagmorgen weer naar mijn werk in Zundert kon rijden. hartelijk bedankt voor de service die jullie leveren !!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Rectificatie: Vandaag 1-9-2018 heeft Ten Oever auto\'s ons goed geholpen met de Opel, heren bedankt dus bij deze graag een rectificatie op mijn bericht van 31-8-2018 @klanten vertellen. Prima geregeld zo heren en dank! Tj

Een zeer nette Renault Megane cabrio gekocht. Na de koop kwamen we erachter dat er een scheur zat in het loopvlak van een voorband. Een kwartier later werden we gebeld door Hans die vertelde dat er morgen twee nieuwe Vredesteins klaar zouden liggen! Top service! Een dikke merci :)

Onlangs mijn derde auto bij Ten Oever aangeschaft. Ik kan het iedereen adviseren. Er word meegedacht, geadviseerd, rekening gehouden met je persoonlijke situatie, en de service is uitstekend. Vriendelijke werknemers, en ze onderhouden de auto prima met de beurten en keuringen. Ik heb weinig verstand van autotechniek, maar kan volledig vertrouwen op hun kennis en ervaring. Bij problemen met de auto staan ze altijd voor me klaar, nemen me serieus, maar is ook altijd even tijd voorn lolletje. Ik vind ze TOP !!

Top bedrijf! Een hele mooie auto gekocht en rijd als een tierelier. Er werken fijne en eerlijke mensen! Lekker zichzelf met veel humor! Meteen een goed gevoel bij het bedrijf. Ik beveel dit zeker aan!

Wij John en Monique Beckers, waren afgelopen zaterdag 12 April 2018 bij de hieren in de garage. Wat een vriendelijke mannen. Je word ontvangen alsof je bij familie op bezoeken bent. Dank jullie wel mannen, dit was de eerste keer maar bes list Niet de laatste kier.

Een top bedrijf met goede service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ben verbaasd over de goede ervaringen die ik hier lees! Ben helemaal niet tevreden; na de aanschaf van mijn Suzuki Swift had ik problemen met mijn rem. Ondanks t garantiepakket van €250 wat ik erbij had gekocht is t nooit naar tevredenheid gemaakt! Ook had ik nog n vraag gesteld. Verschillende mailtjes gestuurd maar nooit n antwoord gekregen. Als ik dan belde dan hadden ze de mail niet ontvangen. Ik koop hier nooit meer n auto.

Erg goede ervaringen met deze dealer. Wij hebben vorig jaar een Opel Agila gekocht bij hen. De eerste proefrit ging wat apart, omdat de accu leeg bleek te zijn, maar later kwamen ze ons ophalen en toen zijn we samen met ze een proefritje gaan maken. Als ik remde hoorde ik een tikje onderin de motor en heb ze daar ook op gewezen. Dat zouden ze uitzoeken. Later bleek dat het een kogellager in de versnellingsbak was en ze hebben de hele versnellingsbak vervangen voor een nieuwe. Dat is toch wel erg goede service. Vanaf die tijd is het een prima auto en we zijn er erg blij mee.

Vorig jaar een Opel Meriva gekocht bij deze garage. Keurig netjes stond deze auto gereed toen ik deze ging ophalen! Onlangs nog een grote onderhoudsbeurt laten doen, gelukkig kun je bij Ten Oever hiervoor ook op zaterdag terecht en op korte termijn. Om een lang verhaal kort te maken,.. Uitstekende service, Vriendelijke en eerlijke mensen!! Helemaal TOP!!

Mitsubishi Outlander gekocht. Distributieriem werd kosteloos vervangen zoals afgesproken. Problemen met gaspomp na 10 km te hebben gereden met de auto. Deze werden netjes opgelost\" kosteloos\" Hans van Oever houdt zich aan zijn afspraken!!!!! geen gezeik maar netjes opgelost.

Wij zijn al bijna 20 jaar klant en nog jaren te gaan. Prima tevreden over Hans ten Oever Auto\'s. Service en APK top en alles betaalbaar. Vanaf de Tramsingel zijn we al klant en we vertrouwen hem met aanbeveling van onze laatste 3 autos.